رفع مشکل آپدیت جدید کلش رویال با چند کلیک!

روش های حل مشکلا اپدیت جدید بازی کلش رویال

بازی کلش رویال از جمله بازی‌هایی است که در سال های اخیر علاقه مندان بسیار زیادی را به خود جلب کرده است. سازندگان  بازی کلش روسال سعی دارند با آپدیت های متوالی اشکالات آن را رفع نمایند. حال با آپدیت جدید کلش رویال نه تنها مشکلات حل نشده، بلکه کاربران با مشکلات جدیدتری روبه رو شده اند. به خاطر اهمیتی که این موضوع به خود اختصاص داده است در ادامه این مقاله از آموزش بازی کلش رویال قصد داریم تا شما را با رفع مشکل آپدیت جدید کلش رویال آشنا کنیم. پس همراه ما باشید.

مشکلات آپدیت جدید کلش رویال شامل چه مواردی می شوند؟

هر زمانی که آپدیت جدیدی از بازی ارائه می گردد انتظار داریم تا دیگر مشکلات مختلفی را تجربه نکنیم و راحت تر بتوانیم هیجانات بازی را تجربه کنیم. در حالی که در آخرین نسخه از آپدیت بازی کلش رویال ایرانی ها با مشکلات بزرگی مواجه شده اند که دلیلی آن نیز می تواند تحریم ها و سیستم هایی باشد که این کشور با خود به همراه دارد. دلیل هر چه باشد باید به دنبال راه حل هایی برای رفع آن باشید. به همین دلیل به بررسی دو نمونه از رایج ترین مشکلات آپدیت جدید کلش رویال خواهیم پرداخت. پس با ما همراه باشید.

مشکل آپدیت جدید کلش رویالدو نمونه از مشکلات رایج در آپدیت جدید بازی کلش رویال

همانطور که اشاره شد آپدیت جدید این بازی مهیج طرفداران این بازی را با مشکلات بزرگی رو به رو کرده است. دو نمونه از مهم ترین این مشکلات شامل موارد زیر می‌شوند:

  1. بروز مشکل Your Device Isn’t Compatible With This Version
  2. بروز مشکل This Item Not Available In Your Country

این دو مورد از عامیانه ترین مشکلاتی است که پلیرها با آن ها روبه رو شده‌اند. به همین علت باید به دنبال راه حل‌های مرتبط باشید که جای مناسبی را برای پاسخگویی به سوالاتتان پیدا کرده‌اید. قبل از اینکه اقدام به هر کاری کنید حواستان باشید که اکانتتان را ذخیره کرده باشید و این کار از طریق کانکت کردن اکانت به گوگل پلی و یا گوگل سنتر امکان پذیر است. اگر این کار را انجام ندهید اکانت ارزشمند کلش رویالتان را نمی‌توانید داشته باشید و باید از نو شروع کنید. پس حتما به این موضوع توجه بسیار زیادی را داشته باشید تا با این دسته از مشکلات نیز رو به رو نشوید..

البته تنها راهی که می‌توانید اکانت خودتان را برگردانید این است به تمامی سوالات احراز هویتی که طرح شده‌اند جواب درست بدهید. با اینکار احتمال این وجود دارد تا سوپرسل اکانت شما را ریکاوری کند و به شما بازگرداند. البته این کار نزدیک به دو هفته زمان می‌برد و شما باید در 14 روز با این بازی خداحافظی کنید. پس بهترین کار کانکت کردن اکانت ویژه‌تان است.

رفع مشکل آپدیت جدید کلش رویال مشکل یک: Your Device Isn’t Compatible With This Version

همانطور که اشاره شد اولین مشکل رایجی که پلیرها با آن مواجه می‌شوند، Your Device Isn’t Compatible With This Version می‌باشد. شما زمانی با این مشکل مواجه خواهید شد که نرم افزار گوگل پلی شما به روز نباشد. از این رو شما باید اطمینان حاصل کنید که آخرین نسخه از گوگل پلی استور در گوشی شما نصب شده است. بعد از اینکار می توانید نام بازی کلش رویال را بنویسید و سپس اقدام به دانلود کردن و یا آپدیت آن کنید.

