راهنمای جامع پیشرفت در بازی کلش رویال

آموزش پیشرفت در بازی کلش رویال

بازی Clash Royale یکی از طولانی‌ترین و زیباترین بازی‌های موجود در جهان است، که باید دهکده خود را از حالت ابتدایی و فقیر مانند به یک دهکده بزرگ با انواع ساختمان‌ها و تجهیزات برسانید. این بازی آنقدر جذاب و هیجانی است که نمی‌توانید از آن دل بکنید و دوست دارید هر روز در آن پیشرفت کنید، تا به لیگ‌ها و کاپ‌های بالاتر بازی برسید.اگرچه با خرید بتل پس کلش رویال میتوانید نیروهای خود را در سریعترین زمان ارتقا دهید اما این بازی روی یک سری اصول و قواعد پیاده سازی شده که اگر بخواهید در بازی پیشرفت کنید، باید آن اصول و قواعد بازی را به خوبی یاد بگیرید و از آن‌ها در حین بازی استفاده کنید. برای آشنایی با مراحل پیشرفت بازی کلش رویال، با سایت ایران موجو همراه باشید.

نحوه پیشرفت در بازی کلش رویال

قبل از این که بخواهیم با شرایط پیشرفت در بازی آشنا شویم، باید یک دید کلی از مراحل و راه‌های پیش رو داشته باشیم تا بتوانیم بهترین تصمیم را برای پیشرفت در بازی انتخاب کنیم. همانطور که می‌دانید در ابتدا شما در یک دهکده کوچک و بدون امکانات قرار می‌گیرید که به عنوان پادشاه آن دهکده، موظفید تا دهکده را به لول‌های بالاتر برسانید. برای این کار شما نیاز به الماس، پول، سرباز و منابع غارت شده از دیگران دارید. برای ساخت کشور به پول زیادی لازم است و شما باید بتوانید با حمله و دفاع خوب، تا حد ممکن از پرداخت پول و خرید جم کلش رویال ، ممانعت کنید.

  • برای ساخت سرباز، ساختمان و… نیاز به الماس، یکی از ارزهای موجود در بازی را دارید. پس تلاش بیشتری برای بدست آوردن الماس داشته باشید.
  • هر چه سریعتر با دو کارگر خود که از قبل به شما داده‌اند، به سراغ حمله به حریفان بروید و منابع آن‌ها را غارت کنید. سپس از آن منابع، برای پیشرفت بازی کلش رویال و انتخاب بهترین ترکیب کلش رویال  استفاده کنید.
  • هر منبعی کاربرد خاص خود را دارد. پس در غارت منابع، الویت بندی نکنید و هر آن چه که می‌توانید، غارت کنید.
  • لول یا سطح خود را در بازی بالا ببرید. با بالا رفتن لول، شما می‌توانید در لیگ‌های بالاتر شرکت کنید و به نوعی در بازی پیشرفت کنید.
  • چندین مرحله یا همان لیگ در بازی وجود دارد که تا حد امکان باید بتوانید به لیگ‌های بالاتر برسید. لیگ‌ها را از پایین به بالا با نام‌های برنز، نقره، طلا، کریستال، مستر و چمپیون، نامگذاری کرده‌اند.
  • برای برتری در هر لیگ و رسیدن به یک سطح مناسب، باید سه هنر حمله‌، غارت و دفاع را به خوبی بیاموزید. پیشرفت بازی کلش رویال بر پایه‌ی این سه هنر می‌باشد.

برای خرید رویال پس کلش رویال همین حالا میتوانید از طرق سایت ایران موجو اقدام فرمایید

پیشرفت بازی کلش رویالانواع منابع و کاربرد آن‌ها در پیشرفت بازی کلش رویال

منابع مهم‌ترین عامل پیشرفت در بازی کلش رویال هستند. در این بازی چهار نوع منبع وجود دارد. این چهار منبع برای ادامه بازی و پیشرفت در آن الزامی هستند. این چهار منبع با نام‌های طلا، اکسیر، اکسیر سیاه و جم معروف هستند. جم در واقع همان الماس می‌باشد. اما راه‌های بدست آوردن این منابع چگونه است؟

برای این که بتوانیم این منابع را به دست بیاوریم، دو راه حل داریم. اول این که تمام چیزهایی که نیاز داریم را توسط الماس و خرید از سایت‌هایی که جم می‌فروشند است. راه حل دوم؛ عارت منابع حریفان در بازی است.

