بررسی همه جانبه مود Payload در پابجی موبایل

خرید یوسی بازی پابجی موبایل

مود Payload از جمله مودهایی است که جذابیت و هیجان بسیار زیادی برای گیمرها دارد و می تواند چالش های مختلفی برای آنها داشته باشد. در ادامه مطلب به معرفی بیشتر و همچنین  بررسی مود هیجان انگیز و پرطرفدار Payload در بازی پابجی موبایل پرداخته خواهد شد.

مودها و حالت های متنوع بازی پابجی موبایل همواره یکی از جذاب ترین ویژگی ها و قابلیت های آن بوده اند که گیمرهای متعددی از سراسر جهان به خود جذب کرده اند. بازی پابجی موبایل علی رغم اینکه عمر کمی دارد در چند سال اخیر توانسته موفقیت های متعددی کسب کند و در رتبه بندی های سالانه همواره در بین بهترین بازی های موبایلی جهان قرار گرفته است. هر سیزن این بازی بتل رویال از ماموریت ها، مراحل، امکانات، مهمات، تجهیزات، مودها، نقشه ها و کاراکترهای مختلفی برخوردار است و همین موجب محبوبیت بالای آن می باشد. برای آموزش بازی پابجی موبایل با سایت ایران موجو همراه باشید.

معرفی PUBG Mobile

 بازی پابجی موبایل برای اولین بار در سال 2017 توسط کمپانی بلوهول طراحی و ساخته شد و سپس کمپانی پابجی آن را برای پلتفرم های مختلفی مانند ایکس باکس، مایکروسافت ویندوز و … منتشر کرد. این بازی بتل رویال به سرعت توانسته به محبوبیت برسد و در سراسر جهان بازیکنان زیادی را به خود جذب کرد. در سال 2018 سازندگان بازی با کمک شرکت تنسنت گیمز توانستند که نسخه موبایلی بازی را منتشر کنند. در بازی PUBG Mobile بازیکنان در یک جزیره دور افتاده قرار دارند و باید تمام تلاش خود را به کار بگیرند که زنده بمانند.

در نهایت بازیکنی برنده بازی خواهد بود که بتواند به عنوان آخرین بازیکن زنده بماند. در بسیاری از مواقع با خرید یوسی پابجی موبایل و بالا بردن سطح سلاح ها و تجهیزات میتوان میزان دمیج یا آسیب به دشمنان خود را در شلیک زیادتر کرده و سریعتر به این موفقیت رسید. این بازی مانند سایر بازی های موبایلی از ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی برخوردار است که می تواند جذابیت های بالایی برای گیمرها داشته باشند. مهم ترین ویژگی های این بازی شامل گرافیک باکیفیت و موتور آنریل انجین 4، گیم پلی جذاب و اعتیاد آور، داستان منظم، موسیقی و صداگذاری بی نظیر و… می باشند. 

مود هیجان انگیز و پرطرفدار Payload در پابجی موبایل

همانطور که گفته شد هر کدام از نسخه ها و سیزن های بازی پابجی موبایل که در اختیار بازیکنان قرار می گیرند از آیتم های متنوعی مانند کاراکترها، سلاح ها، نقشه ها و مودهای مختلفی برخوردار هستند که می توانند جذابیت های بالایی برای گیمرها داشته باشند و آنها را با چالش های متعددی مواجه کنند. مود هیجان انگیز و پرطرفدار Payload در این بازی یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین مودها به شمار می رود که بازیکنان می توانند تجربیات جدید و متفاوتی در آن کسب کنند.  در این حالت بازیکن با چالش های جدید و جذابی مواجه می شوند و می توانند با دوستان خود  لذت یک بازی بتل رویال واقعی را به خوبی حس کنند.

سازندگان و طراحان بازی پابجی موبایل همواره تلاش کرده اند که جذابیت بازی را برای گیمرها افزایش دهند و به همین دلیل در هر نسخه به روز شده تغییرات زیادی را می توان شاهد بود. مود هیجان انگیز و پرطرفدار Payload از جمله جدیدترین آیتم های بازی پابجی موبایل است که ویژگی های جدیدی به بازی اضافه کرده است و بازیکنان می توانند در حملات هوایی نیز باهم به رقابت بپردازند. در این حالت گیمر می تواند با استفاده از هلیکوپتری که در اختیار  دارد از طریق حملات هوایی بازیکنان دشمن را شکست دهد. همچنین بازیکن می تواند با سایر هم تیمی های خود که بر روی زمین هستند ارتباط داشته باشد و وسایل نقلیه آسیب دیده را تعمیر نماید و در حملات زمینی به آنها کمک کند. بازیکن در هنگام پریدن از هلیکوپتر می تواند از چتر نجات استفاده نماید. 