البته در این مشکل دلیل می تواند چیز دیگری باشد. اگر شما نسخه APK بازی را از جای دیگر دانلود کرده باشید، احتمال مواجه شدن با این خطا بسیار زیاد می‌باشد. به همین دلیل اولین کاری که در این باره باید انجام دهید این است که این نسخه از بازی را از تلفن همراه خودتان حذف کنید و از گوگل پلی و یا کافه بازار که نرم افزارهای معتبری هستند، آن را دانلود کنید.

پس برای اینکه بتوانید این مشکل اساسی را حل کنید و اقدام به رفع مشکل آپدیت جدید کلش رویال کنید، از توجه به نکات ذکر شده غافل نشوید و تمامی آن‌ها را برای داشتن یک بازی هیجان انگیز مد نظر قرار دهید.

!!! برای خرید جم بازی کلش رویال همین حالا می توانید از طریق فروشگاه جم ایران موجو اقدام کنید!!!

رفع مشکل آپدیت جدید کلش رویال مشکل دوم: This Item Not Available In Your Country

دومین مشکلی که بعد از آپدیت جدید بازی کلش رویال بازیکنان با آن روبه رو می شوند، مبحث  This Item Not Available In Your Country می باشد که بارها شده آن را ببینید. این موضوع نیز در مواقعی قابل حل می باشد. پس اگر با این مشکل روبه رو شده‌اید، به مواردی که گفته خواهند شد با دقت بالایی توجه داشته باشید.

به طور کلی این مشکل زمانی پیدا می‌شود که به خاطر تحریم‌های متعدد در دسترسی محدودیت‌های بسیار زیادی را پیدا می‌کنیم. به همین علت باید بتوانید تحریم‌های موجود را دور بزنید که برای اینکار نیز روش های خاصی وجود دارند که خارج از مبحث رفع مشکل آپدیت جدید کلش رویال است.

در ابتدا برای اینکه بتوانید اقدام به حل مشکل This Item Not Available In Your Country کنید، نیاز است تا به قسمت تنظیمات گوشی خود بروید و مدیریت برنامه‌ها و یا همان اپلیکیشن منیجر را انتخاب کنید. در این بخش نیز باید وارد گوگل پلی استور شوید. کاری که باید در این بخش به انجام برسانید این است که بر روی دو گزینه Clear Data و همچنین Clear Cash کلیک کنید.

دقیقا همان مراحلی که گفته شده‌اند را شما باید برای گوگل پلی سرویس نیز به انجام برسانید تا بتوانید به مرحله حل مشکلتان نزدیک‌تر شوید. بعد از این مرحله کاری که باید انجام بدهید این می باشد که اقدام به اجرای گوگل پلی استور کنید. با این تفاوت که IP شما باید جدید و استفاده نشده باشد. بعد از اینکار شما باید داخل گوگل پلی استورتان بازی کلش رویال را جستجو کنید سپس یا آن را دانلود کنید و یا برای به روز رسانی کردن آن اقدام کنید.

مشکل آپدیت جدید کلش رویالخسته نشوید و آخرین راه حل را نیز امتحان کنید

اگر به یک چیز علاقه بسیار زیادی داشته باشید هیچ وقت از تلاش کردن برای آن خسته نخواهید شد. به همین علت گزینه‌های بسیار گسترده‌ای را انتخاب می‌کنید تا بتوانید آن را به دست بیاورید. این دقیقا برای بازی‌های مختلف نیز صدق می‌کند. چرا که بازی ها توانسته‌اند نقش بسیار زیادی را در زندگی ما داشته باشند و تبدیل به یکی از اصلی‌ترین روزمرگی‌های زندگی ما شوند. به همین دلیل ممکن است بعضی اوقات در هنگام ورود به بازی و یا هر چیز دیگری با مشکلات مختلفی روبه رو شوید. کلش رویال یکی از این بازی‌های محبوب است و همانطور که اشاره شد یکی از این مشکلات در آپدیت جدید آن اتفاق افتاده است.

