همه چیز درباره مود Ancient Secret پابجی موبایل

مود جدید Ancient Secret پابجی موبایل

مود Ancient Secret پابجی موبایل چیست و دارای چه ویژگی هایی می باشد؟ نسخه ها و فصل های مختلفی از این بازی عرضه شده است که هر کدام ماموریت ها، مراحل، نقشه ها، مهمات و تجهیزات مختلفی دارند و می توانند بازیکن را با چالش های متعددی مواجه کنند. در ادامه این مطلب از فروشگاه جم ایران موجو به معرفی بیشتر بازی و همچنین بررسی مود جدید Ancient Secret  پابجی موبایل پرداخته خواهد شد.

معرفی بازی پابجی موبایل

بازی پابجی موبایل از جمله بازی های ساخته شده در سبک بتل رویال است که به وسیله کمپانی بلوهول برای اولین بار در سال 2017 برای پلتفرم های ایکس باکس و مایکروسافت عرضه شد. استقبال خوبی که از این بازی به عمل آمد باعث شد که سازنده های آن در سال 2018 نسخه موبایلی آن را نیز عرضه کنند. بازی در مدت دو سال توانست به یکی از محبوب ترین بازی های دنیای گیمینگ تبدیل شد. در این بازی بازیکنان در یک جزیره دور افتاده قرار دارند و باید برای زنده ماندن تمام تلاش خود را به کار بگیرند و آخرین بازیکنی که زنده بماند برنده بازی خواهد بود. از مهم ترین ویژگی ها و قابلیت های این بازی می توان موارد زیر را عنوان نمود:

  • بازی دارای یک گیم پلی بسیار جذاب و هیجان انگیز است و می تواند هر بازیکنی را به وجد بیاورد.
  • گرافیک بازی به دلیل وجود موتور آنریل انجین 4 از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و تمام بخش ها را با جزئیات کامل نمایش می دهد.
  • صداگذاری های بازی به همراه موسیقی های متن به شکلی حرفه ای و شگفت انگیز طراحی شده اند.
  • داستان بازی از نظم و هدفمندی خوبی برخوردار است و برای بازیکن جذابیت بالایی دارد.
  • ماموریت ها، مراحل و نقشه های متنوعی در بازی وجود دارد.

برای آموزش کامل و جامع این بازی می توانید به بخش آموزش بازی پابجی موبایل در سایت ایموجو مراجعه فرمایید تا به صورت کامل با مراحل این بازی آشنا شوید و از بازی خود لذت ببرید.

حالت و مود Ancient Secret پابجی موبایل

همانطور که گفته شد سازندگان بازی پابجی موبایل بعد از مدتی سیزن جدید بازی را برای گیمرها عرضه می کنند و در حال حاضر آخرین سیزن بازی پابجی موبایل سیزن 14 است که در دسترس بازیکنان قرار دارد. هر کدام از فصل ها و سیزن های جدید بازی از ویژگی ها، قابلیت ها، نقشه ها، تجهیزات و … جدیدی بهره مند است و می تواند چالش های مختلفی را برای گیمرها به همراه داشته باشد. در سیزن 14 بازی پابجی موبایل یک مود و حالت جدید قرار دارد که با نام Ancient Secret  شناخته می شود. این مود در نقشه های ارانگل و میرامار قابلیت اجرا دارد. این مود بازیکنان را با چالش های جدید و ویژگی های منحصر به فردی مواجه می کند.

مود Ancient Secret پابجی موبایلمود  Ancient Secret چیست؟

زمانی که بازیکن بعد از ورود به جزیره و فرود آمدن در نقشه های ذکر شده به معبد شناور رسید می تواند 4 معمای مختلف را مشاهده کند. بازیکن باید دقت داشته باشد که در کمتر از 5 دقیقه باید به معبد برسد زیرا بعد از آن معبد به صورت شناور در خواهد آمد و دیگر قادر نخواهد بود به آن برسد. حل کردن پازل ها و معماها در این مود و حالت کار بسیار ساده ای است.  البته بازیکنانی که برای اولین بار وارد این مود شده اند و با معماها مواجه شده اند ممکن است به سادگی نتوانند از پس آنها بر بیایند. از مهم ترین معماهایی که بازیکنان با آن مواجه می شوند و باید آنها را حل کنند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

Lotus puzzle

در این معما بازیکنان باید بر روی هر کدام از تصاویری که مشاهده می کنند کلیک کنند تا یکی از آنها روشن شود. با روشن شدن هر کدام از تصاویر معمای مورد نظر حل خواهد شد.

