بهترین تنظیمات صفحه کالاف دیوتی موبایل

بهترین تنظیمات صفحه کالاف دیوتی موبایل

تنظیمات صفحه کالاف دیوتی موبایل اهمیت بسیار بالایی روی گیم پلی شما دارند؛ تنظیمات سرعت، چرخش و چیدمان صفحه نقشی حیاتی در بهبود گیم پلی و بازی بهتر شما ایفا می‌کنند. پرو پلیرهای کالاف دیوتی دقیق‌ترین و بهترین تنظیمات صفحه کالاف دیوتی موبایل را متناسب با سبک بازی و دستگاه خود پیدا کرده‌اند و با استفاده از این تنظیمات تمام دشمنان‌شان را نابود می‌کنند. در ایران موجو علاوه بر خرید سی پی در این محتوا به آموزش بهترین تنظیمات صفحه کالاف می‌پردازیم تا شما هم بتوانید با پیدا کردن بهترین حالت تنظیمات، گیم پلی بهتری داشته باشید.

بهترین تنظیمات چرخش صفحه کالاف دیوتی موبایل

تنظیمات چرخش صفحه کالاف دیوتی موبایل،‌ روی سرعت بازی و واکنش شما تاثیر بسیار زیادی می‌گذارند. اگر سرعت چرخش صفحه بسیار بالا باشد، جزئیات مهم را از دست می‌دهید و حتی نمی‌توانید به درستی دشمن‌تان را هدف‌گیری کنید. در این حالت یک بار کشیدن انگشت روی صفحه، صفحه را با سرعت بسیار بالایی می‌چرخاند و دقت نشانه‌گیری را پایین می‌آورد.

از طرف دیگر اگر سرعت چرخش بسیار پایین باشد، نشانه‌گیری و دیدن دشمنان زمان زیادی طول می‌کشد و تا بخواهید به دشمن‌تان شلیک کنید، آن‌ها شما را از پا در آورده‌اند. به همین دلیل بسیار مهم است که از بهترین تنظیمات چرخش استفاده کنید و شاید بهتر باشد شما قبل از آشنایی با تنظیمات بازی کالاف این بازی خفن را در مقاله آموزش کامل کالاف دیوتی موبایل [ 0 تا 100 ] بشناسید.

اگر وارد تنظیمات کالاف دیوتی موبایل شوید، در بخش Rotation Speed، سه حالت مختلف وجود دارد که هرکدام به نوعی روی گیم پلی شما تاثیر می‌گذارند. سه حالت زیر برای تعیین سرعت چرخش در کالاف دیوتی وجود دارند:

  • Fixed Speed
  • Speed Acceleration
  • Distance Acceleration

در حالت Fixed Speed، نسبت سرعت چرخش و سرعت کشیدن انگشت روی صفحه یک به یک است؛ در نتیجه افزایش سرعت کشیدن انگشت یا افزایش مسیر سوایپ کردن، تاثیری روی سرعت چرخش نمی‌گذارد که این حالت مختص بازیکنانی است که آیپد یا تبلت دارند و می‌توانند از بزرگ بودن صفحه برای دید بهتر استفاده کنند.

در حالت Speed Acceleration، هرچه سریع‌تر انگشت‌تان را روی صفحه بکشید، صفحه هم سریع‌تر خواهد چرخید که این حالت برای واکنش سریع و فرار کردن مناسب‌ترین گزینه است؛ چرا که لازم نیست انگشت‌تان را زمان زیادی روی صفحه نگه دارید و با یک swipe سریع، می‌توانید صفحه را حتی ۱۸۰ درجه بچرخانید.

در حالت Distance Acceleration، نوع چرخش با مسافتی که انگشت‌تان را روی صفحه می‌کشید، تعیین می‌شود. در نتیجه هرچه انگشت‌تان را بیش‌تر روی صفحه بکشید، صفحه مقدار بیش‌تری نسبت به گزینه‌های دیگر خواهد چرخید و مسافت چرخش است که اهمیت دارد.

شما می‌توانید از بین این سه حالت، گزینه‌ای را که برای‌تان مناسب‌تر است، انتخاب کنید. اگر می‌خواهید سرعت صفحه کالاف دیوتی موبایل را بالاتر ببرید، گزینه Speed Acceleration را انتخاب کنید که اگر به تنظیمات پیش‌فرض عادت دارید و نمی‌خواهید بازی‌تان را تغییر دهید، گزینه Fixed Speed مناسب است.

