همه چیز درباره مود Gun King در بازی فری فایر

خرید جم بازی Free Fire

بازیکنان حرفه ای و با تجربه قطعا با بازی فری فایر به خوبی آشنا هستند و می دانند که این بازی در سال های اخیر موفقیت های متعددی به دست آورده است. در بازی فری فایر بازیکنان می توانند با بهره گیری از امکانات، نقشه ها، تجهیزات، مودها و کاراکترهای مختلف در ماموریت ها و مراحل مختلفی شرکت کنند و چالش های متعددی تجربه کنند. تنوع مودها از مهم ترین و بارزترین ویژگی های بازی است و هر کدام از مودها می توانند جذابیت های بالایی برای بازیکنان داشته باشند. در ادامه این مطلب از آموزش بازی فری فایر به معرفی بازی و همچنین بررسی و معرفی مود Gun King بازی فری فایر پرداخته خواهد شد. پس با ما همراه باشید.

معرفی بازی Free Fire

همانطور که گفته شد بازی فری فایر یکی از بازی های ساخته شده در سبک بازی های بتل رویال و اکشن ساخته شده است. اولین بار بازی فری فایر به وسیله کمپانی و استودیوی بازی سازی Dots Studio 111 طراحی و ساخته شد و سپس کمپانی garena آن را برای پلتفرم های مختلفی موبایلی منتشر کرد. این بازی در حقیقت به صورت رایگان و با پرداخت های درون برنامه ای در دسترس بازیکنان سراسر جهان قرار گرفته است و همین باعث محبوبیت بالای آن شده است. برای آموزش های بیشتر بازی فری فایر با فروشگاه جم ایران موجو همراه باشید.

 این بازی در سال 2018 بالاترین میزان دانلود و نصب را در میان بازی های موبایلی به خودش اختصاص داد. Free Fire از نظر داستان، سبک و ماموریت ها شباهت های زیادی به بازی پابجی موبایل دارد. در این بازی 50 نفر در یک جزیره دور افتاده گیر افتاده اند و باید تمام تلاش خود را برای زنده ماندن و نابود کردن دشمنان به کار بگیرند. از مهم ترین ویژگی ها و قابلیت های بازی فری فایر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بازی از تنوع بالایی در بخش ماموریت، مراحل و آیتم ها برخوردار است.
  • گرافیک بازی به دلیل موتور یونیتی کیفیت بالایی دارد.
  • گیم پلی بازی از جذابیت بسیار بالایی برای گیمرها برخوردار است.
  • موسیقی های متن بازی و صداگذاری های آن به شکلی حرفه ای طراحی شده است.
  • بازیکنان می توانند به صورت آنلاین با سایر بازیکنان جهان رقابت کنند.

همچنین بخوانید: همه چیز درباره مود جدید Money Heist بازی فری فایر

مود Gun King در بازی فری فایر

همانطور که گفته شد در هر کدام از نسخه های بازی فری فایر بازیکنان می توانند از آیتم های قدیمی و آیتم های جدید استفاده کنند و چالش های مختلفی را تجربه کنند. یکی از مودهای بازی فری فایر که برای جدیدترین ایونت های این بازی معرفی شده است مود Gun King  می باشد. البته زمان استفاده از این مود برای بازیکنان محدود است و چنانچه ایونت مورد نظر به پایان برسد دیگر بازیکن قادر نخواهد بود از مود گان کینگ استفاده کنند. مود Gun King بازی فری فایر تا تاریخ ۲۵ ماه مه در دسترس بازیکنان قرار خواهد داشت و بعد از این تاریخ دیگر گیمرها نمی توانند از آن استفاده کنند چرا که سازندگان بازی هر چند وقت یک بار نسخه به روز شده و مود های جدیدی به بازار عرضه می کنند.

 اجرای بازی در این حالت به این شکل است که 8 نفر از گیمرها باید به رقابت بپردازند. در این حالت هر کدام از بازیکنان می توانند از سلاح های مختلف سرد و گرم استفاده کنند. مود Gun King در حقیقت برای رویداد Punk Squad منتشر شده است و در اصل جایگزین مود قبلی بازی یعنی مود Brick Swingers شده است.

مود Gun King بازی فری فایر برنده شدن در مود  Gun King بازی فری فایر

به صورت کلی پیروزی در بازی فری فایر در گرو رسیدن به هدف اصلی یعنی نابودی دشمنان زنده ماندن است. در مود Gun King در بازی فری فایر نیز هرچه بازیکنان بتوانند تعداد بیشتری از حریفان را از بین ببرند می توانند به سلاح های و آیتم های متنوع تری دست پیدا کنند و با استفاده از آنها می تواند دشمنان را با سرعت بیشتری از دور رقابت ها حذف کرد.

