بازی پرطرفدار گیاهان علیه زامبی‌ ها

آموزش بازی گیاهان علیه زامبی ها
  • تاریخ ثبت
  • بازدید 895
  • دیدگاه 0
  • اشتراک گذاری
  • موضوع وبلاگ

بازی گیاهان علیه زامبی‌ ها محصول شرکت الکترونیک ارتز است و مسئولیت توسعه بازی به عهده شرکت پاپکاپ است. این بازی توانسته است که نظر خیلی از گیمرهای بازی‌های استراتژیک و محافظت از قلعه را جلب کند و همینطور نسخه‌های قبلی این بازی بیش از 8 میلیون بار دانلود و نصب شده است و از طریق گوگل پلی 4.7 ستاره را گرفته است.

بازی گیاهان علیه زامبی‌ها یک بازی در سبک محافظت از قلعه است که کاربر باید با استفاده از گیاهانی که در طی مراحل مختلف به دست می‌آورد از خانه‌ی خود دفاع کند. بازی گیاهان علیه زامبی‌ها سومین نسخه Plant VS Zombies می‌باشد. بازی گیاهان علیه زامبی‌ها رنج سنی خاصی ندارد و همه در هر سنی که باشند می‌توانند از این بازی لذت ببرند.

همچنین شرکت Popcap درباره این بازی گفته است:

((ما در شرکتمان سال ها مشغول توسعه ی بازی گیاهان علیه زامبی‌ها بوده‌ایم و تلاش داریم این محبوب را در سراسر جهان به گیمرهای نسل حاضر و آینده ارائه کنیم و همچنین ما سخت مشغول امتحان موارد جالب هستیم پس نیازمند همراهی شما گیمرها هستیم و امیدواریم که ما را همراهی کنید.))

یکی از تغییراتی که همه را شگفت زده کرده است و خیلی نظرهای مثبتی هم با خود به همراه داشته این بوده که کادر از حالت عمودی به حالت افقی تغییر پیدا کرده است و همچنین از نظر گرافیکی هم پیشرفت داشته و باعث شده که از این طریق هم نظرات مثبت کاربران را به همراه داشته باشد.

توضیح بازی گیاهان علیه زامبی ها

بازی plant vs zombies

نحوه بازی گیاهان علیه زامبی

نحوه‌ی بازی گیاهان علیه زامبی‌ها به گونه‌ای است که کاربر باید از طریق گل‌های آفتابگردانی که می‌کارد تکه‌های خورشید را به دست بیاورد که تقریبا کار پول را انجام می‌دهد و از طریق آن‌ها می‌تواند گیاهانی را وارد زمین خود کند و با استفاده از آن‌ها از زمین خود دفاع کند.

بازی گیاهان علیه زامبیها مانند نسخه‌های قبل مراحل شب و روز را دارد و در شب و روز شما می‌توانید از گیاهان خاصی استفاده کنید. همانطور که گفته شد شما در بازی گیاهان علیه زامبی باید با محافظت از گل‌‌های آفتاب گردانتان خورشید جمع آوری کنید و پس از آن از گیاهان استفاده کنید تا گیاهان وقتی که زامبی‌ها وارد حیاط خانه می‌شوند آن‌ها را مورد هدف قرار بدهند تا زامبی‌ها وارد خانه نشوند.

همچنین زامبی‌ها وقتی به گیاهان شما می‌رسند شروع به خوردن آن‌ها می‌کنند و پس از مدتی گیاهان شما از بین می‌روند. وقتی که شما یک گیاه را به صورت اشتباه در جایی قرار می‌دهید یک بیل در نوار بالای صفحه قرار دارد که با استفاده از آن می‌توانید آن گیاه را بکنید ولی هیچ خورشیدی به شما تعلق نمی‌گیرد.و باید دوباره خورشید جمع کنید و حواستان به جای گیاهتان باشد.

گیاهان علیه زامبی‌ها

زمین بازی گیاهان علیه زامبی‌ها

نسخه‌های بازی گیاهان علیه زامبی

نسخه‌های قبل بازی plants vs zombies بسیار دانلود شده و گیمرهای بسیاری به این بازی روی آوردند و این شرکت با سخت کوشی بازی گیاهان علیه زامبی‌ها کاربران زیادی را به خود جذب کرد. اصل بازی گیاهان علیه زامبیها برای گوشی موبایل است اما نسخه‌هایی هم برای کامپیوتر و کنسول‌های دیگر وجود دارد که نسخه‌های گوشی موبایل حجم زیادی ندارند اما این نسخه‌ی جدید هنوز چیزی از حجمش معلوم نیست. و همچنین بیشتر مخاطب‌های بازی گیاهان علیه زامبی‌ها را رنج سنی بین 10 سال تا 25 سال تشکیل می‌دهند.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support