آیا احتمال دارد بازیکنی از GTA 5 در بازی GTA 6 حضور داشته باشد؟

آیا احتمال دارد بازیکنی از GTA 5 در بازی GTA 6 حضور داشته باشد؟
  • تاریخ ثبت
  • بازدید 399
  • دیدگاه 0
  • اشتراک گذاری
  • موضوع وبلاگ

ند لوک (Ned Luke)، بازیکن نقش مایکل در بازی GTA V، اخیرا در برنامه یوتیوب لری لاتون (Larry Lawton) حضور داشت و مصاحبه کرد. لوتون، لوک را به عنوان مایکل بازی Grand Theft Auto V و Grand Theft Auto VI معرفی کرد. این یک افشاگری بسیار بزرگ خواهد بود، زیرا تا کنون هیچ بازیکن یا شخصیتی برای GTA VI علاوه بر لوسیا تایید نشده است. همچنین اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتری در مورد بازی GTA 6 بدست آورید حتما مطلب معرفی بازی GTA 6 را بخوانید.

در این برنامه پس از اینکه دوربین به سمت لوک برمی‌گردد که چهره‌ای بسیار شوکه شده نیز دارد. لوک تلاش می‌کند تا وضعیت را روشن کند و می‌گوید: “من در GTA 6 نیستم و در حال حاضر موارد زیادی از این بازی نامشخص و مبهم است.

در ادامه لوک در مورد مشارکت یا عدم مشارکت خود در GTA VI صحبت کرد و گفت: چه کسی می‌داند که من اصلاً در این بازی هستم یا نه؟ از نظر تاریخچه این بازی، پاسخ نه است، زیرا آنها هرگز از قهرمان‌های داستان استفاده مجدد نمی‌کنند. من هنوز NDA را دارم. بنابراین حتی اگر چیزی می‌دانستم نمی توانستم به طور قطعی در مورد آن صحبت کنم.

لوک در بازی GTA V نقش مایکل د سانتا (Michael De Santa) را بازی کرد. او یکی از سه شخصیت اصلی بازی بود که استیون اوگ (Steven Ogg) در نقش تروور (Trevor) و شاون فونتونو (Shawn Fonteno) در نقش فرانکلین (Franklin) بودند.

اگر مایکل، ترور یا فرانکلین در GTA VI حضور داشته باشند، واقعاً جالب خواهد بود. به هر حال GTA V سه پایان داشت که یکی از آنها با مرگ مایکل به اوج خود رسید.

احتمال دیگر این است که لوک می‌تواند در بازی GTA VI نقش دیگری را بازی کند، اگر واقعاً در بازی حضور داشته باشد. اما او ممکن است نباشد. باید منتظر بمانیم تا Rockstar جزئیات بیشتری از داستان GTA VI ارائه دهد. در حال حاضر، تنها چیزی که می دانیم این است که روایت داستان شخصیتی به نام لوسیا، شخص دیگری را دنبال می‌کند که ممکن است با لوسیا رابطه عاشقانه داشته باشد. به نظر می‌رسد که هر دوی آنها دزدی از مردم را دوست دارند، که این شایعه را دنبال می‌کند که GTA VI ممکن است بر دزدی تمرکز کند.

GTA VI در سال 2025 برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X|S عرضه می شود. نسخه PC ممکن است بعداً منتشر شود اما تأیید نشده است. همچنین تریلر رسمی بازی GTA 6 را میتوانید در ایران موجو مشاهده کنید.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support