معرفی بهترین ترکیب کلش اف کلنز تان هال 14

معرفی بهترین ترکیب کلش اف کلنز تان هال 14

هرچه لول بازیکنان در کلش اف کلنز بالاتر می‌رود، سه ستاره کردن اتک‌ها و حتی دفاع کردن در مقابل حمله دشمنان هم سخت‌تر می‌شود. با بالاتر رفتن لول، دفاع دشمنان قوی‌تر شده و مپ آن‌ها هم پیچیده‌تر می‌شود؛ درنتیجه باید روی ترکیب‌ها و استراتژی‌های مسلط شوید تا بتوانید به پیروزی برسید. در ایران موجو علاوه بر خرید جم کلش اف کلنز در این مقاله بهترین ترکیب کلش اف کلنز تان هال 14 و بهترین استراتژی‌های حمله هوایی و زمینی را برای نابود کردن تان هال ۱۴ دشمن معرفی می‌کنیم.

بهترین ترکیب اتک کلش اف کلنز تان هال 14

  • Mass Electro Dragon
  • Lavaloon Queen Walk
  • Super Bowler Smash
  • Zap Drag Attack
  • Super Archer Blimp Lavalooon

در ادامه بهترین ترکیب حمله کلش اف کلنز تان هال 14 را معرفی می‌کنیم؛ انواع ترکیب‌ها را برای استراتژی‌های مختلف به شما معرفی می‌کنیم تا با مسلط شدن بر آن‌ها و استفاده از آن‌ها در شرایط مختلف، بتوانید بهترین نتیجه را گرفته و تان هال 14 را سه ستاره کنید.

ترکیب Mass Electro Dragon

این ترکیب برای کسانی طراحی شده است که حملات هوایی به دشمن را ترجیح می‌دهند و اگر شما هم جزو کسانی هستید که می‌خواهید به شکل هوایی و با اژدهایان و بالن‌ها به بیس دشمن حمله کنید، این ترکیب مناسب شماست. ترکیب Mass Electro Dragon بیش از همه برای زمان‌هایی مناسب است که ساختمان‌های دفاعی و اصلی دشمن در نزدیکی و کنار هم قرار دارند؛ در این صورت با این ترکیب به راحتی می‌توانید آن‌ها را نابود کرده و حداقل یک ستاره را از آن خود کنید.

در این ترکیب کلش اف کلنز تان هال 14، چند نیرو مانند بالن یا بیبی دراگون را در نزدیکی تاورهای دفاعی هوایی دشمن رها می‌کنید تا آن‌ها را منحرف کنند سپس با رها کردن الکترو دراگون و واردن پشت آن‌ها، می‌توانید به راحتی تمام پایگاه‌های دشمن را از بین ببرید. یادتان نرود که از اسپل‌های مختلف روی الکترو دراگون و واردن خود استفاده کنید تا قدرت آن‌ها را بیش‌تر کرده و از آ‌ن‌ها محافظت کنید و با یادگیری آسان‌ترین روش ساختن پایگاه در کلش آف کلنز، تکنیک‌های ساده و کاربردی، پایگاه خود را به‌سرعت و با کمترین پیچیدگی بسازید.

در لیست زیر می‌توانید ترکیب کلش اف کلنز تان هال 14 در این استراتژی را مشاهده کنید:

  • ترکیب اتک کلش اف کلنز تان هال 14 – شش بالن، یک دراگون، یک بیبی دراگون، ۸ الکترو دراگون
  • ترکیب اسپل‌ها: دو اسپل خشم،‌ یک اسپل انجماد، دو اسپل کلون
  • ترکیب نیروهای کلن: نه بالن، دو اسپل رعد، یک اسپل کلون، یک بتل بیمپ

ترکیب Lavaloon Queen Walk

بسیاری از بازیکنان استفاده از کویین و ترفند کویین واک را از تان هال ۱۰ آغاز می‌کنند. درنتیجه زمانی که این بازیکنان به تان هال 14 می‌رسند، آشنایی‌شان با این ترکیب حمله باعث می‌شود تا به طور مکرر از آن در حمله‌های خود استفاده کنند. در این ترکیب حمله کلش اف کلنز، آرچر کویین رها می‌شود تا ساختمان‌های دفاعی اصلی دشمن را نابود کند؛ درحالی که بقیه نیروها ساختمان‌ها و تجهیزات دیگر را از بین می‌برند.

بهترین استراتژی این است که هیلرهای خودتان را پشت آرچر کویین رها کنید تا از او محافظت کنند. این کار باعث می‌شود تا آرچر کویین برای زمان زیادی داخل حمله بماند و توجه ساختمان‌ها و تاورهای دفاعی دشمن را جلب کند. پس از آن نیروهای دیگرتان به راحتی ساختمان‌های دیگر دشمن را از بین می‌برند و زمانی که اکثر ساختمان‌های دفاعی از کار افتاده‌اند، می‌توانید با رها کردن بالن‌ها، کار دشمن را تمام کنید.

