معرفی بازی های موبایلی در سبک کالاف دیوتی

بازی کالاف دیوتی

بسیاری از ما عاشق بازی های استراتژیک و اکشن مانند کالاف دیوتی هستیم. افراد زیادی هستند که دوست دارند بازی های مثل سبک کالاف را تجربه کنند. از این رو قصد داریم در این مطلب از سایت ایران موجو به معرفی بازی های موبایلی در سبک کالاف دیوتی بپردازیم. آیا با بازی های موبایلی در سبک Call of Duty و قابلیت های آن ها آشنایی دارید؟ اگر با این نوع از بازی ها آشنایی ندارید در این مطلب با سایت ایران موجو همراه باشید.

نسل جدید بازی ها

بازی های موبایلی در سال های اخیر و با توجه به همه گیر شدن استفاده از گوشی های تلفن همراه محبوبیت بسیار بالایی پیدا کرده اند. تقریبا اکثر اوقات فراغت مردم جهان با این بازی ها پر می شود. با توجه به آنکه گوشی های همراه همیشه و در همه جا در دسترس کاربران قرار دارد. بر خلاف پلتفرم هایی مانند ایکس باکس، پلی استیشن و رایانه نیاز به فضای خاصی ندارد. اکثر کمپانی ها و استودیوهای سازنده بازی تلاش کرده اند که بازی هایی تولید کنند که توسط گوشی موبایل پشتیبانی شود.

یکی از معروف ترین بازی های موبایلی بازی کال آف دیوتی می باشد که تا به امروز بیش از 17 نسخه از آن منتشر شده است.  بیش از دو دهه است که گیمرها را سرگرم می کند. در ادامه این مطلب از آموزش بازی کالاف دیوتی به معرفی تعدادی از بازی های موبایلی در سبک کال آف دیوتی پرداخته می شود.

همچنین بخوانید: آموزش قدم به قدم نصب بازی کالاف دیوتی وارزون

بازی های موبایلی در سبک کالاف دیوتی

افرادی که اوقات فراغت خود را با استفاده از بازی های رایانه ای و ویدیویی پر می کنند قطعا با کنسول ها و پلتفرم های مختلف آن آشنایی دارند. از رایج ترین و محبوب ترین پلتفرم های بازی می توان به کامپیوترهای شخصی، پلی استیشن و ایکس باکس اشاره کرد. گوشی های موبایلی نیز نوعی از پلتفرم های رایج بازی ها هستند که در سال های اخیر کاربران بسیار زیادی داشته اند. امروزه اکثر بازی های معروف مانند کال آف دیوتی برای گوشی های موبایلی با سیستم عامل های اندروید و IOS و… عرضه می شوند.

بازی کال آف دیوتی یکی از معروف ترین و محبوب ترین بازی های سبک اکشن و تیراندازی اول شخص است که میلیون ها بار توسط گیمرهای سراسر جهان دانلود و نصب شده است. علاوه بر این بازی می توان بازی های دیگری در این سبک معرفی کرد که می توانند جایگزین بسیار خوبی برای بازی ندای وظیفه باشند. از رایج ترین بازی های موبایلی در سبک بازی ندای وظیفه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

بازی های موبایلی در سبک کالاف دیوتی: بازی  Shadowgun Legends

بازی شادوگان لجندز نیز می تواند یکی از جایگزین های مناسب برای بازی کال آف دیوتی باشد که بیشتر در آینده اتفاق می افتد. این بازی جز بازی های موبایلی در سبک کالاف دیوتی است که بیشتر برای گیمرهایی جذاب می باشد.

این بازی هم می تواند مانند سایر بازی های معرفی شده به صورت چند نفره انجام شود. کاراکترها و شخصیت های این بازی از قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فردی برخوردارند. بازیکنان می توانند از امکاناتی مانند شخصی سازی کاراکترها استفاده کنند و نهایت لذت و هیجان را از یک بازی شوتر تجربه کنند. کمپانی  MADFINGER Games این بازی را به صورت رایگان برای سیستم عامل های اندروید و IOS عرضه کرده است و گیمرها نیازی به پرداخت هزینه ندارند و بازی فقط دارای پرداخت های درون برنامه ای است.

بازی های موبایلی در سبک کالاف دیوتی

بازی های موبایلی در سبک کالاف دیوتی: بازی Modern Combat Versus

از دیگر بازی های موبایلی در سبک کالاف دیوتی می توان به بازی Modern Combat Versus اشاره کرد. بازی Modern Combat Versus به عنوان یکی از بازی های آنلاین موبایلی شناخته می شود که در سبکی مشابه کال آف دیوتی ساخته و عرضه شده است. این بازی در سال های اخیر یکی از بهترین جایگزین ها برای بازی ندای وظیفه به شمار می رفت.

!!! برای خرید سی پی کالاف دیوتی می توانید همین حالا از طریق فروشگاه جم ایران موجو اقدام نمایید!!!

