ویژگی‌های بازی کالاف دیوتی یا ندای وظیفه (Call of Duty Mobile)

ویژگی‌های بازی کالاف دیوتی یا ندای وظیفه (Call of Duty Mobile)
  • تاریخ ثبت
  • بازدید 1577
  • دیدگاه 4
  • اشتراک گذاری
  • موضوع وبلاگ

در این قسمت سعی داریم تا بعد از معرفی کامل از بازی کالاف دیوتی موبایل شما را با آخرین بروز رسانی این بازی و راه‌های پیروزی آسان در آن از طریق خرید ارز بازی ندای وظیفه ( ارز Cod Points) آشنا کنیم.  این بازی در ژوئیه سال ۲۰۱۹ به صورت نسخه بتا در کشورهای منتخب منتشر شد و بعد از طی دوره‌ی آزمایشی از اول اکتبر ۲۰۱۹ به صورت رسمی معرفی و سپس منتشر شد و آخرین بروز رسانی بازی Call of Duty Mobile در بیست و ششم دی ماه سال 98 (۱۳۹۸/۱۰/۲۶) صورت گرفت. با ایران موجو تا انتهای این مطلب همراه باشید.

به طور خلاصه این مطلب دارای موارد زیر می باشد

معرفی کامل – آخرین آپدیت – شخصیت‌های بازی – گرافیک – گیم پلی – بخش بتل رویال – کنترل بازی – ویژگی‌ها و قابلیت‌های نسخه موبایل و….

معرفی بازی کالاف دیوتی موبایل

ندای وظیفه یا Call of Duty Mobile یکی از پرطرفدار‌ترین بازی‌های اکشن دنیاست.

این بازی توسط شرکت تنسنت (Tencent) طراحی و ساخته شده است.

با توجه به میزان محبوبیت و توجه بی‌اندازه‌ای که به این بازی صورت گرفت؛ شرکت تنسنت (Tencent) تصمیم بر طراحی بازی برای پلت فرم‌های موبایل و تبلت گرفت.

این شرکت وظیفه‌ی طراحی بازی را به شرکت اکتیویژن (Activisio) سپرد و به این ترتیب بازی Call of Duty Mobile در بازار عرضه شد.

برای اینکه طرفداران بتوانند هر لحظه در پلت فرم موبایل بازی کنند و از مراحل بازی و کیفیت بالای آن لذت ببرند.

شرکت اکتیویژن (Activisio) قبلاً نیز با بازی موبایل Call of Duty Heroes کار خود را شروع کرده بود اما این بازی به علت کیفیت پائین و عملکرد بسیار ضعیف خود؛ از سوی کاربران و بازیکنان نیز مورد استقبال قرار نگرفت.

این بازی در ژوئیه سال ۲۰۱۹ به صورت نسخه بتا در کشورهای منتخب منتشر شد و بعد از طی دوره‌ی آزمایشی از اول اکتبر ۲۰۱۹ به صورت رسمی معرفی و سپس منتشر شد.

میزان محبوبیت بازی ندای وظیفه به اندازه‌ای بود که در تاریخ ۲ اکتبر یعنی تنها پس از ۲۴ ساعت از انتشار اولیه، میزان دانلود آن به ۲۰ میلیون بار رسید و توانست بیش از ۲ میلیون دلار درآمد به ‌دست ‌آورد.

موفق‌ترین بازی موبایل در تاریخ بازی‌های موبایلی

پس از گذشت یک هفته تعداد بارگذاری‌های این بازی به بیش از ۱۰۰ میلیون بار رسید و درآمد حاصل از درآمد حاصل از معاملات خرد(خرید ارز اصلی و یا ارز داخلی بازی که ارز Cod Points بازی نام دارد و به صورت ارز CP بازی در نظر گرفته می‌شود.) آن به بیش از ۱۷٫۷ میلیون دلار رسید و این بازی را به موفق‌ترین بازی موبایل در تاریخ بازی‌های موبایلی تبدیل کرد.

اگر شما یکی از طرفداران بازی Call of Duty Mobile هستید می‌توانید با خرید ارز بازی که Cod Points نام دارد لول و تجهیزات خود را ارتقا دهید تا بتوانید لذت بیشتری از بازی ببرید.

برای مشاوره و خرید ارز داخلی بازی کالاف دیوتی موبایل یا ارز CP بازی با مشاورین شرکت فروشگاه اینترنتی ایران موجو در تماس باشید.

