سیستم مورد نیاز برای نصب بازی هی دی

خرید جم بازی هی دی از ایران موجو
  • تاریخ ثبت
  • بازدید 891
  • دیدگاه 0
  • اشتراک گذاری
  • موضوع وبلاگ

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با سیستم مورد نیاز برای نصب بازی هی دی (Hay Day) آشنا خواهیم کرد. به نظر شما برای نصب بازی Hay Day چه سیستمی مورد نیاز است؟ تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. در ادامه این مطلب از آموزش بازی هی دی به معرفی بازی و همچنین سیستم مورد نیاز برای نصب بازی هی دی پرداخته خواهد شد.

معرفی بازی هی دی

همانطور که گفته شد بازی Hay Day یکی از بازی هایی است که در سبک بازی های استراتژیک و مزرعه داری ساخته شده است. این بازی در سال 2012 و تقریبا همزمان با بازی معروف و محبوب کلش آف کلنز روانه بازار شد و برای پلتفرم های اندروید و آی او اس در دسترس بازیکنان قرار گرفت.

همانطور که گفته شد گیمر در این بازی در نقش یک کشاورز باید به مدیریت مزرعه شخصی خودش بپردازد و انواع سبزیجات، میوه ها و محصولات دیگری را پرورش بدهد. همچنین بازیکن می تواند کارخانه های مختلف تولید قند، لبنیات، نانوایی و… را ایجاد کند و از آنها برای تجهیز و توسعه مزرعه خودش استفاده کند.

مهم ترین ویژگی ها و قابلیت های بازی هی دی

از مهم ترین ویژگی ها و قابلیت های بازی هی دی می توان موارد زیر را عنوان کرد:

  • داستان جذاب و هیجان انگیز و امکان تولید انواع مواد غذایی.
  • گیم پلی اعتیاد آور و خرید و فروش مواد غذایی و غیره و دسترسی به انواع امکانات و تجهیزات مختلف.
  • گرافیک خیره کننده و عالی.
  • موسیقی متن و صداگذاری های حرفه ای و هیجان انگیز.
  • امکان بازی به صورت آنلاین با دوستان و رقیبان.

همچنین بخوانید: معرفی و بررسی بازی هی دی پاپ به صورت کامل

سیستم عامل مورد نیاز برای نصب بازی هی دی

همانطور که گفته شد کمپانی سوپرسل بازی هی دی را برای گوشی های موبایلی عرضه کرده است و گیمرها می توانند آن را به راحتی بر روی سیستم عامل های اندروید و IOS نصب و راه اندازی کنند و از آن استفاده کنند. هرچند که این بازی مخصوص گوشی های موبایلی است اما بازیکنان می توانند با نصب نرم افزارهای مختلف شبیه ساز آن را بر روی کامپیوترهای شخصی نیز نصب کنند. سیستم عامل های مورد نظر برای نصب و راه اندازی این بازی می توان موارد زیر را عنوان کرد.

اگرچه شرکت فنلاندی سوپرسل بیش از 10 سال است که بازی محبوب هی دی را در اختیار بازیکنان قرار داده است اما هنوز نسخه کامپیوتری این بازی در دسترس بازیکنان قرار نگرفته است و بازیکنانی که قصد داشته باشند بازی را بر روی پلتفرم PC خود داشته باشند باید از نرم افزارهای شبیه ساز استفاده کند.

برنامه های شبیه ساز مختلفی در دسترس بازیکنان قرار دارد که هر کدام می توانند ویژگی ها و قابلیت های خاص و منحصر به فردی داشته باشند. ۲ شبیه ساز LDplayer و Tencent Game Buddy از شبیه سازهای مناسب و معتبر هستند اما توصیه می شود که بازیکنان از شبیه ساز Bluestacks Android Emulator استفاده کنند.

مهم ترین و بارزترین ویژگی های بازی Hay Day برای ویندوز

از مهم ترین و بارزترین ویژگی های بازی Hay Day برای ویندوز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • گرافیک بازی خیره کننده و عالی است.
  • صداگذاری و موسیقی های متن بازی شگفت انگیز هستند.
  • امکان بازی کردن گیمرها به صورت آنلاین وجود دارد.
  • گیم پلی بازی جذابیت بالایی دارد و بازیکنان را درگیر می کند.
  • مدیریت مزرعه و امکان کاشت و پرورش انواع محصولات.
  • بازیکنان می توانند کاملا رایگان بازی را در اختیار داشته باشند.