گیم لافت (Gameloft) در نسخه های قبلی بازی Modern Combat  از بازی هایی که توسط کمپانی اکتیویژن ساخته شده بودند الهام گرفته بود اما در نسخه Modern Combat Versus به آینده سفر کرده است و امکانات و قابلیت های جدیدی به آن اضافه کرده است. می توان گفت که این بازی الهام زیادی از نسخه های جدید بازی کال آف دیوتی و بازی تایتان فال گرفته است. بازی به صورت گروهی و چند نفره می باشد و از جذابیت و هیجان بالایی برخوردار است و بازیکنان می توانند چالش های متنوعی تجربه کنند.

بازی های موبایلی در سبک کالاف دیوتی

بازی های موبایلی در سبک Call of Duty: بازی Bullet Force

بازی Bullet Force (بولت فورس) هم یکی از بازی های محبوب و رایج موبایلی است که به صورت آنلاین و آفلاین می توان بازی کرد. این بازی هم داستانی مشابه با بازی کریسیس اکشن دارد. این بازی هم دارای حالت های مختلفی گیم پلی می باشد و می تواند به اندازه بازی کال آف دیوتی موبایل هیجان و لذت داشته باشد.

کمپانی بلیز گیمز (Blayze Games) این بازی را به صورت رایگان برای سیستم عامل های اندروید و IOS عرضه کرده است و گیمرها فقط برای پرداخت های درون برنامه نیاز به پرداخت هزینه دارند. این بازی از پر امتیازترین بازی های گوگل پلی می باشد و توانسته میانگین نمره 4.5 را دریافت کند. گیم پلی و گرافیک عالی، داستان خوب و تنوع سلاح از بارزترین ویژگی های این بازی هستند که باعث بالا رفتن هیجان و لذت گیمرها شده است.

بازی های موبایلی در سبک کالاف دیوتیبازی Crisis Action: Rise of Mech

یکی دیگر از بازی های موبایلی آنلاین بازی کرایسیس اکشن است که ویژگی های منحصر به فردی دارد. مبارزه با زامبی ها، کنترل ربات ها غول پیکر و غیره از قابلیت های این بازی است که هیجان و لذت بسیار بالایی دارد. این بازی تعداد گیم پلی های مختلفی دارد و همین امر می تواند چالش های متعددی برای گیمرها ایجاد کند. این بازی هم ده ها میلیون بار توسط گیمرهای مختلف از سراسر جهان دانلود و نصب شده است.

این بازی می تواند برای حالت های مختلف از تک نفره تا چند نفره استفاده شود و گیمرها می توانند به رقابت با سایر افراد از سراسر جهان بپردازند. کمپانی HERO Game این بازی را به صورت رایگان و برای سیستم عامل های اندروید و IOS عرضه کرده است و فقط برای پرداخت های درون برنامه ای لازم است که هزینه پرداخت شود.

بازی های موبایلی در سبک کالاف دیوتی

بازی های موبایلی در سبک کالاف دیوتی :بازی پابجی موبایل (PUBG Mobile)

کمپانی Tencent Mobile نیز یکی از بازی های موبایلی سبک اکشن و تیراندازی با نام پابجی موبایل را عرضه کرده است که می تواند جایگزین بسیار خوبی برای بازی کال آف دیوتی باشد. علاوه بر این بازی می توان سایر بازی های ساخته این کمپانی را نیز امتحان کرد و چالش ها و هیجانات متعددی را تجربه کرد. این بازی نیز ده های میلیون بار توسط گیمرهای سراسر دنیا دانلود و نصب شده و از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. بازی PUBG Mobile به صورت رایگان در اختیار بازیکنان قرار دارد و گیمرها فقط برای پرداخت های درون برنامه ای لازم است که هزینه بکنند.

بازی های موبایلی در سبک کالاف دیوتی

علاوه بر بازی های عنوان شده می توان بازی های دیگری نیز معرفی کرد که می توانند جایگزین بسیار خوبی برای بازی کال آف دیوتی موبایل باشند. از جمله رایج ترین و محبوب ترین بازی ها می توان به Infinity Ops، Danger Close، FRAG Pro Shooter، Heroes of Warland،  Modern Ops،  Shooter Arena و payday اشاره کرد. هر کدام دارای ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی هستند. این بازی ها می توانند گیمرها را با چالش های مختلفی مواجه کنند و هیجان و لذت بالایی به آن ها بدهند. برای خرید انواع جم بازی می توانید به فروشگاه انلاین خرید جم ایران موجو مراجعه کنید.

شما برای ما از بازی های موبایلی در سبک کالاف دیوتی بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو به طور کامل به بازی های موبایلی در سبک کالاف دیوتی پرداختیم. با استفاده از این بازی ها به اسانی هر چه تمام تر می توانید لحظات شیرینی را برای خود رقم بزنید. چنانچه شما بازی دیگری به جز بازی های بیان شده را میشناسید، آن را از طریق قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

در سایت ایران موجو، امکان خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل با قیمت ارزان و بر اساس میزان حجم دلخواه شما فراهم شده است و می‌توانید با مراجعه به بخش فروشگاه و انتخاب گزینه خرید سی پی، سکه‌های مورد نظر خود را خریداری کنید. این سی پی‌ها، پس از از اتمام مراحل خرید و در اسرع وقت در اختیار شما قرار می‌گیرد.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support