ویژگی‌های بازی کالاف دیوتی یا ندای وظیفه (Call of Duty Mobile)

ویژگی‌های بازی کالاف دیوتی یا ندای وظیفه (Call of Duty Mobile)

شخصیت‌های بازی کالاف دیوتی موبایل

در نسخه موبایل بازی ندای وظیفه شخصیت‌هایی مانند Price، Soap، Ghost و… وجود دارند.

شما می‌توانید به کمک نقشه‌های موجود در بازی موقعیت‌های مناسب برای نبرد را با توجه به اسلحه، نیرو و شرایط تشخیص دهید و نیروهای خود را برای مبارزه با رقیبان آماده کنید تا با یک استراتژی قوی بتوانید علیه رقیبانتان اقدام کنید و آن‌ها را از سر راه بردارید.

به یاد داشته باشید که در این نسخه شما می‌توانید سبک‌های مختلفی از جمله PVP، حالت زامبی، انجام مأموریت و… انتخاب نمایید.

چرا که تیم بازی‌سازی اکتیویژن (Activisio) به طراحی این قسمت‌ها توجه فراوانی کرده تا بتواند ساعت‌ها گیم پلی جذاب را برای کاربران و گیمرهای این بازی به ارمغان بیاورد.

گرافیک بازی موبایل بازی کالاف دیوتی موبایل

گرافیک این بازی به طرز شگفت‌آوری بالاست و به گونه‌ای سه‌بعدی طراحی شده است.

تمامی آیتم‌ها اعم از محیط‌، سلاح‌، مهمات، لباس، اشیاء و شخصیت‌های بازی به بهترین شکل ممکن طراحی و اجرا شده‌اند.

محیط بازی در تمام نقشه‌ها بسیار پر جزئیات‌اند و فیزیک اشیا که حرکت و برخورد آن‌ها را مشخص می‌کند به طرز شگرفی دقیق است و میزان نورپردازی محیط به اندازه‌ای خوب است که تجسم بصری سه بعدی را به بهترین نحو ایجاد کرده است.

گیم‌پلی هیجان‌انگیز بازی ندای وظیفه

همه‌ی گیمرها می‌دانند که یکی از مهم‌ترین قسمت‌های هر بازی تک نفره و البته چندنفره‌ی آنلاین؛ گیم‌پلی بازی کالاف دیوتی موبایل است.

از نظر گیمرها گیم‌پلی باید با توجه به ژانر بازی دارای تنوع بسیار بالایی باشد تا بتواند علاوه بر سرگرم کردن گیمرها، با هیجان خود آدرنالین را در خون آن‌ها افزایش دهد و کاربر یا گیمر لذت بسیاری بازی خود ببرد.

چند مورد از موارد تنوع مورد اهمیت گیمرها در بازی‌های دارای ژانر اکشن؛ قسمت‌های مختلف همچون:

مپ یا نقشه، لباس‌ها، سلاح‌ها و مهمات و قابلیت خرید و فروش آن‌هاست، که خوشبختانه تیم بازی‌سازی شرکت اکتیویژن (Activisio) به این موضوع بسیار خوب پرداخته است.

Call of Duty Mobileدر ورژن IOS خود که برای موبایل‌های آیفون است دارای قسمت‌های جذاب و بی‌نظیری است که توانسته رضایت گیمرها را به خود جلب نماید.

در این بازی شاهد بخش‌های چندنفره با عناوین Frontline، Search & Destroy، Domination و Team Deathmatch هستیم که از آنجا که جزو استانداردهای بازی‌های چند نفره محسوب می‌شوند از محبوبیت بالایی برخوردارند.

در این بخش‌ها بازیکنان می‌توانند به صورت دو تیم پنج نفره یا به اصطلاح 5v5 با یکدیگر به رقابت بپردازند.

البته باید توجه کنید نقشه‌های معروف Hijacked و Crash از بازی‌های Modern Warfare و Black Ops به این بازی اضافه شده‌اند و از توجه زیادی برخوردارند.

تمامی گیمرها می‌توانند در بخش Loadouts سلاح‌های خود را انتخاب کنند و حتی می‌توانند با توجه به سلیقه و نظر خود سلاح‌های مورد پسند خود را در ذخیره کنند تا بعداً بتوانند از آن‌ها استفاده کنند.

اضافه شده رویدادها و چلنج‌های گوناگونی به صورت هفتگی در بازی

سازندگان کالاف دیوتی موبایل رویدادها و چلنج‌های گوناگونی به صورت هفتگی در بازی برگزار می‌کنند تا گیمرها بتوانند با انجام آن‌ها جوایزی را دریافت کنند.

البته ناگفته نماند که گاهی اوقات در طول بازی به دلیل نبود بازیکن، روبات‌هایی جایگزین بازیکن‌ها می‌شود تا تیم‌ها تکمیل شوند و بازی صورت گیرد.

