معرفی مکان های جدید مپ برمودا بازی فری فایر

معرفی مپ برمودار فری فایر

مپ برمودا بازی فری فایر از جمله معروف ترین و محبوب ترین نقشه های موجود در این بازی است که می تواند برای هر بازیکنی جذاب باشد. این بازی از ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی برخوردار است که یکی از مهم ترین آنها تنوع و تعدد بالای مکان های مختلف در مپ های بازی است. هر کدام از مپ ها و نقشه های این بازی  از مکان های متنوعی درست شده اند که بازیکنان می توانند در آنها رقابت های جذابی داشته باشد.

بازی فری فایر از جمله محبوب ترین و جذاب ترین بازی های صنعت گیم است که در چند سال اخیر به شهرت و محبوبیت بسیار زیادی رسیده است.  در ادامه این مطلب از آموزش بازی فری فایر به معرفی بیشتر بازی  و همچنین اضافه شدن دو مکان جدید در مپ برمودا بازی فری فایر پرداخته خواهد شد.

معرفی بازی Free Fire

همانطور که گفته شد بازی فری فایر به عنوان یک بازی بتل رویال و اکشن در سال های اخیر موفقیت های متعددی به دست آورده و توانسته صدها میلیون گیمر را از سراسر جهان به خود جذب کند. این بازی اولین بار در سال 2017 توسط کمپانی و استودیوی بازی سازی Dots Studio 111 طراحی و ساخته شد و سپس شرکت سنگاپوری گارنا (Garena) ‌آن را برای پلتفرم های مختلف اندروید و آی او اس موبایلی منتشر کرد. Free Fire به صورت رایگان و با پرداخت های درون برنامه ای در اختیار بازیکنان سراسر جهان قرار گرفته است و از نظر داستان، سبک و مراحل بازی شباهت های زیادی به بازی معروف پابجی موبایل دارد.

در این بازی 50 بازیکن در یک جزیره دور افتاده قرار گرفته اند و باید تمام تلاش خود را به کار بگیرند و با استفاده از پتانسیل ها و آپشن های بازی در برابر دشمنان و موانع مقاومت کرده و زنده بمانند.با خرید جم فری فایر ارزان ار فروشگاه ها معتبری همچون ایران موجو میتوانید شانس خود را در برنده شدن بیشتر کنید. از مهم ترین ویژگی ها، قابلیت ها و مزایای این بازی می تواند به مواردی همچون تنوع بالای ماموریت ها، مراحل و آیتم های بازی، گرافیک باکیفیت و عالی به دلیل موتور یونیتی، گیم پلی جذاب و اعتیادآور، امکان بازی بازیکنان با سایر گیمرها از سراسر جهان، موسیقی های متن جذاب، صداگذاری های حرفه ای و عالی و… اشاره کرد.

همچنین بخوانید: اسم و بررسی مپ های بازی فری فایر (Free Fire)

مکان های جدید در مپ برمودا بازی فری فایر

سازندگان بازی فری فایر هر چند وقت یک بار اقدام به عرضه نسخه های به روز و آپدیت شده این بازی می کنند. هر کدام از نسخه های این بازی ویژگی ها و قابلیت های مختص به خود را دارند و با سایر نسخه ها تفاوت دارند. در یکی از جدیدترین آپدیت های بازی که نسخه OB23  می باشد بازیکنان می توانند در نقشه های مختلفی مانند Kalahari، Purgatory و Bermuda به رقابت با سایر بازیکنان بپردازند و چالش های مختلفی را تجربه کنند. 

مپ برمودا محبوبیت بسیار زیادی در میان گیمرها دارد و بازیکنان بسیار زیادی طرفدار آن می باشند. مکان های جدیدی به نقشه محبوب و جذاب برمودا اضافه شده اند که می توانند چالش های جذابی برای گیمرها به دنبال داشته باشند. دو مکان کارخانه و perk جزء مپ برمودا بوده‌اند و مکان های جدیدی که به این نقشه اضافه شده اند توکیو و نیویورک می باشند.

