چگونه بازی کال آف دیوتی 8 آنلاین بازی کنیم؟

چگونه بازی کال آف دیوتی 8 آنلاین بازی کنیم؟

بازی کال آف دیوتی یکی از بهترین، محبوب ترین و جذاب ترین بازی های ویدیویی است که تا امروز گیمرها تجربه کرده اند. مجموعه بازی های COD برای اولین بار از سال ۲۰۰۳ وارد بازار شدند و توانستند موفقیت های زیادی کسب کنند. استقبال استثنایی و حیرت آور گیمرها از بازی موجب شد که سازندگان همواره در تلاش برای توسعه و گسترش آن باشند، به گونه ای که تا امروز بیش از ۱۵ نسخه از این بازی ها عرضه شده اند. بازی کالاف دیوتی ۸ یا همان Call of Duty: Modern Warfare 3 یکی از نسخه های موفق و محبوب بازی ندای وظیفه است که در سال ۲۰۱۱ منتشر شده است.

اگرچه حدود ۱۸ سال از عرضه این بازی گذشته است اما همچنان محبوبیت بالایی در میان گیمرها دارد. در ادامه این مطلب از آموزش بازی کال آف دیوتی به معرفی بیشتر، بررسی ویژگی ها و چگونگی آنلاین بازی کردن بازی کال آف دیوتی ۸ خواهیم پرداخت.

همچنین بخوانید: آموزش جامع مراحل بازی کالاف دیوتی گوست

معرفی کال آف دیوتی ۸ آنلاین

نسخه هشتم از بازی های ندای وظیفه در سال ۲۰۱۱ و با عنوان جنگاوری نوین ۳ عرضه شد. این بازی به وسیله کمپانی اینفینتی وارد (Infinity Ward) ساخته شد و توسط شرکت اکتیویژن منتشر گردید. این بازی در سبک اکشن و تیراندازی  اول شخص ساخته شده است و تجربه جذابیت ها و چالش های منحصر به فردی را به گیمرها می دهد.

بازی کال آف دیوتی ۸ بعد از انتشار توانست در مدت زمان ۵ روز فروشی معادل ۷۵۰ میلیون دلار داشته باشد که رکورد جدیدی برای بازی COD محسوب می شد. از جمله مهم ترین ویژگی های Call Of Duty Modern Warfare 3 می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. این بازی از گرافیک بسیار خوبی برخوردار است و تمام وقایع و اتفاقات آن بسیار طبیعی و واقعی ساخته شده است.
  2. بازی های ندای وظیفه همواره از داستان های جذاب و هیجان انگیزی برخوردار بوده اند و تقریبا اکثر نسخه های آن نمرات خوبی از منتقدان دریافت کرده اند.
  3. گیم پلی و گان پلی این بازی که مهم ترین بخش بازی به حساب می آیند همواره از کیفیت بالا و مطلوبی برخوردار بوده است.
  4. کال آف دیوتی ۸ آنلاین و سایر نسخه های بازی از صداگذاری و افکت های بسیار جذابی استفاده کرده اند که تناسب بالایی با موضوع بازی دارند.
  5. بازی به صورت گروهی و چند نفره انجام می شود و گیمرها می توانند از سراسر جهان به رقابت باهم بپردازند.
  6. بازی دارای مراحل مختلفی است و تنوع بالایی در تجیهزات و سلاح های آن وجود دارد. همچنین قابلیت شخصی سازی کاراکترها و سلاح ها برای گیمرها وجود دارد.

معرفی بازی  Call Of Duty Modern Warfare 3نحوه آنلاین بازی کردن بازی کال آف دیوتی ۸ آنلاین

همانطور که گفته شد Call Of Duty Modern Warfare 3 نسخه هشتم بازی های ندای وظیفه است که محبوبیت بالایی دارد و بعد از چندین سال هنوز طرفداران خاص خود را دارد و حتی بسیاری از کاربران تازه وارد نیز از آن استفاده می کنند. اگرچه دانلود، نصب و بازی کردن این بازی می تواند بسیار ساده و سریع باشد اما گاهی اوقات بازیکنان با مشکلاتی جزئی مواجه می شوند.

آنلاین بازی کردن یکی از جذابیت های اصلی و چالش برانگیز این بازی است. بازیکنان قادر هستند در حالت آنلاین با سایر گیمرها از سراسر جهان وارد رقابت و مبارزه شوند. برای آنکه گیمرها بتوانند بازی کال آف دیوتی ۸ را به صورت آنلاین بازی کنند لازم است که مراحل مختلفی را اجرا کنند. همچنان با ما در سایت فروشگاه خرید جم بازی ایران موجو همراه باشید تا بیشتر با مراحل این بازی آشنا شوید.