اما ناگفته نماند که رفته رفته با افزایش بازیکنان حاضر در بازی تعداد روبات‌ها در این بخش کمتر شده است و بازیکنان واقعی بیشتری در بازی حضور دارند.

به نظر خیلی از منتقدین بودن روبات در بازی ندای وظیفه یک فکر دقیق و مناسب است چرا که زمان انتظار گیمرها را برای تکمیل شدن تیم‌ها بسیار پائین آورده است.

در بازی Call of Duty Mobile شما می‌توانید با کمک خرید ارز داخلی پیشرفته‌ترین سلاح‌ها و مهمات را خریداری کنید و به جنگ با حریفان خود بروید و طعم یک جنگ مجازی جدید و پرهیجان را به خوبی درک کنید.

چرا برنامه‌ریزی‌ها و طراحی سیستم تیراندازی در این بازی و همچنین نحوه‌ی کار با سلاح‌های آن بسیار دقیق است و به این ترتیب به شما این حس را منتقل می‌کند که انگاری واقعاً اسلحه را در دست گرفته‌اید.

اما؛ از آنجا که رقیبان این بازی به صورت آنلاین دائماً در حال بازی هستند باید به یاد داشته باشید که مقابله با این افراد کار راحتی نیست و باید با تمام قوا و پیشرفته‌ترین سلاح‌ها به نبرد با آن‌ها بروید و برای پیروزی و از بین بردن آن‌ها تجربه کسب کنید.

اگر شما یکی از طرفداران بازی Call of Duty Mobile هستید می‌توانید با خرید ارز بازی که Cod Points نام دارد لول و تجهیزات خود را ارتقا دهید تا بتوانید لذت بیشتری از بازی ببرید.

برای مشاوره و خرید ارز داخلی بازی کالاف دیوتی موبایل یا CP با مشاورین شرکت فروشگاه اینترنتی ایران موجو در تماس باشید.

بخش بتل رویال بازی ندای وظیفه

بخش بتل رویال بازی ندای وظیفه بعد از رسیدن به سطح ۷ برای بازیکنان آنلاک یا باز می‌شود.

این بخش به عنوان یکی از محبوب‌ترین بخش‌های بازی موبایل Call of Duty Mobile شمرده شده است چرا که ترکیبی از بازی پابجی Pubg Mobile و بازی Call of Duty: Black Ops 4 می‌باشد.

این قسمت به گونه‌ای است که گیمر حالت‌هایی از بازی Black Ops را (مثل وجود زامبی‌ها در جزیره) با یک گیم‌پلی بسیار قوی و مانند بازی پابجی یا Pubg Mobile تجربه می‌کند.

آیتم‌ها و فضای درونی بازی به اندازه‌ای خوب طراحی شده است و همین امر باعث محبوبیت بسیار زیاد آن شده.

در این بخش را گیمر می‌تواند به دو صورت سوم شخص یا اول شخص زاویه دوربین را تنظیم کند.

البته بخش بتل رویال بازی ندای وظیفه در مقایسه با پابجی، طبعاً دارای کمبودهایی است که گیمرها امیدوارند تا در ورژن‌هایی که در آینده عرضه خواهند شد؛ این کمبودها برطرف شود.

به عنوان مثال؛

پائین بودن تنوع سلاح‌ها و مهمات، کنترل پیچیده و سخت ماشین‌های مورد استفاده در بازی و… از جمله مواردی است که کاربران یا گیمرهای بازی با آن‌ها اشاره کرده‌اند.

در این بخش نیز مانند بخش‌های دیگر؛ روبات‌های بازی حضور دارند و با توجه به ناشناخته ماندن این قسمت و حتی شاید محبوبیت کم آن؛ برخی اوقات تعداد ربات‌ها از بازیکنان واقعی بیشتر است.

البته به یاد داشته باشید که بودن روبات‌ها در کالاف دیوتی موبایل زمان انتظار گیمرها را برای تکمیل شدن تیم‌ها بسیار پائین آورده است.

ویژگی‌های بازی کالاف دیوتی یا ندای وظیفه (Call of Duty Mobile)

ویژگی‌های بازی کالاف دیوتی یا ندای وظیفه (Call of Duty Mobile)

کنترل بازی ندای وظیفه

سیستم کنترل این بازی بسیار دقیق، آسان و کاربردی است. این سیستم در دو حالت Simple و Advanced قابل استفاده است تا گیمرها بتوانند راحت‌تر بازی کنند.

