راهنمای کامل خرید جم کلش رویال

5

خرید جم کلش رویال را  چگونه می توان انجام داد؟ در ادامه آموزش کلش رویال با سایت ایران موجو یکی از معتبرترین سایت های بازی همراه باشید تا به پاسخ این سوال برسید. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

بازی کلش رویال

بازی کلش رویال از نظر ایده تقریبا شبیه به بازی دیگری از کمپانی سوپرسل بنام clash of clans است. این بازی در دستگاه های android و ios قابل اجرا می باشد.سبک این بازی استراتژیک است و شما باید در میدان نبرد با رقیب های آنلاین خود مبارزه کنید و با بکارگیری بهترین استراتژی دشمنان خود را شکست دهید و مرحله به مرحله با حریف های قوی تری مبارزه کنید.

دیگه نگران پیشرفت کند و زمان بر در بازی clash royale نباشید ما به شما شیوه ی جدیدی را معرفی می کنیم. که راحت بتونید استراتژی خود رو پیاده کنید تنها با خرید جم Clash Royale و دریافت گیف کارت.

کاربرد خرید جم در کلش رویال

بازی clash royale یک بازی free می باشد اما اگر می خواهید قلمرو خود رو گسترش بدهید یا از حریف های های خود پیشی بگیرید یکی از آسان ترین شیوه ها استفاده از جم است. اگر چه دستیابی به جم در کلش رویال کاری سخت و زمان بر می باشد اما شما می توانید با خرید جم کلش رویال  این ارزو را به واقعیت تبدیل نمایید.

اگه از شکست های پی در پی در نبرد های کلش رویال با رقیبان خود خسته شده اید و از پیشرفت کند خود در بازی ناراحت هستید. دیگر نگران این موضوع نباشید ما برای شما سورپرایز های ویژه ای داریم که به شما معرفی می کنیم.

دریافت جم clash royaleمزایای خرید جم Clash Royale

از مزایای خرید جم کلش رویال می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خرید سکه و لول اپ کردن سرباز ها در بازی.
  • باز کردن صندوقچه ها در بازی که  سرباز یا سکه در اختیارتون می گذارد.
  • باز کردن زود تر از موعد صندوقچه هایی که در حال باز شدن هستند.
  • دیگر وقت ان است که زمان زیادی را برای پیشرفت در بازی نگذارید ما به شما یک روش ساده را معرفی می کنیم.
  • تنها با خرید جم کلش رویال این ارزو را به حقیقت تبدیل نمایید.

نکته جالب اینجا است که شما در هنگام وجود تخفیف های دوره ای برای بسته های رویال جم می توانید با خرید جم از وب سایت ما علاوه بر دریافت گیف کارت برای دریافت جم تخفیف نیز دریافت نمایید.خرید جم کلش رویال برای هر دو سیستم عامل android ، ios امکان پذیر می باشد.

برای خرید رویال پس کلش رویال همین حالا میتوانید از طرق سایت ایران موجو اقدام فرمایید.

برای دریافت و خرید جم کلش رویال ما به شما راه های زیر را معرفی می کنیم:

خرید گیف کارت های اصلی همراه با اسکن گیف کارت و دریافت انلاین گیف کارت

دریافت گیف کارت که شامل گیف کارت گوگل پلی امریکا (gifcard google play usa) و گیف کارت ایتونز امریکا(itunes gifcard).

تمامی گیف کارت ها داری اسکن بوده و از فروشگاه های معتبر و مجاز مربوط ( google play ، itunes) خریداری شده اند.

با gift card های گوگل پلی می‌توانید از فروشگاه‌های گوگل استور، بازی و برنامه های موردعلاقه خود را خرید کنید.کافیِ کد دریافتی GIFTCARD GOOGLE PLAY از وب‌سایت ما را در جیمیل خود Redeem کرده و از برنامه و بازی‌های خود لذت ببرید.gift card ها از فروشگاه های مجاز شرکت اپل خریداری شده و هیچ مشکلی برای شما ایجاد نمی کند.بعد از پرداخت هزینه برای شما یک شماره سفارش به نمایش درخواهد آمد. شماره سفارش خود را به شماره ۰۹۳۵۸۰۷۱۰۷۹ پیامک کنید و گیفت کارت خود را آنی دریافت نمایید.

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

2 دیدگاه
  • امیرحسین ده بابکی

    خیلی متشکرم ازین سایت بهترین سایتی بود که خرید کردم ازش

  • امیرحسین ده بابکی

    خیلی متشکرم

iranmojo online support