بهترین چیدمان صفحه کالاف دیوتی موبایل

  • چیدمان دو انگشتی
  • چیدمان سه انگشتی
  • چیدمان چهار انگشتی
  • چیدمان شش انگشتی

از مهم‌ترین تنظیمات صفحه کالاف دیوتی موبایل که تاثیر بسیار بالایی روی گیم پلی دارد، چیدمان صفحه کالاف دیوتی موبایل یا همان layout دکمه‌های بازی است. در واقع می‌توان گفت این تنظیمات می‌توانند بیش‌ترین تاثیر را روی گیم پلی شما داشته باشند و نکته مهم این است که تنظیمات چیدمان را کاملا بر اساس نوع بازی‌تان انتخاب کنید که برای اطلاعات بیشتر از تنظیمات بازی کالاف میتوانید مقاله بهترین آموزش تنظیمات کالاف دیوتی موبایل گام به گام را بخوانید.

به طور کلی سه نوع مختلف چیدمان صفحه می‌تواند وجود داشته باشد که براساس سبک بازی کردن شما تعیین می‌شوند. قرارگیری انگشتان روی صفحه سبک و چیدمان را مشخص می‌کنند و چهار نوع رایج دارند که می‌توانید در لیست زیر مشاهده کنید:

  • Two Finger
  • Three Finger Claw
  • Four Finger Claw
  • Six Finger Claw

نکته مهم این است که کسی نمی‌تواند بهترین حالت چیدمان دکمه‌ها را مشخص کند. ما در ادامه سبک‌های مختلف بازی را معرفی و بررسی می‌کنیم و با استفاده از آن‌ها می‌توانید جای دکمه‌های مختلف را بفهمید. با این حال بهترین چیدمان صفحه را خودتان باید با توجه به سبک بازی و عادات خود تعیین کنید. نکته مهم این است که به چیدمان خود عادت داشته باشید و بتوانید در سریع‌ترین زمان واکنش نشان دهید و به دنبال دکمه‌ها نگردید.

استراتژی دو انگشتی: ساده، سریع و مؤثر برای نبردهای نزدیک

بازی کردن با دو انگشت شست، ساده‌ترین و رایج‌ترین سبک بازی کردن است. در این حالت انگشتان شست شما تمام بازی را کنترل می‌کنند و به همین دلیل این سبک برای مبتدیان مناسب است. انگشت شست راست شلیک، نشانه‌گیری و تغییرات دوربین را کنترل می‌کند و انگشت سمت چپ حرکت کردن را برعهده می‌گیرد. یادگیری این چیدمان بسیار راحت است اما سرعت شما را در شرایط حساس پایین‌تر می‌آورد و امکان انجام چندکار به شکل همزمان در این حالت وجود ندارد.

چیدمان سه انگشتی: تسلط بر حرکت و شلیک هم‌زمان

در این چیدمان از یک انگشت دیگر هم که معمولا انگشت اشاره دست راست است، استفاده می‌شود. انگشت اشاره دست راست معمولا وظیفه شلیک، پریدن و خم شدن را برعهده دارد و در نتیجه انعطاف بیش‌تر و واکنش سریع‌تر را نسبت به چیدمان دو انگشتی به همراه می‌آورد. این چیدمان بهترین حالت برای بازیکنان مبتدی و متوسط است که می‌خواهند کنترل بیش‌تری روی بازی داشته باشند اما بازی را برای خودشان پیچیده نکنند.

کنترل کامل با چیدمان چهار انگشتی: بهترین ترفند برای بازیکنان حرفه‌ای

بسیاری از بازیکنان حرفه‌ای، استفاده از این حالت را ترجیح می‌دهند. در این حالت از چیدمان انگشت‌های شست و اشاره هر دو دست درگیر هستند و هرکدام از آن‌ها وظایف مختلفی برعهده دارند. بازی کردن به شکل چهار انگشتی می‌تواند سرعت واکنش شما را بسیار بالاتر ببرد و جان‌تان را در شرایط خطرناک نجات دهد؛ اما ماهر شدن در آن نیازمند تمرین و زمان است.

قدرت شش انگشتی: چابک‌تر و بی‌رحم‌تر از همیشه در میدان جنگ

از سخت‌ترین چیدمان‌ها که افراد بسیار کمی از آن استفاده می‌کنند. این سبک از بازی بیش‌تر برای کسانی مناسب است که آیپد یا تبلت دارند و می‌توانند از صفحه بزرگ‌تر بهره‌مند شوند. وجود شش انگشت روی صفحه موبایل، تمام صفحه را اشغال می‌کند و بازی شما را به هم می‌ریزد. در این چیدمان انگشت‌های شست، اشاره و وسط درگیر می‌شوند و هر کدام نقشی را برعهده می‌گیرند.

