حل مشکل کلش رویال در بلواستکس با چند گام

رفع مشکل کلش رویال

 مشکلات زیادی را می‌توانید در نسخه بلواستکس بازی کلش رویال مشاهده کنید. به همین علت به خاطر اهمیتی که این موضوع به خود اختصاص داده است قصد داریم تا در ادامه این مقاله از آموزش بازی کلش رویال شما را با مشکل کلش رویال در بلواستکس آشنا کنیم. پس همراه ما باشید.

قبل از مشکل کلش رویال در بلواستکس با خود بلواستکس آشنایی پیدا کنید

قبل از اینکه به مشکل کلش رویال در بلواستکس بپردازیم و راه حل‌های موجود آن را بگوییم، بد نیست با خود بلو استکس آشنا شوید.

بلواستکس یک نرم افزار به حساب می‌آید که عملیات شبیه سازی سیستم عامل اندروید را بر عهده دارد. قابلیت این نرم افزار را می‌توانید در MacOS و Windows مشاهده کنید. همچنین توسعه آن از سال 2009 بوده است. با استفاده از نرم افزار بلو استکس می‌توانید انواع اپلیکیشن‌های اندرویدی را به نصب در بیاورید و از آن‌ها لذت ببرید. به همین خاطر بسیاری از افراد ترجیح می دهند تا این اپلیکیشن شبیه ساز را بر روی سیستم کامپیوتری خود نصب کنند و بازی‌ای که به آن علاقه دارید را از طریق آن اجرا کنید.

کلش رویال یکی از این بازی‌ها به حساب می‌آید که افراد بسیار زیادی علاقه مند هستند تا آن را بر روی سیستم کامپیوتری خود نصب کنند. به همین دلیل اگر شما نیز جزو این دسته از افراد هستید، باید طریقه اجرای آن را بدانید و در صورت مشکل با راه حل‌هایی که وجود دارند اقدام به حل آن‌ها نمایید.

مشکل کلش رویال در بلواستکسچگونگی اجرای بازی کلش رویال در بلواستکس

برای به اجرا در آوردن بازی کلش رویال در نرم افزار شبیه ساز بلو استکس در ابتدا نیاز است تا این برنامه را دانلود کنید. بعد از اینکه دانلود شما به اتمام رسید، فایل را باید باز کنید و تمامی مراحل نصب آن را به ترتیب پشت سر بگذارید. همچنین موضوعی که در این باره باید توجه بسیار زیادی را به آن داشته باشید این بوده که دو گزینه ویژه را در آن فعال کنید که با نام‌های زیر نمایش داده می‌شوند:

  • App Store Access
  • Application Communications

پس از اینکه توانستید به ترتیب مراحل فوق را به انجام برسانید نیاز است تا یک حساب کاربری را برای خودتان ایجاد کنید. البته اگر نمی‌خواهید یک حساب جداگانه را داشته باشید، این قابلیت را خواهید داشت تا از اکانت گوگل خودتان بهره ببرید. اگر یک حساب کاربری را در بلواستکس ایجاد کنید، می‌توانید از امکانات متعددی بهره مند شوید. یکی از جالب‌ترین امکانات این بوده که اگر یک بازی را اجرا کرده‌اید، به طور همزمان خواهید توانست تا با دوستان خودتان حرف بزنید و با آن‌ها چت کنید و لذت ببرید.

اجرای بازی اندرویدی

همانطور که اشاره شد قبل از اینکه بتوانید مشکل کلش رویال در بلواستکس را برطرف کنید، باید مراحل اجرای بازی های اندرویدی را بدانید. وقتی که عملیات نصب را پشت سر گذاشتید و برای خودتان یک حساب کاربری را نیز اجرا  کردید، نوبت آن است تا اپلیکیشن‌هایی که نیاز دارید تا را بر روی سیستم کامپیوترتان اجرا کنید. این نرم افزار همانند دیگر دستگاه‌های اندرویدی می‌باشد و شما این قابلیت را دارید منو تنظیمات و پلی استور را مشاهده کنید.

