آموزش بازی کلش اف کلنز به صورت کاملا حرفه ای

4
خرید سریع جم بازی کلش اف کلنز

آموزش بازی کلش آف کلنز به صورت کاملا حرفه ای را در این مطلب از سایت ایران موجو فرا خواهید گرفت. بازی کلش اف کلنز در ۲ اوت ۲۰۱۲ برای سیستم عامل IOS منتشر شد. این بازی همچنین برای ANDROID در سال۲۰۱۳ در کانادا و فنلاند و نهایتاً در ۷ اکتبر ۲۰۱۳ در گوگل پلی به صورت بین‌المللی برای این سیستم عامل منتشر شد.

کلیات و آموزش بازی کلش اف کلنز (Clash Of Clans)

در بازی کلش شما رهبری قبیله‌ای کوچک را به عهده دارید. در این بازی چهار عنصر بسیار مهم وجود دارند: طلا، اکسیر، اکسیر سیاه و الماس. اکسیر ماده‌ای به رنگ بنفش (صورتی) است که توسط دستگاه‌های سازندهٔ اکسیر تولید می‌شود و نقش بسیار مهمی در پیش‌رفت قبیلهٔ شما دارد.شما میتوانید با خرید جم کلش ، سرعت ساخت تمامی این عناصر را سرعت ببخشید.

برای ساخت یا ارتقای انواع سرباز یا برای ارتقاء دادن ساختمان‌های مربوط به ارتش نیاز به مقادیر متفاوتی از اکسیر خواهید داشت.

  • در آغاز بازی شما دو دستگاه سازندهٔ اکسیر دریافت می‌کنید که به صورت خودکار برای شما اکسیر تولید می‌کنند و این اکسیر در بخشی به نام مخزن اکسیر نگه‌داری می‌شود.
  • در ادامه با پیش‌رفت دهکده می‌توانید دستگاه‌های تولید اکسیر را پیش‌رفته کنید و به شمار تولید آن‌ها اضافه کنید.
  • سربازان شما در سربازخانه و به‌وسیلهٔ Elixir ساخته می‌شوند. در بازی طلسم‌هایی Spell نیز وجود دارند که در کارخانهٔ طلسم‌سازی ساخته می‌شوند. از طلا نیز بیشتر برای ساخت و ارتقای وسایل دفاعی، دیوارها و ساختمان اصلی استفاده می‌شود.
  • همچنین شما می‌توانید با حمله به دیگر قبایل و غارت دهکدهٔ آن‌ها هم پیش‌رفت کنید و هم طلا و اکسیر زیادی به دست غارت کنید.
  • طلا نیز توسط دستگاه تولید طلا به دست می‌آید که در ابتدای بازی دو عدد از آنها را در اختیار خواهید داشت.

آموزش بازی کلش برای افراد مبتدیاکسیر سیاه بازی کلش اف کلنز

اکسیر سیاه (نفت) DarK Elixir ماده‌ای کم‌یاب و ارزشمند است که از آن برای ساخت و ارتقای سربازانی که توسط اکسیر سیاه در سربازخانهٔ اکسیر سیاه ساخته می‌شوند، ساخت و ارتقای پادشاه بربرها و ملکهٔ کمان‌دار و همچنین شارژ کردن برج جهنمی Inferno استفاده می‌شود.

الماس‌ها نیز رنگ سبزی دارند و برای سرعت بخشیدن به ارتقادادن‌ها و بیشتر کردن تعداد ارتقاهای همزمان استفاده می‌شود و اکثراً با جابجاکردن موانع (مانند درخت‌ها، تنه درخت‌ها، سنگ‌ها و…) بدست می‌آیند با الماس شما می‌توانید طلا و اکسیر نیز بخرید. الماس را با پول واقعی نیز می‌توان خرید.

در این بازی شما برای محافظت کردن از قبیله خود می‌توانید از سلاح‌هایی مانند توپ خانه Canon ، برج کماندارArcher Towers و… استفاده کنید.

