سیزن 6 کالاف دیوتی موبایل Synthwave Showdown: نقشه، مودها

سیزن 6 کالاف دیوتی موبایل Synthwave Showdown: نقشه، مودها
  • تاریخ ثبت
  • بازدید 324
  • دیدگاه 4
  • اشتراک گذاری
  • موضوع وبلاگ

سیزن 6 کالاف دیوتی موبایل 2024 با نام Synthwave Showdown شامل نقشه، مودها و موارد دیگر در26 ژوئن ساعت 5 بعد از ظهر PT عرضه می شود، حال و هوای مهمانی نوستالژیک دهه 90 را با محتوای جدید از جمله تجربه جنگ زمینی (Ground War)، مود پیشرفته خط مقدم (Advanced Frontline mode) و نقشه چند نفره جدید در CODM به ارمغان می آورد.

بازیکنان همچنین می‌توانند از کلاس بتل رویال جدید، اتاق سفارشی 1v1 Quick Solo و جوایز و چالش‌های متعدد لذت ببرند و در سیزن 6 کالاف همچنین تفنگ تهاجمی یا BP50 Assault Rifle، نقش Combat Advisor و بازگشایی Club را ارائه می‌کند که شامل طرح‌های فنی سلاح و اسکین‌های اپراتور با تم دهه 90 است که در این سیزن کارکتر و اسکین های جدیدی اضافه می شوند که 16 تا از این کارکتر ها لو رفته است. با ما در بخش اخبار بازی کالاف دیوتی همراه شوید تا از تازه ترین اخبار این بازی مطلع شوید.

 

نکات کلیدی به روز رسانی Synthwave Showdown سیزن 6 کالاف دیوتی موبایل

  • تایرهای رایگان بتل پس
  • تایرها یا ردیف جوایز پریمیوم بتل پس
  • اشتراک Battle Pass
  • نقشه Collateral Strike
  • ویژگی جدید Combat Advisor در سیزن 6 کالاف دیوتی
  • Challenge Pass جدید به روزرسانی کالاف دیوتی موبایل سیزن 6

بتل پس سیزن 6 کالاف دیوتی موبایل 2024

Synthwave Showdown Pass در سیزن 6 کالاف دیوتی موبایل طیف وسیعی از آیتم های رایگان و پریمیوم را ارائه می دهد و بازیکنان می‌توانند اسکین های جدید اپراتور، طرح های فنی سلاح، Calling Cardها و امتیازات اضافی کالاف دیوتی را باز کنند که اینها می‌توانند برای پس‌های Premium آینده یا خریدهای فروشگاهی استفاده شوند.

تایرهای رایگان بتل پس

در بازی سیزن 6 کالاف دیوتی موبایلل Synthwave Showdown قفل تفنگ تهاجمی قدرتمند BP50 را که به خاطر سرعت بالای شلیک و قابلیت دوربردی که دارد، باز کنید که این سیزن کلاس جدید Revive Battle Royale را ارائه می‌کند که دارای یک پهپاد درمانی است که به طور خودکار هم تیمی‌های اطراف را احیا می‌کند و دود آزاد می‌کند تا دید دشمن را مسدود کند.

این پهپاد را می‌توان منهدم کرد و توجه دشمن را به خود جلب کرد و فرصت‌های تاکتیکی را فراهم کرد و سایر تایرهای رایگان شامل انواع اسکین‌ها، نقشه‌های فنی سلاح، Vault Coinها و موارد دیگر است.

بار کردن تایرهای پریمیوم بتل پس

بار کردن تایرهای پریمیوم بتل پس

برای باز کردن تمام محتوای انحصاری در جریان Synthwave Showdown از جمله اپراتورهای الهام گرفته از دهه 90 مانند Klepto – Miss Cryptic، Portnova – Glamour Mob، Ruin – Rage Overkill و Crash – Knuckleduster، مجوز Premium Pass  را خریداری کنید. خود را با طرح‌های فنی جدید سلاح‌هایی مانند DR-H — Sonic Assault، SP-R 208 — Fated Journey، M4LMG — Guntime Funtime، Dobvra — Party Time و BP50 — ASH2ASH تجهیز کنید.

