همه چیز درباره مپ Fourex بازی پابجی موبایل

خرید یوسی پابجی موبایل از ایران موجو

در سیزن جدید بازی پابجی موبایل  یک نقشه جدید با نام مپ Fourex اضافه شده است که می تواند جذابیت و چالش های زیادی برای بازیکنان داشته باشد. در ادامه این مطلب از آموزش بازی پابجی موبایل به معرفی مختصر بازی و همچنین بررسی مپ  Fourex بازی پابجی موبایل پرداخته خواهد شد.

معرفی بازی PUBG Mobile

در سال  2017 و برای اولین بازی کمپانی بلوهول بازی پابجی موبایل را در سبک بازی های بتل رویال و ترس و بقا طراحی کرده و سپس کمپانی پابجی آن را برای پلتفرم های مختلفی همچون مایکروسافت ویندوز و ایکس باکس منتشر کرد. بعد از آنکه گیمرهای سراسر جهان استقبال بسیار خوبی از این بازی کردند سازنده های بازی با کمک کمپانی تنسنت گیمز نسخه موبایلی آن را نیز ساختند و در سال 2018 آن را منتشر کردند.

داستان این بازی در مورد بازیکنانی است که در یک جزیره دور افتاده قرار گرفته اند و باید تلاش کنند که زنده بمانند و برای این کار باید از تمامی امکانات بازی استفاده کنند.

 در نهایت بازیکنی برنده بازی خواهد بود که بتواند به عنوان آخرین نفر زنده مانده باشد. از مهم ترین ویژگی های بازی که باعث محبوبیت بالای آن شده اند می توان به مواردی مانند داستان هیجان انگیز، گرافیک و گیم پلی عالی، صداگذاری شگفت انگیز، تنوع بالای مراحل و سلاح ها و… اشاره کرد.

همچنین بخوانید: همه چیز درباره رویال پس فصل 14 پابجی موبایل

سیزن 14 بازی پابجی موبایل

همانطور که گفته شد یا سازنده های بازی PUBG Mobile هر چند وقت یک بار اقدام به انتشار سیزن های به روز شده آن می کنند. در حال حاضر این بازی در سیزن 14 در حال پیگیری است که در مقایسه با سیزن 13 و سیزن های قبلی تغییرات متعددی داشته است. در این فصل بازیکنان می توانند از مودها، تجهیزات، وسایل نقلیه و مپ های مختلفی استفاده کنند و چالش های جذاب و هیجان انگیزی را تجربه کنند.

معرفی مپ Fourex بازی پابجی موبایل

همانطور که گفته شد در سیزن 14 مپ های جدیدی به بازی اضافه شده است که هر کدام ویژگی های منحصر به فردی دارند. مپ Fourex بازی پابجی موبایل یکی از جذاب ترین نقشه های موجود در این بازی است که در کنار حالت جدید TDM می توانند جذابیت های بالایی برای گیمرها داشته باشند. این نقشه در مقایسه با سایر نقشه های بازی پابجی موبایل از ابعاد کمتری برخوردار است.

این نقشه به صورت 2 در 2 کیلومتر می باشد و از ساختمان ها، بناها، تپه ها و… بسیار زیادی تشکیل شده است که هر کدام می توانند در جریان بازی چالش ها و تنش های متعددی برای گیمرها به همراه داشته باشند.

مپ Fourex بازی پابجی موبایلویژگی های مپ Fourex بازی پابجی موبایل

همانطور که عنوان شد این نقشه در اندازه کوچکتری نسبت به سایر نقشه های بازی وجود دارد. می توان گفت که مپ Fourex یک نقشه ترکیبی به شمار می رود که از ترکیب 4 نقشه Erangel، Miramar، Shanok، Vikendi تشکیل شده است و گیمرها قادر هستند که از آن در حالت بتل رویال مود battle royale mode نیز از آن استفاده کنند.