این ترکیب نسبت به ترکیب‌های دیگر راحت‌تر است و بسیاری از بازیکنان می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند؛ با این حال زمان‌بندی رها کردن نیروها و شروع حمله‌ها اهمیت بسیار بالایی دارد.

در لیست زیر می‌تواند ترکیب نیروها در این استراتژی را مشاهده کنید:

  • بهترین ترکیب کلش اف کلنز تان هال 14 – ۲۱ بالن، یک لاوا هوند، ۵ هیلر، ۳ اسنیکی گابلین، ۱۲ مینیون، دو ویزارد، یک بیبی دراگون، ۳ وال بریکر، دو آرچر و بالن‌های موجود در ترکیب کلن
  • ترکیب اسپل‌ها – یک اسپل نامرئی، ۳ اسپل انجماد، ۳ اسپل خشم، ۱ اسپل Haste
  • ترکیب نیروهای کلن – بالن، ۲ اسپل خشم، ۱ اسپل سم

ترکیب  Super Bowler Smash

این استراتژی براساس استراتژی PEKKA Bowler Smash طراحی شده است و از بهترین ترکیب‌های حمله تان هال 14 به شمار می‌رود. در این تاکتیک با استفاده از کویین تمام ساختمان‌های دفاعی اصلی از میان برداشته می‌شوند و سوپر بولر بقیه کار را برعهده می‌گیرد.

در این ترکیب ابتدا باید مسیر سوپر بولر را با رها کردن واردن و هیلرها هموار کنید؛ پس از این که راه باز شد، با فرستادن آرچر کویین باید ساختمان‌های دشمن را از بین ببرید. واردن بخشی از ساختمان‌های دفاعی را نابود کرده و آرچر کویین با حرکت به سمت مرکز، به تان هال و ساختمان‌های دیگر حمله می‌کند. در این میان سوپر بولر هم تمام ساختمان‌های دیگر را بدون هیچ مزاحمتی از بین می‌برد.

در لیست زیر می‌توانید نیروهای مورد نیاز برای این ترکیب را مشاهده کنید:‌

  • ترکیب اتک کلش اف کلنز تان هال 14 – یک سوپر وال بریکر، ۴ بالن، ۲ ویزارد، ‌۵ هیلر، ۱ بیبی دراگون، ۱ مینیون، ۲ ویچ، ۴ سوپر بولر
  • ترکیب اسپل‌ها – ۲ اسپل خشم،‌۲ اسپل جامپ، ۲ اسپل انجماد، یک اسپل اسکلت
  • ترکیب نیروهای کلن – ۹ هاگ رایدر، یک اسپل سم، یک اسپل خشم،‌ یک وال رکر

ترکیب Zap Drag Attack

بازیکنان بسیار زیادی با این استراتژی و ترکیب حمله کلش اف کلنز تان هال 14 آشنایی دارند؛ آسان بودن این استراتژی باعث می‌شود تا حتی بازیکنان ضعیف‌تر هم بتوانند دشمنان خود را سه ستاره کنند. در این ترکیب با استفاده از دراگون رایدرها ساختمان‌های دشمن را از بین برده و فلج می‌کنید تا دراگون‌ها و الکترو دراگون‌ها کار را تمام کنند با این حال برای به ثمر رسیدن این تاکتیک، باید زمان‌بندی بی‌نقصی داشته باشید و نیروها را دقیقا در زمان مورد نظر رها کنید.

در لیست زیر می‌توانید بهترین ترکیب کلش اف کلنز تان هال 14 این استراتژی را ببینید:

  • ترکیب حمله – ۶ دراگون، ۴ دراگون رایدر، ۱ الکترو دراگون، ۸ بالن،‌ ۴ آرچر، ۱ هد هانتر
  • ترکیب اسپل‌ها – یک اسپل کلون، ۳ اسپل انجماد، ۲ اسپل خشم، ۱ اسپل سم
  • ترکیب نیروهای کلن – ۴ بالن، ۱ دراگون رایدر، ۱ اسپل خشم، ۱ اسپل انجماد، ۱ بتل بیمپ

ترکیب Super Archer Blimp Lavalooon

این ترکیب را می‌توان بهترین ترکیب کلش اف کلنز تان هال 14 در نظر گرفت؛ با استفاده درست از این ترکیب به راحتی می‌توانید تمام ساختمان‌های دفاعی مهم و حیاتی دشمن را نابود کنید؛ لاوا هوندها در مقابل تان هال ۱۴ و X-Bowها بسیار آسیب‌پذیر هستند اما آرچر کویین این تجهیزات را از بین می‌برد و راه برای نیروهای دیگر باز می‌کند.

