آموزش هک کلش رویال با ایکس مود

آموزش هک بازی کلش رویال به صورت کامل

Clash Royale از سری بازی‌های اندرویدی شرکت سوپرسل می‌باشد که این بازی‌ ایتنرنتی و دارای لِول بندی است.برای رفتن به لول‌های بالا، راحت‌ترین راه هک کلش رویال با ایکس مود می‌باشد. شاید به صورت ناخواسته وقتی کلمه هک را می‌شنویم به یاد از کار انداختن، دزدی کردن و… بیفتیم، اما در کلش‌ها هک به این معناها نیست. در کلش، هک به معنای بالا بردن لول می‌باشد. روش‌های زیادی هم وجود دارد که یکی از بهترین آن‌ها، استفاده از نرم افزار ایکس مود می‌باشد. با این نرم افزار به راحتی می‌توانید لول خود را بالا ببرید. در ادامه با مت همراه باشید تا آموزش هک کلش رویال با استفاده از ایکس مود را به شما آموزش دهیم.

چرا در کلش برخی‌ها به سراغ هک می‌روند؟

در بازی‌هایی که به صورت آنلاین برگزار می‌شوند، تمام کسانی که آن را در گوشی خود نصب کرده‌اند، می‌توانند با یکدیگر بازی کنند. افرادی که تعداد وین یا همان برنده شدن بیشتری داشته باشند و برخی کارها مثل نابود کردن برجک‌ها و… را انجام دهند، سطح بالاتری دارند. همانطور که گفته شد این کارها به راحتی انجام پذیر نیست و افراد برای بالا بردن لِول خود باید خیلی تلاش کنند تا بتوانند به مراحل بالاتر یا همان لیگ‌های بالا برسند. یکی از راحت‌ترین راه‌ها، هک کلش رویال با XmodGames می‌باشد البته با خرید رویال پس کلش رویال هم میتوان سریعتر به سطح بالا رفت.

هک کلش رویال با ایکس مودنحوه هک کلش رویال با ایکس مود

در این روش ابتدا به سراغ گوگل پلی رفته و رویال ایکس مود را دانلود و نصب و سپس آن را ران کنید. بعد از ران شدن، برنامه کلش رویال را انتخاب و بر روی گزینه Install کلیک کنید. بعد از نصب شدن کلش رویال بر روی ایکس مود، کلش رویال را از داخل برنامه ایکس مود ران بکنید. بعد از وارد شدن به صفحه اول بازی، بر روی آیکون ایکس مود کلیک کنید. وقتی که کلیک کردید مودهایی را به شما نشان می‌دهد. بر روی مود the current Elixir of the opponent کلیک کنید و سپس وارد بازی شوید.

اما این مود و کلا  ایکس مود چگونه لول ما را بالا می‌برند؟ برای پاسخ وارد بازی شوید و حمله‌ای را ترتیب دهید. هنگامی که شما به دشمنان خود حمله می‌کنید، اکسیر آن‌ها را به شما نشان می‌دهد. این کار چه تاثیری دارد؟ تاثیر این کار باعث می‌شود تا شما وقتی با یکی یا چند نفر از آن‌ها درگیر هستید، بدانید که چند گلوله، تیر و… دیگری لازم است تا آن‌ها را نابود کنید. شاید فکر کنید که این روش به درد نمی‌خورد ولی اگر وارد بازی شوید و از آن استفاده کنید، متوجه اهمیت و کاربرد آن خواهید شد.

نتیجه گیری درباره هک کلش رویال با ایکس مود

هک کلش رویال با ایکس مود یکی از بهترین روش‌های هک این بازی می‌باشد. در بازی‌های آنلاین بالا بودن لول اهمیت زیادی دارد. چون که هم امکانات بیشتری از بازی را دریافت می‌کنید و هم به لیگ‌های بالاتر صعود می‌کنید. در این لیگ‌ها با افراد حرفه‎ای‌ تر مسابقه می‌دهید که خود باعث افزایش هیجانات شما می‌شود. در هک Clash Royal با ایکس مود شما ابتدا کلش رویال را در داخل رویال ایکس مود نصب و از همین برنامه ران می‌کنید. سپس وارد بازی شده و بر روی آیکون ایکس مود کلیک و مود the current Elixir of the opponent را انتخاب کنید. این مود اکسیر یا جان باقی مانده حریفانتان را به شما نشان می‌دهد. 

شما برای ما از هک کلش رویال با ایکس مود بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با هک کلش رویال با ایکس مود آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.

همچنین شما برای رشد و ارتقا در این بازی به جم کلش رویال نیاز دارید. برای خرید جم کلش رویال می توانید از طریق فروشگاه جم ایران موجو اقدام کنید. این فروشگاه یکی از بهترین و معتبرترین فروشگاه های خرید پول بازی به شمار می آید و شما می توانید یک خرید جم ارزان را تجربه نمایید.

برای خرید رویال بلیت کلش رویال میتوانید به فروشگاه ایران موجو مراجعه کنید.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support