آموزش تقلب در بازی ساکر استارز تنها با چند گام ساده!

آموزش تقلب کردن در بازی ساکر استارز

آموزش تقلب در بازی ساکر استارز شامل راه های مختلفی می شود که برخی از آن ها به سکه بازی و برخی دیگر به دلار و یا پول سبز بازی ارتباط دارند. این گیم یکی از محبوب ترین بازی های آنلاین به حساب می آید که توانسته کاربران بسیاری را به سمت خود جذب کند. یکی دیگر از قابلیت های بازی آفلاین بودن آن است که این اجازه را به شما می دهد تا بتوانید بدون هیچ محدودیتی تمرین کنید و بازی خود را حرفه ای تر کنید.

بازی ساکر استارز می تواند دنیایی از هیجانات را در اختیار هر کاربری بگذارد و با مهره ها و ترکیب های کاربردی که دارند این میزان را به حداکثر خود برساند. به همین علت اگر جزو افرادی هستید که به بازی کردن دنیای فوتبال ستارگان علاقه مند هستید، می توانید با دنبال کردن این مطلب راه های تقلب را یاد بگیرید و بازی خودتان را حرفه ای تر و تیمتان را نیز قوی تر کنید. پس تا انتهای این مقاله آموزش بازی ساکر استارز با ما همراه باشید.

تقلب در بازی ساکر استارز ؛ یکی از راه های موفقیت

هر چند تقلب کردن در هیچ کدام از بازی ها پیشنهاد نمی شود ولی گاهی اوقات می توانید هیجان را افزایش دهید. البته قبل از این که به بررسی این آموزش بپردازیم نکته ای که گفتن آن ضرورت دارد این بوده که با اکانت اصلی خودتان این کار را نکنید و نهایت تلاش خودتان را بکنید تا از آیدی هایی بهره ببرید که بن و ممنوع شدن آن ها چندان برایتان اهمیت نداشته باشد. البته در تمامی روش ها این توصیه وجود ندارد و در صورت نیاز هر کدام از آن ها، به شما هشدار داده خواهد شد. پس برویم تا راه ها و مسیرهای موفقیت در بازی ساکر استارز را با آموزش تقلب برای شما هموار کنیم. همراه ما باشید.

اولین آموزش تقلب در بازی ساکر استارز؛ دانلود هک aim و یا نشانه گیری

اولین آموزش تقلب در بازی ساکر استارز مربوط به نسخه مود شده این گیم می باشد. همانطور که می دانید ساکر استارز توانسته قابلیت های مختلفی را در دسترس کاربران و پلیرهای خود قرار دهد. نسخه مود شده نیز در هیچ کدام یک از این امکانات کمبود ندارد و شاید باور کردن این موضوع سخت باشد ولی امکاناتی بیشتر از نسخه اصلی در اختیار شما قرار می گیرد. همین موضوع باعث شده است تا افراد بسیار زیادی به جای استفاده از نسخه اورجینال بازی، هک نشانه گیری آن را دانلود کنند.

نحوه تقلب در بازی ساکر استارزچه امکاناتی در کمک شوت ساکر استارز وجود دارند؟

همانطور که اشاره شد اولین راه برای تقلب در بازی ساکر استارز بهره گیری از کمک شوت آن می باشد که یک نسخه مود شده به حساب می آید. این نسخه می تواند در کنار نسخه اصلی نیز نصب شود و شما علاوه بر آیدی اصلیان با یک آیدی فرعی دیگر نیز بازی کنید. از امکاناتی که در این راه تقلب قابلیت بهره مندی از آن ها را دارید، می توان به موارد زیر اشاره داشت:

یک خط صاف در هنگام نشانه گیری

به طور حتم اصلی ترین ویژگی که افراد به خاطر آن اقدام به دانلود این نسخه مود شده می کنند، خط صافی است که در هنگام نشانه گیری می توانند مشاهده کنند. فرقی ندارد مهره شما چه باشد و یا در چه زمینی بازی را شروع کرده اید در هر حالتی می توانید از این ویژگی بهره مند شوید و راحت تر توپ را برای به ثمر رساندن گل و یا ضربه زدن به آن نشانه گیری کنید. پس با این ویژگی تقریبا بخشی از موفقیت خود را به دست آورده اید.

عدم نیاز به روت برای تقلب در بازی ساکر استارز

از دیگر قابلیت هایی که می توانید در این بازی مشاهده کنید این می باشد که نصب بسیار آسانی را دارد. یعنی شما برای بازی کردن و استفاده از آن نیازی به روت کردن گوشی خود ندارید. روت کردن گوشی پیچیدگی های خاص خودش را دارد و احتمال وارد شدن ضربه به گوشی و اطلاعات داخل آن نیز وجود دارد. به همین دلیل نیاز به هیچگونه ریسکی وجود ندارد و شما می توانید تنها با یک لینک تایید و یک گزینه تایید آن را نصب کنید و سپس از دیگر امکانات آن نیز لذت ببرید.

