معرفی شخصیت‌های بازی براول استارز و قدرت آن‌ها

معرفی بازی براول استارز

بازی Brawl Stars یکی از بازی‌های آنلاین و جذابیست که توسط کمپانی سوپرسل تولید شده است. این بازی که سبک متفاوتی با دیگر بازی‌های این کمپانی دارد خیلی زود طرفداران خودش را پیدا کرد و به نوعی توانست جایگاه مناسبی را در بین بازی‌های این کمپانی بدست آورد. اما چیزی که باعث محبوبیت این بازی شد، شخصیت‌های بازی براول استارز هستند.

این شخصیت‌ها هرکدام دارای قدرت‌های ویژه و منحصر به فردی هستند و از این رو می‌توانند گیمرهای زیادی را برای تجربه کردن به بازی دعوت کنند. بعضی از این شخصیت‌ها افسانه‌ای هستند و برخی دیگر نیز نایاب‌اند و این بستگی به امتیاز و تعداد الماسی دارد که بازیکن در طول بازی جمع آوری می‌کند. اگر بتوانید که امتیازات بیشتری جمع آوری کنید و جم‌های زیادی در این بازی دریافت کنید، در نتیجه به شخصیت‌های بهتری هم دست پیدا خواهید کرد.

از این رو در این مقاله از آموزش بازی براول استارز قصد داریم تا شخصیت‌های بازی براول استارز و قدرت آن‌ها را بررسی کنیم و مقایسه را به عهده شما بگذاریم. پس تا انتهای این مقاله ایران موجو را همراهی کنید.

آشنایی شخصیت‌های بازی براول استارز

بازی برائل استارز یکی از بازی‌های آنلاین و هیجان انگیز است که به دلیل استقبال بالای کاربران از این بازی کمپانی سوپرسل همواره در آپدیت نسخه‌های این بازی قابلیت‌های زیادی را برای شخصیت‌های جدال ستارگان بوجود می‌آورد. از این رو در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد ویژگی‌ها و همچنین شخصیت‌های این بازی آشنا شوید.

  • شلی
  • نیتا
  • کلت
  • بول
  • جسی
  • بروک
  • دینامیک
  • ال پریمو
  • بارلی
  • پوکو
  • ریکو
  • دریل
  • پنی
  • فرانک
  • بو
  • پایپر
  • پم
  • مورتیس
  • تارا
  • کرو
  • لیون

شخصیت‌هایی هستند که در این بازی حضور دارند. هرکدام از این شخصیت‌ها قدرتی دارند که به همه آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

معرفی شخصیت های بازی براول استارزشخصیت شلی؛ شجاع و نقطه زن

شخصیت شلی یکی از تاثیرگذارترین نیروهای این بازی است که همواره همه جا و در هر زمان می‌تواند به شما کمک کند. شلی یک تک تیرانداز است و به راحتی می‌تواند دشمنان شما را هدف بگیرد و آن‌ها را نابود کند. هرچند دورزن خوبی نیست اما به راحتی می‌تواند هر هدفی که در نزدیکی او و شما قرار دارد را بزند.

نیتا؛ پاندا خرس مهربان

نیتای داستان براول استارز یکی از باحال‌ترین شخصیت‌های این بازی است. نکته جالب اینه که این شخصیت یک عروسک پاندا شبیه خود در دست دارد و هرموقع که احساس خطر کند آن را احضار می‌کند و صاحب بازی را از خطرات احتمالی دور می‌کند. نیتا هر وقت که بخواهید و درخواست کمک کنید در همه جا حضور خواهد داشت و با عروسک معروف خودش از شما دفاع می‌کند.

کلت با قدرت

یکی از شخصیت‌های بازی براول استارز که باید روی قدرت بینظیر و فوق العاده بالای آن حساب کنید، شخصیت کلت است. این نیرو دور و یا نزدیک بودن به هدف برایش معنی ندارد و در هر شرایطی می‌تواند هدف را مورد حمله قرار دهد و به طور کلی قدرت یکسانی در هر شرایط دارد. به همین دلیل است که بیشتر گیمرهای براول استارز ترجیح می‌دهند که کلت در تمامی مراحل این بازی حضور داشته باشد.

