رونمایی کنسول دستی Playdate توسط پنیک

5
اشنایی با کنسول دستی Playdate توسط پنیک
  • تاریخ ثبت
  • بازدید 862
  • دیدگاه 1
  • اشتراک گذاری
  • موضوع وبلاگ

رونمایی از کنسول دستی Playdate توسط پنیک، هم اکنون اخبار کنسول دستی Playdate را در ایران موجو دنبال کنید.

به گزارش واحد خبری ایران موجو، گروه انتشارات Panic که عرضه کننده بازی‌هایی همچون Firewatch می‌باشند از کنسول دستی Playdate رونمایی کردند. این کنسول دستی در کنار ظرافت و جذابیت از طراحی بسیار جالبی برخوردار است و براساس گزارشات ارائه شده از منابع معتبر این کنسول جذاب در اوایل سال ۲۰۲۰ میلادی روانه بازار خواهد شد. ما در این مقاله به معرفی و بررسی این محصول پرداخته‌ایم، پس خالی از لطف نیست که با ما همراه باشید.

جزئیات کنسول دستی playdate

شاید جالب‌ترین نکته در مورد این کنسول این باشد که  Panic در حالی از این محصول رونمایی کرده است که صنعت بازی‌ها با اخبار داغ مربوط به کنسول‌های پیشرفته‌ای همچون پلی استیشن ۵ و کنسول جدید ایکس باکس اشباع شده است. این شرکت با این حرکت جالب نشان می‌دهد که قصد دارد با دیدی کاملا متفاوت وارد بخش سخت افزار صنعت بازی‌های رایانه‌ای و ویدیویی شود.

همانطور که می‌دانید شرکت Panic ناشر بازی Firewatch و بازی Untitled Goose Game می‌باشد. البته این شرکت یک شرکت بسیار معروف و کاملا شناخته شده برای عموم مردم نیست. اما سال‌هایی است که در این زمینه فعالیت می‌کند و با این ایده‌ی جدید و شاید حتی ایده‌های جدیدتر نشان داد که بعید نیست اگر به زودی نام این شرکت را بیشتر بشنویم.

کنسول دستی Playdate را می‌توان نسخه مدرن سازی شده Game Boy دانست، چرا که این کنسول دارای یک صفحه نمایش سیاه و سفید، یک D-Pad و دو دکمه است که روی آن قرار گرفته است. از دیگر ویژگی‌ها و امکانات این کنسول می‌توان به قابلیت اتصال به Wifi و بلوتوث اشاره کرد.

نکته جالب دیگر درباره این کنسول این است که تعدادی از بازیسازان برجسته و مشهور جهان به توسعه نرم افزار این بازی مشغول می‌باشند. برای مثال از میان این افراد می‌توان به Keita Takahashi، Bennett Foddy، Zach Gage و Zach Gage اشاره کرد. گفته شده است که این کنسول در زمان انتشار خود از ۱۲ عنوان برخوردار خواهد بود و هر هفته بازی‌های جدیدتری برای آن عرضه خواهد شد. بازی‌های عرضه شده برای این کنسول دستی دارای تنوع مناسبی خواهند بود و این کنسول براساس سیستم SDK مک طراحی شده است.

معرفی playdateکلام پایانی

در این مطلب به بررسی کنسول بازی جذابی پرداختیم که به زودی روانه‌ بازار خواهد شد. این کنسول فعلا در نسخه‌ای با رنگ زرد و با صفحه‌ی سیاه و سفید معرفی شده است و در گوشه‌ی سمت راست آن دسته‌ای مشاهده می‌شود که گویا کنترلگر بازی هاست و برای بازی‌های متفاوت کارایی مختلف خواهد داشت.

در رابطه با ابعاد این کنسول می‌توانیم به جرات از کلمه‌ی کوچک استفاد کنیم زیرا این کنسول مانند یک تلفن همراه به راحتی در جیب لباس شما جای خواهد شد. ما هم مانند شما بی صبرانه منتظر عرضه‌ی  این کنسول دستی مهیج هستیم.

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

1 دیدگاه
  • علیرضا قاسمی

    خبر جالبی بود خوشم اومد:)

iranmojo online support