دانلود مینی بتل رویال برای اندروید +آموزش تصویری

دانلود مینی بتل رویال برای اندروید +آموزش تصویری
  • تاریخ ثبت
  • بازدید 1189
  • دیدگاه 4
  • اشتراک گذاری
  • موضوع وبلاگ

بازی Mini Royale یکی از بازی‌های بتل رویال است که در چند هفته گذشته به محبوبیت بسیار زیادی بین گیمرها دست پیدا کرده است. این بازی توسط یک تیمی کوچک از توسعه‌دهنده‌ها در حال ساخت است و تنها می‌توانید با دانلود نسخه آزمایشی آن بازی کنید. مینی رویال کاملا متفاوت از تمام بتل رویال‌های دیگر است و حالتی بسیار فانتزی دارد. در ایران موجو از بخش معرفی بازی ها این بازی را معرفی کرده و نحوه دانلود مینی بتل رویال را شرح می‌دهیم.

معرفی بازی مینی رویال

مینی رویال یک بازی بتل رویال است که در آن به جای سربازان واقعی، نقش سربازان اسباب‌بازی را برعهده می‌گیرید و محیط گیم اتاق بازی یک کودک است و در آن سربازان سبز رنگ ارتش، به نبرد یک‌دیگر می‌روند. بازی در حال حاضر تنها دارای حالت بتل رویال است که در آن ۵۰ بازیکن مختلف در یک اتاق به جنگ پرداخته و آخرین نفر یا تیم باقی‌مانده برنده بازی می‌شود.

مینی رویال سربازان سبز اسباب‌بازی را به سطح دیگری می‌کشاند و با استفاده از آن‌ها مکانیک‌های گیم پلی منحصر به فردی را ارائه می‌کند. شما در این بازی به سلاح‌ها و تجهیزات متنوعی دسترسی خواهید داشت و مهم‌ترین تفاوت آن با بازی‌های دیگر را می‌توان سلاح Grapple آن دانست و با این سلاح می‌توانید از هر مکانی از بازی بالا بروید و این کار را با پرتاب یک طناب انجام می‌دهید.

زمان انتشار بازی مینی بتل رویال

مینی بتل رویال برای انتشار در اواخر سال ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده است و با این که بیش از ۲ سال است بازی مینی بتل رویال در حال ساخت است اما به تازگی امکان بازی کردن آن به شکل آزمایشی برای برخی از کاربران فراهم شده و انتشار رسمی و کامل آن در آخرین روزهای ۲۰۲۴ قرار است انجام شود.
با این که انتشار آزمایشی و دسترسی اولیه به این بازی تنها برای کاربران آمریکایی میسر شد، اما بسیاری از بازیکنان کشورهای دیگر، حتی بازیکنان ایرانی، هم توانستند این بازی را به شکل آزمایشی نصب کرده و بازخوردشان راجع به آن را به توسعه‌دهندگان ارسال کنند.

تفاوت نسخه اصلی با نسخه اولیه چه خواهد بود؟

نسخه اصلی بازی قرار است حالات بسیار بیش‌تری نسبت به بتل رویال داشته باشد و قرار است حالات بازی مانندTeam Deathmatch هم به گیم پلی اضافه شوند. همچنین این بازی قرار است به سیستم سیزن پس هم مجهز شود تا بتوانید جوایز مختلفی در آن را همانند بازی‌های دیگر به دست آورید.
قابلیت Replay هم به بازی اضافه خواهد شد تا بتوانید هیجان‌انگیزترین و بهترین لحظات هر بازی را بارها و بارها تماشا کنید؛ این قابلیت می‌تواند کاربرد آموزشی هم داشته باشد. همچنین علاوه بر تمام تغییرات گیم پلی، اسکین‌ها و ایموت‌های مختلفی هم قرار است به بازی اضافه شوند و ظاهر بازی را جذاب‌تر کنند.

دانلود مینی بتل رویال پولی است؟

بازی مینی بتل رویال چه الان و چه پس از انتشار نسخه اصلی، کاملا رایگان خواهد بود و خواهید توانست آن را بدون هیچ هزینه‌ای روی دستگاه خود دانلود و نصب کنید. با این حال این بازی دارای سیستم پرداخت درون‌برنامه‌ای بوده و قرار است از یک ارز مخصوص برای این پرداخت‌ها استفاده شود.

