معرفی دهکده دوم کلش آف کلنز و ویژگی های آن

اموزش دهکده دوم کلش آف کلنز

بازی کلش آف کلنز یک بازی استراتژیک و جذاب است که شما در این بازی دارای دهکده‌ی اول و دوم  هستید.

اگر مایل باشید می‌خواهیم در این مطلب کمی در رابطه با دهکده‌ دوم این بازی که ممکن است غیر حرفه‌ای‌ها آن را نشناسند صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید.

در آپدیت جدید بازی ما شاهد دهکده دوم که به آن بیس بیلدر یا دهکده تاریک گفته می‌شود نیز هستیم. این آپدیت تغییرات زیادی را داشته و ویژگی‌های زیادی را به همراه داشته که در این مطلب ما یک بررسی اجمالی به قابلیت‌هایی که باید بدانید خواهیم داشت.

در روزهای بعد مطالب بیشتری را در مورد این آپدیت و چیدمان‌های مختلف و استراتژ‌ های اتک و مطالب مختلف دیگر ارائه خواهیم داد.

دهکده دوم کلش آف کلنز یا بیس بیلدر

دهکده دوم یک تغییر شگفت انگیز در بازی است که سوپرسل در آپدیت اخیر خود قرار داده.

سوپرسل تمام مکانیزم بازی را به این دهکده انتقال داده و حتی قسمت‌های بیشتری هم به آن اضافه کرده که کاربران درخواست کرده بودند (مانند حالت شب یا دهکده دوم یا زنده نگه داشتن نیروها بعد از اتک یا معدن جم یا نیروها و هیرو جدید و…).

این حرکت واقعا عاقلانه بود چون اضافه کردن نیروهای بیشتر به بازی اصلی باعث پیچیدگی بازی و ایجاد مشکلات زیادی می‌شد و بالانس کردن نیروها کار را سخت‎تر می‌کرد.

همچنین با آوردن دهکده‎ی دوم به بازی لطف بزرگی به بیشتر بازیکنان کرده‌اند به ویژه بازیکنانی که که همیشه علاقه داشتند دو دهکده داشته باشند. پس اکنون ما یک دهکده جدید برای بازی با تغییرات و امکانات بیشتری نسبت به ورژن اصلی داریم.

بیس بیلدر یا دهکده دوم کاملا مستقل از دهکده اول شماست و هیچ ارتباطی به همدیگر ندارند و  حتی منابع شما نمی‌توانند بین این دو دهکده جابه جا شوند بجز جم که در هر دو دهکده قابل استفاده است و شما با مراجعه به سایت ایران موجو میتوانید نسبت به خرید جم کلش اقدام کنید.

این ویژگی باعث می‌شود که تمام بازیکنان در یک لول قرار داشته باشند و کسی بر دیگری برتری نداشته باشد. اما این فقط یک دهکده دوم ساده نیست بلکه ویژگی‌های جدید و خاصی دارد که کاملا متفاوت با دهکده اصلی شماست.

دهکده دوم درکلش اف کلنز

دهکده دوم در clash of clans

اتک در دهکده دوم کلش آف کلنز

دهکده دوم شما زمانی که شما آفلاین باشید مورد حمله قرار نمی‌گیرد! یعنی هیچکس نمی‌تواند منابع شما را غارت کند و البته شما هم نمی‌توانید این کار را با کسی بکنید.

پس تنها راهی که شما می‌توانید منابع به دست بیاورید نبرد تقابلی است و باید با یک نفر دیگر رو در رو مبارزه کنید و این به این معناست که شما و یک بازیکن دیگر باید همزمان به یکدیگر اتک بزنید. کسی که درصد بیشتری از ساختمان‌های حریف را تخریب کند برنده خواهد بود!همچنین با خرید بلیط طلایی کلش اف کلنز میتوانید منابع بیشتری را مورد حمله و غارت قرار دهید.

مهم نیست که چقدر زمان میبرد تا دهکده حریف را نابود کنید فقط کسی برنده است که درصد بیشتری تخریب کرده باشد. ضمنا برنده پاداش خوبی از بازی دریافت خواهد کرد. اما  اگر درصد تخریب دو نفر برابر باشد تعداد ستاره‌های کسب شده است که برنده را مشخص خواهد کرد.