اگر می خواهید بازی مورد نظرتان را دانلود کنید کافیست نام بازی را تایپ کنید و سپس بعد از آن بر روی آیکون نوار جستجو کلیک کنید. به عنوان مثال شما می‌خواهید تا بازی کلش رویال را دانلود کنید، کافیست نام بازی را بنویسید و سپس آن را در برنامه سرچ کنید و بر روی گزینه دانلود کلیک کنید و بعد از دانلود و نصب آن را به اجرا در بیاورید و نهایت لذت را از بازی کردن ببرید.

برخی از کاربران با مشکلات متعددی در این برنامه روبه رو می شوند که از آن‌ها می‌توان به بیرون پرت شدن اشاره کرد. مشکل کلش رویال در بلواستکس تنها به همین مورد ختم نمی‌شود و شامل موارد دیگر نیز می‌گردد ولی ما در این مقاله به بررسی باقی آن‌ها نخواهیم پرداخت و تنها به حل این مشکل می‌گردازیم. پس در ادامه با ما همراه باشید تا راه حل مشکل کلش رویال در بلواستکس را بدانید.

با مشکل کلش رویال در بلواستکس آشنا شوید

بازی کلش رویال یکی از بازی‌های ویژه به حساب می‌آید که بعد از آپدیت کردن آن افراد مشکلاتی را در بلو استکس پیدا کرده اند. ورژن‌های مشکل دار شامل 8.551.18 و 8.551.4 می‌شوند. این مشکلات شامل بیرون پریدن از بازی، کرش شدن بازی و یا عمودی نشان داده شدن محتواهای موجود می‌شود. تمامی این مشکلات می توانند باعث اعصاب خردی بازیکنان کلش رویال شوند و گاها تصمیم به بازی نکردن بگیرند. اگر شما نیز با این دسته از مشکلات مواجه شدید، نگران نباشید.

چرا که در این مقاله قصد داریم تا شما را با راه حل این دسته از مشکلات آشنا کنیم. پس ما را در ادامه نیز دنبال کنید.

با مشکل کلش رویال در بلواستکس آشنا شویددر مرحله اول از مشکل کلش رویال در بلواستکس روش تضمینی را امتحان کنید

در اولین روش از مشکل کلش رویال در بلواستکس تقریبا مشکل شما حل خواهد شد ولی به طور کلی عملی شدن به این بستگی دارد که سیستم سخت افزاری کامپیوتر شما به چه صورت است. یعنی آیا کشش حل این مشکل را دارد یا خیر. اگر از بلو استکس استفاده کرده باشید می دانید که بعد از نسخه دوم بازی نیازمند استفاده از منابع بیشتری می باشد که سی پی یو و رم در بین این گزینه ها قرار می گیرند.

به خاطر این دسته از مشکلات بسیاری از بازیکنان کلش رویال ترجیح داده‌اند تا از ورژن  0.10.7 بهره ببرند و به آن وفادار بمانند. چرا که این نسخه می‌تواند فشار کمتری را به سیستم شما وارد کند. پیشنهادات مختلفی در این باره وجود دارد که از بهترین های آن می توان به نسخه 2.0.1011 اشاره کرد. این نسخه از این قابلیت برخوردار است تا بتواند کمترین فشار را به سیستم وارد نماید. همچنین این نسخه به صورت روت شده است.

این مطلب را هم بخوانید: ترفندهای حل مشکل سوپرسل آیدی در کلش رویال

در مرحله دوم از حل مشکل کلش رویال در بلواستکس از یک فایل مخصوص استفاده کنید

اگر دوباره با بهره مندی از روش اول همچنان از به بیرون پرت شدید، نگران نباشید و راه دیگری را امتحان کنید. شما باید اقدام به دانلود یک فایل مخصوص برای اجرای بازی ها کنید. هر چند این روش به هیچ عنوان دائمی نمی باشد ولی در بعضی از اوقات می تواند به شما کمک کند تا بازی را بدون مشکلی اجرا کنید و اندکی از آن لذت و بهره ببرید.

