همه چیز درباره مود Gun King در بازی فری فایر

مود GUN KING در فری فایر

فری فایر دارای دو حالت اصلی بتل رویال و کلش اسکواد است. این دو حالت همیشه در بازی موجود هستند اما گاهی اوقات سازندگان بازی، حالت‌های دیگر مانند گان کینگ به بازی اضافه می‌کنند. این حالت‌ها تنها در یک بازه زمانی محدود قابل بازی هستند و پس از آن از بازی حذف می‌شوند و یکی از مودها، گان کینگ است.  در ایران موجو  علاوه بر خرید جم فری فایر در این محتوا به معرفی و بررسی مود Gun King بازی فری فایر می‌پردازیم.

مود Gun King در بازی فری فایر

مود گان کینگ چند سال پیش به بازی اضافه شد و تنها مدت زمان محدودی قابل دسترسی بود. پس از آن مود Gun King بازی فری فایر از بازی حذف شد اما ممکن است دوباره به فری فایر اضافه شود و مود Gun King بازی فری فایر به این شکل است که ۸ نفر از بازیکنان در یک مپ جمع شده و باید با یکدیگر بجنگند و هر یک از این بازیکنان سلاح خاصی دارند و فقط می‌توانند از آن استفاده کنند.

این بازی به شکل ۴ در مقابل ۴ انجام می‌شود. همه بازیکنان با یک چاقو بازی را شروع می‌کنند و تیمی که بتواند بیش‌ترین کیل را با بالاترین سطح اسلحه داشته باشد، برنده بازی بوده و Booyah می‌گیرد  پس از هر کیل، یک badge دریافت می‌کنید و پس از این که تعداد این بج‌ها به یک حد خاص رسید، می‌توانید اسلحه لول بالاتر به دست آورید.3

 

مود Gun King بازی فری فایر 

چگونه در مود Gun King بازی فری فایر پیروز شویم؟

  • کار با سلاح‌های مختلف فری فایر را بلد باشید و در مود گان کینگ ممکن است هر سلاحی به شما داده شود، درنتیجه باید با سلاح‌های مختلف تمرین کنید تا بتوانید از هر سلاحی که در اختیارتان قرار گرفت، بهترین استفاده را داشته باشید که با خواندن مقاله معرفی بهترین سلاح های بازی فری فایر با سلاح ها آشنا میشوید و بازی کردن برای شما راحت تر میشود.
  • تنها از چاقو استفاده نکنید مهم است که از تمام سلاح‌های موجود در اختیارتان استفاده کنید تا بتوانید به سلاح‌های لول‌های بالاتر دسترسی داشته باشید و نمیتوانید با چاقو تمام دشمنان را بکشید.
  • سریع‌تر دشمنانتان را بکشید تا سلاح‌های بهتر و بیش‌تری را به دست آورید درواقع سخت‌ترین مرحله در گان کینگ، این است که با چاقو بتوانید کیل بگیرید پس از آن با سلاح‌های لول بالاتر میتوانید بهتر بازی کنید.

به صورت کلی پیروزی در بازی فری فایر در گرو رسیدن به هدف اصلی یعنی نابودی دشمنان زنده ماندن است و در مود Gun King در بازی فری فایر نیز هرچه بازیکنان بتوانند تعداد بیشتری از حریفان را از بین ببرند می توانند به سلاح های و آیتم های متنوع تری دست پیدا کنند و با استفاده از آنها می تواند دشمنان را با سرعت بیشتری از دور رقابت ها حذف کرد.

نکات کلیدی در ارتباط با مود گان کینگ در بازی فری فایر

مود Gun King بازی فری فایر نیز همانند سایر مودها از شرایط و قابلیت های منحصر به فردی برخوردار است و بازیکنان باید در هنگام اجرای بازی در این مود به نکات مهمی توجه کنند که به شرح زیر می باشند:

چنانچه بازیکنان از سلاح های ضعیفی مانند چاقو بهره می برند فقط قادر هستند که تعداد محدودی از بازیکنان دشمن را از پا در بیاورند اما استفاده از سلاح های گرم می تواند باعث نابودی تعداد بیشتری از بازیکنان دشمن شود.

هر چقدر بازیکنان بتوانند با سرعت بیشتری اولین بازیکن دشمن را از پا دربیاورند در نتیجه می توانند سلاح های قدرتمندتری به دست بیاورند و دیگر نیازی به استفاده از سلاح های سرد و ضعیف نیست تعقیب بازیکنان دشمن و کشتن آنها با استفاده از سلاح های سرد کاری سخت و غیر ممکن است و توصیه می شوند گیمرهای مبتدی به هیچ عنوان این کار را انجام ندهند و بازیکنان باید سعی کنند که قبل از درگیری با دشمنان استفاده و کنترل سلاح ها را به خوبی تمرین کنند تا بتوانند در زمان درگیری ها بتوانند دشمنان را نابود کنند.

مود Gun King بازی فری فایر 

اگر میخواهید با بازی فری فایر بیشتر آشنا شوید میتوانید مقاله معرفی بازی فری فایر; اکشن و پرطرفدار را در رسانه ایموجو بخوانید.

آیا مود Gun King بازی فری فایر را امتحان کرده‌اید؟

مود گان کینگ قبلا در بازی فری فایر موجود بود اما در حال حاضر نمی‌توان به آن دسترسی داشت آیا شما از بازیکنان قدیمی فری فایر هستید که این مود را بازی کرده‌اید؟ نظرتان راجع به مود گان کینگ چیست؟ آیا مایلید تا شرکت گارنا دوباره این مود را به بازی اضافه کند؟ نظرات و پیشنهاداتتان را برای ما بنویسید و به ما کمک کنید تا محتواهای بهتر و مفیدتری را برایتان آماده کنیم.

سوالات متداول

مود Gun King بازی فری فایر چیست؟

یکی از حالات ویژه و محدود فری فایر بود که سال‌ها قبل به بازی اضافه شد و در حال حاضر در دسترس نیست.

مود Gun King بازی فری فایر چه تفاوتی با مودهای دیگر دارد؟

در این مود ۸ بازیکن باید با هم بجنگند و هر بازیکن با یک چاقو بازی را شروع می‌کند و با کشتن بازیکنان دیگر، سلاح‌های لول بالاتر و بهتری در اختیارتان قرار می‌گیرد.

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

2 دیدگاه
  • حمید

    مود Gun King بازی فری فایر چی هست؟

    • پشتیبانی ایران موجو

      سلام یکی از حالت های بازی است که با هر کشتن یک سلاح بدست می اورید

iranmojo online support