پاداش نبرد تنها منابعی هستند که شما کسب می‌کنید و این منابع را خود بازی به شما می‌دهد و در واقع شما از دهکده حریف چیزی غارت نکردید و از منابع حریف چیزی کم نمی‌شود.

پس همیشه سعی کنید به اتک زدن ادامه دهید چون چیزی از دست نمی‌دهید، البته بجز نیروهای خود که آن هم اهمیت چندانی ندارد زیرا برای آن‌ها هزینه‌ای مصرف نمی شود. همچنین نیروهایی که در اتک زنده می‌مانند بعد از اتمام اتک از بین نمی‌روند و زنده می‌مانند و به کمپ شما باز می‌گردند و شما می‌توانید در اتک بعدی از آن‌ها مجددا استفاده کنید. پس سعی کنید نیروهای خود را با دقت استفاده کنید و تا جایی که ممکن است آن‌ها را نگه دارید.

!!!برای خرید جم کلش اف کلنز ارزان همین حالا کلیک کنید!!!

تغییر نیرو

سربازخانه شما در دهکده دوم به صورت خودکار شروع به ساخت نیروهایی می‌کند که تنظیم کرده‌اید و نیازی نیست که هر بار شما مجددا نیرو بسازید.

شما همیشه می‌توانید در آغاز اتک و در زمانی که دهکده حریف را بررسی می‎کنید، نیروهای خود را تغییر دهید و هر نیرویی که می‌خواهید را استفاده کنید. برای این کار روی نیرویی که می‌خواهید تغییر دهید انگشت خود را نگه دارید و نیروی جدیدی که می‌خواهید را انتخاب کنید!

با این ویژگی شما می‌توانید متناسب با بیس حریف نیروی مناسب را در اتک خود استفاده کنید.

در دهکده دوم شما نمی‌توانید در اتک به سراغ دهکده بعدی بروید و دکمه بعدی وجود ندارد و شما باید فقط به همان دهکده حمله کنید. روش ساخت نیرو هم در این دهکده متفاوت با دهکده اصلی است و شما فقط می‌توانید یک نوع نیرو بسازید. تعداد نیروها هم به ظرفیت کمپ نیروهای شما بستگی دارد.

در ضمن اگر نیروهای خود را ارتقا دهید می‌توانید ظرفیت کمپ نیروهای خود را نیز ارتقا دهید

اموزش اتک در دهکده دوم کلش آف کلنز

اتک در دهکده دوم clash of clans

نیروهای جدید و استراتژی اتک در دهکده دوم Clash Of Clans

نیروها در دهکده دوم متفاوت با نیروهای در دهکده اصلی هستند…

برای مثال بربرخشمگین دارای قابلیت خشم است و زمانی که رها میشود سرعت و قدرت بیشتری در ابتدا پیدا می کند.

شما از نیروهای کمی در اتک می‌توانید استفاده کنید و ظرفیت کمپ شما کم است پس باید به دقت از آن‌ها استفاده کنید! سعی کنید ساختمان‌های اطراف را که از دفاعی ها دور هستند با یک آرچر تخریب کنید که با این کار به راحتی حداقل ۲۰-۳۰% تخریب را خواهید داشت. در ادامه به سراغ نقطه‌ای مناسب برای شروع اتک بروید تا بتوانید دفاعی‌های حریف خود را نابود کنید.

ترکیب بربر و آرچر نیز می‌تواند ترکیب بسیار خوبی باشد.

پاداش روزانه و بالابردن کاپ در دهکده دوم کلش آف کلنز

درحال حاضر شما می‌توانید طی یک روز فقط از ۳ اتک اول خود در صورت پیروزی لوت کسب کنید و بجز معدن طلا و اکسیر کالکتور راه دیگری برای کسب لوت وجود ندارد.البته با قطع درختان و گیاهان جم رایگان کلش اف کلنز ،نصیب شما می شود اما این محدودیت لوت به زودی تغییر خواهد کرد ولی فعلا شما فقط باید به همین طریق لوت کسب کنید و حتی اگر دیگر نتوانستید لوت کسب کنید باز به اتک زدن ادامه دهید و کاپ خود را بالا ببرید.