بهترین تنظیمات حساسیت صفحه کالاف دیوتی موبایل

تنظیمات سنسیویتی کالاف هم تاثیر بسیار زیادی روی گیم پلی شما دارند. با بهترین تنظیمات سنسویتی، می‌توانید بازی‌تان را به طور کل تغییر دهید و حرفه‌ای‌تر بازی کنید. تنظیمات حساسیت از مهم‌ترین تنظیمات صفحه کالاف دیوتی موبایل هستند و نقش بسیار مهمی دارند. این تنظیمات را هم باید با توجه به دستگاه و نوع بازی‌تان مشخص کنید اما تنظیمات بسیار بالا یا پایین می‌توانند گیم پلی را مختل کرده و بازی‌تان را به هم بریزند.

همچنین بخوانید : بهترین تنظیمات سنسیویتی پابجی موبایل

در لیست زیر بهترین تنظیمات کلی حساسیت را می‌توانید مشاهده کنید؛ بسیاری از پرو پلیرهای کالاف هم از این تنظیمات استفاده می‌کنند که با خواندن مقاله بهترین بازیکنان کالاف دیوتی موبایل میتوانید با بهترین بازیکنان این بازی آشنا شوید.

  • Standard: ۹۰ تا ۱۰۰
  • ADS: ۱۳۰ تا ۱۵۰
  • اسنایپر: ۵۰ تا ۷۰
  • Tactical Scope: ۹۰ تا ۱۲۰

ما محدوده بهترین تنظیمات را برای شما مشخص کرده‌ایم تا با تمرین کردن، بتوانید بهترین مقدار را برای خودتان پیدا کنید.

اگر میخواهید با ژیروسکوپ کالاف آشنا شوید میتوانید مقاله ژیروسکوپ کالاف دیوتی موبایل چیست و چگونه فعال می شود؟ را در رسانه ایموجو بخوانید.

شما از کدام تنظیمات صفحه کالاف دیوتی موبایل استفاده می‌کنید؟

در این محتوا بهترین تنظیمات صفحه کالاف دیوتی موبایل را آموزش دادیم؛ مهم است بدانید که یک نوع تنظیمات معین وجود ندارد که بتوانید با کپی کردن آن‌ها بازی‌تان را بهتر کنید. ما محدوده تنظیمات را به شما معرفی کرده‌ایم تا بتوانید با تمرین و آزمایش، بهترین حالت را با توجه به سبک بازی‌تان پیدا کنید. شما هم از تنظیمات صفحه و چرخش خود برای ما بنویسید و به بازیکنان دیگر کمک کنید تا سطح بازی‌شان را ارتقا دهند.

سوالات متداول

بهترین تنظیمات چرخش کالاف دیوتی موبایل کدام است؟

برای بازیکنان مبتدی سرعت ثابت و برای بازیکنان حرفه‌ای‌تر، speed Acceleration بهترین گزینه است.

بهترین تنظیمات چیدمان کالاف دیوتی موبایل کدام است؟

تنظیمات چیدمان را باید با توجه به سبک بازی خود انتخاب کنید؛ این که با چند انگشت بازی می‌کنید، کاملا روی چیدمان کالاف دیوتی تاثیر دارد.

چگونه بهترین تنظیمات سنسیویتی را پیدا کنم؟

ما محدوده مناسب را به شما معرفی کردیم و با تمرین و آزمایش می‌توانید بهترین مقدار را پیدا کنید.

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

4 دیدگاه
  • میثم

    چرا برخی بازیکن ها دی ان اس کلش اف کلنز و بایدتغییر بدن؟؟

    • پشتیبانی ایران موجو

      سلام در برخی مناطق یا کشورها اتصال به سرورهای کلش آف کلنز ممکن است کند باشد. تغییر DNS به DNS‌های سریع‌تر و معتبرتر می‌تواند به کاهش تأخیر (پینگ) و بهبود تجربه بازی کمک کند.

  • سارا

    چه زمانی نیاز که دی ان اس کلش اف کلنز ‌و تغییر بدم ؟

    • پشتیبانی ایران موجو

      سلام اگر با مشکل تأخیر یا سرعت پایین در بازی مواجه هستید تغییر DNS می‌تواند یکی از راه‌حل‌های ساده برای بهبود سرعت اتصال باشد.

iranmojo online support