سیستم مورد نیاز برای نصب بازی تاپ الون (Top Eleven)

خرید توکن بازی تاپ الون از ایران موجو

سیستم مورد نیاز برای نصب بازی تاپ الون (Top Eleven)، برای نصب بازی Top Eleven چه سیستمی مورد نیاز است؟

هرچند که بازی های ساخته شده در سبک های بتل رویال، تیراندازی، اکشن و… در سال های اخیر بیشتر مورد استقبال بازیکنان قرار گرفته اند اما بازی های ورزشی نیز طرفداران بی شماری خاص خود را دارند. بازی Top Eleven به عنوان یکی از محبوب ترین و جذاب ترین بازی های ورزشی سال های اخیر شناخته می شود که موفقیت های متعددی کسب کرده است. این بازی ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی دارد که می تواند برای بازیکنان بسیار جذاب و هیجان انگیز باشد. این بازی تقریبا رقیب قدرتمندی برای بازی هایی مانند فیفا و پس می باشد و بازیکنان می توانند با چالش های مختلفی مواجه شوند.

بازیکنان امروزه به انواع و اقسام پلتفرم های بازی دسترسی دارند که هر کدام ویژگی های منحصر به فردی دارند. گوشی های موبایلی را می تواند محبوب ترین پلتفرم حال حاضر در دنیا دانست که بازی Top Eleven نیز مخصوص این گوشی ها ساخته شده است. بازی تاپ الون همانند تمامی بازی ها از ویژگی های ساختاری ویژه و خاصی برخوردار است و بازیکنانی که می خواهند این بازی را بر روی پلتفرم های مختلف نصب کنند باید قطعات سخت افزاری آن را بررسی کنند. در ادامه این مطلب از آموزش بازی تاپ الون به معرفی بیشتر بازی به سیستم های مورد نیاز برای نصب بازی تاپ الون پرداخته خواهد شد. پس با ما همراه باشید.

معرفی بازی Top Eleven

بازی تاپ الون یکی از بازی های جذاب، زیبا و هیجان انگیز دنیای گیمینگ است که در سبک بازی های ورزشی ساخته شده است. این بازی اولین بار در سال 2010 به وسیله کمپانی و استودیوی بازی سازی Nordeus برای گوشی های موبایلی اندرویدی و آی او اس ساخته و عرضه شد. در این بازی بازیکنان می توانند به عنوان مربی تیم محبوب خودشان وارد بازی شوند و آن را Coach کنند. بیش از 80 کشور و تیم مختلف در بازی وجود دارند و بازیکنان می توانند حق انتخاب های زیادی داشته باشند. از جمله مهم ترین ویژگی ها و قابلیت های این بازی جذاب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان بازی با دوستان و داشتن رقابت های جذاب و هیجان انگیز
  • ساختن ورزشگاه و استادیوم
  • گیم پلی جذاب و اعتیاد آور
  • گرافیک فوق العاده و باکیفیت
  • صداگذاری و گزارشگری بی نظیر بازی
  • پشتیبانی از 35 زبان زنده دنیا
  • سفارشی و شخصی سازی تیم ها

آموزش بازی تاپ الونسیستم های مورد نیاز برای نصب بازی تاپ الون

همانطور که گفته شد بازی تاپ الون از جمله بازی های ورزشی جذابی است که رقابت خوبی با بازی هایی مانند فیفا و Pess دارد و می تواند جذابیت های بسیار زیادی برای گیمرها داشته باشد. اگرچه استودیوی Nordeus این بازی را برای گوشی های موبایلی طراحی کرده است اما بازیکنان می توانند علاوه بر گوشی های موبایلی بازی را بر روی سیستم کامپیوتری نیز نصب کنند. بازیکنانی که تمایل دارند این بازی را بر روی کامپیوترهای شخصی نصب کنند باید به ویژگی های ساختاری بازی و همچنین قطعات سخت افزاری پلتفرم توجه کنند. برای نصب این بازی بر روی گوشی های موبایلی و کامپیوترهای شخصی لازم است که قطعات به شرح زیر باشند.

