آموزش سریع و آسان خم شدن در بازی پابجی موبایل

چگونه در بازی پابجی موبایل خم شویم؟

کودکان و نوجوانان امروزی این فرصت را دارند تا در خانه، با کامپیوتر و موبایل، بازی‌های هیجانی زیادی انجام دهند. یکی از این بازی‌ها، بازی پابجی موبایل می‌باشد. یاد گرفتن بعضی از تکنیک‌ها و پیچ و خم‌های این بازی از جمله خم شدن در بازی پابجی به چپ و راست، دراین مقاله از آموزش بازی پابجی موبایل آورده شده است.

این بازی یک بازی اکشن و هیجانی است که تقریبا برای تمام سنین مناسب است. این ویژگی باعث شده تا عده زیادی برای پر کردن اوقات فراغت خود، رو به این بازی بیاورند. بازی پابجی برای موبایل و پی سی موجود می‌باشد. اما چون موبایل وسیله جمع‌تر و کوچکتری است، خیلی از استفاده کنندگان از این بازی در موبایل به بازی کردن به آن می‌پردازند.

نحوه انجام بازی پابجی موبایل

هر بازی تکنیک‌ها و ویژگی‌های خاص خود را دارد. همین امر سبب می‌شود تا همه بازی‌ها توسط همه‌ی افراد یا همان گیمرها اجرا نشود و جمله‌هایی نظیر “من پابجی بازم” یا “من فیفا بازم”  و… را بشنوید. این جمله‌ها گویای بهتر بودن شخصی در این بازی‌ها است. یعنی روش‌های رسیدن به پیروزی در این بازی‌ها را به خوبی یاد گرفته است. در بازی پابجی موبایل هم روش‌هایی وجود دارند تا با تحمل سختی کمتری به پیروزی رسید.

در این بازی، در یک مساحت ۸ در ۸، تعدادی از بازیکنان در این محوطه پخش می‌شوند. برای برنده شدن در این بازی نیاز است که زودتر از همه به خط پایان برسید. برای زودتر رسیدن، باید با افراد زیادی درگیر شوید و همیشه رو به جلو حرکت کنید. در این مسیر وجود برخی تجهیزات می‌تواند کمک‌رسان شما باشد. از جمله جلیقه ضد گلوله، نارنجک، اسلحه و… اشاره کرد.

اما برای رسیدن به این تجهیزات باید یوسی یا همان پول بازی را به اندازه کافی داشته باشید. البته می‌توان به صورت رایگان یوسی کسب کرد.

خم شدن در بازی پابجی

این مطلب آموزشی هم می تواند برای شما مفید باشد: معرفی بازی پابجی موبایل ؛ بازی محبوب و پرطرفدار

نحوه خم شدن به چپ و راست در بازی پابجی

در بازی‌های درگیرانه، مثل پابجی موبایل علاوه بر تجهیزاتی که با یوسی می‌توانید آن‌ها را دریافت کنید، باید تکنیک‌ها و فنونی را هم یاد بگیرید. یکی از این تکنیک‌ها خم شدن در بازی پابجی به چپ و راست می‌باشد. برای این که در بازی قادر به انجام این کار باشید، ابتدا باید تنظیمات را درست کنید.

به این منظور وارد تنظیمات شوید و قسمت basic را انتخاب کنید. در این قسمت Peek & Open scope را از حالت Disable  به Enable تغییر دهید. همچنین برای استفاده از زوم هم می‌توانید گزینه Peek & fire را هم به Enable تغییر دهید. بعد از این دو کار ساده شما به راحتی قادر به استفاده ار خم و زوم در بازی هستید.

خرید یوسی پابجی موبایل
نتیجه گیری

یاد گرفتن روش‌های انجام بازی بسیار مهم است. هر کسی که بتواند آن‌ها را بهتر یاد بگیرد و بیشتر استفاده کند، بازیکن یا گیمر خوبی است. در بازی‌های مثل پابجی موبایل که طرفداران زیادی دارد، یاد گیری این تکنیک‌ها، ضروری هم است. برای مثال آن چیزی که در این مقاله بحث شد، نحوه استفاده از تکنیک خم شدن در بازی پابجی به چپ و راست بود.

این تکنیک با این که ساده‌اس اما در بازی‌های درگیرانه، بسیار مهم است. برای قادر ساختن بازیکن‌تان به این ویژگی کافی است به تنظیمات رفته و در قسمت Basic گزینه‌های Peek & fire و Peek & Open Scope را به حالت Enable تغییر دهید.

برای خرید جم بازی می توانید همین حالا از طریق فروشگاه جم ایران موجو که علاوه بر فروش انواع پول بازی یک سایت خرید یوسی پابجی موبایل است یک خرید ارزان و مقرون به صرفه را تجربه کنید.

شما برای ما از خم شدن در بازی پابجی بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با خم شدن در بازی پابجی آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.  امیدواریم مطلب خم شدن در بازی پابجی را پسندیده باشید.

خرید uc پابجی با نازلترین قیمت از سایت ایران موجو.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support