Payload در بازی پابجی موبایل

زنده کردن هم تیمی های خود در بازی پابجی

یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های موجود در مود هیجان انگیز و پرطرفدار Payload در بازی PUBG Mobile امکان زنده کردن همی تیم ها می باشد. چنانچه هم تیمی های بازیکن به وسیله رقبا کشته شود  فقط کافی است که خود را به دکل ها برساند و آنها را دوباره به جریان بازی برگرداند. در این حالت بازیکن نیازی به کارت شناسایی نیز نخواهد داشت.

تجهیزات قابل استفاده در مود هیجان انگیز و پرطرفدار Payload در بازی پابجی موبایل

در هر کدام از نسخه ها و سیزن های جدید بازی پابجی موبایل بازیکنان علاوه بر امکانات، مودها، نقشه ها، ماموریت ها و وسایل نقلیه می توانند از تجهیزات به روز شده و جدیدی نیز استفاده کنند. حالت Payload نیز از این قاعده مستثنی نیست و بازیکنان می توانند از تجهیزات جدید و جذابی استفاده کنند. یکی از جدیدترین تجهیزات نظامی موجود در این حالت بالگرده ها هستند که بازیکن فقط کافی است آنها را پیدا کند و از آنها استفاده نماید. استفاده از نارنجک اندازهای قدرتمند، استفاده از ماشین های ذره ای، استفاده از آرپیچی ها و … همگی می توانند جذابیت های ویژه ای برای گیمرها در مود هیجان انگیز و پرطرفدار Payload داشته باشند.

همچنین بخوانید: ترفندهای آنلاک کردن اسکین اسلحه M416 پابجی موبایل

خرید یوسی پابجی موبایلاسلحه های قابل استفاده در  Payload بازی PUBG Mobile

سلاح های بازی پابجی موبایل همواره از تنوع و تعدد بالایی برخوردار بوده اند و بازیکنان از انواع مختلفی از سلاح ها در این بازی استفاده کنند و چالش های مختلفی را تجربه کنند. از مهم ترین و محبوب ترین سلاح های این حالت می توان به MGL Grenade Launcher، M79 Grenade Launcher، M134 Minigun، M3E1-A،  RPG-7 و… اشاره کرد که هر کدام از ویژگی ها و قابلیت های متعددی برخوردار هستند. بازیکنان می توانند از این سلاح ها در حملات و مبارزات زمینی استفاده کنند و بازیکنان دشمن را نابود کنند. مود هیجان انگیز و پرطرفدار Payload در بازی پابجی موبایل از نظر صداگذاری، موسیقی متن و… نیز تغییرات بسیار جذابی داشته است و چالش های بسیار جذابی را پیش چشم بازیکنان قرار می دهند.

Payload در بازی پابجی موبایلخرید یوسی پابجی موبایل

 اگرچه سازندگان بازی پابجی موبایل در هر نسخه و سیزنی از بازی تلاش می کنند که امکانات و آپشن های مختلف و متعددی در اختیار بازیکنان قرار بدهند اما گیمرها می توانند با خرید یوسی پابجی موبایل از سایت های معتبری مانند فروشگاه جم ایران موجو به تمامی امکانات موجود در بازی دسترسی داشته باشند و تمامی آیتم های مورد نظر خودشان را مطابق میل خودشان شخصی سازی نمایند.

سخن پایانی درباره Payload در بازی پابجی موبایل

هر کدام از سیزن های بازی پابجی موبایل از آیتم های مختلفی مانند امکانات، سلاح ها، مهمات، مودها، نقشه ها و کاراکترهای متعدد برخوردار هستند که هر کدام از ویژگی ها و قابلیت های متعددی برخوردار هستند و می توانند جذابیت ها و چالش های مختلفی برای گیمرها به همراه داشته باشند. مود هیجان انگیز و پرطرفدار Payload در بازی پابجی موبایل از جمله محبوب ترین و پرطرفدارترین مودهای بازی به شمار می رود که بازیکنان می توانند در آن با بهره گیری از سلاح ها و تجهیزات مختلف ماموریت ها و چالش های مختلفی را تجربه کنند.

برای خرید انواع جم بازی می توانید به سایت فروشگاه جم ایران موجو مراجعه کنید و در کوتاه ترین و سریع ترین زمان ممکن جم بازی مورد نظر خود را دریافت کنید.

شما برای ما از Payload در بازی پابجی موبایل بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با Payload در بازی پابجی موبایل آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support