این مطلب آموزشی هم می تواند برای شما مفید باشد: آموزش تنظیمات بازی ساکر استارز Soccer Stars

هماهنگی با سه مورد از اکانت های بازی

اگر جزو گیمرهای بازی هستید حتما می دانید که چهار راه مختلف برای ورود به بازی وجود دارد. گوگل، فیسبوک، مینی کلیپ و در نهایت مهمان در بین این دسته بندی ها قرار گرفته اند. از بین این چهار اکانت شما می توانید با سه مورد از آن ها به این نسخه هک شده ورود پیدا کنید. این سه مورد شامل فیسبوک، مینی کلیپ و مهمان می شوند. گوگل امنیت بسیار بالایی را به خود اختصاص داده است. از این رو به هیچ عنوان توصیه نمی شود تا از آن برای ورود به بازی استفاده کنید ولی برای روش های دیگر هیچ ممنوعیتی وجود ندارد و شما می توانید بدون نگرانی از بن شدن و یا پریدن آیدی تان بازی خود را شروع کنید و با نشانه گیری خوب و منحصر به فردی که دارد، اقدام به تجربه هیجان های برتر کنید.

آموزش و راهنمای بازی ساکر استارزبهره مندی از آواتارها و ایموجی های رایگان برای تقلب در بازی ساکر استارز

بازی ساکر استارز ترفندهای ویژه ای را با خود به همراه دارد که اگر یک پلیر به طور کامل با آن ها آشنایی داشته باشد، در تمامی بازی ها پیروز میدان خواهد بود و می تواند پروفایل خود را حرفه ای تر از آن چیزی که هست کند. از این ترفندها می توان به آواتارها و ایموجی های بازی اشاره کرد که به صورت رایگان در اختیار بازیکنان قرار می گیرد و نیاز به پرداخت هیچ سکه و یا دلاری وجود ندارد.

شما از این طریق می توانید هر نوع ایموجی که دلخواهتان را به رقیبتان ارسال کنید و از این طریق ذهن او را دچار تشویش کنید و تمرکزش را به طور کامل بر هم بزنید. این مورد از تقلب در بازی ساکر استارز هر چند بسیار ساده به نظر می رسد ولی می تواند تاثیر بسیار زیادی را در برنده شدن شما داشته باشد.

البته بهتر است این نکته نیز ذکر شود که این قابلیت در تمامی نسخه ها وجود ندارد و تنها تعداد محدودی از آن ها این ویژگی را به خود اختصاص داده اند.

عدم بن شدن اکانت برای تقلب در بازی ساکر استارز

در این روش از تقلب در بازی ساکر استارز یعنی دانلود نسخه هک شده می توانید امنیت بالایی را تجربه کنید. احتمال اینکه اکانت شما تشخیص داده شود و یا بن شود غیر ممکن است و به طور کلی غیر قابل شناسایی می باشد. ولی پیشنهادی که وجود دارد و توصیه ای که باید به آن توجه کنید این می باشد که از اکانت اصلی خودتان برای این نسخه استفاده نکنید  و با آیدی های فرعی بازی های خودتان را انجام بدهید.

به دست آوردن دلار با استفاده از ترفندهای مختلف؛ از دیگر راه های تقلب در بازی ساکر استارز

همانطور که می دانید دلار که با نام پول سبز نیز آن را می شناسید در بازی ساکر استارز اهمیت بسیار بالایی را به خود اختصاص داده است. چرا که با بهره مندی از دلار می توانید از امکانات متنوع بازی استفاده کنید تا بتوانید بازی حرفه ای را از خودتان به نمایش بگذارید.

به عنوان مثال شما می توانید بهترین مهره های بازی را خریداری کنید تا با استفاده از قدرت و نشانه گیری که دارند به شما کمک کنند تا پیروز میدان باشید. از این رو باید از راه های مختلفی استفاده کنید تا بتوانید پول سبز زیادی را به دست آورید. تقلب در بازی ساکر استارز به این موضوع نیز مربوط می شود ولی بیشتر می توان آن را ترفند نامید. اگر می خواهید با این موارد آشنایی پیدا کنید، ادامه مطلب را دنبال کنید.

!!!برای خرید سکه بازی ساکر استارز همین حالا از طریق سایت ایران موجو اقدام کنید!!!

ایجنت ها را خالی کنید

یکی از قابلیت هایی که می توانید در بازی ساکر استارز از آن استفاده کنید، ایجنت هایی است که در بازی به شما داده می شود. ایجنت های طلایی و نقره ای می توانند راهکار اصلی برای رساندن شما به پول سبز باشند. به همین علت باید بدانید چگونه از آن ها استفاده کنید تا تنها در یک بازی به پول سبز زیادی دست پیدا کنید. در ایجنت های نقره ای شما می توانید از 1 تا 30 عدد باک به دست بیاورید و از طریق ایجنت های طلایی نیز شما قابلیت رسیدن به 1 تا 50 عدد پول سبز با هر گل زدن دارید.

