همه چیز درباره مپ Erangel 2.0 در بازی پابجی موبایل

خرید یوسی بازی پابجی موبایل

 PUBG Mobile یکی از بازی های بتل رویال و ترس و بقا است که با وجود جدید و نوپا بودن توانسته هر ساله در فهرست بهترین بازی های موبایلی جهان قرار بگیرد و به رقیب بسیار سرسخت و قدرتمندی برای سایر بازی های هم سبک خود تبدیل شود. مپ Erangel 2.0  یکی از نقشه های جذاب و هیجان انگیز این بازی است که بازیکنان می توانند ماموریت های مختلفی در آن انجام دهند. در ادامه مطلب به معرفی بیشتر بازی و بررسی مپ Erangel 2.0 پابجی موبایل پرداخته خواهد شد.

معرفی بازی PUBG Mobile

همانطور که عنوان شد بازی پابجی موبایلی یکی از بازی های ساخته شده در سبک بازی های بتل رویال و ترس و بقا می باشد که اولین بار در سال 2017 توسط کمپانی بلوهول ساخته شد و سپس کمپانی پابجی آن را برای پلتفرم های مختلفی از جمله مایکروسافت ویندوز و ایکس باکس منتشر کرد.

بعد از آنکه بازی با استقبال بی نظیری از جانب گیمرهای سراسر جهان مواجه شد سازنده های بازی با کمک شرکت تنسنت گیمز نسخه موبایلی بازی را در سال 2018 منتشر کردند که موفقیت های متعددی کسب کرد.در این بازی بازیکنان در یک جزیره دور افتاده قرار گرفته اند و باید تمام تلاش خود را به کار بگیرند که بتوانند زنده بمانند.

در پایان بازی بازیکنی که بتواند به عنوان آخرین نفر زنده بماند برنده بازی خواهد بود. با آموزش بازی پابجی موبایل می توانید به تمامی مراحل بازی تسلط پیدا کنید و از بازی خود لذت ببرید. از جمله مهم ترین ویژگی ها و قابلیت هایی که باعث محبوبیت این بازی در میان بازیکنان می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ماموریت ها و مراحل متنوع و جذاب
  • سلاح ها و مهمات متعدد و مختلف
  • داستان منظم و هدفمند
  • گرافیک عالی و موتور گرافیکی آنریل انجین 4 با کیفیت
  • گیم پلی جذاب و اعتیادآور
  • موسیقی و صداگذاری های شگفت انگیز

ویژگی های مپ Erangel 2.0 در بازی پابجی موبایل

همانطور که گفته شد بازی پابجی موبایل از مود ها و نقشه های مختلفی برخوردار است که هر کدام می توانند قابلیت ها و ویژگی های مختلفی داشته باشند. مپ Erangel 2.0 پابجی موبایل از جمله جذاب ترین و محبوب ترین مپ های موجود در این بازی است که ویژگی های خاص و منحصر به فردی دارد.

سازنده های بازی هر چند وقت یک بار نسخه های به روز شده بازی و سیزن های جدید آن را منتشر می کنند که با تغییرات مختلفی همراه هستند و می توانند چالش ها و تنش های جدیدی برای گیمرها به همراه داشته باشند. مپ ارانگل همانند سایر مپ های بازی پابجی از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است که مهم ترین آنها به شرح زیر می باشند:

برنامه ریزی مسیر قبل از ورود به نقشه  Erangel

اگرچه نقشه ارانگل در نسخه های مختلف و سیزن های قبلی بازی پابجی موبایل حضور داشت اما نسخه Erangel 2.0 که در جدیدترین سیزن های بازی که در دسترس بازیکنان قرار گرفته است این نقشه نیز ویژگی های خاص تری دارد. یکی از مهم ترین ویژگی های جدید که به مپ Erangel اضافه شده است این است که بازیکنان می توانند در بدو ورود خود به نقشه مسیر حرکتی خودشان را از قبل برنامه ریزی نمایند. این ویژگی می تواند فایده های زیادی داشته باشد.

 به عنوان مثال چنانچه بازیکنی قصد داشته باشد مسیر حرکتی خودش را با هم تیم هایش به اشتراک بگذارد می تواند از این ویژگی مپ ارانگل بهره مند شود. این ویژگی و برنامه ریزی دقیق در مپ ارانگل می تواند تاثیر زیادی نیز بر روی پایان رقابت ها داشته باشد.

