روش ذخیره بازی هی دی

آموزش ذخیره بازی hay day با استفاده از فیس بوک
  • تاریخ ثبت
  • بازدید 1059
  • دیدگاه 0
  • اشتراک گذاری
  • موضوع وبلاگ

روش ذخیره بازی هی دی (Hay Day)، چگونه بازی هی دی را با استفاده از فیس بوک ذخیره کنیم؟ با ما همراه باشید تا پتسخ سوال خود را بیابید.

برای بسیاری از بازیکن ها سوال است که چگونه پیشرفت های خود را در این بازی ذخیره کنند، در این بخش ما سعی کرده ایم تا روش ذخیره بازی هی دی را به شما ارائه کنیم. شما می توانید با استفاده از ذخیره بازی Hay Day با استفاده از فیس بوک همیشه مزرعه خود را داشته باشید.

بازی هی دی یک بازی مزرعه داری می باشد که شما در آن باید مزرعه خود را رشد دهید، با همسایه های خود تجارت کنید تا با سعی و تلاش شهر خود را بسازید.

نحوه ذخیره بازی هی دی

برای بسیاری از کاربران روش ذخیره بازی Hay Day سوال می باشد، ایران موجو در این پست سعی دارد تا نحوه ذخیره سازی Hay Day با استفاده از فیس بوک را به شما خواننده های عزیز نشان دهد. شما قطعا برای این که پیشرفت خود را در بازی هی دی ذخیره کنید نیاز پیدا خواهید کرد تا روش ذخیره این بازی را فرا بگیرید. همان طور که گفتم ذخیره بازی Hay day با استفاده از فیس بوک ممکن است.

 این روش بدین گونه است که شما باید به اکانت فیس بوک خود متصل شوید فقط باید حواستان باشد که هر مزرعه خود را در بازی هی دی را که وصل کنید، این مزرعه به طور دائمی به آن اکانت متصل خواهد ماند پس حواستان به استفاده از این روش ذخیره سازی باشد.

بنابراین ما به شما پیشنهاد می دهیم که با استفاده از یک دستگاه با اکانت خود بازی کنید، سعی بر این داشته باشید که با گوشی دیگران به اکانت خود متصل نشوید، حتی نباید به بقیه اجازه دهید تا از گوشی شما برای متصل شدن به اکانت هی دی خود استفاده کنند زیرا در آن صورت شما نخواهید توانست تا از این روش ذخیره  سازی استفاده کنید. حواستان باشد که در این صورت امکان دارد شما مزرعه خودتان را از دست دهید.

چگوه بازی هی دی را ذخیره کنیم؟نحوه ذخیره بازی Hay Day با استفاده از فیس بوک

در این بخش از آموزش بازی هی دی به نحوه ذخیره سازی این بازی با استفاده از فیس بوک می پردازیم. برای ذخیره بازی با استفاده از فیس بوک باید اپلیکیشن فیس بوک را نصب کنید، سپس این اپلیکیشن را باز کنید، البته در ابتدا حواستان باشد که روی اکانت خود در فیس بوک باشید، بعد از این مرحله ها وارد بازی شوید و به بخش تنظیمات بروید. حال گزینه انتخاب وارد شدن به اکانت فیس بوک خود را برای اتصال مزرعه باید انتخاب کنید، پس حواس خود را جمع کنید زیرا فارم شما به طور دائمی به اکانت فیس بوک شما که انتخاب کرده اید متصل خواهد شد بنابراین شما باید مراقب باشید که به اکانت درستی متصل شده اید.

به راحتی و رایگان شما می تونید این کار را انجام دهید.

نکته جالب راجب به این بازی جالب این می باشد که شما آن را به صورت رایگان می توانید بازی کنید فقط شما در ایران به خاطر فیلتر بودن فیس بوک باید از فیلتر شکن استفاده کنید. چیزی که این بازی را تا این حد جذاب کرده است وجود عرصه رقابتی و صحنه های بسیار جذب کننده می باشد.

همه چیز در زمان خودش، از تخم مرغ گرفته تا هویج رشد می کند، اگرچه شما می توانید با استفاده از الماس ها به این روند سرعت ببخشید.

برای خرید الماس بازی هی دی می توانید از طریق فروشگاه جم بازی ایران موجو مراجعه کنید.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support