خرید اشتراک Battle Pass

با خرید اشتراک Battle Pass، از اعطای جوایز ماهانه اضافی به همراه 10 درصد افزایش به Player و Weapon XP، کوپن‌های تخفیف، به‌علاوه تخفیف‌های محدود برای 10x crate pulls بهره‌مند شوید. جوایز Ground Forces سیزن 6  شامل Stitch – Living Art Operator Skin، Type 25 – Vengeance VR و Backpack — Hacker’s Bugout Bag است.

نقشه جدید: Collateral Strike

نقشه جدید: Collateral Strike

Collateral Strike که در ابتدا در Call of Duty: Black Ops Cold War نمایش داده شد، اکنون به  کالاف دیوتی موبایل می‌آید و این نسخه کوچکتر از نقشه چند نفره Collateral در اطراف محل سقوط ماهواره در دهکده ای بیابانی متمرکز شده است. بنابر این برای نبرد شدید در میان خرابه‌ها آماده شوید و هنگام حرکت در شن و ماسه مراقب باشید.

بازیکنان با ورود به مود Ground War در CODM تجربه جدیدی را دریافت خواهند کردو بعد جدیدی را در Ground War با ویژگی رشد قدرت پویا تجربه کنید. با دستیابی به حذف، سه قابلیت انتخابی تصادفی از جمله افزایش آسیب انفجاری یا سرعت بیشتر بارگذاری مجدد برای شما فراهم می شود.

مود Ground War کالاف دیوتی موبایل سیزن 6  2024

در این حالت یکی را انتخاب کنید تا از مزایای آن استفاده کنید و برای باز کردن چندین قابلیت در یک مسابقه، که هر کدام از سه گزینه تصادفی انتخاب شده‌اند، به صورت تهاجمی بازی کنید که این مکانیک جدید باعث می‌شود تا شدت و استراتژی گیم پلی شما را بالا ببرد.

ویژگی جدید Combat Advisor به بخش Friends Call of Duty Mobile می آید

ویژگی جدید Combat Advisor سیزن 6 کالاف دیوتی موبایل 2024

ویژگی جدید Combat Advisor در بخش Friends ارائه می‌شود و به بازیکنانی با رتبه‌ها و مهارت‌های مختلف اجازه می‌دهد تا روابط advisor/trainee برقرار کنند و برای کسب جوایز، چالش‌ها را با هم یا با مشاورانی (advisors) که مزایای بیشتری مانند Player اضافی و Weapon XP دارند، کامل کنید.

بازیکنان می توانند با دوستان خود تیم شوند یا از عملکرد جستجو برای یافتن مشاور یا کارآموز در انجمن بازی استفاده کنند که این ویژگی همکاری و رشد را ارتقا می‌دهد و تجربه کلی بازی را بهبود می بخشد.

Challenge Pass جدید به روزرسانی Synthwave Showdown کالاف دیوتی موبایل سیزن 6

چالش‌های جدید را با Synthwave Showdown Challenge Pass در Challenge HQ، که دارای قفل‌های فصلی مانند Recon – Fortune’s Razor  و Hachi – Personal Growth، به‌علاوه Challenge Tokens برای Exchange است، بپذیرید.

Challenge Pass جدید به روزرسانی Synthwave Showdown کالاف دیوتی موبایل سیزن 6

ماموریت های Standard، Special و Elite را کامل کنید تا از طریق این پس پیشرفت کنید و از توکن‌ها برای خرید آیتم‌هایی مانند Hunter Killer Drone — Dart و LAPA – Symphonic استفاده کنید. همچنین با استفاده از تب رویدادهای درون بازی، ماموریت‌ها و جوایز جدید را از دست ندهید و برای فعالیت‌های فصلی در حال انجام، Mission Board را در منوی اصلی بررسی کنید.