بازی مینی رویال برای چه پلتفرم‌هایی در دسترس است؟

برخلاف بسیاری از اخبار و شایعه‌ها، در حال حاضر این بازی تنها برای ویندوز، مک و لینوکس ساخته شده است و حتی امکان بازی آن روی کنسول‌ها هم وجود ندارد. درنتیجه تا به الان هیچ خبری از نسخه موبایلی آن نیست و امکان دانلود بازی مینی رویال برای اندروید وجود ندارد. برای اطلاع از سیستم‌های پیشنهادی و آشنایی بیش‌تر با مینی رویال، می‌توانید مقاله معرفی بازیMini Royale را بخوانید.

نحوه دانلود بازی Mini Royale

در حال حاضر امکان دانلود بازی مینی رویال برای هیچ بازیکنی فراهم نیست. بازیکنانی که به نسخه اولیه این بازی دسترسی دارند، آن را به شکل Early Access و از سایت رسمی خود بازی دریافت کرده‌اند. شما هم می‌توانید با مراجعه به سایت رسمی بازی Mini Royale، در این انتشار شرکت داشته باشید.
کافی‌ست پس از مراجعه به سایت اصلی بازی، به پایین صفحه اسکرول کرده و در بخشی که در عکس مشاهده می‌کنید، ایمیل خودتان را وارد کنید.

پس از این کار ایمیل شما در سیستم ثبت می‌شود و اگر توسعه‌دهندگان تصمیم بگیرند تا دوباره بازی را به شکل آزمایشی در دسترس قرار دهند، شما هم می‌توانید آن را دانلود کنید. در غیر این صورت راهی برای دانلود بازی وجود ندارد و باید تا زمان انتشار نسخه اصلی صبر کنید.

توجه داشته باشید که برای این که ایمیل‌تان در سیستم ثبت شود، باید با آی‌پی آمریکا وارد سایت شوید. چرا که تنها بازیکنان آمریکایی می‌توانند این نسخه از بازی را نصب کنند. با این حال شما می‌توانید با پیدا کردن فایل نصبی بازی، آن را نصب کنید اما در این صورت امکان بازی آنلاین نخواهید داشت و تنها می‌توانید به بخش‌های آموزشی و آفلاین دسترسی داشته باشید.

آیا شما به مینی رویال دسترسی دارید؟

بازی مینی رویال مدت‌هاست که نقل محافل گیمینگ شده‌ است و اکثر طرفداران بازی‌های شوتر و بتل رویال در تلاش هستند تا به این بازی دسترسی پیدا کنند. برخی از گیمرهای ایرانی هم توانستند نسخه آزمایشی این بازی را نصب کنند. آیا شما هم یکی از آن‌ها بودید؟‌ نظرتان راجع به این بازی چیست؟ آیا روشی برای دانلود مینی رویال دارید؟ نظرات و پیشنهادات‌تان را برای ما بنویسید و به بازیکنان دیگر هم کمک کنید تا به این بازی دسترسی پیدا کنند.

سوالات متداول

بازی Mini Royale چه زمانی منتشر خواهد شد؟

این بازی قرار است در اواخر ۲۰۲۴ به شکل رسمی و جهانی منتشر شود.

آیا می‌توان مینی رویال را روی اندروید نصب کرد؟

خیر؛ در حال حاضر این بازی تنها برای ویندوز، مک و لینوکس ساخته شده است.

چگونه به نسخه آزمایشی بازی مینی رویال را دانلود کنیم؟

برای این کار باید وارد سایت اصلی بازی شده و ایمیل خود را ثبت کنید تا در صف انتظار دریافت نسخه آزمایشی قرار بگیرید.

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

4 دیدگاه
  • آرزو

    سلام دانلود بازی مینی رویال برای کودکان مناسبه؟

    • پشتیبانی ایران موجو

      سلام کاربرگرامی مناسب بودن بازی برای کودکان بستگی به محتوای آن دارد. برخی از بازی‌های مینی بتل رویال دارای گیم‌پلی اکشن و خشونت کمی هستند که برای کودکان مناسب‌تر است اما همیشه بهتر است که والدین قبل از دانلود راهنمای سنی و محتوای بازی را بررسی کنند.

  • آرزو

    سلام دانلود بازی مینی رویال رایگانه؟؟؟

    • پشتیبانی ایران موجو

      سلام بیشتر بازی‌های مینی بتل رویال رایگان برای دانلود و بازی هستند اما معمولاً شامل خریدهای درون‌برنامه‌ای هستند که به بازیکنان امکان خرید آیتم‌ها، اسکین‌ها، یا ارتقاء‌های خاص را می‌دهد.

iranmojo online support