آموزش کامل اجرای بازی fc mobile (فیفا موبایل)                                              

اجرای بازی fc mobile

بازی اف سی موبایل که همان فیفا موبایل شرکت EA است، فوتبال دنیای واقعی را در موبایل شما شبیه‌سازی می‌کند. سال‌های زیادی این بازی تنها روی پی‌سی و کنسول منتشر می‌شود اما درنهایت گیمرهای موبایل هم می‌توانند از فیفا موبایل لذت ببرند. با این حال تحریم‌های مختلف علیه کاربران ایرانی، باعث می‌شود تا شما نتوانید همانند بازیکنان خارجی تنها با نصب این بازی، آن را اجرا کنید. از این رو در این مقاله از بخش آموزش بازی فیفا موبایل به آموزش قدم به قدم اجرای بازی fc mobile یا اجرای فیفا موبایل پرداخته‌ایم.

مراحل اجرای بازی fc mobile (اف سی موبایل)

  • آموزش نصب بازی FC Mobile
  • آموزش بالا‌ آوردن FC Mobile

1- آموزش نصب بازی FC Mobile

آموزش نصب اف سی موبایل

آموزش نصب اف سی موبایل

برای نصب بازی فیفا موبایل یا همان FC Mobile، به یک وی‌پی‌ان خوب نیاز دارید. وی‌پی‌ان را وصل کرده و در گوگل پلی استور، بازی FC Mobile را سرچ کنید، در نتایج نشان‌داده شده آخرین نسخه این بازی را پیدا خواهید کرد. با این حال امکان دریافت این بازی از فروشگاه‌هایی مانند مایکت یا بازار هم وجود دارد.

همیشه بازی‌های خودتان را از گوگل پلی دانلود کنید تا آخرین و جدیدترین نسخه بازی را به دست آورید. این کار همچنین دارای امنیت بیش‌تری است و امنیت موبایلتان با نصب فایل‌هایی که ممکن است آلوده باشند، به خطر نمی‌افتد.

توجه کنید که برای نصب این بازی، به حداقل ۱ گیگ فضای خالی دارید. با این حال اگر کل فضای خالی موبایلتان به ۱ گیگ برسد، این بازی روی موبایلتان نصب نخواهد شد. برای اجرای بازی اف سی ۲۴به حداقل ۱ گیگ فضا نیاز دارید، موبایل شما هم به فضای ذخیره‌سازی مناسبی برای پردازش‌هایش مختلفش احتیاج خواهد داشت. درنتیجه بهتر است ۱ گیگ را برای فیفا موبایل خالی کرده و حداقل ۱.۵ گیگ فضای خالی روی موبایلتان داشته باشید. برای اطلاع دقیق از مراحل نصب این بازی هیجان انگیز مقاله آموزش سریع و آسان نصب بازی فیفا موبایل (FIFA Mobile)را در ایموجو بخوانید.

2- آموزش بالا‌ آوردن FC Mobile

آموزش بالا‌ آوردن اف سی موبایل

آموزش بالا‌ آوردن اف سی موبایل

به دلیل تحریم‌های مختلف، بازیکنان ایرانی نمی‌توانند به شکل عادی FC موبایل را اجرا کنند. اجرای بازی fc mobile ممکن است با وی‌پی‌ان هم انجام نشود؛ درنتیجه نیاز به برنامه‌ای خواهید داشت که DNS خودتان را عوض کنید. دی‌ان‌اس آدرس شما را به آی‌پی تبدیل می‌کند؛ درنتیجه با تغییر دادن آن، می‌توانید بازی را گول زده و با آی‌پی یک کشور دیگر وارد آن شوید.

برای تغییر DNS، راه‌های مختلفی وجود دارد؛ یکی از راحت‌ترین راه‌ها، استفاده از برنامه‌های مختلف مانند الکترو یا DNS Changer است که به شکل اتوماتیک DNS شما را تغییر می‌دهند. برای پیدا کردن بهترین DNS برای گیم، از این مقاله ایران موجو کمک بگیرید.

پس از تغییر دادن DNS، می‌توانید وارد بازی شوید و حتی ممکن است وی‌پی‌ان نیاز نباشد. با این حال اگر همچنان موفق به اجرای بازی اف سی ۲۴ نشدید، بهتر است به یک برنامه تغییر ای پی خوب وصل شوید. برای این که موفق به اجرای بازی fc mobile شوید، باید به وی پی ان وصل شوید که آی‌پی‌تان را دائما عوض نکند. درنتیجه داشتن یک وی‌پی‌ان خوب ضروری است.

بهتر است بین انجام این کارها، کش بازی را پاک کنید. برای این کار وارد تنظیمات و بخش برنامه‌ها شده و Clear Cache را در اف‌سی موبایل انتخاب کنید. اگر با آی‌پی ایران وارد بازی شوید، در حافظه بازی باقی می‌ماند و پس از آن ممکن است حتی با وی‌پی‌ان هم نتوانید بازی را اجرا کنید.

