انتشار سیزن 7 کالاف دیوتی موبایل Eternal Ghost

انتشار سیزن 7 کالاف دیوتی موبایل Eternal Ghost
  • تاریخ ثبت
  • بازدید 1431
  • دیدگاه 10
  • اشتراک گذاری
  • موضوع وبلاگ

با سیزن 7 کالاف دیوتی موبایل Eternal Ghost برای یک تابستان پر از انرژی آماده شوید. هیجان مود جدید Uplink Multiplayer را در CODM تجربه کنید و با نقشهCollateral Ground War  در COD Mobile وارد نبردهای خودرویی با اکتان بالا شوید.

با ما در بخش اخبار بازی کالاف دیوتی همراه شوید تا از تازه ترین اخبار این بازی مطلع شوید.

آپدیت کالاف دیوتی موبایل سیزن 7 – 2024 – Eternal Ghost

  • بتل پس سیزن 7 کالاف دیوتی موبایل

این سیزن، ISO SMG قدرتمند، Strafe Run Scorestreak ویرانگر و Serpentine Perk متحول کننده بازی را معرفی می‌کند. این فصل را با نقشه‌های فنی سلاح‌ و اسکین‌های اپراتور با تم ورزشی و تابستانی جشن بگیرید. Call of Duty: Mobile Season 7 – Eternal Ghost در 31 ژوئیه در ساعت 5 PM PT عرضه می‌شود.

بتل پس سیزن 7 کالاف دیوتی موبایل Eternal Ghost

  • تایرهای رایگان
  • تایرهای پریمیوم
  • Battle Pass

Synthwave Showdown Pass در Call of Duty: Mobile Season 7 طیف وسیعی از آیتم‌های رایگان و پریمیوم را ارائه می‌دهد. بازیکنان می‌توانند اسکین‌های اپراتور جدید، نقشه‌های سلاح، کالینگ کارتها و امتیازات اضافی Call of Duty را آنلاک کنند، که این موارد می‌توانند برای پاس‌های Premium یا خریدهای فروشگاهی استفاده شوند. در بازی شیرجه بزنید و گیم پلی خود را با این جوایز انحصاری تقویت کنید.

تایرهای رایگان بتل پس

دشمنان را با ISO SMG سبک وزن و سریع تیر باران کنید وStrafe Run Scorestreak  جدید را آنلاک کنید. سایر تایرهای رایگان مهم شامل انواع اسکین‌ها، نقشه‌های فنی سلاح، Vault Coin ‌ها و موارد دیگر است.

تایرهای رایگان بتل پس سیزن 7 کالاف دیوتی موبایل

تایرهای پریمیوم بتل پس

Premium Pass را بخرید و شروع به باز کردن قفل محتوای انحصاری در Eternal Ghost کنید. با اسکین‌های اپراتور تم تابستانی و ورزشی مانند Deadman — Player، Surf Warrior — Quarterback، Beck — Test Pilot و Park — Speed ​​وارد این اکشن شوید. از انواع طرح‌های فنی سلاح استفاده کنید از جمله Switchblade X9 — Energy Booster، ICR-1 — Shuttlecock، Hades — Uphill، BY15 — Red Race و ISO — Cornerback.

تایرهای پریمیوم بتل پس سیزن 7 کالاف دیوتی موبایل

اشتراک Battle Pass

با خرید اشتراک Battle Pass، عضوGround Forces  شوید و از جوایز ماهانه اضافی بهره مند شوید. این اشتراک 10 درصد boost به Player و Weapon XP، کوپن‌های تخفیف انحصاری و تخفیف‌های ویژه با زمان محدود در 10 x crate pull  را ارائه می‌دهد و مزایای بیشتری را در بازی به شما ارائه می‌دهد.

در سیزن 7، اعضایGround Forces  می‌توانند منتظر پاداش‌های منحصربه‌فرد باشند، از جمله اسکین اپراتور Vargas — Lap Leader، PDW-57 — Racer’s Revenge و Backpack 3 — All Cylinders باشند. با این آیتم‌های انحصاری، گیم پلی خود را ارتقا دهید و در میدان جنگ متمایز شوید.

حالت مولتی پلیر سیزن 7 کالاف دیوتی موبایل Eternal Ghost

  • مود Uplink
  • نقشه Collateral

مود جدید Uplink

برای مود سریع و رقابتی Uplink Multiplayer آماده شوید. چه یک کهنه سرباز Uplink از Call of Duty: Advanced Warfare  باشید و چه برای اولین بار آن را تجربه می‌کنید، با این مود تابستان امسال شانس شما برای درخشش در بازی بالا است.