از این رو بهترین راهکاری که وجود دارد این است که در زمین های تایمی و زمانی بازی کنید. البته این مورد نیز در بین تقلب در بازی ساکر استارز قرار می گیرد. اول از همه باید بدانید زمین های تایمی بازی کدام ها هستند. مکزیک و آمریکا دو زمین تایمی بازی می باشند که برای ورود به هر کدام از آن ها نیازمند پرداخت سکه های مختلف هستید. یعنی شما باید حداقل صد هزار در اکانت خودتان سکه داشته باشید تا بتوانید بازی را شروع کنید. در مرحله بعد شما باید دو اکانت را در دسترستان داشته باشید. نکته های متعددی درباره انتخاب اکانت نیز وجود دارد که به شرح آن ها خواهیم پرداخت.

راهنمای بازی ساکر استارزنکته هایی که درباره انتخاب اکانت باید بدانید

موردی که باید به آن توجه کنید این می باشد که در مرحله اول باید دو اکانت داشته باشید که هر دوی آن ها در سطح های نزدیک به هم باشند. چرا که امکان روبه رو شدن آن ها با یک دیگر نزدیک می باشد.

به عنوان مثال اگر یکی از اکانت های شما دارای لول 20 و مورد دیگر لول 60 را به خود اختصاص داده باشد، احتمال بسیار پایینی وجود دارد تا به یک دیگر بخورند. این مورد از تقلب در بازی ساکر استارز می تواند نتیجه های خوبی برای شما داشته باشد؛ بدون اینکه هیچگونه آسیبی به اکانت شما وارد شود.

زمان شروع مسابقه؛ بسیار حائز اهمیت

یکی دیگر از مواردی که توانسته اهمیت بسیار بالایی را به خود اختصاص دهد، زمان شروع مسابقه است. بازی ساکر استارز یکی از گیم هایی می باشد که کاربران ایرانی بسیار زیادی را با خود دارد. همچنین ایرانی ها بازی های منحصر به فردی را از خود به نمایش می گذارند. به همین علت باید یک زمانی را برای شروع بازی انتخاب کنید که احتمال برخورد با کاربران ایرانی بسیار کم باشد. از این رو صبح های زود بهترین گزینه برای اینکار می باشد. همچنین تعداد افرادی که در بازی آنلاین هستند نیز نقش تعیین کننده ای را دارند.

این مورد نیز به کاربران ایرانی بستگی دارد و در صبح های زود این مقدار به حداقل خود می رسد. از این رو در این روش از تقلب در بازی ساکر استارز می توانید پول سبز زیادی جمع کنید و لذت زیادی را ببرید.

شروع تقلب در بازی ساکر استارز

حالا نوبت آن رسیده است که تقلب را شروع کنید. یعنی شما همزمان دو دستگاه را در اختیار دارید و در زمین های تایمی می توانید دروازه تان را خالی کنید و با هر بار وارد کردن توپ به درون دروازه بین 1 تا 50 عدد پول سبز دریافت کنید.

چگونه در بازی ساکر استارز تقلب کنیمسخن آخر

تقلب در بازی ساکر استارز یکی از اصلی ترین سوالات و ترفندهایی است که بازیکنان این بازی به دنبال دست پیدا کردن به آن هستند. چرا که می توانند بازی های حرفه ای را از خود به نمایش بگذارند و از این طریق به امکانات ویژه ای که در بازی وجود دارند دست پیدا کنند.

در این مقاله از سایت فروشگاه جم ایران موجو نیز به دو مورد از بهترین راهکارها برای اینکار  یعنی تقلب در بازی ساکر استارز پرداخته شد. هر کدام از این روش ها ویژگی های خاصی را به خودشان اختصاص داده اند که می توانند کاربرد بسیار زیادی را برای شما داشته باشند. اولین روش مربوط به دانلود هک ایم یا نشانه گیری است. این هک یک نسخه مود شده می باشد که این امکان را در دسترس شما قرار می دهد تا بتوانید بدون محدودیت خط های نشانه گیری را مشاهده کنید و از این طریق به راحتی گل های زیادی را به ثمر برسانید. این نسخه باعث خواهد شد تا از دقت بالاتری بهره مند شوید. همچنین پیشنهادی که در این باره وجود داره این است که از اکانت اصلی خودتان برای اینکار استفاده نکنید؛ هر چند امنیت بالایی را نیز با خود به همراه دارد.

روش دومی نیز که در پیش روی شما برای تقلب در بازی ساکر استارز وجود دارد این می باشد که با استفاده از ایجت هایی که در اختیار شما قرار داده می شود پول سبز زیادی را به دست بیاورید. در این روش نیاز به دانلود  برنامه خاصی ندارید و تنها باید دو اکانت هم لول را داشته باشید تا در صورت استارت کردن بازی در صبح، امکان برخورد آن ها با یک دیگر بیشتر باشد. 

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

1 دیدگاه
  • ماری

    عالی

iranmojo online support