ذخیره و انتقال بازی هی دی به دستگاه دیگر

راهنمای کامل بازی Hay Day
  • تاریخ ثبت
  • بازدید 5355
  • دیدگاه 0
  • اشتراک گذاری
  • موضوع وبلاگ

ذخیره و انتقال بازی هی دی به دستگاه دیگر، چگونه می توانیم بازی Hay Day را به دستگاه های دیگر را انتقال دهیم؟

برای بسیاری از کاربر ها سوال است که وقتی دستگاه خود را تغییر می دهند چگونه از مزرعه سابق خود استفاده کنید. روش انتقال هی دی بسیار ساده است اما شما برای آن نیازمند به برنامه گیم سنتر می باشید. شما باید این برنامه را از اپ استور دانلود و نصب کنید.

از دست دادن مزرعه شما در هی دی میتواند ناراحت کننده باشد، ما هم دوست نداریم که این اتفاق برای شما بیافتد. شما می توانید چند تا کار کوچک انجام دهید تا از بروز این مشکل جلوگیری کنید، ایران موجو نیز در این بخش از آموزش بازی هی دی تصمیم دارد تا به شما کمک کند تا روش انتقال هی دی را بیاموزید. شما می توانید با این روش یک مزرعه و گیم سنتر (Game Center) داشته باشید.

ذخیره و انتقال دادن بازی هی دی به دستگاه دیگر

گیم سنتر (Game Center) یک اپلیکیشن برای دستگاه های اپل می باشد که برای اتصال و ایجاد مسابقه ها بین کاربر ها استفاده می شود. خوبی این اپلیکیشن این می باشد که شما می توانید با استفاده از آن اطلاعات مربوط به بازی خود را ذخیره کنید، این بهترین روش برای نگهداری پیشرفت خود در بازی می باشد.

من خودم این روش را امتحان کردم، زیرا تعداد از بازی های دستگاه من نیاز به ذخیره شدن داشتن این روش برای انتقال هی دی نیز استفاده می شود. اگر شما این اپلیکیشن را روی دستگاه جدید خود ندارید می توانید آن را دانلود کنید و سپس نصب کنید، بعد از این مراحل وارد اکانت خود شوید قبل از این مرحله ها شما نیازمند اپل آی دی می باشید.

شما بعد از بار اولی که وارد سیستم این اپلیکیشن شدید، باید به داخل بازی هی دی بروید، سپس بازی خود را شروع کنید، مزرعه شما به طور خودکار به گیم سنتر متصل خواهد شد، شما هنگامی که مزرعه خود را باز می کنید، اگر احساس کردید که این مزرعه ای که برای شما بارگیری شده است، متعلق به شما نیست می توانید به تنظیمات بروید و از اپل آی دی موجود خارج شوید، سپس اپل آی دی خود را وارد کنید و هی دی را راه اندازی کنید. شما یک پنجره up-pop خواهید دید که از شما می پرسد که آیا مایل هستید که بازی آخر را روی اکانت خود ذخیره کنید، شما باید روی گزینه بله، تغییر اکانت کلیک کنید تا انتقال هی دی انجام شود و شما صاحب هی دی خود شوید.

انتقال دادن بازی هی دیانتقال بازی Hay Day به دستگاه جدید iOS

وقتی یک دستگاه جدید دارید که دوست دارید هی دی خود را روی آن بازی کنید شما نیازمند انتقال هی دی خود می باشید. برای این که بتوانید انتقال هی دی خود را انجام دهید، به اپ استور بروید، در آن جا هی دی را دانلود کنید پس از این که ان را نصب کردید بازی را باز نکنید! وارد اکانت گیم سنتری که قبلاً از آن استفاده می کرده اید شوید.

برای این کار روی نماد بازی ضربه بزنید و هی دی را در قسمت بازی های iOS من ذخیره کنید، شما در گوشه بالای سمت راست سه گزینه را خواهید داد، روی این مورد ضربه بزنید و play را برای بازکردن هی دی انتخاب کنید.

هنگامی که بازی خود را باز کنید، گیم سنتر یک پیام به شما خواهد داد که نام  و سطح مزرعه شما را نشان می دهد، اگر این پیام درست بود گزینه بله، بارگیری مزرعه را انتخاب کنید تا مزرعه شما بارگیری شود. مزرعه هی دی شما روی هر دستگاهی می تواند بارگیری شود. پس سعی کنید این نکته را فراموش نکنید که دستگاه شخصی شما می تواند یک مزرعه و یک گیم سنتر باشد. در کل انتقال هی دی کار سختی نیست.

برای خرید الماس بازی هی دی شما می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی خرید جم بازی ایران موجو اقدام نمایید تا در کوتاه ترین و کمترین زمان ممکن به اکانت بازی شما اضافه شود.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support