این کار برای شما هزینه‌ای نخواهد داشت زیرا ساخت نیرو هزینه‌ای ندارد ولی هرچه در کاپ بالاتری باشید لوت بیشتری کسب خواهید کرد. لازم است بدانید که به ازای هر ۱۰۰ کاپی که کسب می‌کنید ۲۰هزار گلد و ۲۰هزار اکسیر در روز بعد دریافت خواهید کرد. پس بالا بردن کاپ خود را بجدی بگیرید.

برای خرید جم کلش اف کلنز هیمن حالا می توانید از طریق سایت ایران موجو اقدام نمایید.

چیدمان در دهکده دوم Clash Of Clans

دهکده دوم کاملا متفاوت با دهکده اصلی شما است. حتی کنون و آرچرتاور کمی تفاوت دارند اما بقیه ساختمان‌ها شبیه به دهکده اصلی هستند. دیوارها متفاوت هستند و شما نمی‌توانید دیوارها را تک تک انتخاب کنید و باید یک دسته ۵ تایی را جابه جا کنید.

به ویژگی‌های جدید بازی توجه داشته باشید برای مثال:

آرچرتاور می‌تواند روی حالت اتک سریع یا شعاع زیاد تنظیم شود.

در شروع دهکده دوم شما نیاز به تنظیم آرچرتاور روی حالت شعاع زیاد ندارید.

در ابتدا حریف‌های شما ظرفیت کمپ ۸ تایی دارند و شما باید بیس خود را به نحوی بچینید

که به آن‌ها اجازه ندهید ساختمان‌های شما را به راحتی از پشت دیوار بزنند.

لیست اتک‌ها را می‌توانید زمانی که روی دکه اتک کلیک کردید در گوشه سمت راست پایین صفحه ببینید.

شما می‌توانید با قرار دادن یک ساختمان در گوشه مپ کار را برای حریف سخت‌تر کنید و از ۱۰۰% شدن مپ خود جلوگیری کنید.

هیچکس نمیتواند از شما منابع غارت کند پس با خیال راحت شروع به ارتقا معدن و کالکتورها کنید. این تنها راه برای کسب لوت بیشتر است.

مپ خوب در دهکده دوم کلش آف کلنز

مپ دهکده دوم clash of clans

نتیجه گیری

در این مطلب تمام اطلاعات لازم در رابطه با دهکده دوم کلش آف کلنز در اختبار شما عزیزان قرار گرفت

این مطلب اولین راهنما برای ویژگی‌های جدید بازی است و در ادامه و در روزهای بعد مطالب بیشتری را برای شما روی سایت ایران موجو قرار خواهیم داد. ضمنا فراموش نکنید که بازی کلش آف کلنز یک بازی با پرداخت درون برنامه‌ای است و شما با خرید سکه‌های لازم می‌توانید بازی را برای خودتان جذاب‌تر کنید

فروشگاه ایران موجو تمام سکه‌های لازم این بازی را با مناسب‌ترین قیمت در اختبار شما عزیزان قرار داده است.

خرید بلیط طلایی کلش اف کلنز با نازلترین قیمت از سایت ایران موجو.

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

7 دیدگاه
  • امین

    سلام من در دهکده دوم نمیتونم تجهیزاتم رو ارتقا بدم و وقتی میخوام اینکارو بکنم میزنه همه سازندگان در دسترس هستند کسی دلیلش رو میدونه؟

    • خانم مقدم

      سلام وقت بخیر در زمین دوم شما تنها یک کارگر دارید نمیتونید همزمان چندتا وسیله رو باهم ارتقا بدید

  • emrkhiak

    اگه میشد بین دو دهکده طلا و اکسیر جابه جا کرد بهتر بود

  • علیرضا قاسمی

    دهکده دوم ک اومد بازی جذاب تر شد

iranmojo online support