معرفی بهترین سلاح های اسنایپ بازی پابجی موبایل

هترین سلاح های اسنایپ بازی پابجی موبایل

بازی پابجی موبایل از جمله بازی های پرطرفدار و محبوبی است که در سال های اخیر به شدت رشد کرده است و در رتبه بندی های سالانه بازی های موبایلی همواره در بین بهترین بازی ها قرار داشته است. سازنده های بازی پابجی موبایل نسخه ها و سیزن های مختلفی از آن را روانه بازارها کرده اند. هر کدام از این سیزن ها از ماموریت ها، مراحل، نقشه ها، سلاح ها و امکانات مختلفی برخوردار هستند. انواع مختلفی از سلاح ها در این بازی در اختیار بازیکنان قرار می گیرد که هر کدام می توانند قابلیت ها و ویژگی های مختلفی داشته باشند و مهارت ها و توانایی های بازیکنان را افزایش دهند. در ادامه این مطلب به معرفی بیشتر PUBG Mobile و معرفی بهترین سلاح های اسنایپ بازی پابجی موبایل پرداخته خواهد شد.

این مطلب هم می تواند برای شما مفید باشد: نکات استفاده حرفه ای از اسلحه bolt-action snipers پابجی موبایل

معرفی بازی PUBG Mobile

همانطور که گفته شد بازی پابجی موبایل یکی از بازی های ساخته شده در سبک بتل رویال و ترس و بقا است که در سال 2017 توسط استودیوی بلوهول ساخته شد و به وسیله کمپانی پابجی برای پلتفرم های مختلفی مانند ایکس باکس منتشر شد. محبوبیت بالای بازی باعث شد که نسخه موبایلی این بازی نیز در سال 2018 روانه بازارها شود و تا امروز میلیون ها گیمر از سراسر جهان از آن استفاده می کنند. در این بازی بازیکنان در یک جزیره دور افتاده قرار دارند و باید تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا زنده بمانند و در نهایت بازیکنی برنده خواهد بود که زنده بماند.

پابجی موبایل مانند تمامی بازی های موبایلی و بازی های هم سبک خود از ویژگی ها و قابلیت های خاص و منحصر به فردی برخوردار است که می تواند برای بازیکنان جذاب باشد. با آموزش بازی پابجی موبایل شما می توانید به تمامی مراحل این بازی تسلط پیدا کنید. از مهم ترین ویژگی های این بازی می توان موارد زیر را عنوان کرد:

  • بازی دارای یک گرافیک عالی به واسطه موتور آنریل انجین 4 است.
  • داستان بازی به شکلی منظم و هدفمند روایت می شود.
  • گیم پلی بازی از جذابیت بالایی برخوردار است.
  • موسیقی ها و صداگذاری بازی به صورت حرفه ای طراحی شده اند.
  • مراحل و ماموریت های متعددی در بازی وجود دارد.

آموزش بازی پابجی موبایلبهترین سلاح های اسنایپ بازی پابجی موبایل

همانطور که گفته شد در بازی پابجی موبایل سلاح ها و مهمات مختلف و متعددی وجود دارند که هر کدام از ویژگی ها و قابلیت های خاص و منحصر به فردی برخوردار هستند و می توانند مهارت های بازیکنان را افزایش دهند. از مهم ترین و جذاب ترین سلاح های این بازی می توان به اسنایپ ها اشاره کرد.

این نوع از اسلحه ها از جمله تجهیزات نظامی هستند که جذابیت های بسیار زیادی برای گیمرها دارند. البته استفاده از اسنایپ ها شرایط خاص خود را دارد و کنترل آنها می تواند چالش های مختلفی باری گیمر داشته باشد بنابراین بازیکنان باید ابتدا نحوه کار با این سلاح ها را یاد بگیرند و سپس از آنها استفاده کنند. از بهترین و مهم ترین اسلحه های اسنایپ موجو در بازی پابجی موبایل می توان موارد زیر را نام برد:

اسلحه AWM از بهتری سلاح های اسنایپ بازی پابجی موبایل

اسلحه AWM   از جمله معروف ترین، کاربردی ترین و کشنده ترین سلاح های موجود در این بازی و بازی های تفنگی اندرویدی است که همه گیمرهای حرفه ای با آن آشنا هستند. این اسلحه از قدرت بسیار خوبی برخوردار است و تقریبا همه بازیکنان تمایل دارند که از آن استفاده کنند. در حقیقت بازیکنان می توانند این سلاح را با استفاده از جعبه هایی که به صورت تصادفی در رقابت ها ظاهر می شوند به دست بیاورند و از آنها استفاده کنند.

