آموزش گرفتن بلیط طلایی کلش اف کلنز رایگان100% تضمینی

آموزش گرفتن بلیط طلایی کلش اف کلنز رایگان100% تضمینی

سوپرسل هر ماه آپدیت و سیزن جدیدی برای بازی کلش اف کلنز به همراه آیتم‌ها و ویژگی‌های منحصر به فرد جدید منتشر می‌کند. این سیزن‌ها دارای یک مسیر پیشرفت هستند و این مسیرها دو نوع دارند: مسیر رایگان و مسیر پرمیوم. تمام بازیکنان می‌توانند در مسیر رایگان شرکت کرده و جوایز آن را دریافت کنند اما برای شرکت در مسیر پرمیوم باید بلیت طلایی کلش اف کلنز را خریداری کنید که به مدت یک ماه معتبر است.

با این حال بلیت طلایی بیش از ۶.۹۹ دلار قیمت دارد اما شما می‌توانید با آموزش‌های این محتوا، بلیت طلایی را به رایگان به دست آورید. در ادامه به آموزش گرفتن بلیط طلایی کلش اف کلنز رایگان می‌پردازیم و روش‌های مختلفی را برای انجام این کار شرح می دهیم.

آموزش گرفتن بلیط طلایی کلش اف کلنز رایگان

  • Play Points
  • Google Opinion Rewards
  • ردیم کد کلش اف کلنز
  • برنامه‌های پول‌ساز
  • آفرهای گوگل پلی گیمز
  • استفاده از هک‌ها (غیر ایمن)

بلیط طلایی (Gold Pass) در کلش اف کلنز یکی از بهترین راه‌ها برای دسترسی به جوایز ویژه و پیشرفت سریع‌تر در بازی است. با این حال، روش‌هایی برای به‌دست آوردن این بلیط به‌صورت رایگان وجود دارد که در ادامه به آنها می‌پردازیم:

همچنین بخوانید : ترفند ویژه دریافت سی پی رایگان کالاف دیوتی

Play Points: راهی هوشمندانه برای خریدهای رایگان در بازی‌ها

اولین روش آموزش گرفتن بلیط طلایی کلش اف کلنز رایگان، استفاده از پلی پوینت‌هاست. گوگل پلی از بهترین و معتبرترین پلتفرم‌ها برای دریافت آیتم‌های رایگان بازی‌های مختلف است و امکان دریافت بلیط طلایی هم به این روش وجود دارد. این فروشگاه تسک‌ها و ماموریت‌هایی را به شما می‌دهد که باید در طی چند روز آن‌ها را تکمیل کنید؛ به عنوان مثال ممکن است لازم باشد تا یک برنامه را نصب کرده و استفاده کنید و سپس نظرتان را راجع به آن بنویسید.

با این حال باید در زمان استفاده از این روش احتیاط کنید؛ برخی از این اپلیکیشن‌ها ممکن است نیاز به پرداخت پول داشته باشند و بهتر است آن‌ها را نصب نکنید. با انجام این ماموریت‌ها، می‌توانید از توکن‌ها و پلی پوینت‌های گوگل پلی برای خرید گیفت کارت یا خرید بلیت طلایی استفاده کنید.

Google Opinion Rewards: نظر بده، پول بگیر!

با این برنامه هم می‌توانید میزان کمی از پول دریافت کنید و با استفاده از آن گلد پس کلش را به رایگان به دست آورید. در این برنامه لازم است که در نظرسنجی‌های مختلف راجع به برنامه‌ها و بازی‌های دیگر شرکت کنید و از هر نظرسنجی مقدار کمی پول به دست آورید. توجه کنید که برای جمع کردن هزینه خرید بلیط طلایی، باید مدت زمان زیادی را صرف این برنامه کنید. پس از رسیدن به حد مورد نظر، می‌توانید اعتبارتان را در قالب اعتبار گوگل پلی دریافت کرده و با استفاده از آن بلیط طلایی کلش اف کلنز را به شکل رایگان ردیافت کنید.

ردیم کد کلش اف کلنز: جم رایگان با یک کلیک

از روش‌های دیگر دریافت بلیط طلایی رایگان که می‌تواند بسیار آسان‌تر از گزینه‌های دیگر باشد، می‌توان به ردیم کدهای کلش اشاره کرد. اگر بتوانید ردیم کد کلش اف کلنز پیدا کنید، می‌توانید به راحتی بلیط طلایی رایگان بگیرید. تنها عیب این روش این است که پیدا کردن ردیم کدهای کلش اف کلنز کاری بسیار سخت و گاهی اوقات غیر ممکن است. ممکن است کدهایی را پیدا کنید و با استفاده از آن‌ها، جم کلش اف کلنز به دست آورید. با این حال ممکن است امکان دریافت بلیط طلایی رایگان هم وجود داشته باشد.