اگر شما دو مرحله قبلی را به خوبی خوانده باشید، باید به درستی آن‌ها را انجام دهید و اگر تلاش‌های شما نتیجه‌ای با خود به همراه نداشت، خسته و ناامید نشوید. چرا که یک روش دیگر نیز باقی مانده است که به احتمال زیاد پاسخگو مشکل شما خواهد بود. پس به خوبی از آن بهره ببرید تا بتوانید مثل قبل بازی کلش رویال را انجام دهید و از آن نهایت لذت را ببرید.

آخرین راه براب رفع مشکل آپدیت جدید بازی کلش رویال: حذف بازی

حالا نوبت آن است که آخرین راهکار را انجام دهید و آن پاک کردن بازی است. بازی را همراه با فایل APK آن حذف کنید و مجددا نسبت به نصب آن اقدام کنید. یادتان نرود دانلود بازی را از گوگل پلی انجام دهید تا کاملا معتبر باشد و شما با مکشلات جدید و جدی تری روبه رو نشوید.

البته همانطور که به شما گفتیم هنگامی که بازی را پاک می‌کنید باید اکانت کلش رویال خودتان را کانکت کنید. این کار برای این منظور انجام می‌شود تا شما بتوانید روند پیشرفت دهکده‌تان را ذخیره کنید تا تلاش‌های شما هدر نروند. این کار باعث خواهد شد که در صورت پاک کردن و راه اندازی مجدد بازی دوباره بتوانید بازی را Load کنید و هیجانات را دوباره تجربه کنید و لذت واقعی را از بازی کردن داشته باشید.

برای خرید رویال پس کلش رویال همین حالا میتوانید از طرق سایت ایران موجو اقدام فرمایید.

آشنایی با گرافیک بازی

حالا که با مبحث رفع مشکل آپدیت جدید کلش رویال آشنا شدید بد نیست برخی امکانات مربوطه را نیز بدانید. یکی از این امکانات گرافیک بازی می باشد. بازی کلش رویال با تمام ویژگی هایی که دارد توانسته یک گرافیک جذاب را به خود اختصاص دهد. این گرافیک به گونه ای است که می‌تواند بازیکنان زیادی را به سمت خود جذب کند و از این طریق به هیجانات بازی نیز اضافه نماید.

گرافیک این بازی کاملا فانتزی بوده و گویایی بسیار زیادی را همراه با خود دارد. هیچ یک از کاراکترها و شخصیت‌های بازی شباهت خاصی با یک دیگر ندارند. به همین دلیل شما می‌توانید در این بازی به راحتی تمامی موارد را از یک دیگر تشخیص دهید و هیچ چیز گیج کننده‌ای برای شما وجود نخواهد داشت. پس از این لحاظ هیچ چیز نگران کننده‌ای وجود نخواهد داشت و شما به راحتی می‌توانید لذت واقعی بازی کردن را داشته باشید.

یکی از رقیبان سر سخت این بازی کلش آو کلنز می‌باشد که هر دوی آن‌ها برای کمپانی سوپرسل هستند. هر کدام از آن‌ها برتری‌های خاصی را نسبت به یک دیگر دارند و با بازی کردن هر کدام از آن‌ها می‌توانید دنیایی از تفاوت‌ها را حس کنید. از این رو اگر در دوران فراغت و بیکاری خود به دنبال یک بازی سرگرم کننده هستید که بتواند هیجانات بسیار زیادی را برای شما داشته باشد، بازی کلش رویال یکی از بهترین گزینه‌هایی می‌باشد که در پیش روی شما قرار گرفته شده است. پس از انتخاب و بازی کردن آن غافل نشوید.

مشکل آپدیت جدید کلش رویالبرنده در بازی کلش رویال چه کسی خواهد بود؟

بازی کلش رویال یکی از بازی های مبارزه ای و استراتژیک می باشد که برای برنده شدن باید تلاش های زیادی را در این باره به انجام برسانید. حالا ما در این مطلب به شما خواهیم گفت که برنده بازی چه کسی خواهد بود. هر بازیکن در بازی سه پایگاه را به خود اختصاص داده است که قلعه وسطی در بین مهم ترین ها خودش را جای داده است. از این رو اگر این پایگاه از بین برود در آن صورت شما نیز شکست خواهید خورد.