سیستم مورد نیاز برای نصب بازی هی دی

حداقل مشخصات لازم برای سیستم ویندوز برای نصب بازی هی دی

بازیکنانی که می خواهند بازی را بر روی کامپیوترهای شخصی نصب کنند و از آن استفاده کنند لازم است که کامپیوتر آنها از مشخصات و قطعات سخت افزاری ویژه ای برخوردار باشد. بعد از نصب شبیه ساز لازم است که به قطعات رایانه نیز توجه شود. کامپیوتر بازیکن باید از مشخصات زیر برخوردار باشد.

  • سیستم عامل می تواند ویندوزهای نسخه 7، 8، 8.1 و 10 باشد.
  • کمترین مموری لازم برای اجرای بازی هی دی 2 گیگابایت است. البته استفاده از مموری 4 گیگابیتی می تواند گزینه بهتری باشد.
  • گرافیک لازم بازی نصب بازی Nvidia HD Graphic یا نسخه های بالاتر خواهد بود.
  • فضای آزاد مورد نیاز برای نصب بازی حداقل 4 گیگا بایت است.

سیستم مورد نیاز برای نصب بازی هی دیسیستم عامل اندروید مورد نیاز برای نصب بازی هی دی

همانطور که گفته شد شرکت Supercell بازی Hay Day را برای گوشی های موبایلی عرضه کرده است و بازیکنان می توانند از این بازی بر روی سیستم های اندروید و آی او اس استفاده کنند. برای نصب این بازی بر روی گوشی های اندرویدی لازم است که گوشی موبایل از قطعات سخت افزاری زیر بهره مند باشد:

  • سیستم عامل اندروید گوشی حداقل باید از نسخه اندروید 4.1 یا بالاتر باشد.
  • حداقل رم (RAM) مورد نیاز برای نصب و استفاده از این بازی 2 گیگا بایت است.
  • میزان حافظه (Space) مورد نیاز برای بازی 4 گیگابایت است.

مشخصات سیستم مورد نیاز برای نصب بازی هی دیخرید جم  و الماس هی دی

هرچند که شرکت سوپرسل همواره تلاش می کند که با قرار دادن امکانات و آپشن ها و آیتم های مختلف در بازی های خود جذابیت آنها را برای بازیکنان دو چندان کند اما بازیکنان می توانند با خرید الماس هی دی به امکانات بیشتری دسترسی پیدا کنند. گیمرها با خرید الماس هی دی می توانند علاوه بر استفاده حداکثری از آپشن ها و امکانات بازی تمام آیتم های موجود در بازی را مطابق میل خودشان تغییر دهند و سفارشی کنند.

سخن پایانی

 بازی  Hay Day از جمله بازی های معروف شرکت سوپرسل است که همزمان با بازی معروف کلش آف کلنز و در همان سبک طراحی و ساخته شده است. این بازی یکی از محبوب ترین و بهترین بازی های استراتژیک صنعت گیم است که در یک دهه گذشته همواره جایگاه ویژه ای در میان بازیکنان داشته است.

در این بازی بازیکنان می توانند مدیریت یک مزرعه شخصی را داشته اند و آن را مطابق میل خودشان گسترش دهند. این بازی مختص گوشی های موبایلی می باشد اما بازیکنان می توانند از کامپیوترهای شخصی با مشخصات و قطعات سخت افزاری ویژه برای نصب و راه اندازی آن استفاده کنند.

شما برای ما از سیستم مورد نیاز برای نصب بازی هی دی بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با سیستم مورد نیاز برای نصب بازی هی دی آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.

برای خرید جم بازی می توانید همین حالا از طریق فروشگاه جم ایران موجو اقدام کنید و در کمترین و کوتاه ترین زمان ممکن جم بازی مورد نظر خود را دریافت و از بازی خود لذت ببرید. امیدواریم مطلب سیستم مورد نیاز برای نصب بازی هی دی را پسندیده باشید.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support