چرا بازی فیفا موبایل متوقف می‌شود؟

چرا بازی فیفا موبایل (fc mobile) متوقف می شود؟

چرا بازی فیفا موبایل (fc mobile) متوقف می شود؟

اگرموفق به اجرای اف سی موبایل شدید اما دائما توقف آن را تجربه می‌کنید، احتمالا موبایلتان نمی‌تواند بازی را پردازش کند یا فضای ذخیره‌سازی کمی دارد. بازی FC Mobile یک بازی سنگین است که پردازش آن برای موبایل‌های قدیمی‌تر سخت خواهد بود. همچنین اگر فضای خالی کمی داشته باشید، بازی نمی‌تواند به شکل موثری از حافظه گوشی استفاده کرده و داده‌ها را روی حافظه بنویسد؛ درنتیجه با ارور متوقف شدن بازی مواجه خواهید شد.

برای رفع این ارور، بهتر است حافظه موبایلتان را خالی کنید؛ همچنین بستن تمام برنامه‌های پس‌زمینه به اجرای روان‌تر و سریع‌تر بازی کمک می‌کند. در این صورت رم گوشی نیز برای اجرای فیفا موبایل خالی می‌شود. همچنین می‌توانید تنظیمات گرافیک FC Mobile را پایین‌تر بیاورید تا از منابع موبایلتان استفاده کم‌تری شود.

همچنین بهتر است به خاطر داشته باشید که این بازی برای بازیکنان خارجی هم لگ زیادی دارد. بسیاری از بازیکنان از زمان لود شدن طولانی در ابتدای بازی شاکی هستند و نمی‌توانند روشی برای لود سریع‌تر بازی پیدا کنند. درواقع روشی غیر از پاک کردن برنامه‌های پس‌زمینه و خالی کردن فضای موبایلتان برای اجرای سریع‌تر بازی وجود ندارد. درواقع تمام منابع موبایلتان را باید به اجرای فیفا موبایل اختصاص دهید تا بهترین تجربه را داشته باشید.

خرید اف سی پوینت اف سی موبایل

رفع ارورهای بازی فیفا موبایل

رفع ارور های اف سی موبایل

رفع ارور های اف سی موبایل

یکی از موارد دردسرساز بازی فیفا موبایل این است که نمی‌توانید در آن برای خودتان یک حساب با شرایط جیمیل و یا ایمیل درست کنید. این قابلیت در اکثر بازی‌ها دیده می‌شود که با استفاده از اکانت اینترنتی به ویژگی‌ها و امکانات درون برنامه‌ای دسترسی داشته باشند. اما متاسفانه در فیفا موبایل هنوز برای این مشکل چاره‌ای اندیشه نشده است.

در بین بازی کردن شاید با این پیغام مواجه شده باشید که “متاسفانه بازی متوقف شده است” این یکی از بدترین تجربه‌هایی است که برای بازیکنان فیفا موبایل پیش می‌آید. بهتر است که باگ‌هایی از این قبیل در بازی وجود نداشته باشد تا محبوبیت آن همچون نسخه‌های پی سی و کنسول پایدار باقی بماند.

یکی دیگر از باگ‌های این بازی این است که به خودی خود هنگ می‌کند و شما قادر نیستید که به درون آن ورود پیدا کنید. در نتیجه اجرای بازی به طول می‌انجامد و در نهایت باید از بازی خارج شوید.

اما در کنار همه این مواردی که به آن اشاره کردیم، فیفا موبایل همچنان در بین بازی‌های برتر موبایلی است و می‌توان گفت که توانسته جایگاه خودش را در بین هواداران و طرفداران فوتبال پیدا کند.

یکی از بزرگ ترین مشکلاتی که ممکن است با آن رو به رو شوید بالا نیامدن و لود نشدن بازی فیفا موبایل باشد اگر به دنبال رفع این مشکل هستیدحتما مقاله رفع مشکل اجرا نشدن فیفا موبایل با 8ترفند ساده را در ایران موجو بخوانید.

راهکار شما برای اجرای فیفا موبایل چیست؟

راهکار شما برای اجرای fc mobile

راهکار شما برای اجرای fc mobile

ما در این مقاله اجرای فیفا موبایل را برای شما آموزش دادیم. با این که نصب و اجرای این بازی کار سختی نیست، اما به دلیل سخت‌گیری‌هایی که از طرف سیستم بازی در نظر گرفته شده است، بسیاری از بازیکنان نمی‌توانند وارد آن شوند. شما هم تجربیات خودتان را با ما به اشتراک بگذارید؛  چگونه توانستید این بازی را اجرا کنید؟و در نصب و اجرای بازی اف سی موبایل با چه مشکلاتی روبه رو شده اید؟

سوالات متداول 

چگونه می‌توانم بازی فیفا موبایل را بر روی دستگاه خود نصب کنم؟
برای دستگاه‌های Android، به Google Play Store بروید، بازی را جستجو کنید و روی “نصب” کلیک کنید.
برای دستگاه‌های iOS، به App Store بروید، بازی را جستجو کنید و روی “دریافت” کلیک کنید.