بول نابودگر

یکی از شخصیت‌های جالب این بازی، شخصیت بول است. این شخصیت از نزدیک می‌تواند هر مانعی را از سر راه برداشته و همه نیروهای حریف را از بین ببرد. وقتی که گیمر قدرت این نیرو را آزاد می‌کند هر چیزی که در نزدیکی او قرار داشته باشد را له می‌کند و به راهش ادامه می‌دهد.

جسی دوست داشتنی

تقریبا همه گیمرهای براول استارز جسی را با تفنگ‌های قدرتمندش به خاطر می‌آورند. این شخصیت عاشق تفنگ است و وقتی که قدرتش آزاد شود می‌تواند با استفاده از سگ، اژدها و اردک به سمت دشمن حمله ور شود و نیروهایش به حریف با بیشترین سرعت و قدرت شلیک کنند.

بروک موشک انداز

بروک از آن دست از شخصیت‌های بلند برد بازی است. این نیرو یک موشک در دست دارد که با استفاده از آن می‌تواند برتری خود را نسبت به دیگر براول‌ها ثابت کند. این نیرو نسبت به دیگر براول‌ها قدرت بیشتری دارد و از این نظر می‌تواند با استفاده از موشک‌هایی که در دست دارد در 13 نقطه از زمین موشک پرتاب کند. موشک‌هایی که از این شخصیت در براول استارز آزاد می‌شود حاصل نیرویی است که این شخصیت آزاد می‌کند.

کلت با قدرت در بازی براول استارزدینامیک معدنچی

بالاخره در هر بازی که کمپانی سوپر سل طراحی و اجرا آن را بر عهده دارد یک معدنچی نیز دیده‌ می‌شود. دینامیک نیز همانطور که در عنوان هم اشاره شد یک معندچی است که وظیفه‌اش در بازی آزاد کردن دینامیت و ترکوندن هر مکانی است که در آن حریف وجود دارد.

وقتی که قدرت این نیرو آزاد شود گیمر می‌تواند شاهد یک انفجار عظیم در هر نقطه باشد. البته این نیرو هم یک نیروی کوتاه برد است اما جزء آن دسته از نیروهای کارآمد این بازی به حساب می‌آید.

ال پریموی نایاب

ال پریمو در براول استارز یکی از شخصیت‌های محبوب و کمیاب به حساب می‌آید. این نیرو یک دونده پرقدرت است و قادر است که مشت‌های پرقدرتی بزند. یکی از مزیت‌های این شخصیت این است که هر وقت نیرو و قدرت او را آزاد کنید می‌تواند در هر کجا بپرد و دشمنان را نابود کند. برای اینکه این شخصیت در بازی براول استارز را بدت آورید باید زمان زیادی را صرف کنید و در ضمن الماس و امتیازات زیادی را هم جمع آوری کنید.

با بارلی در نیوفت

بارلی یکی از شخصیت‌های زیرک و شیطون این بازی است که در دسته نیروهای افسانه‌ای نیز قرار دارد. این شخصیت یک شیشه جادویی که درون آن سم قرار دارد را با خود حمل می‌کند و در صورت نیاز آن را به خورد دشمنان می‌دهد. در بعضی از موارد که امتیازات شما بالاتر رود درون این شیشه از آتش پر می‌شود.

این مطلب آموزشی هم برای شما مفید خواهد بود: آموزش صفر تا صد خرید جم بازی براول استارز

پوکو گیتاریست

پوکو از آن دسته از شخصیت‌های جذاب براول استارز است که موده جالبی دارد و در کل تایم بازی یک گیتار در دست دارد. هر موقع که قدرتش را آزاد کنید می‌تواند با آهنگی که می‌خواند دشمن را تحت تاثیر قرار بدهد و به اینصورت آن را از بین ببرد.

راستی این نیروی باهوش هر موقع که گیمر قدرت را آزاد کند خودش را درمان می‌کند ودوباره به آسیب زدن ادامه می‌دهد. این نیروی بازی براول استارز نیز از اعضای نایاب بشمار می‌آید.