برنامه‌های پول‌ساز: گوشی خود را به منبع درآمد تبدیل کنید

برنامه‌های مختلفی این امکان را برای‌تان فراهم می‌کنند تا با بازی کردن و انجام تسک‌های مختلف، توکن داخلی آن برنامه را به دست آورده و آن را تبدیل به پول واقعی یا گیفت کارت کنید. شما باید مقدار توکن‌های خودتان را به یک حد مشخص برسانید تا امکان نقد کردن یا تبدیل‌شان به گیفت کارت وجود داشته باشد. پس از آن می‌توانید با این گیفت کارت بلیط طلایی رایگان به دست آورید.

دقت داشته باشید که همه این برنامه‌ها امن نیستند و علاوه بر این که ممکن است اطلاعات و پول‌تان را به سرقت ببرند، ممکن است عوامل اعتیادآور هم داشته باشند. در نتیجه این برنامه‌ها را با نهایت احتیاط نصب کنید و از نصب برنامه‌های ناآشنا از منابع غیر معتبر خودداری کنید.

آفرهای گوگل پلی گیمز: بهترین تخفیف‌ها برای خریدهای درون بازی

گوگل پلی گیمز گاهی اوقات آفرهایی را معرفی می‌کند که با انجام ماموریت‌های آن می‌توانید پول رایگان به دست آورید و با آن بلیط طلایی خریداری کنید. به عنوان مثال اخیرا آفری در گوگل پلی گیمز موجود بود که می‌توانستید با نصب یک برنامه روی کامپیوتر، نزدیک به ۱۰ دلار پول به دست آورید. تنها مشکل این روش این بود که تنها بازیکنان pc می‌توانستند این کار را انجام دهند اما استفاده از جایزه برای دریافت بلیط طلایی رایگان ممکن بود.

بسیاری از بازیکنان با استفاده از این روش توانستند بلیط طلایی یک سیزن از کلش اف کلنز را به همراه مقداری جم، به شکل رایگان خریداری کنند. بهتر است آفرهای گوگل پلی گیمز را بررسی کنید و درصورتی که همچنین آفری موجود بود، سریعا از آن استفاده کرده و بلیت طلایی رایگان به دست آورید.

استفاده از هک‌ها: میانبر خطرناک برای بازیکنان!

آموزش گرفتن بلیت طلایی کلش اف کلنز رایگان ممکن است بسیار زمان‌بر باشد و مجبور شوید ساعت‌ها روی یک برنامه وقت بگذارید تا بتوانید هزینه خرید بلیت طلایی را به دست آورید. با این حال اگر مشکلی با بن شدن احتمالی اکانت‌تان ندارید، می‌توانید از هک‌هایی مانند atrasis استفاده کنید و از مزایای مختلف آن بهره‌مند شوید.

شما با نصب کلش اف کلنز از سوی این سرورها، می‌توانید گلد پس رایگان، جم رایگان و منابع رایگان دریافت کنید. همچنین می‌توانید تمام ساختمان‌ها و تجهیزات‌تان را در کسری از ثانیه به لول مکس برسانید یا حتی به مپ خودتان حمله کنید! این قابلیت‌ها در کلش اف کلنز اصلی موجود نیستند اما اگر مشکلی با خطرات نسخه‌های هکی و بن شدن اکانت خود ندارید، می‌توانید از این روش استفاده کنید.

اگر میخواهید بدانید چگونه جم های خود را در بازی بینهایت کنید مقاله آموزش بی نهایت شدن الماس در بازی کلش اف کلنز را در رسانه ایموجو بخوانید.

راه شما برای دریافت بلیط طلایی رایگان چیست؟

در این محتوا به آموزش گرفتن بلیط طلایی کلش اف کلنز رایگان پرداختیم و ۶ راه مختلف را معرفی کردیم. به طور کلی شما می‌توانید با صرف زمان نسبتا زیاد در گوگل پلی و برنامه‌های معرفی‌شده، پول مورد نیاز برای خرید بلیت طلایی را به شکل گیفت کارت به دست آورید. با این حال همواره می‌توانید از سرورهای هکی استفاده کرده و بلیت طلایی را به رایگان باز کنید. انتخاب با شماست اما توصیه ما این است که از روش‌های غیر قانونی و هک‌ها استفاده نکنید. شما هم از روش‌ها و نکات خود برای دریافت بلیت طلایی رایگان بنویسید و به ما کمک کنید تا خدمات و محتواهای بهتری را ارائه دهیم.

سوالات متداول

آیا بلیط طلایی کلش اف کلنز رایگان است؟

خیر؛ این محصول داخل بازی به فروش می‌رسد اما راه‌هایی برای دریافت رایگان آن وجود دارد.

آیا با استفاده از کلش اف کلنز هک‌شده می‌توان بلیط طلایی رایگان گرفت؟

امکان باز کردن گلد پس به شکل رایگان در برخی از نسخه‌ها و سرورها وجود دارد اما این کار امنیت بسیار پایینی دارد و تقریبا به طور قطعی می‌توان گفت که باعث بن شدن اکانت‌تان می‌شود.

بهترین راه گرفتن بلیط طلایی کلش اف کلنز رایگان چیست؟

پیدا کردن آفرها و ردیم‌ کدها و سپس استفاده از برنامه‌هایی مانند Google Opinion Rewards.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support