آموزش قدم به قدم گرفتن باندل در بازی فری فایر

خرید الماس ارزان فری فایر از ایران موجو
  • تاریخ ثبت
  • بازدید 1202
  • دیدگاه 0
  • اشتراک گذاری
  • موضوع وبلاگ

باندل های بازی فری فایر را می توان جزء محبوب ترین و کاربردی ترین تجهیزات موجود در این بازی عنوان کرد که از ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فرد و ویژه ای برخوردار هستند. این بازی تاکنون در نسخه های مختلفی برای گیمرها عرضه شده است که هر کدام از ویژگی ها و قابلیت های متعددی برخوردار هستند و بازیکنان با استفاده از امکانات، تجهیزات، آپشن ها، سلاح ها، مهمات، کاراکترها، نقشه ها و مودهای مختلف چالش های متعددی را تجربه کنند.

باندل ها از جمله مهم ترین و کاربردی ترین تجهیزات بازی فری فایر می باشد که می توانند قابلیت های مختلفی برای گیمرها داشته باشند. در ادامه این مطلب از آموزش بازی فری فایر به معرفی بیشتر بازی و همچنین آموزش گرفتن باندل در بازی فری فایر پرداخته خواهد شد.

معرفی بازی فری فایر

بازی فری فایر به عنوان یکی از جذاب ترین و محبوب ترین بازی های ساخته شده در سبک بازی های بتل رویال و اکشن شناخته می شود که در سال های اخیر توانسته موفقیت های متعددی به دست بیاورد. این بازی اولین بار در سال 2017 به وسیله استودیوی بازی سازی Dots Studio 111  طراحی و ساخته شد و سپس کمپانی سنگاپوری  Garena  آن را منتشر کرد.  سازندگان بازی آن را به صورت رایگان و با پرداخت های درون برنامه ای در اختیار بازیکنان سراسر جهان قرار داده اند و تا امروز صدها میلیون نفر از سراسر جهان آن را دانلود و نصب کرده اند.

 فری فایر در سال 2018 و بعد از یک سال از عرضه بازی بیشترین میزان دانلود را به خود اختصاص داد. در این بازی 50 نفر از بازیکنان در یک جزیره دور افتاده قرار دارند که باید تمام تلاش خودشان را به کار بگیرند که زنده بمانند و با دشمنان و موانع موجود در بازی مواجه شوند. در پایان بازیکنی برنده بازی خواهد بود که بتواند به عنوان آخرین نفر زنده بماند. از جمله مهم ترین ویژگی ها و قابلیت های بازی فری فایر که باعث محبوبیت و جذابیت آن شده است می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نقشه ها، سلاح ها، وسایل نقلیه و… از تنوع بالایی برخوردار هستند.
  • موسیقی های متن عالی و صداگذاری ها بی نظیر هستند.
  • گیم پلی بسیار سریع، روان و اعتیادآور می باشد.
  • بازیکنان می توانند با سایر گیمرها از سراسر جهان به صورت آنلاین رقابت کنند.
  • گرافیک بازی به علت استفاده از موتور گرافیکی یونیتی بسیار باکیفیت است.

این مطلب هم می تواند برای شما مفید باشد: ترفندهای رسیدن به سطح گرند مستر بازی فری فایر

گرفتن باندل در بازی فری فایر

باندل هایی که در بازی Free Fire  وجود دارند از جمله باندل های بسیار خیره کننده و جذاب هستند که بازیکنان می توانند بسیاری از آنها را به دست بیاورند. گیمرها می توانند باندل های بازی فری فایر را در فروشگاه Magic Cube تهیه کنند. درحقیقت بازیکنان می توانند تمامی باندل ها را با استفاده از نشانه های مکعب جادویی که به دست می آورند خریداری کنند.ایران موجو به عنوان یک سایت فری فایر ، گرفتن انواع باندل در بازی فری فایر را برای کاربران در کوتاه ترین زمان ممکن فراهم کرده است. از جمله معروف ترین و جذاب ترین باندل های موجود در بازی free fire می توان به موارد زیر اشاره کرد:

گرفتن باندل در بازی Free Fire: باندل  Perfect Rhythm

باندل  Perfect Rhythm به عنوان یکی از شگفت انگیزترین باندل های موجود در بازی شاخته می شود که بازیکنان برای به دست آوردن آن باید یک مکعب جادویی بپردازند. در این بسته بازیکنان قادر هستند که یک لباس ویژه کاراکتر زن را به دست بیاورند. این لباس می تواند کاراکترهای مورد نظر را شبیه به دی جی ها بکند. این بسته از یک پک کامل لباس تشکیل شده است که برای کاراکترهای زن استفاده می شوند.

نحوه گرفتن باندل در بازی فری فایر

نحوه گرفتن باندل در بازی فری فایر

گرفتن باندل در بازی فری فایر: باندل  Legionaries Set

باندل  Legionaries Set را می تواند خیره کننده ترین بسته موجود در بازی فری فایر دانست. بازیکنان می توانند با داشتن باندل  Legionaries Set یک پکیج کامل از لباس های یک جنگجو را دریافت کنند. همچنین بازیکنان قادرند که یک شمشیر خاص و منحصر به فرد در اختیار داشته باشند. پکیج کاراکتر بازیکنان در این حالت به یک جنگجوی مرد قرون وسطایی تبدیل خواهد شد.

گرفتن باندل در بازی Free Fire: باندل  Empress’s Divine Set

یکی دیگر از پکیج های جذاب و شگفت انگیز بازی فری فایر که بازیکنان می توانند با استفاده از آن به تجهیزات خوبی برای کاراکترهای زن دسترسی پیدا کنند باندل  Empress’s Divine Set می باشد. در این پکیج بازیکنان قادر هستند به یک زره فلزی دست پیدا کنند که دارای حاشیه های طلایی رنگ و همچنین نوارهای قرمز ابریشمی نیز در اطراف آن است که آن را شبیه به یک زره سلطنتی کرده است. برای به دست آوردن این پکیج بازیکنان باید یک مکعب جادویی داشته باشند.

گرفتن باندل در بازی فری فایر: باندل  Mugger Set

یکی دیگر از باندل های جذاب و محبوب بازی فری فایر باندل  Mugger Set می باشد. آیتم هایی که با استفاده از این جعبه در اختیار بازیکنان قرار می گیرند. آیتم هایی که با استفاده از این جعبه در اختیار گیمرها قرار می گیرند در حقیقت  از یک ربات گربه ای گرفته شده است و بازیکن می تواند یک ماسک گربه و دم آن را دریافت کند. علاوه بر این ها بازیکن می تواند یک دایره نورانی  نیز دریافت کند که معمولاً در وسط بدن کاراکتر قرار می گیرد. برای به دست آوردن این پکیج بازیکنان به یک مکعب نیاز دارند.

!!! برای خرید جم فری فایر همین حالا می توانید از طریق فروشگاه جم ایران موجو اقدام کنید!!!

گرفتن باندل در بازی فری فایر: باندل  Bandit Set

باندل  Bandit Set یکی از بسته ها و پکیج های خیره کننده بازی فری فایر است که بازیکنان را به یک جنگجوی سیاه تبدیل می کند. بازیکنان با استفاده از این پکیج یک ماسک شگفت انگیز و حیرت آور به همراه یک ست لباس متناسب با آن دریافت خواهند کرد. برای به دست آوردن این پکیج جذاب نیز نیاز به مکعب جادویی وجود دارد.

گرفتن باندل در بازی Free Fire: باندل   Violet Flame Set

در باندل   Violet Flame Set بازیکنان می توانند با یک مکعب جادویی یک بسته با تم بنفش را به دست بیاورند. در واقع این بسته با پکیج زنانه می باشد و بازیکن همچنین می تواند یک طرح تاتو اژدها را نیز به دست بیاورد  که می توند کاراکترهای مورد نظر بازیکنان ار جذاب تر و زیباتر کند.