 AWM به عنوان یکی از محبوب ترین اسنایپ ها در بازی پابجی موبایل از برد بسیار خوبی برخوردار است و بازیکنان می توانند با استفاده از یک گلوله و از راه دور بازیکنان دشمن را از پا در بیاورند. اسلحه AWM از مهمات و تجهیزات اختصاصی بهره مند است و به راحتی می تواند در کلاه ایمنی سطح ۳ و زره قدرتمند سایر بازیکنان نفوذ کند.

بهترین سلاح های اسنایپ بازی پابجی موبایل PUBG Mobileاسلحه S1897 از بهترین سلاح های اسنایپ بازی PUBG Mobile

S1897 به عنوان یکی دیگر از اسنایپ های کاربردی و معروف دیگر در بازی پابجی شناخته می شود که از قدرت کشندگی بسیار بالایی برخوردار است. این اسلحه هم می تواند در فواصل دور بسیار کاربردی باشد و عملکرد بسیار خوبی از خودش به جای بگذارد. قدرت سلاح به گونه ای است که می تواند با شلیک یک گلوله بازیکنان حریف را از پا در بیاورد. S1897 یکی از سلاح هایی است که به همه بازیکنان توصیه می شود از آن در رقابت ها استفاده کنند.

خرید یوسی پابجی موبایلاسلحه Crossbow از بهترین سلاح های اسنایپ بازی پابجی موبایل

اسلحه Crossbow نیز از جمله سلاح هایی است که می تواند با یک گلوله هر بازیکنی را از پا در بیاورد. بسیاری از بازیکنان تصور می کنند که این اسلحه ساده و ابتدایی است و کمتر از آن استفاده می کنند اما بازیکنان حرفه ای قطعا به عنوان یک سلاح کشنده، قدرتمند و دوربرد از آن استفاده می کنند و نهایت راندمان و کارایی را از آن دریافت خواهند کرد.

بهترین سلاح های اسنایپ بازی پابجی موبایلخرید یوسی پابجی موبایل

همانطور که گفته شد در بازی پابجی موبایل سلاح های مختلفی در اختیار گیمرها قرار می گیرد که هرکدام از ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی برخوردار هستند. سلاح های اسنایپ از جذاب ترین سلاح های بازی به شمار می روند.فروشگاه ایران موجو عرضه کننده انواع بسته های جم بازی می باشد و خرید یو سی ارزان تنهای یکی از امتیازات ویژه این فروشگاه به شمار می آید. بازیکنان می توانند با خرید uc پابجی از تمامی امکانات بازی استفاده کنند و تمام آیتم ها و سلاح ها را مطابق میل خودشان سفارشی و شخصی سازی کنند.

سخن نهایی

بازی پابجی موبایل از مراحل، ماموریت ها، نقشه ها و امکانات مختلفی برخوردار است که هر کدام چالش های جذابی برای گیمرها دارند. اسلحه های اسنایپ از جمله معروف ترین و محبوب ترین اسلحه های این بازی هستند که می توانند مهارت و توانایی بازیکن را بهبود بدهند و زمینه پیروزی بازیکن را فراهم کنند.

فروشگاه جم ایران موجو با چندین سال سابقه درخشان در حوزه فروش پول بازی از بهترین و معتبرترین سایت های جم بازی می باشد که شما می توانید با خرید از این فروشگاه در کمترین زمان ممکن جم مورد نظر خود را خریداری و دریافت کنید.

خرید یوسی پابجی با نازلترین قیمت از سایت ایران موجو.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support