آموزش قدم به قدم رفع مشکل کرش شدن بازی کلش رویال

آموزش رفع کرشن شدن در بازی کلش رویال

رفع مشکل کرش شدن در کلش رویال (Clash Royale)، چگونه می توانیم مشکل کرش در بازی کلش رویال را رفع کنیم؟

بازی کلش رویال یکی از بازی‌های کمپانی سوپرسل است که به صورت رایگان در اختیار گیمرها قرار می‌گیرد. از آنجایی که کمپانی سوپرسل در طراحی و اجرای بازی‌های موفق برای دو سیستم عامل اندروید و ios تجربه خوبی داشته است توانسته در اجرا و همچنین انتشار این بازی نیز موفق عمل کند. کلش رویال خط داستانی جالبی دارد، شاید در ابتدا این بازی شما را به یاد کلش آو کلنز بیندازد.

خب تا حدودی این یادآوری درست است اما گیم پلی بازی جوری طراحی شده است که اصل داستان کاملا متفاوت با چیزی است که شما تصورش را دارید. خریدهای درون برنامه‌ای رویال جم بازی این امکان را به گیمر می‌دهند  تا تمایل بیشتری برای جمع آوری الماس و امتیاز پیدا کند و در نتیجه خریدهای درون برنامه‌ای نیز برایش آسان‌تر شود. اما مشکل زمانی رخ می‌ده که با کرش شدن بازی روبرو می‌شوید.

طبیعتا بازی یک بازی آنلاین است و ممکن است که در هنگام اجرا هر مشکلی برای آن رخ دهد. از این رو در این مقاله از آموزش بازی کلش رویال قصد داریم تا به بررسی رفع مشکل کرش شدن در کلش رویال بپردازیم. پس تا انتهای این مقاله با ایران موجو همراه باشید.

این مطلب آموزشی هم می تواند برای شما مفید باشد: حل مشکل توقف بازی کلش رویال با چند گام ساده

مشکل کرش شدن بازی کلش رویال

همانطور که اشاره شد بازی کلش رویال آنلاین است و به همین دلیل بسیاری از کاربران موبایل با مشکل بسته شدن ناگهانی بازی و یا ایستادن آن روبرو می‌شوند. اما قطعا راه حلی برای آن وجود دارد. از دلایلی که باعث می‌شود تا بازی کرش شود، اینترنت ضعیف و یا پر بودن داده‌ها است که از این رو بهتر است همواره اینترنت و حافظه پنهان خود را بررسی کنید.

چگونه مشکل کرش شدن در کلش رویال را از بین ببریم؟

از آنجایی که کلش رویال برای دو دستگاه اندروید و ios طراحی شده است دسترسی به رفع مشکل کرش شدن آن نیز دارای دو راه حل مختلف است. پس در ادامه به هر دوی آن خواهیم پرداخت.

رفع مشکل کرش در بازی کلش رویالرفع مشکل کرش کلش رویال برای اندروید

در ابتدا برای اینکه مشکل را خیلی زود برطرف کنید مطمئن باشید که بازی را از یک منبع قابل اعتماد دانلود و سپس نصب کردید. برای مثال شما باید این بازی را برای گوشی‌های اندرویدی خود از یکی از درگاه‌های Google Play Store و یا بازار دانلود کرده باشید. اگر شما فایل APK خود را از یک منبع دیگر دانلود کرده‌اید پس شاید فایل دانلودی مشکل دار بوده و همین دلیل برای کرش شدن بازی باشد.

پس تنها راه حل این موضوع این است که بازی را حذف نصب کنید و حتی فایل ای پی کی را هم از روی حافظه گوشی پاک کنید. بعد از این موضوع حتما بازی را از یکی از فروشگاه‌های نام برده شده دانلود و نصب کنید.

موضوع بعدی مربوط به حافظه است. همانطور هم که در ابتدا اشاره کردیم یکی از دلایلی کرش شدن بازی، حافظه پر گوشی شما است. برای اجرای این بازی در گوشی شما نیاز به یک رم 0.5 گیگابایتی دارید، یعنی حافظه پنهان شما باید چیزی حدود 500 مگابایت باشد. از جهت دیگر سیستم عامل اندرویدی که باید در دسترس داشته باشید، باید از سیستم 4.0.3 کیک کت پیروی کند.