گرفتن باندل در بازی فری فایر: باندل  King’s Sword Set

باندل  King’s Sword Set شباهت های زیادی به باندل  Empress’s Divine Set دارد با این تفاوت که این پکیج برای کاراکترهای مرد در نظر گرفته شده است. در این پکیج دو ماسک بزرگ برای کاراکتر مرد در نظر گرفته شده است که جذابیت زیادی به آنها می دهد.

گرفتن باندل در بازی Free Fire: باندل  Valkyrie Set

باندل  Valkyrie Set نیز برای کاراکتر های زن مناسب می باشد  و بازیکنان قادر هستند یک پکیج کامل از لباس های زن را دریافت کنند. برای دریافت این پکیج لازم است که یک مکعب جادویی در اختیار بازیکنان قرار داشته باشد. این پکیج می تواند کاراکتر زن را در بازی فری فایر به یک به یک زن جنگجوی قرون وسطایی تبدیل کند.

گرفتن باندل در بازی فری فایر

گرفتن باندل در بازی فری فایر

گرفتن باندل در بازی فری فایر: باندل  Arctic Blue Bundle

باندل  Arctic Blue Bundle با سایر باندل های معرفی شده یک تفاوت ویژه و خاص دارد. بازیکنان زمانی قادر به دریافت این پکیج خواهند بود که کاراکتر آنها تقریبا به یک ربات تدبیل شده است که دارای لباس هایی با تم مشکی و آبی می باشد.

خرید جم فری فایر

در هر کدام از بخش ها و قسمت های بازی فری فایر بازیکنان می توانند از امکانات و تجهیزات مختلفی استفاده کنند اما برای انکه بتوانند از همه پتانسیل های بازی بهره مند شوند و به تمامی امکانات دسترسی کامل داشته باشند نیاز به پرداخت های درون برنامه ای دارند. گیمر می تواند با خرید جم بازی فری فایر از سایت های معتبری مانند ایران موجو از تمام امکانات موجود در این بازی استفاده کند و تمامی آیتم های بازی را مطابق میل خودش شخصی سازی نماید.

خرید جم فری فایر با ارزان ترین قیمت از ایران موجو سایت جم فری فایر

در سایت ایران موجو (سایت جم فری فایر)، امکان خرید جم فری فایر خیلی ارزان در حجم دلخواه وجود دارد و می‌توانید پس از مراجعه به بخش فروشگاه، الماس‌های مورد نظر خود را خریداری کنید که در اسرع وقت نیز، در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

سخن پایانی درباره گرفتن باندل در بازی فری فایر

بازی Free Fire  از سال 2017 تاکنون همواره به عنوان یکی از محبوب ترین و معروف ترین بازی های موبایلی جهان شناخته شده است و توانسته جایگاه ویژه ای در میان عاشقان بازی های بتل رویال و اکشن پیدا کند. در این بازی گیمرها می توانند به انواع و اقسام امکانات، تجهیزات، نقشه ها، مودها و کاراکترها دسترسی پیدا کنند. باندل ها از جمله تجهیزات جذاب و شگفت انگیز بازی فری فایر به حساب می آیند که بازیکنان می توانند با استفاده از آنها کاراکترها خود را به امکانات مختلفی مجهز کنند و یک بازی هیجان انگیزتر را تجربه کنند.

فروشگاه جم ایران موجو با چندین سال سابقه در حوزه فروش جم بازی از بهترین و معتبرترین فروشگاه های خرید جم می باشد که شما با خرید از آن یک خرید مطمئن و قابل اعتماد را تجربه کنید.

شما برای ما از گرفتن باندل در بازی فری فایر بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با گرفتن باندل در بازی فری فایر آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support