لاوا هوندها تجهیزات دفاعی هوایی دشمن را نابود کرده و راه‌ را برای مینیون‌ها و بالن‌های شما هموار می‌سازند. نیروهای خود را دقیقا باید روی یک خط رها کنید و با استفاده از اسپل‌های انجماد، خشم و رعد، آن‌ها را مستقیما به اعماق پایگاه دشمن بفرستید.

در لیست زیر می‌توانید بهترین ترکیب کلش اف کلنز تان هال 14 برای این استراتژی را مشاهده کنید:

  • ترکیب نیروها – ۱ سوپر وال بریکر، ۲۶ بالن، ۱ تایتان، ۹ مینیون، ۱ گولم، ۱ لاوا هوند، ۱ آیس گولم، ۲ هد هانتر
  • ترکیب اسپل‌ها – ۱ اسپل خشم، ۱ اسپل کلون، ۱ اسپل نامرئی
  • ترکیب نیروهای کلن – یک گابلین، ۴ وال بریکر،‌۳ سوپر آرچر، ۱ اسپل کلون، ۱ بتل بیمپ

نکات کلی استفاده از بهترین ترکیب کلش اف کلنز تان هال 14

  • کویین واک را به خوبی یاد بگیرید تا با استفاده از آن بتوانید با آرچر کویین خود راه را برای نیروهای دیگرتان باز کنید. آرچر کویین را رها کنید و با استفاده از اسپل‌های خشم و هیلر یا نیروهای هیلر، او را زنده نگه دارید تا به راحتی به اعماق پایگاه دشمن نفوذ کند.
  • هیچ نیرویی را تنها رها نکنید و نیروهای‌تان را به گونه‌ای به میدان جنگ بفرستید که همواره بتوانند از هم پشتیبانی کنند. قبل از رها کردن دراگون‌ها و نیروهای هوایی، با آرچر کویین یا نیروهای دیگر تاورهای هوایی دشمن را نابود کنید.
  • قیف ساختن را یاد بگیرید؛ قیف یک تکنیک حمله است که در آن با استفاده از نیروهای کوچک‌تر مانند مینیون‌ها، راه را برای نیروهای بسیار قدرت‌مند مانند سوپر دراگون هموار می‌کنید. این همان کاری است که با آرچر کویین انجام می‌دهید؛ هیلرها و محافظان دیگر برای ساختن این مسیر هموار بسیار ضروری هستند تا نیروهایی مانند سوپر دراگون بتوانند به راحتی تان هال 14 را نابود کنند.

اگر میخواهید بدانید چگونه در بازی کلش آف کلنز از 2 تا اکانت استفاده کنید میتوانید مقاله آموزش استفاده از دو اکانت در کلش آف کلنز را در رسانه ایموجو بخوانید.

از نظر شما بهترین ترکیب کلش اف کلنز تان هال 14 کدام است؟

در این محتوا استراتژی‌ها و نکاتی را به شما آموزش دادیم تا با استفاده از آن‌ها و بهترین ترکیب کلش اف کلنز تان هال 14 بتوانید دشمنان خودتان را نابود کرده و حمله‌های‌تان را سه ستاره کنید. به طور کلی بهترین راه این است که با استفاده از آرچر کویین، اسپل‌ها و هیلرها‌، راه را برای نیروهای دیگر مانند سوپر دراگون و الکترو دراگون‌ها هموار کنید. با از بین بردن تاورهای دفاعی دشمن، این نیروهای هوایی به راحتی تمام ساختمان‌های دشمن را نابود می‌کنند.

شما هم استراتژی‌ها و ترکیب حمله کلش اف کلنز تان هال 14 خودتان را برای ما شرح دهید. تمام بازیکنان در این سطح بسیار حرفه‌ای هستند اما حتی حرفه‌ای‌ترین‌ها هم می‌توانند از نکات و راهنمایی‌های بازیکنان دیگر استفاده کنند. همچنین نظرات شما به ما کمک می‌کنند تا محتواهای بهتری را برای‌تان آماده کنیم.

سوالات متداول

بهترین ترکیب کلش اف کلنز تان هال 14 کدام است؟

استفاده از آرچر کویین و دراگون‌ها از بهترین ترکیب‌های حمله به شمار می‌رود.

بهترین اسپل‌ها برای سه ستاره کردن تان هال 14 کدام‌ها هستند؟

اسپل‌های خشم و انجماد از کاربردی‌ترین اسپل‌ها به شمار می‌روند.

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

4 دیدگاه
  • امیر

    بهترین استراتژی هوایی برای تان هال ۱۴چیست؟

    • پشتیبانی ایران موجو

      سلام استراتژی‌های هوایی محبوب برای تان‌هال ۱۴ شامل Lalo (لاوا هاوند و بالون) و Hydra هستند.

  • رادان

    بهترین ترکیب کلش اف کلنز تان هال ۱۴ برای حمله چیست?

    • پشتیبانی ایران موجو

      سلام یکی از بهترین ترکیب‌های حمله در تان‌هال ۱۴(اژدها و اژدهای الکتریکی) است.

iranmojo online support