پس حتما تا اینجای مقاله این دو موضوع را به خوبی بررسی کنید که قطعا یکی از دلایل کرش شدن بازی شما همین است. در ادامه به بررسی بیشتری از این موضوع خواهیم پرداخت.

علت مشکل کرش شدن بازی کلش رویال

در برخی از شرایط به دلیل ریست شدن بازی و یا همان فورس ریست موبایل می‌تواند این مشکل یعنی کرش شدن بازی را برطرف کند. اما موضوع این است که نباید کل گوشی موبایل را ریست کرد بلکه باید به قسمت تنظیمات صدا رفته و از پاور استفاده کنید.

حافظه داخلی همانطور که اشاره شد یکی از دلایلی اصلی کرش شدن بازی است. برای رفع این مشکل به تنظیمات گوشی موبایل مراجعه کنید، از آنجا گزینه Storge را انتخاب کرده و فضای دستگاه را بررسی کنید. برای اینکه از کرش شدن کلش رویال جلوگیری کنید باید حداقل 100 مگابایت حافظه داخلی آزاد داشته باشید. همانطور که اشاره کردیم باید یک رم 500 مگابایتی نیز در اختیار داشته باشید تا بازی به راحتی برای شما اجرا شود.

موضوع دیگری که برای رفع این مشکل وجود دارد، شاید در ابتدا برای شما کمی عجیب باشد. در این مورد با مراجعه به تنظیمات و آن را از دو اکانت فیسبوک و گوگل خود دیسکانکت کنید. موبایل را ریستارت کرده و از دوباره شروع به اجرای بازی کنید. در بسیاری از مواقع این راه حل مشکلات کرش شدن بازی را از بین برده است.

راهنمای بازی کلش رویالتنظیمات ساعت و تاریخ را جدی بگیرید

خیلی از افراد به تنظیم بودن ساعت و به خصوص تاریخ دستگاه خود اهمیت چندانی نمی‌دهند. خب موضوع این است که کلش رویال یک بازی آنلاین است یکی از دلایلی کرش شدن آن هم مطابقت نداشتن تاریخ و ساعت دقیق بازی با موبایل است. پس یکی از دلایل دیگر کرش شدن بازی، هماهنگ نبودن تاریخ و زمان ساعت است که خیلی راحت می‌توان آن را از تنظیمات گوشی رفع کرد.

و در نهایت بهتر است که حتما اینترنت وای فای خود و اینترنت همراهتان را قبل از اجرای بازی چک کنید. بیشتر کرش شدن بازی به دلیل وجود نداشتن وای فای قوی و اینترنت پر سرعت است. پس با در نظر گرفتن تمامی این موارد و در صدد رفع آن آمدن می‌توانید مشکلات کرش شدن رد بازی را به کلی از بین ببرید.

در آخر نکته‌ای که وجود دارد این است که علاوه بر این موارد، بهتر است سری هم به سایت رسمی این بازی بزنید و نظرات گیمرهای این بازی را در ارتباط با کرش شدن بپرسید. اگر که همه این موارد را چک کردید و مجددا کرش شدن رویال برای شما تکرار شد می‌توانید به پشتیبانی این بازی ایمیل بزنید و دلیل این مشکل و رفع آن را از آن‌ها جویا شوید.

برای خرید رویال پس کلش رویال همین حالا میتوانید از طرق سایت ایران موجو اقدام فرمایید.

سخن پایانی

رفع کرش شدن کلش رویال یکی از موضوعات اصلی این مقاله بود که به طور کامل به آن پرداخته شد. تمامی موارد ذکر شده از دلایل اصلی کرش شدن این بازی هستند، از این رو می‌توانید با مطالعه دقیق هر کدام از آن‌ها دلیل این مشکل در دستگاهتان را بیابید.

شما می توانید برای خرید جم ارزان کلش رویال از طریق سایت معتبر ایران موجو اقدام کنید. این وب سایت از معتبرترین و ارزان ترین فروشگاه های خرید جم بازی می باشد و شما می توانید در کمترین و کوتاه ترین زمان ممکن جم بازی مورد نظر خود را دریافت کنید.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support