گان‌های لجندری در به روز رسانی سیزن 6 کالاف دیوتی موبایل 2024

  •  Ion Pulse Draw
  • Pop Idol Draw
  • Game Glitch Draw
  • Armory Draw
  • Prestige Store

 Ion Pulse Draw (اسلحه اسطوره ای)

Fiona St. George — Battle Heiress با قدرت خورشید وارد صحنه می‌شود. این شانس را داشته باشید که قفل این جنگجوی سلطنتی را در Draw جدیدی باز کنید که همچنین دارای ویژگی Mythic BP50 — Ion Eruption است، سلاحی که خورشید و سیارات در حال چرخش را در قالب ابزاری ترسناک مهار می کند که با ارتقاء داغ تر می شوداگر میخواهید با سلاح های دیگر بازی کالاف دیوتی آشنا شوید مقاله بهترین تفنگ های کالاف دیوتی موبایل را بشناسید را بخوانید.

Pop Idol Draw (اسلحه افسانه ای)

 با لبخند بجنگید و مهمانی را در نقش Kestrel (Dancer of Discord) ادامه دهید  در یک اپراتور اسکین همراه با موهای رنگ شده صورتی به کار می رود. قفل  PP19 Bizon — Iconic این Draw را برای استفاده از SMG  صورتی و بنفش باز کنید.

Game Glitch Draw (اسلحه افسانه ای)

 برای یک جلسه طولانی بازی با Cipher — Arcade Maestro آماده شوید. این Draw همچنین دارای KRM 262 – Loaded Glitch است، سلاحی که کاملاً برای دستان گیمر هاردکور مناسب است.

Samurai’s Soul Series Armory Draw

مجموعه‌ای از سلاح‌های شیطانی را در Armory Draw جمع‌آوری کنید، از جمله M13 — Risen Shadow و دیگر طرح‌های high-concept. همه آنها را جمع آوری کنید تا یک reload animation ویژه برای هر یک از سلاح های Samurai’s Soul Series Armory بدست آورید.

سکه Prestige Store

سکه‌های پرستیژ در هنگام به دست آوردن جایزه برتر Draw کسب کنید که می‌توان از آن برای خرید طرح های فنی سلاح و سایر محتواها در فروشگاه جدید پرستیژ استفاده کرد. برای دسترسی به گیف‌هایی که می‌توانند در لابی یا چت درون بازی پست شوند، چند Draw را تکمیل کنید.

اما این همه ماجرا نیست. سیزن 6 همچنین محتوای Battle Pass را از Season 3 2021: Tokyo Escape  به ارمغان می‌آورد که به شما امکان می‌دهد پاداش‌های انحصاری بیشتری را باز کنید و برای چالش‌های پیش رو آماده شوید.

خرید سی پی

برای کسب اطلاعات تخصصی از این بازی محبوب رسانه callofduty.ir را دنبال کنید.

 

تریلر رسمی سیزن 6 کالاف دیوتی موبایل – Sythnwave Showdown

تاریخ انتشار سیزن 6 کالاف دیوتی موبایل 2024

بازی جذاب کالاف دیوتی موبایل در تاریخ 29 ژوئن 2024 ساعت 5 بعد از ظهر به وقت محلی با آپدیت های جدید ظاهر می شود، سیزن 6 بازی کالاف در این تاریخ مصادف با 9 تیر 1403 منتشر می شود.
یکی از جذابترین بخش های این سیزن سی پی دوبل می باشد که به احتمال 90% در شاپ بازی موجود می شودشمامی توانید محصولات جدید کالاف دیوتی را از صفحه خرید سی پی اقدام به خرید کنید.برای ما از جذاب بازی کالاف دیوتی بنویسید.

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

4 دیدگاه
  • ماهان

    این اسکین با موهای صورتی کدوم میشه؟اسلحه افسانه ای یا یکی دیگست؟

    • پشتیبانی ایران موجو

      سلام Pop Idol Draw (اسلحه افسانه ای) هستش

  • صبحان

    سیزن جدید کالاف دیوتی چقدر خفن شده انگار

    • پشتیبانی ایران موجو

      سلام بله شامل نقشه، مودها و موارد دیگر شده است

iranmojo online support