به طور کلی بلواستکس و مشکلات همراه با آن از لحاظ فنی مشکلاتی را ایجاد می‌کند. به گونه‌ای که وقتی بازی را اجرا کردید، یک سری از فایل‌های کاملا ناشناخته توسط بلواستکس در رم شما ایجاد می‌شوند. همچنین فایل‌ها باعث خواهند شد تا به مرور زمان در کلش رویال کرش ایجاد شود و در هنگامی بازی به بیرون پرتاب شوید.

به همین علت می توانید از این فایل مخصوص استفاده کنید تا این عیب‌ها را تا جایی که ممکن است متوقف کند. البته باز هم همان روش اول به شما پیشنهاد می‌شود و در صورت جواب ندادن به این روش روی بیاورید.

برای خرید رویال پس کلش رویال همین حالا میتوانید از طرق سایت ایران موجو اقدام فرمایید.

کلش رویال؛ بازی محبوب این روزها

کلش رویال یکی از بازی های محبوب این روزهای دنیای گیم به حساب می آید که طراحی شده توسط کمپانی سوپرسل می‌باشد. این بازی استراتژیک و هیجان انگیز امکانات متعددی را به خود اختصاص داده است که هر کدام از آن‌ها اهمیت بسیار بالایی را دارند. برای اینکه بتوانید در این بازی محبوب همیشه پیروز رقابت‌ها و دوئل‌ها باشید، نیاز است تا استراتژی‌های خاصی را بدانید و راه‌های مختلف آن را امتحان کنید.

به عنوان مثال طلا یکی از اصلی ترین دارایی های شما به حساب می آید که در استفاده از آن نباید دچار زیاده روی شوید و باید حساب شده عمل نمایید تا آن ها را حرام نکنید. همچنین باید به کارت های خودتان تنوع بدهید تا شانس خود برای قهرمان شدن را بیش از هر وقت دیگری افزایش دهید. از اسکلت های موجود در بازی استفاده کنید تا بتوانید خط دفاعی خودتان را تقویت کنید.

تمامی این موارد باعث خواهند شد تا بتوانید یک بازی ویژه را از خودتان به نمایش بگذارید. تنها کاری که باید به انجام برسانید این بوده که از استراتژی های مختلف بهره ببرید و آن ها را در دوئل ها و رقابت های مختلف خود به کار ببرید.

مشکل کلش رویال در بلواستکسسخن آخر درباره مشکل کلش رویال در بلواستکس

در این مقاله به بررسی مشکل کلش رویال در بلواستکس پرداخته شد. کلش رویال یکی از بازی های ویژه و شاهکاری از سوپرسل  می باشد که توانسته کاربران بیشتری را به خود اختصاص داده ست. بلواستکس یکی از نرم افزارهای شبیه ساز می باشد که این قابلیت را در اختیار سیستم های کامپیوتری می گذارد تا بتوانند از بازی های مختلف اندرویدی لذت ببرند که کلش رویال نمونه ای از این موارد می باشد. با مراجعه به سایت ایران موجو علاوه بر خرید جم بازی می توانید با آموزش انواع بازی ها آشنا شوید.

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

2 دیدگاه
  • سپهر

    سلام ببخشید من یک اکانت جدید درست کردم تو کلش رویال ولی خب نمیتونم تو کلن باهاش پیام بدم مشکل چیه؟ ولی با اکانت های قبلیم میتونم تغریبا دو روزی هست درستش کردم

    • خانم سرابی

      سلام دوست گرامی به علت اینکه زمان زیادی کلن غیر فعال بوده اجازه ی چت کردن از شما گرفته شده توی یه کلن دیگ تست کنید

iranmojo online support