پیروزی در مود Gun King  می تواند دشواری و سختی های خاص خود را داشته باشد و بازیکنانی که نتوانند سرعت عمل بالایی به نمایش بگذارند قطعا قادر نخواهند بود که به سلاح های قدرتمند و متنوعی دسترسی پیدا کنند و این می تواند باعث تضعیف آنها در برابر دشمنان و در نهایت شکست آنان شود. بازیکنانی می توانند در این مود برنده باشند که بتوانند تعداد بیشتری از دشمنان را بکشند. بازیکنان باید توجه داشته باشند که برای اجرای مود Gun King تایمر زمان بندی فعال می شود.

خرید جم مستقیم از ایران موجونکات کلیدی در ارتباط با مود گان کینگ در بازی فری فایر

مود Gun King بازی فری فایر نیز همانند سایر مودها از شرایط و قابلیت های منحصر به فردی برخوردار است و بازیکنان باید در هنگام اجرای بازی در این مود به نکات مهمی توجه کنند که به شرح زیر می باشند:

  • چنانچه بازیکنان از سلاح های ضعیفی مانند چاقو بهره می برند فقط قادر هستند که تعداد محدودی از بازیکنان دشمن را از پا در بیاورند اما استفاده از سلاح های گرم می تواند باعث نابودی تعداد بیشتری از بازیکنان دشمن شود.
  • هر چقدر بازیکنان بتوانند با سرعت بیشتری اولین بازیکن دشمن را از پا دربیاورند در نتیجه می توانند سلاح های قدرتمندتری به دست بیاورند و دیگر نیازی به استفاده از سلاح های سرد و ضعیف نیست.
  • تعقیب بازیکنان دشمن و کشتن آنها با استفاده از سلاح های سرد کاری سخت و غیر ممکن است و توصیه می شوند گیمرهای مبتدی به هیچ عنوان این کار را انجام ندهند.
  • بازیکنان باید سعی کنند که قبل از درگیری با دشمنان استفاده و کنترل سلاح ها را به خوبی تمرین کنند تا بتوانند در زمان درگیری ها بتوانند دشمنان را نابود کنند.

مود Gun King بازی فری فایر خرید جم فری فایر

سازندگان بازی فری فایر در هر کدام از نسخه ها، بخش ها و قسمت های مختلف بازی امکانات و آیتم های مختلفی در اختیار بازیکنان قرار داده اند تا بتوانند جذابیت بیشتری برای آنان رقم بزنند. بازیکنان می توانند با مراجعه به سایت های معتبری مانند ایران موجو اقدام به خرید جم فری فایر بکنند. با این کار گیمر می تواند از حداکثر امکانات موجود در بخش های مختلف بازی استفاده کند و تمام آیتم های آن را مطابق میل خودش شخصی سازی نماید.

سخن پایانی درباره مود Gun King بازی فری فایر

Free Fire  یکی از معروف ترین بازی های بتل رویال و اکشن دنیای گیمینگ است که صدها میلیون گیمر از سراسر جهان از آن استفاده می کنند و موفقیت های متعددی به دست آورده است. هر چند وقت یک بار نسخه های به روز شده ای از بازی در اختیار بازیکنان قرار می گیرد که ویژگی ها و قابلیت های جذاب و منحصر به فردی دارد. از مهم ترین ویژگی های بازی تنوع مودهای بازی است. مود Gun King بازی فری فایر  از جمله مودهای جدید و محبوب است که چالش های جدیدی برای گیمرها به همراه دارد و بازیکنان می توانند با رعایت نکات مختلف در آن به پیروزی برسند.

خرید جم فری فایر با ارزان ترین قیمت از ایران موجو سایت جم فری فایر

در فروشگاه ایران موجو (سایت جم فری فایر)، امکان خرید جم فری فایر خیلی ارزان در حجم دلخواه وجود دارد و می‌توانید پس از مراجعه به بخش فروشگاه، الماس‌های مورد نظر خود را خریداری کنید که در اسرع وقت نیز، در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

شما برای ما از مود Gun King بازی فری فایر بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با مود Gun King بازی فری فایر آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند. فروشگاه جم ایران موجو از معتبرترین سایت های خرید جم بازی می باشد که شما با مراجعه به این سایت می توانید جم بازی مورد نظر خود را با قیمت مناسب و ارزانی خریداری کنید و از بازی خود لذت ببرید.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support