ریکو کم جون

ریکو شخصیت بازی براول استارز نیروی پر قدرت و پر کاربردی به حساب نمی‌آید؛ زیرا این شخصیت جون و دوام زیادی ندارد. این شخصیت از ابتدای تولید براول استارز به عنوان ریکوچت شناخته می‌شد اما در آپدیت جدید بازی به ظاهری دیگر تغییر شکل داد و با تکه‌های ژله‌ای که دارد می‌تواند حریف را تحت تاثیر قرار دهد.

 البته از این موضوع هم غافل نشویم که وقتی ریکو ژله‌ها را به سمت حریف پرتاب می‌کند این تکه‌ها به دیوار هم برخورد می‌کنند اما با قدرت بیشتری به نیروی حریف وارد می‌شود.

شخصیت‌های بازی براول استارزدریل دوست داشتنی

دریل یکی دیگر از شخصیت‌های جذاب این بازی است. وقتی که این شخصیت در بازی شلیک می‌کند با قدرت فوق العاده‌ای که دارد می‌تواند با دو تفنگ همزمان دو تیر را شلیک کند و هنگامی که قدرتش در بازی آزاد شود می‌تواند مانند یک بشکه بر روی زمین غلط بخورد و حریف را تحت تاثیر قرار دهد.

پنی؛ دزد دریایی

اگر به دنبال یک نیروی حرفه‌ای در براول استارز هستید باید بگوییم که پنی از آن دسته از شخصیت‌هایی است که همه جا به دنبالش خواهید بود. پنی دزد دریایی است که با تفنگش می‌تواند همزمان سه شلیک بکند و هنگامی که گیمر قدرتش را آزاد کند قادر است که یک خمپاره انداز کوچک را وسط زمین بازی ایجاد کند.

فرانک با مهارت

فرانک هم یکی از نیروهایی است که می‌توانید در هر شرایطی روی آن حساب باز کنید. این شخصیت قدرت بالایی دارد و به همین دلیل است که براحتی می‌تواند در هنگام آزاد شدن قدرت به حریف ضرباتی را وارد کند به طوری که دشمن به اندازه 2 ثانیه بدون تحرک باقی بماند.

بو تیرکموندار

بو نیز دارای نیروی خاص و متفاوت و البته باقدرت است. این شخصیت می‌تواند با استفاده از تیر و کمان در هر بار تیراندازی 5 تا تیر آزاد کند و حریف را از پا در بیاورد. سعی کنید تا می‌توانید از این نیرو استفاده کنید و در هر جایی از بازی که احساس خطر کردید قدرت ان را آزاد کنید.

با آزاد کردن قدرت این شخصیت در بازی براول استارز می‌توانید در زمین حریف مین گذاری کنید تا هر زمان که نیروهای مقابل به این مین‌ها برخورد کنند از بین بروند.

پایپر

پایپر قادر است که از چتر خود با قدرت شلیک کند و با آزاد شدن قدرتش 3 بمب را بر روی زمین بازی منفجر کند. البته این براول یک نیروی هوایی بشمار می‌آید، به اینصورت که وقتی مین را بر روی زمین می‌گذارد خودش به هوا پرواز می‌کند. پایپر در حالت آزاد کردن قدرت چیزی حدود 1650 امتیاز قدرت دارد.

پم سکه‌ای

پم می‌تواند که از خود سکه تولید کند و در هر کجا از زمین هم می‌تواند این باران سکه‌ای را بر روی حریف بریزد. وقتی که قدرتش آزاد شود قادر است که خودش خودش را با استفاده از برخی امکاناتی که می‌سازد درمان کند و دوباره سکه را به سمت حریف پرتاب کند.

مورتیس

مورتیس نیروی خنثی اما بدرد بخوری است. وقتی که حریف را می‌زند به سمت جلو حرکت می‎‌کند و به هنگام آزاد کردن قدرتش از خفاش برای حمله به حریف استفاده می‌کند.