مرحله اول بازی کال آف دیوتی ۸ : دانلود و نصب فایل های بازی

 ابتدا باید فایل بازی کال آف دیوتی ۸ را از وبسایت های معتبر دانلود کنند. بعد از آن دو فایل دیگر نیاز هست که  فایل اول آپدیت ۱٫۴ و فایل دوم Techno MW3 2.8 می باشد. برای دانلود این دو فایل می توان به وبسایت های مختلفی مانند مدیا فایر (MediaFire) مراجعه کرد و سپس آنها را دانلود کرد. بعد از دانلود فایل ها، آنها را از حالت فشرده خارج کرده و تمام محتویات آن را به پوشه بازی منتقل می کنیم.

در مرحله بعدی کاربر باید وارد سایت تکنوگادز (Technogods)  شده و در انتهای صفحه اصلی وارد لینک Technogods.com کلیک کرده و فایل مورد نظر را دانلود نماید. در مرحله بعدی فایل دانلود شده را استخراج شده و سپس محتویات آن در داخل پوشه بازی قرار داده می شود و در صورت تکراری بودن فایل ها آنها را جایگزین خواهند شد.  

مرحله دوم Call Of Duty Modern Warfare 3: اجرای بازی و رفع ارور

در مرحله بعدی و برای اجرای بازی به صورت آنلاین وارد پوشه نصب شده بازی شده و در آنجا فایل Techno MW3- Client Luncher باز می شود. در صورتی که گیمر برای اولین بار وارد این فایل شده باشد، لازم است که ابتدا مشخصات فردی خود را وارد کند( فقط با وارد کردن اسم می توان وارد بازی شد). در صورتی که بازیکن برای اولین بار بر روی گزینه بازی کردن (Play) کلیک کرد ولی بازی هنگ کرد و بازیکن قادر نبود وارد بازی شود لازم است که برنامه بسته شود و سپس از اول اجرا شود.

در مرحله بعدی قبل از انجام هر کاری لازم است که بر روی گزینه (MP (Direct Connect کلیک شود تا بازی دوباره و از مسیر جدیدی باز شود. در مرحله بعدی و  بعد از باز شدن بازی باید از آن خارج شد و در مرحله بعدی با استفاده از گزینه Play وارد آن شد تا ارور و خطایی رخ ندهد. برای آنکه بتوان به صورت آنلاین بازی کال آف دیوتی ۸ را انجام داد بر روی گزینه Options کلیک کرده و سپس آخرین گزینه (Dedicated Server)  را زد.

در این مرحله لازم است که هر دو گزینه Enable Server Browser و Enable Remote Console را بر روی گزینه بله (Yes) قرار داد. با این کار یک سرور لیست (Server List) به صفحه اصلی بازی اضافه می شود که شامل تعداد زیادی از سرورهای بازی است و بازیکن می تواند وارد هر کدام از این سرورها شود و به آنها ملحق شود. سپس بازیکن می تواند تیم مورد نظر خودش را به همراه سلاح هایی که می خواهد انتخاب کند و به صورت آنلاین بازی کند.

بازی کال آف دیوتی ۸خرید سی پی کالاف دیوتی

با خرید سی پی کالاف دیوتی شما می توانید در این بازی پیشرفت کنید و به صلاح ها و تجهیزات پیشرفته ای دسترسی داشته باشید. برای خرید سکه call of duty شما می توانید از طریق وب سایت معتبر ایران موجو اقدام کنید. ایران موجو با چندین سال سابقه در حوزه خرید الماس بازی یکی از بهترین و معتبرترین وب سایت های موجود در خرید سکه بازی می باشد. با خرید از این فروشگاه شما می توانید یک خرید مطمئن و قابل اعتماد را تجربه کنید.

شما برای ما از بازی کال آف دیوتی ۸ بنویسید

در این مطلب به طور کامل شما را با بازی کال آف دیوتی ۸ و چگونگی استفاده از آن آشنا کردیم. چنانچه در این زمینه تجربه کافی دارید، آن را از طریق قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید. همچنین با مراجعه به سایت ایران موجو می توانید به آموزش انواع بازی های موبایلی و کامپیوتری دسترسی پیدا کنید و از بازی خود لذت ببرید.

در سایت ایران موجو، امکان خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل با قیمت ارزان و بر اساس میزان حجم دلخواه شما فراهم شده است و می‌توانید با مراجعه به بخش فروشگاه و انتخاب گزینه خرید سی پی، سکه‌های مورد نظر خود را خریداری کنید. این سی پی‌ها، پس از از اتمام مراحل خرید و در اسرع وقت در اختیار شما قرار می‌گیرد.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support