  • خرید الماس از انواع سایت‌های مختلف یک امر عادی برای پیشرفت بازی کلش رویال است. با داشتن الماس شما قادر به ساخت ساز انواع ساختمان و سرباز با سرعت بالاتر به نسبت سایر منابع، خواهید بود که باعث بالا رفتن لول شما در بازی می‌شود. برای این که الماس رایگان به دست بیاورید، باید موانع موجود در بازی را نابود کنید. با از بین بردن درخت‌ها و سنگ‌های اضافی در دهکده و همچنین با انجام دادن ماموریت‌های بازی، می‌توانید، الماس رایگان بدست بیاورید.
  • طلا از مهمترین منابع موجود در بازی است که با آن می‌توانید برای دهکده خود دیوار بسازید. همچنین با استفاده از طلا می‌توانید تولید کننده اکسیر و ساختمان‌های دفاعی نیز بسازید. برای این که طلا را بدست بیاورید، کافی است که معدن طلای خود را بسازید یا با غارت منابع دیگران به آن برسید.
  • آپگرید یا ارتقا ساختمان‌ها و سربازان در بازی کلش رویال توسط منبع اکسیر انجام می‌شود. راه‌های بدست آوردن اکسیر، استفاده از تولید کننده اکسیر و یا غارت آن از دهکده‌های دیگر می‌باشد.
  • برای غیر عادی و خارق‌العاده کردن سربازها از منبعی به نام دارک اکسیر یا اکسیر سیاه استفاده می‌کنند. 

برای خرید رویال پس کلش رویال می توانید از طریق وب سایت معتبر ایران موجو اقدام نمایید.

لیگ‌های بازی و پیشرفت در بازی Clash Royale

دیدیم که برای پیشرفت در بازی کلش رویال باید منابع زیادی کسب کنیم و دفاع و جنگیدن خوب را هم بیاموزیم. اما بعد از کسب منابع مختلف چه اتفاقی برای شما می‌افتد؟ در بازی، حدودا 6 لیگ وجود دارد که باید در یکی از آن‌ها بازی کنید. معمولا با پیشرفت و حرفه‌ای شدن در بازی کلش رویال بازی در لیگ‌های پایینی کسل کننده خواهد بود. پس باید سعی کنیم که به لیگ‌های بالاتر در بازی برسیم.

لول تاثیر زیادی در لیگی که بازی می‌کنید دارد. زیرا افرادی که مابین لول 50 تا 80 هستند، می‌توانند در لیگ کریستال بازی کنند. اما افرادی که لول بالای 80 دارند، در لیگ‌های بالاتر، مانند مستر و چمپیون بازی می‌کنند. بالا بردن لول هم شرایط و ضوابط خاص خود را دارد. از مهمترین دلایل افزایش لول می‌توان به موارد نامبره زیر اشاره کرد.

  • قسمت انفرادی بازی را با نابودی ساختمان دشمن به پایان برسانید.
  • به هم کلنی‌های خود سرباز اهدا کنید. به این کار اصطلاحا دونیت کردن می‌گویند.
  • موانعی که در دهکده می‌بینید را نابود کنید. مانند بوته، سنگ و…
  • با استفاده از اکسیر، ساختمان‌ها و سربازان خود را ارتقا دهید.
  • موفقیت‌هایی در بازی وجود دارد که باید به آن‌ها دست پیدا کنید.
  • در هر دهکده‌ای یک ساختمان مرکزی قرار دارد که به نوعی قلب دهکده نیز می‌باشد. با نابود کردن قلب دشمنان خود به لول‌های بالاتر در بازی برسید.

نتیجه گیری درباره پیشرفت بازی کلش رویال

برای پیشرفت بازی Clash Royale باید سال‌های زیادی را سپری کرد. از جمله این که باید بدانیم در بازی قرار است چه کاری انجام دهیم. بعد از فهمیدن مراحل و رویه بازی و انتخاب دک کلش رویال ، باید به سراغ عملی کردن آن‌ها برویم. ابتدا به سراغ منابع می‌رویم و با روش‌های موجود، آن‌ها را به دست می‌آوریم. مهمترین منبع موجود در بازی الماس است. با گرفتن هر منبع و استفاده درست از آن در بازی به پیروزی‌های بزرگ می‌رسید و می‌توانید در لیگ‌های بالاتری همچون مستر و کریستال بازی کنید.

شما برای ما از پیشرفت بازی کلش رویال بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با پیشرفت بازی کلش رویال آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support