تمامی بازی سه دقیقه می باشد. اگر هیچ یک از بازیکنان در این مدت زمان نتواند قلعه اصلی را تسخیر کنند، در آن صورت فردی برنده خواهد بود که پایگاه های بیشتری را نابود کرده باشد. اگر دوباره مساوی شد و یک نفر برنده نشد در آن صورت 60 ثانیه دیگر به بازی اضافه خواهد شد و خراب کردن یک قلعه حکم گل طلایی فوتبال را خواهد داشت. به همین علت هر مبارزی که بتواند اولین امتیاز را دریافت کند، برنده مسابقه خواهد بود.

همچنین به شما ستاره ای تعلق نمی گیرد و به جای آن می توانید نماد تاج را بگیرید. هر قلعه ای که خراب کنید، یک تاج دریافت خواهید کرد و اگر موفق به خراب کردن هر قلعه شوید، در آن صورت می توانید هر سه تاج را از آن خود کنید.

همچنین هر فردی با سرعت زمان بیشتری بتواند تاون هوم را تخریب کند، در آن صورت فرقی ندارد از بازی چند دقیقه مانده است، باز به پایان خواهد رسید و برنده معرفی خواهد شد.

این مطلب آموزشی هم برای شما مفید خواهد بود: رفع مشکل وصل نشدن کلش رویال به گوگل پلی با چند گام

سخن آخر درباره مشکل آپدیت جدید کلش رویال

بازی کلش رویال هر چند محبوبیت های بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است ولی آخرین آپدیت بازی همراه با خود مشکلات بسیار زیادی را برای پلیرهای ایرانی داشته است که آن ها نمی توانند به خاطر ارورهای مختلف آخرین نسخه از بازی را به روزرسانی کنند. در این مقاله به بررسی کامل رفع مشکل آپدیت جدید کلش رویال پرداختیم که اگر با آن ها مواجه هستید باید به تمامی آن‌ها دقت و توجه داشته باشید. در غیر این صورت هیچ وقت نمی توانید بازی کلش رویال را انجام دهید و از آن لذت ببرید. پس با دقت زیاد به تمامی مواردی که گفته شدند توجه کنید تا بتوانید بازی را انجام دهید؛ بدون اینکه با کوچک‌ترین مشکلی مواجه شوید.

در سایت ایران موجو علاوه بر اینکه می توانید جم بازی را با قیمت ارزانی خریداری کنید، می توانید با آموزش انواع بازی آشنا شوید و از آن بیشتر لذت ببرید.

شما برای ما از مشکل آپدیت جدید کلش رویال بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با مشکل آپدیت جدید کلش رویال آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

9 دیدگاه
  • Sdra light

    سلام من نمیتونم وارد کلن بشم چکار کنم؟

    • خانم سرابی

      سلام دوست گرامی برای اینکه بتونید وارد یه کلنی بشید باید لولتون تو بازی به یه حدی برسه بعد میتونید وارد بشید

  • ابولی

    سلام ،
    من نمیتونم داخل چت کلن کلش رویال چت کنم
    مینویسه : سعی می‌کنیم چت قبیله شمارا بهبود ببخشیم مشکلش چیه؟

    • خانم مقدم

      سلام وقت بخیر منتظر اپدیت جدید بازی باشید احتمالا باگ بازیه با اپدیت جدید اوکی میشه

    • علی

      سلام مشکل منم همینه

    • خانم سرابی

      سلام دوست عزیز همینطور که گفتیم باید منتظر اپدیت جدید بازی باشید

  • محمد توپچی

    سلام من رویال رو اپدیت کردم 50 درصد بیرون میزنه جتی پاک کردم و بعذ از نصب دوباره همون اتفاق میافته علت چی میتونه باشه

    • حامد فندرسکی

      سلام متاسفانه این مشکل برای ماهم هست دوست عزیز باید منتظر آپدیت جدید بازی باشید

  • آرش شوب چاری

    عالی بود

iranmojo online support