در Uplink، هر تیم یک هدف در نزدیکی محل شروع خود دارد. هدف شما این است که پهپاد ماهواره‌ای را بگیرید و آن را به هدف دشمن بزنید تا امتیاز کسب کنید.

وقتی پهپاد را در دست دارید، نمی‌توانید از سلاح استفاده کنید. از پهپاد به عنوان یک سلاح سرد برای ضربه زدن به دشمنان استفاده کنید، پهباد را به هم تیمی خود بدهید تا سلاح خود را دوباره بدست آورید یا حتی آن را در دستان دشمن بیندازید تا آنها را برای لحظه‌ای بی دفاع (یعنی بدون سلاح) کنید.

برای تقویت اکشن و ایجاد فرصت‌های تاکتیکی جدید، Uplink  به اپراتورها توانایی دیوار نوردی و پرش می‌دهد. از این حرکات برای پیشی گرفتن از حریفان خود و اجرای بازی‌های شگفت انگیز استفاده کنید. وقتی یک تیم پنج امتیاز به دست آورد سایدها عوض می‌شوند و اولین تیمی که به ده امتیاز می‌رسد برنده می‌شود.

نقشه جدید Collateral

Collateral اولین بازی Ground War خود را در سیزن 7 انجام می‌دهد. برخلاف نسخه Strike از فصل گذشته، که حول محور سقوط ماهواره در دهکده بود، این نقشه بزرگتر چشم اندازی از بیابان و تپه‌های شنی اطراف، چندین ساختمان بیرونی و مخازن نگهدارنده بزرگ را که از عملیات حفاری نفت منطقه پشتیبانی می‌کنند، در خود جای داده است. نقشه گسترش یافته Collateral شامل وسایل نقلیه نیز می‌شود که به شما امکان می‌دهد مستقیماً با وسیله نقلیه خود وارد قلب عملیات شوید و بر میدان جنگ تسلط داشته باشید.

جدای از آن، مسابقاتGround War  خود را با آپدیت جدید سیزن 7 از روی صندلی راننده شروع کنید. بازیکنان اکنون این گزینه را دارند که به جای انتخاب یک نقطه ظاهر شدن، مستقیماً در یک وسیله نقلیه مستقر شوند. از این مزیت تاکتیکی برای بدست آوردن زودهنگام اهداف استفاده کنید.

نقشه جدید Collateral سیزن 7 کالاف دیوتی موبایل

رویداد  Full Throttle سیزن 7 کالاف دیوتی موبایل با عنوان Eternal Ghost 

با این رویداد با مضمون بوکس آماده قدم گذاشتن به رینگ باشید و مهارت‌های خود را هم در داخل و هم خارج از رینگ به نمایش می‌گذارید. با تکمیل چالش‌های مختلف برای جمع آوری دستکش‌های بوکس شروع کنید. دستکش‌های معمولی (Common Glove) را از طریق چالش‌های پایه و دستکش‌های پیشرفته (Advanced Glove) با انجام تسک‌های دشوارتر به دست آورید. از این دستکش‌ها برای شرکت در مسابقات استفاده کنید، جایی که می‌توانید امتیازات بالاتری کسب کنید و جوایز بیشتری را آنلاک کنید.

رویداد Full Throttle این فصل دارای قابلیت‌های آنلاک کردن انحصاری است، از جمله اسکین اپراتور Baker — Moto، نقشه فنی سلاح Outlaw — Pong Champ و نقشه فنی سلاح MX9 — Hang 10.

چالش‌های Eternal Ghost Challenge Pass سیزن 7 کالاف دیوتی موبایلی

با Eternal Ghost Challenge Pass که در Challenge HQ راه اندازی می‌شود، وارد چالش‌های جدید شوید. این pass، آنلاک‌های جدید و هیجان‌انگیزی را ارائه می‌کند، از جمله  Serpentine Perk، که آسیب‌های گلوله دریافتی را در حین دویدن کاهش می‌دهد و یک پهپاد جدید Spy Plane برای ارتقای تاکتیکی شما.