مپ Erangel 2.0 پابجی موبایل

 

گرافیک  UHDدر مپ Erangel 2.0 در بازی پابجی موبایل

از دیگر ویژگی های نقشه محبوب ارانگل می توان به کیفیت بالای گرافیک آن اشاره کرد. همانطور که در بخش معرفی بازی اشاره شد سازندگان بازی پابجی موبایل از یک موتور گرافیکی آنریل انجین 4 استفاده کرده اند که کیفیت بسیار بالایی دارد و تمام جزئیات بازی را با وضوح بالا به نمایش می گذارد.

در به روز رسانی جدید بازی گیمرها می توانند از یک گرافیک واقع گرایانه و جذاب استفاده کنند. همچنین بازیکنان قادر هستند که تنظیمات بخش گرافیک بازی را مطابق میل خود تغییر بدهند و بازی را با گرافیک UHD اجرا کنند. البته این گرافیک بر روی تعداد خاصی از گوشی های موبایلی پشتیبانی می شود و قطعات سخت افزاری ویژه ای مورد نیاز است تا بدون قطعی و توقف بازی اجرا شود.

کنترل و شخصی سازی وسیله نقلیه در مپ Erangel 2.0 در بازی PUBG Mobile

یکی دیگر از جذاب ترین و البته بهترین ویژگی های نقشه ارانگل در بازی پابجی موبایل سفارشی و شخصی سازی وسایل نقلیه و کنترل راحت تر آنها می باشد. این ویژگی برای بازیکنان مناسب خواهد بود که قصد داشته باشند کنترل و حرکت تمامی سلاح ها و وسایل نقلیه ای که در طول جریان بازی استفاده می ‌کنند را به دست بگیرند. در آخرین به روزرسانی گیمرها می توانند دکمه هایی برای کنترل وسایل نقلیه موجود در بازی تنظیم کنند.

خرید یوسی پابجی موبایل

پیدا کردن مخازن مخفی در ساختمان ها در مپ Erangel 2.0 در بازی پابجی موبایل

در نسخه آپدیت شده مپ Erangel 2.0 پابجی موبایل بازیکنان می توانند به جستجو و کاوش برای پیدا کردن تجهیزات و چیزهای جدید بپردازند. سلاح ها و تجهیزات در بازی پابجی موبایل را می توان با خرید یوسی ارزان به سطح بالاتری ارتقا داد.در این مپ ساختمان های جدیدی اضافه شده اند که هر یک از آنها می توانند دارای مخازن مخفی متعددی باشند. بازیکنان باید با استفاده از سلاح ها و مهمات قدرتمند تمامی موانع را از سر راه بردارند وپناهگاه های مخفی متعددی که در این ساختمان ها وجود دارند را پیدا کنند. البته در زمان گشتن برای پناهگاه ها بازیکنان باید به اطراف توجه ویژه ای داشته باشند چرا که ممکن است از طرف سایر بازیکنان مورد حمله قرار بگیرند.

همچنین بخوانید: ترفندهای برنده شدن در Duo Mode پابجی موبایل

مپ Erangel 2.0 پابجی موبایل

خرید یوسی پابجی موبایل

اگرچه بازی پابجی موبایل هر چند وقت یک بار به روز می شود و امکانات، تجهیزات، سلاح ها و مهمات مختلفی را در اختیار بازیکنان قرار می دهد اما بازیکنان می توانند با خرید یوسی پابجی موبایل از وب سایت های معتبری همچون ایران موجو به تمامی امکانات موجود در بازی دسترسی داشته باشند و تمامی آیتم هایی که می خواهند را مطابق میل خود شخصی و سفارشی سازی کنند.

سخن پایانی

بازی پابجی موبایل از جمله بازی های محبوب و پرطرفداری است که در سیزن های مختلفی عرضه شده است که هر کدام از ویژگی ها و قابلیت های خاصی برخوردار هستند. نقشه ارانگل یکی از محبوب ترین و جذاب ترین مپ های موجود در این بازی است که با داشتن ویژگی های منحصر به فرد چالش های جذاب و هیجان انگیزی برای گیمرها به همراه دارد و بازیکنان می توانند از قابلیت های مختلف آن در جهت پیروزی سریع تر و راحت تر استفاده کنند.

برای خرید uc پابجی می توانید از طریق فروشگاه ایران موجو اقدام کنید و یک خرید ارزان و قابل اعتماد را تجربه نمایید.

شما برای ما از مپ Erangel 2.0 پابجی موبایل بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با مپ Erangel 2.0 پابجی موبایل آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.  امیدواریم مطلب مپ Erangel 2.0 پابجی موبایل را پسندیده باشید.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support