تارا؛ جادوگر مهربون

تارا به عنوان یک جادوگر می‌تواند کارت‌هایی را پرتاب کند که این کارت‌ها باعث از بین رفتن حریف می‌شود. شخصیت‌های بازی براول استارز همگی به نوعی قدرت‌های فوق العاده‌ای دارند که تارا نیز از این قاعده مستثنی نیست و می‌تواند با استفاده از سیاه چاله‌ای که به سمت نیروی حریف پرتاب می‌کند آن را به درون سیاه چاله بکشد و نابود کند.

شخصیت‌های بازی براول استارزکرو سم ساز

کرو هم از یک سلاح به عنوان سم استفاده می‌کند و هرجایی که احساس خطر کند سم‌ها را به سمت حریف پرتاب می‌کند.

لئون حرفه‌ای

لئون یکی از نیروها با قابلیت براول استارز است. نامرئی شدن این شخصیت یکی از نقاط قوت او بشمار می‌آید. این شخصیت یک نماد مثلثی شکل دارد که وقتی احساس خطر کند آن را به سمت حریف پرتاب می‌کند و همانطور که گفته شد می‌تواند با قدرت نامرئی کردن خودش را از چشم دشمن پنهان کند، البته برای چند ثانیه و نه به طور همیشگی که در هر زمان بتوان ازش استفاده کرد.

اما می‌رسیم به نیرویی که قصد داریم آن را به طور اختصاصی‌تر بررسی کنیم. این شخصیت جزء براول‌های اصلی و افسانه‌ای به حساب می‌آید که وجودش در بازی برای بازیکن از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد. از این رو قصد داریم تا درباره این شخصیت بیشتر صحبت کنیم.

روزا؛ بازمانده‌ای قدرتمند

روزا یکی از شخصیت‌های محبوب براول استارز است که قادر است با یک مشت سه ضربه روانه حریف کند، به طوری که این حرکت به نوعی شبیه به حمله ال پریمو می‌باشد. حمله‌های روزا در بازی می‌تواند همزمان به چند نفر در بازی آسیب وارد کند. روزا برای استفاده از حالت Heist فوق العاده است. با استفاده از حمله مخصوصی که برای روزا وجود دارد می‌توان به گاو صندوق‌های حریف دست پیدا کرد.

هر بار استفاده از روزا و همچنین قدرتی که در اختیار دارد مخصوصا نزدیک شدن به گاو صندوق جریان بازی به سمت شما بر می‌گردد. روزا برای استفاده از قدرت Gem Grab نیز مناسب است. استفاده روزا در حالت Showdown نیز باعث می‌شود تا شما مکعب‌های سمی که در جریان بازی وجود دارد را بر دارید.

!!! برای خرید جم براول استارز ارزان از طریق فروشگاه جم ایران موجو اقدام کنید!!!

سخن پایانی شخصیت ‌های بازی براول استارز

برررسی شخصیت‌های بازی براول استارز به اضافه قدرت‌هایی که برای آن‌ها وجود دارد یکی از موضوعات مهمی بود که در این مقاله به آن اشاره شد. بازی براول استارز همانطور که گفته شد یکی از بازی‌های پرمخاطب و محبوب است و به همین جهت است که بیشتر افراد برای یکبار هم که شده آن را تجربه کرده‌اند.

اگر که می‌خواهید در این بازی موفق باشید باید بتوانید از شخصیت‌های درون بازی به درستی استفاده کنید. هرکدام از این نیروها و یا به اصطلاح براول‌ها دارای یک قدرت و نیرو هستند که اگر بتوانید در جای مناسب و زمان مناسب از آن‌ها استفاده و فعال کنید حتما به امتیازات بالایی هم دست پیدا خواهید کرد. برای اطلاعات بیشتر از این بازی می‌توانید به سایت ایران موجو مراجعه کنید.

شما برای ما از شخصیت‌های بازی براول استارز بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با شخصیت‌های بازی براول استارز آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

1 دیدگاه
  • حسین www.hosseinkc96@gmail.com

    مطلب عالی بود ممنون

iranmojo online support