 آیا فیفا موبایل بر روی تبلت هم کار می‌کند؟
بله، فیفا موبایل برای اجرا بر روی تبلت‌ها نیز بهینه‌سازی شده است.

چه سیستم عامل‌هایی برای اجرای فیفا موبایل پشتیبانی می‌شوند؟
بازی بر روی سیستم عامل‌های Android و iOS قابل اجرا است.

 آیا نیاز به اتصال دائم به اینترنت دارم؟
بله، فیفا موبایل یک بازی آنلاین است و برای اجرا نیاز به اتصال اینترنت دارد.

چگونه می‌توانم اکانت خود را به بازی وصل کنم؟
شما می‌توانید با استفاده از حساب کاربری EA، Facebook، یا حساب Google خود به بازی وصل شوید.

 آیا می‌توانم پیشرفت خود را بین دو دستگاه مختلف همگام‌سازی کنم؟
بله، با وصل کردن اکانت خود به یکی از حساب‌های پشتیبانی شده، می‌توانید پیشرفت خود را بین دستگاه‌ها همگام‌سازی کنید.

 آیا بازی فیفا موبایل رایگان است؟
بله، نصب و بازی کردن فیفا موبایل رایگان است، اما برخی از محتویات داخل بازی ممکن است نیاز به خریدهای اپلیکیشنی داشته باشند.

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

23 دیدگاه
  • خانم سرابی

    سلام دوست گرامی یک بازی رو نمیشه روی چند تا جیمیل ذخیره کرد و اینکه میتونید رمز جیمیلتون رو عوض کنید تا دسترسی ازشون گرفته بشه

  • علیرضا

    وقتی مریم تو بازی و دیتا پر میشه این میاره. soorr no available services in your country/region.Your country/region is: IR. lf you need help ,please visit help.ea.com.

    • خانم سرابی

      سلام دوست عزیز باید از برنامه های تغییر ای پی با ای پی کشور های خارجی استفاده کنید

  • ضشیش

    سلام ببخشید میخوام جام جهانی بازی کنم چیکار باید کنم

  • ...

    سلام ببخشید تو فیفا موبایل چطور میتونم تو جام ملت های اروپاش شرکت کنم؟

    • خانم مقدم

      سلام وقت بخیر شما باید یسری مچ ها رو بازی کنید تا اون قسمت براتون باز بشه . جزئی از ایونت های مختلف بازی است

  • دانیال

    سلام خوب هستید من اکانت فیفا موبایلم را بر روی یکی از جی‌میل هایم درست کردم و الان برای خرید استار پس به مشکل خوردم چون نمیدانم بر روی کدام ایمیلم بازی را شروع کرده ام چطور بفهمم

    • خانم مقدم

      سلام وقت بخیر توی جیمیلتون چک کنید ببینید برای کدام جیمیلتون پیام از طرف فیفا اومده همون جیمیل است

    • دانیال

      ببخشید اما برای هیچ کدومشون پیامی نیامده

    • خانم مقدم

      سلام وقت بخیر پس احتمالا رو هیچ یک از جیمیلاتون بازیو سیو نکرده بودید و یا جیمیل نامعتبر زدید

  • Sina

    چطوری با چند نفر بازی کنیم ؟

    • خانم مقدم

      سلام وقت بخیر نهایتا 2 نفر از ادلیست فرنداتون

  • Ali

    سلام چطور با دیگران انلاین رقابت کنیم

    • خانم مقدم

      سلام وقت بخیر بستگی داره که فرندتون باشه یا نه اگر نباشن رندوم باید بازی کنید

  • Ahmad reza

    سلام بازی فیفا موبایل فیلتر شکن خاصی میخواد؟

  • علیرضا

    سلام
    من وقتی میرم توی فیفاموبایل 1ساعت صبر کردم نرفت تو بازی میشه کمک کنید لطفا

    • حامد فندرسکی

      سلام با فیلتر شکن تستت کنید ببینید کار میکنه یا خیر

    • امیرمحمد

      سلام چرا بعد از دو یا سه روز دیگه وارد بازی نمیشه.
      لطفا جواب بدید ممنـــــــــــــون.

    • خانم مقدم

      سلام وقت بخیر احتمالا بازی با یه باگ روبرو شده که تا چند روز اینده اینده با اپدیت جدید باگ رفع بشه

iranmojo online support