در این نقشه بازیکنان علاوه بر آن که می توانند در مناطق 4 نقشه قبلی حضور داشته باشند می تواند به مناطق جدید نیز بروند. همچنین سلاح ها و تجهیزات مختلف در این نقشه در دسترس بازیکنان قرار دارد که مهم ترین آنها ماشین جدید monster truck می باشد که قابلیت ها و توانایی های ویژه ای دارد و می توان از آن در مناطق کوهستانی، برف و یخ و حتی زیر آب نیز استفاده کرد.

خرید یوسی پابجی موبایلتعداد بازیکنانی که می توانند در مپ Fourex بازی پابجی موبایل بازی کنند

اگرچه در بازی پابجی موبایل و در نسخه های ابتدایی 100 بازیکن می توانستند به صورت همزمان به رقابت و نبرد بپردازند اما بعد از آپدیت های مختلف و رونمایی از نقشه های مختلف تعداد بازیکنان مجاز به بازی نیز تغییراتی داشته اند. در مپ Fourex و با توجه به ابعاد و اندازه های نقشه فقط 40 بازیکن قادر خواهند بود که همزمان بازی کنند.

این بازیکنان در قالب تیم های 10 نفره به رقابت باهم خواهند پرداخت. این تراکم بازیکن و اندازه کم نقشه باعث شده است که حساسیت های بازی چند برابر شود و شانس پیروزی بازیکنان کاهش پیدا کند و این می تواند جذابیت ها و چالش های خاص خود را داشته باشد.

مپ Fourex بازی پابجی موبایلخرید یوسی پابجی موبایل

هرچند که در سیزن های جدید بازی امکانات، تجهیزات، سلاح ها و آپشن های بیشتری در اختیار بازیکنان قرار دارد و بازیکنان می توانند لذت بیشتری از مراحل و ماموریت های مختلف موجود در بازی ببرند اما گیمرها می توانند با مشاهده قیمت یوسی در فروشگاه ایران موجو جهت بهره وری بیشتر از امکانات بازی اقدام به خرید یوسی پابجی موبایل کنند و هر آیتمی که می خواهند را مطابق میل خودشان شخصی سازی کنند.

سخن پایانی درباره مپ Fourex بازی پابجی موبایل

بازی پابجی موبایل به عنوان یکی از پرطرفدارترین بازی های تاریخ صنعت گیم هر چند وقت یک بار آپدیت و به روز می شود و امکانات و آپشن های جدیدی به آن اضافه می شود که می توانند چالش های مختلفی برای گیمرها به همراه داشته باشند. در حال حاضر این بازی در سیزن 14 در حال پیگیری است. در این سیزن امکانات جدیدی در دسترس بازیکنان قرار دارند که یکی از مهم ترین آنها مپ جدید Fourex می باشد که ویژگی های منحصر به فردی دارد و می تواند بازیکنان را با هیجان، چالش، مشکلات و تنش های متعدد و مختلفی مواجه کند.

سایت ایران موجو با چندین سال سابقه درخشان در حوزه فروش پک بازی از بهترین و معتبرترین سایت های خرید جم می باشد که شما با خرید از این فروشگاه می توانید یک خرید ارزان و مقرون به صرفه را تجربه نمایید.

شما برای ما از مپ Fourex بازی پابجی موبایل بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با مپ Fourex بازی پابجی موبایل آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.

خرید uc پابجی با نازلترین قیمت از سایت ایران موجو سایت خرید یوسی

در سایت ایران موجو (سایت خرید یوسی ارزان)، امکان خرید یوسی پابجی موبایل با قیمت ارزان و بر اساس میزان حجم دلخواه شما وجود دارد. برای خرید uc ارزان، شما می‌توانید با مراجعه به بخش فروشگاه، یوسی پابجی مورد نیاز خود را را با حجم دلخواه، خریداری کنید. خرید یوسی به موارد مختلفی بستگی دارد که مهم­ترین آن، حجم بسته و سایت فروشنده می­باشد. مورد مهم دیگری که بر روی قیمت یوسی تاثیر زیادی دارد، قیمت ارز می‌باشد. شایان ذکر است که یوسی‌های خریداری شده، پس از از اتمام مراحل خرید یوسی، در اسرع وقت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
ثبت دیدگاه
iranmojo online support