آموزش خرید سکه بازی ساکر استارز در ایران موجو

خرید سکه بازی ساکر استارز در ایران موجو

ساکر استارز یک بازی فوتبالی و جذاب است که بسیاری این بازی جذاب را بازی میکند شما برای رقابت بیشتری نیاز به سکه ساکر استارز دارید و بازی ساکر استارز یکی از بازی های محبوب است که بازیکنان دوست دارند خرید سکه این بازی را در بهترین قیمت تجربه کنند خرید سکه بازی ساکر استارز را در چگونه میتوان انجام داد؟ با یکی از معتبر ترین سایت های بازی همراه باشید.در این مقاله از ایران موجو میخواهیم درباره ی خرید سکه ساکر استارز و مزایای آن صحبت کنیم پس با ما همراه باشید.

سکه بازی ساکر استارز چیست؟

می‌دانید که این بازی نیز یکی از بازی‌های رایگان با پرداخت‌های درون برنامه‌ای است سکه بازی ساکر استارز واحد پول مجازی در بازی است.سکه های بازی soccer stars برای خرید آیتم ها در بازی و تقویت تیم ها مورد استفاده قرار میگیرد و خرید پکیج‌های سکه ساکر استارز در بازی برای افرادی که دوست دارند روند بازی را سرعت ببخشند، انتخاب مناسبی است.

مزایای خرید سکه بازی ساکر استارز

  • ارتقای تیم 
  • آیتم های ویژه
  • سرعت پیشرفت

ارتقای تیم در بازی

با خرید سکه ساکر استارز میتوانید تجهیزات قوی تری را برای تیم خود تهیه کنید و همچنین بازیکنان بهتری را بدست بیاورید تا حرفه ای تر بازی کنید اگر میخواهید بازی ساکر استارز را کامل بشناسید مقاله معرفی بازی ساکر استارز را بخوانید شاید برای شما کاربردی باشد.

آیتم های ویژه بازی 

برخی از آیتم های داخل بازی فقط از طریق سکه قابل خرید هستند و بدون داشتن سکه در بازی نمیتوانید آن ها را بدست آورید و حتمالا برای رفتن به مرحله بعدی و ارتقا گرفتن بازی نیاز هست که سکه داشته باشید تا بتوانید آیتم ها را دریافت کنید.

سرعت پیشرفت در بازی

خرید سکه بازی ساکر استارز باعث میشود که سریع تر در بازی پیشرفت کنید و به مراحل بالاتر دست یابید  که با خرید سکه شما میتوانید بازیکنان بهتری را بخرید که در پیشرفت بازی بسیار به شما کمک میکند همچنین آیم های بهتری را میتوانید بدست بیاورید.

سکه رایگان ساکر استارز را چگونه بدست بیاوریم؟

  • انجام مسابقات و تورنمت ها
  • ماموریت و چالش ها
  • تماشای تبلیغات

مسابقات و تورنمنت های بازی ساکر استارز

شرکت در مسابقات  انلاین به شما کمک میکند تا سکه بدست بیاورید و شرکت د رتورنمنت ها میتواند منجر به دریافت جوایز و سکه شود.

ماموریت ها و چالش های بازی ساکر استارز

با انجام چالش هایی که روزانه بازی ارائه میدهد میتوانید سکه رایگان بدست بیاورید و گاهی بازی چالش های ویژه ای را معرفی میکند که به انجام این چالش ها میتوانید جوایز کسب کنید.

تبلیغات بازی ساکر استارز

گاهی بازی به شما امکان میدهد تا با تماشای ویدئو های تبلیغاتی کوتاه سکه های رایگان دریافت کنید این ویدئو ها را تا انتها ببینید تا بعد از تمام شدن تبلیغات بتوانید سکه ها را دریافت کنید.

خرید ساکر استارز را چگونه در ایران تهیه کنیم ؟

کشورمان به دلایل مختلف مورد تحریم واقع شده است و امکان انجام خرید بازی ساکر استارز به صورت مستقیم برای کاربران از داخل ایران وجود ندارد و به همین منظور بسیاری از سایت‌ها در این زمینه به عنوان واسطه عمل کرده تا خریدهای این بازی‌ را برای مردم ایران نیز ممکن گردد. توجه داشته باشید که از سایت‌ها و کانال‌های معتبر استفاده کنید تا از امنیت خرید خود مطمئن باشید.در ایران موجو شما میتوانید محصولات این بازی را به راحتی بخرید و بازی خود را ارتقا دهید و به مراحل بعدی بروید.

 

راهنمای خرید سکه بازی ساکر استارز

 

آموزش کامل نحوه خرید سکه بازی ساکر استارز در ایران موجو 

 آدرس اینترنتی iranmojo.com را در مرورگر خود وارد کنید.

 کلیک بر روی بخش جستجوی بالای صفحه سایت و سرچ بازی ساکر استارز.

 کلیک بر روی خرید ساکر استارز.

 انتخاب محصول مورد نظر خود که در بسته‌بندی‌های متفاوت برای شما عزیزان در نظر گرفته شده است.

 ثبت گزینه خرید، اتصال به درگاه بانکی و نهایی کردن خرید خود.

 پس از طی این مراحل در سریع‌ترین زمان بسته‌های خریداری‌شده بازی ساکر استارز بر روی اکانت بازی شما واریز خواهد شد لطفا توجه کنید که تمام اطلاعاتی که تو فرم سفارش وارد میکنید درست باشه تا سفارش شما در سریع ترین زمان ممکن انجام بشه .

دانلود بازی ساکر استارز

اندروید

ios

شما برای ما از خرید سکه ساکر استارز بنویسید

در این مقاله با خرید و بازی ساکر استارز آشنا شدید در صورتی که قصد خرید از فروشگاه را دارید میتوانید با کارشناس ها در ارتباط باشید شما میتوانید از قسمت نظرات نظر های خود را با ما به اشتراک بگذراید نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.

سوالات متداول

چگونه سکه بازی ساکر استارز را بخرم؟

برای خرید سکه های این بازی میتوانید از سایت ایران موجو اقدام به خرید کنید.

آیا از بازی ساکر استارز میشود سکه رایگان به دست آورد؟

بله گاهی این بازی به بازیکنان ها سکه رایگان هدیه میدهد این سکه ها از انجام ماموریت ها یا شرکت در رویدادهای خاص قابل دریافت هستند.

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

2 دیدگاه
  • abbas

    با سلام

    اگر گذرواژه در مراحل خرید اشتباه باشه و عملیات خرید انجام بشه و سکه یا دلار به حساب واریز نشه چکار کنم من گذرواژه اکانت م شک دارم

iranmojo online support