مپ برمودا بازی فری فایر

مکان های جدید در مپ Bermuda بازی فری فایر: اضافه شدن توکیو

شهر توکیو یکی از مکان های جدیدی است که به نقشه محبوب و معروف برمودا اضافه شده است. البته اضافه کردن تمام و کمال شهر توکیو امری تقریبا غیر ممکن است و سازندگان بازی تلاش کرده اند مکان های نمادین این شهر را به بازی اضافه کنند. توکیو به عنوان یکی از دو مکان جدید در مپ برمودا بازی فری فایر در نزدیکی منطقه ریورساید قرار گرفته است. برج معروف و دیدنی توکیو نیز در این نقشه وجود دارد که جذابیت مپ برمودا را افزایش داده است.

مکان های جدید در مپ برمودا بازی فری فایر: اضافه شدن نیویورک

شهر نیویورک نیز به عنوان یکی دیگر از دو مکان جدید در مپ برمودا بازی فری فایر قرار دارد و همانند شهر توکیو نمی توان شاهد تمامی نقاط شهر در این نقشه بود. فقط مکان های نمادین و مشهور شهر نیویورک در این مپ قرار داده شده اند. این شهر جدید که به مپ برمودا اضافه شده است در نزدیکی منطقه‌ کارخانه قرار گرفته است. میدان معروف Times یکی از مشهورترین مناطق شهر نیویورک است که در این نقشه مورد استفاده قرار گرفته است.

خرید جم مستقیم از فروگشاه جم ایران موجومکان های جدید در مپ Bermuda بازی فری فایر: دلیل محبوبیت مپ برمودا

همانطور که گفته شد مپ و نقشه برمودا در کنار مپ های کالاهاری و پورگاتوری از محبوب ترین و جذاب ترین مپ های موجود در بازی فری فایر است. در این مپ گیمرها می توانند از انواع آیتم ها و امکانات مختلف بازی استفاده کنند و رقابت ها و مسابقات جذاب و هیجان انگیزی را تجربه کنند. در این مپ بازیکنان می توانند به راحتی اقدام به غارت تجهیزات و آیتم های مختلف سایر بازیکنان بکنند.

مپ برمودا بازی فری فایرخرید جم در فری فایر از سایت ایران موجو

سازندگان بازی فری فایر در تمام نسخه هایی که عرضه می کنند تلاش کرده اند که امکانات و آیتم های متعدد و مختلفی در اختیار بازیکنان قرار دهند و جذابیت آن را برای گیمرها افزایش دهند. بازیکنان می توانند با مراجعه به سایت های معتبری همچون ایران موجو (سایت خرید جم فری فایر) اقدام به خرید الماس فری فایر بکنند. با خرید جم بازی فایر گیم می تواند از تمامی امکانات موجود در بازی استفاده کند و تمامی آیتم های موجود در بازی را مطابق میل خودش شخصی سازی نماید.

سخن پایانی

بازی فری فایر در کمتر از 5 سال توانسته به موفقیت های متعددی برسد و صدها میلیون گیمر را از سراسر جهان به خود جذب کند. این بازی از ویژگی ها و قابلیت های متعددی برخوردار است. تنوع بالای نقشه ها از مهم ترین ویژگی های این بازی است که جذابیت و هیجان بالایی به بازی داده است و گیمرها می توانند چالش های جدیدی را در آن تجربه کنند  رقابت های انفرادی و تیمی مختلفی را تجربه کنند. در مپ برمودا به عنوان یکی از معروف ترین و محبوب ترین نقشه های موجود در بازی فری فایر بازیکنان می توانند در مناطق مختلفی رقابت داشته باشند.

فروشگاه جم ایران موجو از بهترین و معتبرترین سایت های خرید جم بازی می باشد که شما می توانید با مراجعه به آن جم فری فایر خیلی ارزان و مورد نظر بازی خود را  خریداری نمایید.

شما برای ما از مپ برمودا بازی فری فایر بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با مپ برمودا بازی فری فایر آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.  امیدواریم مطلب مپ برمودا بازی فری فایر را پسندیده باشید.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support