آپدیت گوست متیک کالاف دیوتی موبایل سیزن 7

  • گوست متیک Eternal Siege
  • Alias — Pit Queen Draw
  • Adrenalized Draw
  • Summit Racer Draw
  • Summer Sale
  • Battle Pass Vault

قرعه کشی گوست متیک Eternal Siege

با گوست متیک کالاف دیوتی  – اسکین اپراتور Eternal Siege، به همراه سگ وفادارش، از شعله‌های آتش بلند شوید. همانطور که Mythic Ghost را ارتقا می‌دهید، هم اسکین‌های پایه او و هم بک گراند lobby قابل ارتقا با افکت‌های آتشین شروع به شعله ور شدن می‌کنند. از راه دور با دشمنان درگیر شوید یا در درگیری‌های نزدیک، با رایلی تماس بگیرید تا یک Finishing Move ویرانگر را اجرا کند.

این گردونه شانس همچنین شامل دو نقشه فنی سلاح است: تفنگ تهاجمی KN-44 و تفنگ تک تیرانداز HDR، به همراه یک نقشه فنی Sickle Melee. جوایز اضافی شامل کالینگ کارت، Charm، ایموت، کوله پشتی و پوسته‌ای برای Storm Ball Tactical است.

هنگامی که نسخه پایه Mythic Ghost را به دست آوردید، رایلی در خانه امن شما گشت می‌زند. با او تعامل کنید تا او در کنار اپراتور شما بنشیند و به او غذا دهید تاfavorability rating  او را افزایش دهید. متعهدترین اپراتورها Calling Card — Brutalis Unleashed را به عنوان پاداشی برای loyalty خود دریافت می‌کنند.

قرعه کشی Alias — Pit Queen Draw

با Alias ​​- Racing Queen که روحیه رقابتی و تجهیزات مسابقه‌ای خود را وارد میدان جنگ می‌کند، وارد عمل شوید. قفل این اپراتور با اکتان بالا و ISO — Fueled Weapon Blueprint، را باز کنید. محتوای دیگری با موضوع مسابقه در انتظار شماست و تجربه شما را در بازی افزایش می‌دهد.

قرعه کشی Adrenalized Draw

این قرعه کشی، Ether  را معرفی می‌کند، یک اسکیت بوردر اختصاصی که هم در پارک اسکیت و هم در مناطق جنگی است. برای به دست آوردن اسکیت برای او، نقشه‌های فنی سلاح MG42 و SP-R 208 — Primo باید تکمیل شود که در این قرعه کشی برای شما در دسترس است.

قرعه کشی Summit Racer Draw

سخت‌ترین مسیرها را با Girasol که یک صخره‌نورد است و برای هر چالشی مجهز است، طی کنید. با نقشه فنی سلاح AK117 — Mountaineer که در این قرعه کشی نیز وجود دارد، آماده شوید تا در ماموریت‌های خود به ارتفاعات جدیدی صعود کنید.

ویژگی Summer Sale

در طول Summer Sale  که 10 روزه است و از 9 آگوست شروع می‌شود، تخفیف‌های داغ را از دست ندهید؛ چون کالاهای تخفیف‌خورده جدید به بخش فروشگاهی اضافه می‌شوند.

ویژگی Battle Pass Vault

سیزن 7 محتوای Battle Pass را از Season 4 2021: Spurned & Burned باز می‌گرداند.

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

10 دیدگاه
  • آروین

    سلام ، در این فصل گوست های رایگان هم میده یا فقط متیک و لجندری؟

    • حامد فندرسکی

      سلام فعلا که چیزی اعلام نشده

  • مهدی

    چه ساعتی مپ جدید و گوست متیک میاد

    • پشتیبانی ایران موجو

      سلام مشخص نیس متاسفانه

  • مهدی

    گردونه گوست متیک چه تاریخی میاد؟

    • پشتیبانی ایران موجو

      سلام کاربرگرامی در 12 مرداد در بازی شما موجود میشود

  • کیمیا

    سلام سیزن ۷ کالاف دیوتی موبایل مودهای جدید هم اضافه شده ؟

    • پشتیبانی ایران موجو

      سلام بله، سیزن 7 ممکن است شامل مودهای جدید بازی باشد که تجربه‌ های تازه‌ ای را برای بازیکنان فراهم می‌کند و برای جزئیات دقیق‌تر در مورد مودهای جدید در اعلامیه‌های رسمی بازی منتشر خواهد شد.

  • گوهر

    سلام خب چه محتواهایی در سیزن ۷کالاف دیوتی موبایل اضافه شد؟

    • پشتیبانی ایران موجو

      در سیزن 7 محتوای جدیدی از جمله نقشه ها، سلاح ها، شخصیت ها، مود های بازی و آیتم های تزئینی اضافه می‌شود

iranmojo online support