سیستم کامپیوتر مورد نیاز برای نصب بازی Top Eleven

همانطور که گفته شد این بازی مخصوص گوشی های موبایلی است و هنوز سازنده های آن نسخه کامپیوتری بازی را عرضه نکرده اند اما بازیکنان قادرند که بازی را بر روی رایانه ها نیز نصب کنند که البته ابتدا باید شرایط آن را فراهم کنند. برای آنکه بازیکنان بتوانند بازی تاپ الون را بر روی کامپیوتر نصب کنند ابتدا باید نرم افزار شبیه سازی اندرویدی را بر روی سیستم نصب کنند. از جمله بهترین و کارآمدترین شبیه سازهای بازی می توان به Bluestacks اشاره کرد. بعد از آنکه شبیه ساز بر روی سیستم نصب شد بازیکن می تواند بازی را نصب کند. قطعات سخت افزاری مورد نیاز برای نصب بازی شامل موارد زیر است:

  • بازیکن قادر است بازی را بر روی ویندوز های 7، 8، 8.1 و ویندوز 10 نصب و راه اندازی کنند.
  • پردازنده ای لازم برای نصب این بازی لازم است که حداقل پردازنده Intel می باشد.
  • کارت گرافیک Nvidia GT 630 برای نصب و راه اندازی بازی گزینه خوبی است اگرچه می توان از Nvidia GTX 660 نیز استفاده کرد.
  • میزان مموری مورد نیاز برای نصب بازی تاپ الون 2 گیگا بایت است و بازیکن می تواند از مموری های بالاتر نیز استفاده کند. همچنین میزان فضای مورد نیاز برای بازی حداقل 1 گیگا بایت است.

!!! برای خرید الماس بازی ارزان همین حالا می توانید از طریق سایت ایران موجو اقدام نمایید!!!

سیستم اندروید مورد نیاز برای نصب بازی تاپ الون

همانطور که گفته شد بازی Top Eleven مخصوص گوشی های موبایلی است و تاکنون نمرات بسیار خوبی از طرف منتقدان و گیمرهای حرفه ای دریافت کرده است و موفقیت های متعددی به دست آورده است. بازیکنانی که قصد داشته باشند از این بازی بر روی گوشی های خود استفاده کنند نیازی به داشتن گوشی های فوق پیشرفته نخواهند داشت. مناسب ترین سیستم مورد نیاز برای نصب این بازی می تواند از مشخصات زیر برخوردار باشد:

  • سیستم عامل اندروید مورد نیاز در گوشی موبایل می تواند 4.3 به بالا باشد.
  • میزان حافظه رم (RAM) مورد نیاز حداقل 2 گیگابایت است و می تواند بیشتر هم باشد.
  • فضای مورد نیاز برای نصب بازی حداقل 1 گیگا بایت است.
  • پردازنده گرافیکی گوشی موبایل حداقل باید Adreno 506، Mali-T830MP3 یا معادل آنها باشد.

راهنمای نصب بازی تاپ الونخرید سکه بازی Top Eleven

کمپانی Nordeus نهایت تلاش خود را به کار گرفته است که گیمرهای بیشتری به سمت بازی تاپ الون جذب کند و برای این کار امکانات، آپشن ها و آیتم های مختلفی را در اختیار بازیکنان قرار داده است. همچنین بازیکنان می توانند با مراجعه به سایت های معتبری همچون ایران موجو اقدام به خرید سکه بازی تاپ الون بکنند و با استفاده از آنها از همه امکانات بازی استفاده کنند و همچنین آیتم های موجود در بازی را مطابق میل خودشان شخصی سازی کنند.

سخن نهایی

بازی Top Eleven از جمله بازی های جذاب، محبوب و چالش برانگیز سبک ورزشی است که موفقیت های متعددی به دست آورده است و رقیب قدرتمندی برای سایر بازی های ورزشی می باشد. این بازی به صورت اختصاصی برای گوشی های موبایلی منتشر شده است اما بازیکنان می توانند با نصب نرم افزارهای شبیه ساز در کامپیوترها از بازی بر روی رایانه های شخصی استفاده کنند. بازی از ویژگی ها و قابلیت های متعددی دارد و می تواند گیمرها را هیجان زده کند.

برای خرید سکه بازی با مناسب ترین قیمت می توانید از طریق فروشگاه جم ایران موجو اقدام کنید تا در کمترین و کوتاه ترین زمان ممکن جم مورد نظر خود را دریافت و از بازی خود لذت ببرید.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support