نحوه دریافت جوایز رویداد Twitch Drop کلش اف کلنز

نحوه دریافت جوایز رویداد Twitch Drop کلش اف کلنز
  • تاریخ ثبت
  • بازدید 736
  • دیدگاه 0
  • اشتراک گذاری
  • موضوع وبلاگ

کلش آف کلنز، بازی محبوب موبایل Supercell، تعطیلات 2023 را با رویداد Twitch Drop کلش اف کلنز جشن می‌گیرد.این رویداد  از 25 دسامبر 2023  تا 1 ژانویه 2024 ادامه خواهد داشت و جوایز شگفت انگیز درون بازی را برای کسانی که شرکت می‌کنند ارائه می‌کند. با انجام task‌ها، بازیکنان می‌توانند جوایز هیجان انگیزی مانند Power Potion، Glowy Ore، Resource Potion، Cookie Medals، Shovel of Obstacles  و غیره را به دست آورند. همچنین اگر تمایل به آشنایی بیشتر با بازی کلش دارید نقد و بررسی بازی کلش اف کلنز را در کمتر از 15 دقیقه مطالعه کنید.

در طول این رویداد، بازیکنان می‌توانند با تماشای لایو استریم کلش آف کلنز در هر کانال استریمری که Drops را فعال کرده است، جوایزی را جمع‌آوری کنند. تماشای استریم‌ها تنها راه برای شرکت و مطالبه تخفیف است که شامل هدایای انحصاری می‌شود.

 

نحوه شرکت و دریافت جوایز رایگان در رویداد Clash of Clans Twitch Drops

اگر می‌خواهید این استریم را در تلفن خود تماشا کنید، به برنامه Twitch نیاز دارید. در غیر این صورت، می‌توانید برای ثبت نام به وب سایت رسمی Twitch مراجعه کرده و سپس مراحل زیر را برای شرکت در این رویداد دنبال کنید. برای شرکت در این رویداد، بازیکنان باید قبل از فعال کردن رویداد Twitch Drops، ابتدا حساب Twitch خود را به ID Supercell خود لینک دهند.

به آدرس پیوند مراجعه کرده و روی Log in with Supercell ID کلیک کنید.

صفحه جدیدی ظاهر می‌شود و بازیکنان باید آدرس ایمیل مرتبط با حساب کلش اف کلنز خود را وارد کنند. حال، Log In  را انتخاب کنید.

یک کد تایید به آدرس ایمیل ارسال می‌شود و بازیکنان باید آن را وارد کنند. ایمیل خود را برای یافتن کد بررسی کنید و آن را کپی کنید. اکنون، قبل از کلیک کردن بر روی تأیید، آن را در کادر قرار دهید.

اکنون صفحه جدیدی ظاهر می‌شود که می‌گوید: می‌خواهد وصل شوید؟ (Want to Connect) تأیید را انتخاب کنید و سپس روی Connect  کلیک کنید.

پس از آن، یک صفحه ورود (لاگین) ظاهر می‌شود و بازیکنان باید به حساب کاربری توییچ خود وارد شوند. با آدرس ایمیل و رمز عبور خود وارد شوید. روی دکمه Authorize در صفحه کلیک کنید.

ورود به این رویداد با این مراحل انجام شده است. بازیکنان باید به تماشای استریمرهایی که در حال بازی هستند بروند. چیزی که بازیکنان باید در نظر داشته باشند این است که استریمر باید drops را فعال کرده باشد. هنگامی که بازیکنان در حال تماشای این استریم هستند، یک پیام پاپ آپ در چت ظاهر می‌شود که نشان می‌دهد استریمر Drops را فعال کرده است.

 

جوایز رویداد Clash of Clans Twitch Drop برای تعطیلات 2023

بازیکنان فقط با تماشای این استریم برای مدت زمان مشخصی می‌توانند جوایزی کسب کنند. زمان تماشا در طول دوره رویداد ریست نمی‌شود و به بازیکنان اجازه می‌دهد طولانی‌ترین زمان تماشا را در هفت روز تکمیل کنند. به عنوان مثال، بالاترین پاداش برای تماشای 240 دقیقه استریم است.

اگر بازیکنی 35 دقیقه در روز تماشا کند، می‌تواند از دقیقه 36 روز بعد شروع به تماشا کند. بیایید نگاهی به جوایز موجود در رویداد Clash of Clans Twitch Drops بیندازیم.

مدت زمان تماشا جوایز
30 دقیقه Resource Potion x1
1 ساعت Power Potion x1
2 ساعت Glowy Ore x50
3 ساعت Cookie Medals x300
4 ساعت Shovel of Obstacles x1

 

نحوه دریافت جوایز رویداد Twitch Drop Clash of Clans

در اینجا جزئیاتی از نحوه دریافت جوایز توسط بازیکنان آمده است:

پس از رسیدن به مدت زمان مورد نظر در این رویداد که از 30 دقیقه تا 4 ساعت متغیر است، جوایز به ایمیل درون بازی شما ارسال می‌شود. ایمیل درون بازی خود را بررسی کنید و جوایز را دریافت کنید. بازیکنان می‌توانند جوایز را در فهرست Twitch Drops  خود بررسی کنند.

جوایز در 31 ژانویه منقضی می‌شوند، پس فراموش نکنید که آنها را استفاده کنید.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support