معرفی بازی Polysphere

4
  • تاریخ ثبت
  • بازدید 602
  • دیدگاه 0
  • اشتراک گذاری
  • موضوع وبلاگ

معرفی بازی Polysphere را به صورت کامل و جامع در ایران موجو بخوانید تا بیشتر با این بازی آشنا شوید.

اگر شما هم از طرفداران بازی انلاین موبایل و یا حتی بازی افلاین هستید و از دسته افرادی هستید که به طور پیوسته و جدی و یا حتی گاهی در اوقات فراغت بازی انلاین موبایل یا انواع بازی‌های دیگر را انجام می‌دهید به شما پیشنهادمی دهیم که به خواندن این مطلب ادامه دهید. زیرا در این مطلب قصد داریم به معرفی بازی محبوب و فکری و جذاب پالیسفر (Polysphere) بپردازیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

آشنایی با بازی Polysphere

بازی‌ای که این روزها افراد زیادی از دوستداران بازی های انلاین موبایل و با گروه‌های سنی مختلف با آن  درگیر هستند. و حتی به رقابت با یکدیگر می‌پردازند. 

بازی Polysphere از دسته‌ی بازی‌های فکری و پازلی و یکی از زیرمجموعه‌های بازی‌های آنلاین موبایل می‌باشد که البته کمی متفاوت‌تر از سایر بازی‌های پازلی است. و همین مساله باعث می شود تا کاربران زیادی جذب آن شوند. در حقیقت بازی پالیسفر یک بازی پازلی سه بعدی و هیجان انگیز است.

در ابتدای ورود به این بازی شما قطعات ریز و رنگی معلق در هوا را می بینید. که بانگاه اول برای شما الگوی خاصی نداشته و نشان از هیچ تصویر معلومی ندارند.  اما باگردش‌های ۳۶۰ درجه‌ای مداوم و با دور و نزدیک کردن قطعات از هم کم کم متوجه خواهید شد که تصویر چیست. و قطعات چگونه بایدکنار هم قرار بگیرند. اما این انتهای راه نیست. و این یعنی تازه آغاز هیجان! 

چرا که قطعات باید با چرخش‌ها چنان به یکدیگر نزدیک شوند که هیچ فضای خالی بین آن‌ها وجود نداشته باشد. 

جالب است بدانید طرح ‌های در نظر گرفته شده برای پازل هر مرحله اصلا طرح‌های پیچیده و دشواری نیستند. اما در عین حال چینش آن‌ها در کنارهم کمی درد سر ساز است. حتی شاید در بدو ورود و با چند چرخش ساده و رفتن به مرحله ی بعد شما احساس کنید که بازی روی شانس پیش می رود. یا کسل کننده است. اما این چنین نیست و شما در ادامه شاهد این مساله خواهید بود که رفته رفته ریتم بازی سخت‌تر می شود. و نیاز به دید عمیق و فکری باز و تصویر سازی‌ای عالی خواهدداشت.

بازی های فکری آنلایننکات مثبت درباره‌ بازی Polysphere

  • یک نکته‌ی جالب درباره‌ی این بازی دانلود بیش از۵۰ بار این بازی بوده و این برای یک بازی انلاین موبایل یعنی محبوبیت.  
  • این بازی یک بازی رایگان می‌باشد. که البته شما مانند بسیاری از بازی‌های انلاین موبایل برای گذراندن بعضی از مراحل باید پرداخت درون برنامه‌ای انجام بدهید. اما نگران نباشید.
  • این بازی دارای مراحل رایگان بسیار زیادی است. و شما بدون پرداخت درون برنامه‌ای هم میتوانید پازل‌های زیبا و سه بعدی زیادی را ساخته و لذت ببرید  
  • تصاویر این بازی شکل‌های متنوع و جالب و رنگ و لعاب زیبایی دارند. تا کاربر با گذراندن مراحل متعدد احساس خستگی و تکراری بودن نکند. 
  • فراموش نکنید که پولیسفر تنها یک بازی نیست. بلکه به ما میاموزد که به زندگی و مسائل پیرامونمان بدون قضاوت و از ابعاد و زوایای مختلف نگاه کنیم. 
  • مناسب بودن اندازه‌ی تصاویر.

نکات منفی درباره‌ بازی Polysphere

  • رایگان نبودن تمام مراحل. که البته در قسمت بالا توضیحات جامع تری داده شد. و در ادامه راه حلی برای آن ارایه خواهیم کرد. 
  • وجود فیلم‌های تبلیغاتی در بین مراحل.

همچنین با ما دیگرنگران پرداخت‌ درون برنامه‌ای خود نباشید. زیرا فروشگاه ایران موجو پرداخت درون برنامه‌ای بازی‌ها را برای شما دوستداران بازی‌های آنلاین موبایل آسان کرده‌است. به این صورت که شما می توانید با داشتن کارت بانک ایرانی پرداخت درون برنامه‌ای را به راحتی انجام دهید.

برای معرفی و نقد و بررسی انواع بازی و به ویژه بازی های انلاین موبایل در سایر مطالب با ما همراه باشید و به مطالب دیگر رجوع کنید. 

شما متوانید این بازی شیرین و پر طرفدار را همین حالا از اپ استور و گوگل پلی دانلود کنید و لذت ببرید.

بازی های آنلاین موبایلنتیجه‌ی نهایی

این بازی یک بازی آنلاین موبایل و از گروه بازی های فکری است.

اگر شما از دوست داران و علاقه مندان بازی‌های فکری باشید بی شک از انجام این بازی که بازی جدید و جالب است لذت خواهید برد.

لطفا دقت کنید که بازی آنلاین بوده و در صورت قطع شدن اینترنت بازی دچار مشکل خواهد شد.

همین حالا بازی را دانلود کرده و از آن لذت ببرید.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support