1. در حالت Simple مکانیز بسیار روان و هوشمند است. این سیستم به گونه‌ای است که هنگتم قرار گرفتن نشانه‌ی اسلحه به روی دشمن؛ اسلحه به صورت خودکار شلیک می‌کند و این امر میزان رقابت را به شدت افزایش داده است.

البته؛ این حالت برای افراد تازه ‌وارد بسیار کاربردی تر است چرا که آن‌ها می‌توانند به سادگی و به تدریج با سیستم تیراندازی بازی آشنا شوند.

2. اما در حالت Advanced اوضاع پیچیده‌تر است.

در این حالت نیاز به مهارت بالایی است چرا که این حالت برای بازیکنان حرفه‌ای طراحی شده است که می‌توان دکمه‌های بازی را حفظ کنند و در موقع لزوم به سرعت از آن‌ها استفاده کنند.

این حالت از تنوع بالایی برخوردار است و حتی بازیکنان چپ دست نیز می‌توانند سیستم کنترلی بازی را بر اساس سلیقه خود شخصی‌سازی کنند.

البته ناگفته نماند که تمامی سلاح‌ها، مهمات و آیتم‌های بازی متنوع‌اند و سازندگان بازی کالاف دیوتی موبایل (Call of Duty Mobile) برخلاف دیگر توسعه‌دهندگان، اسلحه، مهمات‌ و آیتم‌های مختلف و کاربردی را در اختیار گیمرها قرار داده‌اند.

پر طرفدارترین بازی‌های موبایلی

در مجموع بازی موبایل ندای وظیفه یا Call of Duty Mobile به علت تمام موارد گفته شده توانسته است در زمان کوتاهی یکی از پر طرفدارترین بازی‌های موبایلی به شمار آید.

امیدواریم از این بازی لذت کافی را ببرید. آخرین بروز رسانی بازی ندای وظیفه در بیست و ششم دی ماه سال 98 (۱۳۹۸/۱۰/۲۶) صورت گرفت.

ویژگی‌ها و قابلیت‌های نسخه موبایل بازی ندای وظیفه :

1. گرافیک بسیار بالا و با کیفیت و به اندازه HD

2. امکان به دریافت انواع سلاح و مهمات

3. امکان به دریافت مهارت‌ها

4. امکان به دریافت لوازم و حتی ارتقای و طراحیِ سفارشی آن‌ها طبق سلیقه

5. امکان رقابت با دوستان به صورت گروهی

6. امکان هم تیمی شدن با دوستان و دریافت جوایز گروهی

7. حضور شخصیت‌های جذاب و ماهر

8. نبرد به صورت بازی چند نفره

9. دارای نقشه‌های مختلف و هیجان‌انگیز

10. امکان اجرای بازی در هر زمان و هر مکان طبق سلیقه شما

11. امکان چت صوتی و متنی

12. صداگذاری سه بعدی و بسیار هیجان‌انگیز

13. حالت‌های بازی و نقشه‌های BELOVED

به طور خلاصه؛

موبایل بازی ندای وظیفه یک بازی بسیار مهیج و جذاب است که عملکرد فوق‌العاده‌ای داد.

البته باید ذکر شود که با تمام خوبی‌ها این بازی کاستی‌هایی نیز دارد که باید سازندگان آن به این قسمت‌ها توجه کنند و به رفع کامل آن‌ها بپردازند.

اگر شما یکی از طرفداران بازی کالاف دیوتی موبایل هستید می‌توانید با خرید ارز بازی که که Cod Points نام دارد لول و تجهیزات خود را ارتقا دهید تا بتوانید لذت بیشتری از بازی ببرید.

برای مشاوره و خرید cp کالاف دیوتی موبایل با مشاورین شرکت فروشگاه اینترنتی ایران موجو در تماس باشید.

شما برای ما از بازی کالاف دیوتی بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با بازی کالاف دیوتی آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.  امیدواریم مطلب بازی کالاف دیوتی را پسندیده باشید.

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

4 دیدگاه
  • امیرعلی

    سلام روی سی پی یو g2030 3.0
    گراف ۱
    رم ۸
    میاره

    • خانم مقدم

      سلام وقت بخیر این مقاله مربوط به کالاف دیوتی موبایل هست و اگر این بازیو با شبیه ساز روی سیستم انجام بدید بازی شما بن میشه .
      در خصوص کالاف وارزون هم این اطلاعاتتون ضعیفه و بالا نمیاد

  • امیر

    سلام روی سیستم من اجرا میشه
    رم ۴
    سی پی یو ۳۲۵۰

    ویندوز ۱۰ ۶۴بیت

    کارت گرافیک ۱

iranmojo online support