ساختمان‌های بازی clash of clans

ساختمان‌های اصلی
ردیف نام فارسی نام انگلیسی حداکثر تعداد حداکثر سطح
۱ تالار شهر Town Hall ۱ ۱۱
۲ کلبهٔ سازنده Builder’s Hut ۵ ۱
۳ قلعهٔ قبیله Clan Castle ۱ ۶
منابع
ردیف نام فارسی نام انگلیسی حداکثر تعداد حداکثر سطح
۱ معدن طلا سطح ۱۲ Gold Mine 7 عدد
۲ انبار طلا سطح ۱۲ Gold Storage 4 عدد
۳ اکسیر ساز سطح ۱۲ Elixir collector 7 عدد
۴ انبار اکسیر سطح ۱۲ Elixir Storage 4 عدد
و…

معرفی جنگ بین قبایل

در ادامه آموزش بازی کلش آف کلنز باید بدانید که قبیله یکی از مهم‌ترین اجزای بازی است؛ شما پس از پرداخت ۱۰۰۰۰ سکه و ساخت ساختمان قبلیه می‌توانید به یک قبیله ملحق شوید.

در قبلیه می‌توان با هم قبیله ای‌ها گفتگو کرد و درخواست نیرو داد. از اجزای مهم قبیله جنگ بین قبایل است که پاداش‌های خوبی دارد؛

نبرد قبیله‌ای دو روز زمان می برد ؛ روز اول روز آماده‌سازی قبلیه و برانداز کردن حریف خود و چیدن استراتژی مناسب دفاع و روز دوم رو اصلیِ جنگ است که شما با دو حمله‌ای که در اختیار دارید به نبرد می‌روید و در صورت کسب ستاره غنایم متناسب به سطح حریف دریافت می‌کنید.

میزان فروش در آموزش بازی کلش آف کلنز

در ادامه آموزش بازی کلش آف کلنز باید بدانید که بازی کلش آف کلنز در آوریل ۲۰۱۳ به‌همراه بازی هی دی Hay Day توانست درآمد خالصی به مبلغ ۲۷۹ میلیون دلار کسب کند.

درآمد روزانهٔ این بازی ۲٫۴ میلیون دلار است که از ۸٫۵ میلیون کاربر این درآمد را کسب کرده است.بسیاری از این درآمدها مربوط به خرید و فروش جم کلش آف کلنز است.

نرم‌افزار کاربردی این بازی در بازهٔ دسامبر ۲۰۱۲ تا می ۲۰۱۳ جزو ۵ نرم‌افزار کاربردی برتر از نظر دانلود بوده است.

نرم‌افزار کاربردی این بازی سومین بازی پرفروش در اپ استور و گوگل پلی بوده است.

خرید بلیط طلایی بازی کلش اف کلنزبرای خرید جم کلش اف کلنز میتونید به وب سایت زیر مراجعه کنید

وبسایت ایران موجو

برای آموزش بازی کلش آف کلنز از اول چیکار باید بکنیم؟

کلش آف کلنز جزو بازی های بسیار محبوبه که یادگیری اون خیلی سخت نیست. اما اگه از اول بخواید یادش بگیرید، ممکنه براتون یکم سخت باشه. شما می تونید برای یادگیری این بازی به سایت ایران موجو مراجعه کنید.

در سایت ایران موجو شما می توانید با مراجعه به بخش آموزش بازی کلش آف کلنز به صورت قدم به قدم، این بازی رو یاد بگیرید. این سایت مشاورین حرفه ای هم داره که می تونند کلش آف کلنز رو به صورت حرفه ای به شما یاد بدند.

برای خرید جم کلش اف کلنز هیمن حالا می توانید از طریق سایت ایران موجو اقدام نمایید.

بازی کلش آف کلنز را از کجا دانلود کنیم؟

برای دانلود بازی کلش اف کلنز، سایت های زیادی وجود دارند. اما بهترین مرجع برای دانلود این بازی استور گوگل یا همون گوگل پلی هست. این سایت امن تر و آپدیت تر از همه سایت های دانلود بازی هست.

برای خرید جم کلش آف کلنز چیکار کنیم؟

اگه تو مراحل بالایی بازی هستین و قصد دارید که برای ارتقا امکانات بازی، جم بخرید، نگران نباشید. سایت ایران موجو بزرگ ترین مرجع خرید بسته جم و واحدهای پولی بازی هاست. شما می تونید با اطمینان کامل جم مورد نظر خودتون رو از این سایت خریداری کنید. برای خرید سریع جم می تونید به وب سایت ایران موجو مراجعه فرمایید.

همچنین برای خرید بلیط طلایی کلش اف کلنز میتوانید به فروشگاه ایران موجو مراجعه کنید.

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

2 دیدگاه
  • علی مرادی

    اموزشتون واضح و عالی بود بسیار تشکر

    • احمد فندرسکی

      سلام دوست عزیز . ممنون از نظر شما ..

iranmojo online support