سؤالات متداول درباره نسخه Max بازی فری فایر

نسخه Max بازی فری فایر
  • تاریخ ثبت
  • بازدید 1244
  • دیدگاه 1
  • اشتراک گذاری
  • موضوع وبلاگ

سؤالات متداول درباره نسخه Max بازی فری فایر

در این مطلب قصد داریم شما را با نسخه Max بازی فری فایر آشنا کنیم که با خرید جم بازی میتوانید حرفه ای بودن را تجربه نمایید. در اینجا ابتدا جزئیات کامل و مفصلی از نسخه جدید بازی گفته می­شود.سپس تفاوت‌های بین این نسخه جدید بازی با نسخه استاندارد بیان می‌شود.همچنین باید گفت که این نسخه بازی بر روی سیستم­­های با رم ۲ گیگابایتی و بیشتر به راحتی قابل اجرا خواهد بود. برای آشنایی بیشتر با نسخه جدید بازی در ادامه  با ما همراه باشید.

عناوین مطلب امروز ما:

  • جزئیات نسخه ب­ه روز ­شده بازی
  • تاریخ انتشار بازی
  • تفاوت بین نسخه جدید بازی با نسخه استاندارد
  • یک پیشنهاد جذاب به شما، خرید جم بازی
  • مشخصات مورد نیاز سیستم برای بازی
  •  
نسخه Max بازی فری فایر / خرید جم بازی

                                                     کاور بازی Free Fire Max

جزئیات نسخه Max بازی فری فایر

شرکت سازنده بازی Garena، در تلاش است تا به‌ روزرسانی بعدی بازی فری فایر، یعنی به‌ روزرسانی OB21 را منتشر کند.در کنار این، توسعه‌ دهندگان بازی نیز بر روی نسخه Max بازی فری فایر که نسخه به‌ روز شده و ارتقا یافته بازی است، کار می‌کنند. طبق اطلاعات به‌ دست‌ آمده، توسعه‌ دهندگان بازی، نسخه جدید بازی را در اختیار تعداد محدودی از کاربران قرار داده‌اند و انتظار می‌رود این نسخه بازی به زودی برای همه منتشر شود. با این ‌حال، بسیاری از کاربران هنوز شک و تردید های زیادی در مورد بازی دارند و از جنبه‌های مختلف و جزئیات آن شناخت کافی ندارند. برخی منابع غیر رسمی گزارش داده‌اند که به‌ زودی برای همه کاربران هندی منتشر خواهد شد.

تاریخ انتشار بازی  نسخه max بازی فری فایرفری فایر

متأسفانه تاریخ انتشار بازی هنوز به صورت دقیق اعلام نشده است.

تفاوت بین نسخه جدید و نسخه استاندارد

این یکی از مهم‌ ترین و بیشترین سؤال کاربران بازی است.

تفاوت عمده نسخه Max بازی فری فایر و نسخه استاندارد بازی در گرافیک درون بازی است.

نسخه جدید بازی فری فایر از گرافیک پیشرفته‌ ای برخوردار است، در حالی که نسخه استاندارد در Ultra Graphics اجرا می‌شود.

بنابراین، نسخه جدید بازی فقط مخصوص بازیکنانی است که دارای دستگاه‌های سطح بالاتری هستند.در نسخه قبلی کاربران زیادی وجود داشتند که از گرافیک بازی آن‌چنان لذت نمی‌بردند و این مشکل در نسخه جدید بازی حل شده است. به عبارت ساده، بازیکنان می‌توانند از گرافیک بهتری در نسخه به ­روز شده بازی لذت ببرند.

علاوه بر این در نسخه جدید بازی با اضافه شدن مجموعه‌ ای از تم‌های سفارشی در لابی و شخصیت‌های جدید هیجان بازی بیشتر شده است.

یک پیشنهاد جذاب به شما، خرید جم بازی

برای بهتر شدن و پیشرفت سریع در بازی فری فایر بعضی از ویژگی‌ها را باید داشته باشید که یکی از مهم‌ترین‌های آن جم بازی می‌باشد. کاربران رده بالای بازی پیشنهاد می‌کنند که برای خرید جم بازی با قیمت بسیار مناسب و ارزان می‌توانید از وب‌سایت معتبر و محبوب ایران موجو استفاده کنید و خیلی آسان جم بازی را خریداری کنید و حساب بازی خود را در کوتاه‌ ترین زمان شارژ کرده و از بازی کردن لذت ببرید. برای اینکه بتوانید از رقابت در نسخه Max بازی فری فایر بیشترین لذت را ببرید نیاز به جم بازی دارید که در سایت مجموعه های بی نظیری برای شما آماده کرده ایم که میتوانید مشاهده نمایید.

خرید جم بازی، سکه، الماس و واحدهای پولی

مشخصات مورد نیاز سیستم برای بازی

مشخصات مورد نیاز سیستم در این نسخه بازی به طور رسمی اعلام نشده است،اما به احتمال زیاد سیستم ­هایی، با رم ۲ گیگابایتی یا بیشتر می‌توانند بدون نیاز به مشکل نسخه جدید بازی را روی Super Ultra Graphics اجرا کنند.

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

1 دیدگاه
  • mehdi khani

    سلام.فک کنم این نسخه بخاطر امنیت و حرفایی که بخاطر ورود و دزدیدن اکانت و یا به هر دلیل اشتباهات خودمان خیلی خوب و کاراییه..

iranmojo online support