!!! برای خرید یوسی پابجی موبایل ارزان همین حالا از طریق فروشگاه جم ایران موجو اقدام کنید!!!

Scarab puzzle

در این معما یک سوال از بازیکن پرسیده می شود که آن سوال Erangel می باشد.

Animal puzzle

Animal puzzle یکی دیگر از معماهای مود جدید Ancient Secret پابجی موبایل است. در این معما بازیکن تصاویر حیواناتی را مشاهده می کند و باید به ترتیب این تصاویر را روشن کند تا معما حل شود.

خرید یوسی پابجی موبایلSphinx puzzle

یکی دیگر از معماهای مود جدید Ancient Secret پابجی موبایل معمای Sphinx puzzle می باشد و در آن بازیکن برای حل کردن معما می تواند 3 حیوان را در گوشه پایین سمت چپ مشاهده کند. بخش هایی که در این معما به رنگ زرد در می آیند الگوی بازیکن می باشند و تصاویری که در بالا وجود دارند بر اساس این الگوها باشد.

بعد از آنکه بازیکن توانست پازل ها و معماها را حل کند  می تواند به جعبه اصلی و طلایی بازی دسترسی پیدا کند و می تواند هر آنچه داخل جعبه قرار دارد را تحت اختیار خود داشته باشد.

شکست Secret Boss در مود معبد

چنانچه بازیکنان به طبقه بالایی معبد بروند با یک اتاق روبه رو می شوند که در آن جعبه های مختلفی قرار دارد. با استفاده از حلقه هایی که بر روی جعبه ها وجود دارند می توان آنها را فعال کرد. در این حالت بازیکن ممکن است از طرف رئیس مورد حمله قرار بگیرد و آسیب ببیند. چنانچه بازیکن دیگر مهماتی در اختیار ندارد می تواند از روی زمین مهمات مختلفی به دست بیاورد و از آنها استفاده کند و از خودش محافظت نماید. همچنین بازیکن در طول مبارزه با رئیس گاهی اوقات می تواند یک نور زرد رنگ را مشاهده کند و اگر بتواند خود را در زیر آن نور زرد رنگ قرار دهد می تواند سلامتی خود را بازیابی کند.

مود Ancient Secret پابجی موبایلسخن پایانی درباره مود Ancient Secret پابجی موبایل

بازی پابجی موبایل از سیزن های مختلفی تشکیل شده است و هر کدام از این فصول ویژگی ها و قابلیت های خاص و منحصر به فردی دارد که می تواند جذابیت های مختلفی برای گیمرها داشته باشد. سیزن 14 بازی به عنوان آخرین سیزن معرفی شده از طرف سازنده ها دارای مراحل، ماموریت ها، نقشه ها و مودهای مختلفی است. مود جدید Ancient Secret پابجی موبایل از ویژگی ها و قابلیت های چالش برانگیزی برخوردار است و می تواند توجه بازیکنان را به خود جلب کند. 

سایت ایران موجو با چندین سال سابقه درخشان در حوزه فروش جم بازی های مختلف از بهترین و معتبرین سایت های خرید جم بازی می باشد که شما با مراجعه به این ورود به قسمت فروشگاه این سایت و خرید یوسی یا جم مربوط به بازی خود پیشرفت و لذت بیشتری از بازی کردن خواهید برد.

همچنین بخوانید: جدیدترین اخبار جدید سیزن 15 بازی پابجی موبایل

شما برای ما از مود Ancient Secret پابجی موبایل بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با مود Ancient Secret پابجی موبایل آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support