تاریخ انتشار آپدیت بعدی کلش اف کلنز – هفته اول فوریه 2024

تاریخ انتشار آپدیت بعدی کلش اف کلنز - هفته اول فوریه 2024
  • تاریخ ثبت
  • بازدید 696
  • دیدگاه 0
  • اشتراک گذاری
  • موضوع وبلاگ

تاریخ انتشار آپدیت بعدی کلش اف کلنز – هفته اول فوریه 2024 و به احتمال زیاد انتشار فصل جدید در روز پنجشنبه یعنی 1 فوریه 2024 است.

ارزش یک بازی در به روز رسانی‌هایی است که ارائه می‌کند و بدون شک محبوبیت کلش اف کلنز به دلیل به روز رسانی‌های به موقع است. این بازی استراتژی توسعه یافته توسط سوپرسل زمانی که به‌روزرسانی‌ها را به‌طور منظم در نظر می‌گیریم، با ساختاری که به زیبایی ارائه شده است، بسیار سیستماتیک است. به‌عنوان طرفداران CoC، ما دائماً منتظر به‌روزرسانی بعدی هستیم و منتظر می‌مانیم که زمان این به روز رسانی‌ها اعلام شود. در این مقاله، ما به عواملی که بر جدول زمانی به‌روزرسانی، ویژگی‌های آینده و زمان انتشار آپدیت بعدی کلش آف کلنز تأثیر می‌گذارند، می‌پردازیم.

فصل ژانویه 2024 فصل جاری کلش آف کلنز است که اسکین Ghost Champion را به عنوان بخشی از Gold Pass ژانویه 2024 ارائه کرد. ما همچنین یک Chief of the North Challenge فوق العاده با Town Hall 16 دریافت کردیم که به ما جوایزی نیز داد. همچنین ما آموزش استراتژی جمع آوری الماس کلش اف کلنز را نیز برای شما آماده کرده ایم که میتوانید مشاهده کنید.

با پیروی از الگوی به‌روزرسانی این فصل، می‌توان گفت که به‌روزرسانی فصل بعدی در هفته اول فوریه 2024، به احتمال زیاد در روز پنج‌شنبه، 1 فوریه 2024 وارد می‌شود، زیرا این پاس در آن تاریخ منقضی می‌شود.

از به‌روزرسانی بعدی CoC چه انتظاری داریم؟

هر به‌روزرسانی فصلی حداقل با یک اسکین قهرمان یا منظره در هر ماه ارائه می‌شود. این موارد همچنین با Pass همراه خواهند شد که حاوی مقدار مناسبی از منابع، معجون‌ها، کتاب‌ها و موارد دیگر است.

به‌روزرسانی‌های اصلی مانند به‌روزرسانی بیلدر بیس 2.0 با تغییرات گیم‌پلی، به‌روزرسانی‌های تعادلی و مواردی از این دست از قبل به بازیکنان گفته می‌شود. در چنین مواردی، بسیاری از قابلیت‌های جدید ارائه می‌شوند منتظر ماندن برای آنها با هیجان زیاد همراه است.

در حال حاضر، تاریخ هنوز مشخص نیست، اما ممکن است این احتمال وجود داشته باشد که این به‌روزرسانی با نام December Home Village در اواسط دسامبر ارائه شود. وقتی صحبت از ویژگی‌ها شد، ممکن است شاهد اضافه شدن سطوح جدیدی از نیروها به بازی باشیم

ثبت دیدگاه
iranmojo online support