آموزش سریع و آسان خرید لباس در بازی فیفا موبایل

آموزش خرید لباس در بازی fifa mobile

کمپانی‌هایی مانند نایک، آدیداس، پوما، نیو بالانس و… که تولید کننده البسه ورزشی هستند، برای تیم‌های حاضر در این بازی موبایلی، لباس‌های زیبایی را طراحی می‌کنند. در بازی فیفا موبایل که شما از ابتدا برای خود یک تیم می‌سازید و رفته رفته بر کیفیت تیم شما افزوده می‌شود، خرید یک لباس برند و مناسب آن تیم بسیار ضروری است. برای آشنایی با نحوه خرید لباس در بازی فیفا موبایل، تا آخر این مقاله از آموزش بازی فیفا موبایل با سایت ایران موجو همراه باشید.

بهترین لباس‌های موجود در فیفا موبایل

بهترین‌ها لایق بهترین‌ها هستند. جمله‌ای که بدون شک در مورد خرید لباس در بازی فیفا موبایل کاملا مطابقت دارد. معمولا در دنیای واقعی، بهترین لباس‌های تیمی باشگاه‌های مختلف، یا همان کیت‌ها، مربوط به بهترین باشگاه‌های دنیا می‌باشد.

چون شرکت‌های تولید البسه ورزشی خوب می‌دانند که اعتبار و شخصیت آن‌ها زمانی در دنیا جاری و ساری خواهد شد که لباس تیم‌های بزرگ و البته پرطرفدار دنیا را چیزی در حد عالی طراحی و تولید کنند. الحق و الانصاف هم این گونه است.

شرکت آدیداس، دومین شرکت بزرگ دنیا بعد از نایک، اسپانسر البسه‌ی بسیاری از تیم‌های بزرگ دنیا مانند رئال مادرید، یوونتوس، بایرن مونیخ، منچستر یونایتد، آرسنال و… را بر عهده دارد.

لباس‌های این شرکت با سه خط معروف هستند. اما دیگر شرکت بزرگ تولید البسه، یعنی نایک، به اندازه شرکت آلمانی در تسخیر لباس‌های ورزشی باشگاه‌های پنج لیگ معتبر اروپایی، موفق عمل کرده است. از تیم‌های مطرحی که از لباس‌ها و کیت‌های این شرکت استفاده می‌کنند، می‌توان به بارسلونا، چلسی، پاریس ژرمن و… اشاره کرد.

سومین برند معتبر تهیه‌ی کیت‌های ورزشی هم، شرکت پوما می‌باشد. این شرکت با لباس‌های چسبان خود معروف است. از بزرگترین و معروف‌ترین تیم‌هایی که از این برند استفاده می‌کنند، می‌توان به منچستر سیتی، تیم ملی ایتالیا، آرسنال قبل 2020، اینتر میلان و… اشاره کرد. برندهای دیگری هم به جز این سه مورد وجود دارد که معروف‌ترین آن نیوبالانس می‌باشد.

معروف‌ترین تیم استفاده کننده از کیت‌های این شرکت، تیم لیورپول انگلیس می‌باشد. بعد از آشنایی با بهترین لباس‌های فیفا موبایل، نوبت به بررسی نحوه خرید آن می‌رسد.

خرید لباس در بازی فیفا موبایلنحوه خرید لباس در بازی فیفا موبایل

 فرض کنید شما یک تیمی مانند آرسنال را انتخاب کرده‌اید و می‌خواهید کیت یک تیم دیگر مانند رئال یا اینتر برای تیم خود که همان آرسنال است، خریداری کنید. برای این که بتوانیم کیت دلخواه خود را برای باشگاهی که انتخاب کرده‌ایم، بخریم، باید تمام بازیکنان تیمی که خواهان خرید کیت آن هستیم را به تیم خود بیاوریم.

برای این کار، بازیکنان رئال، اینتر یا هر تیم دیگری که کیت آن‌ها را می‌خواهیم، در Line Ups2 سیو می‌کنیم. گزینه Swap یا همان تعویض را انتخاب می‌کنیم و بازیکن‌های تیمی که کیت آن را می‌خواهیم، با بازیکن‌های تیم خودمان، تعویض می‌کنیم.

این کار ممکن است حدود 5 دقیقه‌ای زمان ببرد. پس شکیبا باشید و تمام بازیکن‌ها را با یکدیگر تعویض کنید. سپس ترکیب جدید را ذخیره کنید. بعد از تمام شدن این کار، به سراغ گزینه Kit locker که از منوهای اصلی بازی فیفا موبایل می‌باشد، بروید.

در این جا مشاهده خواهید کرد که تمام مراحل را پیش رفته‌اید و با تایید پکیج کیت لاکر، کیت تیم مورد نظر شما، که در این مقاله از بین تیم‌های اینتر و رئال مادرید بود، به لیست کیت‌های تیم اصلی شما، که در این مقاله آرسنال بود، اضافه خواهد شد. اگر بعد از انجام این مراحل به بخش کیت‌ها مراجعه کنید، با کیت تیم جدیدی که اضافه کرده‌اید، روبه رو خواهید شد.

 

برای خرید پوینت فیفا موبایل شما می توانید از طریق فروشگاه ایران موجو اقدام کنید.

نتیجه گیری درباره خرید لباس در بازی فیفا موبایل

لباس مناسب در همه‌ شرایط کمک رسان ما برای عبور از مراحل زندگی خواهد بود. در بازی‌های رایانه‌ای و موبایلی مانند فیفا موبایل لباس و کیت ورزشی جایگاه ویژه‌ای را در زیباتر و جذاب‌تر کردن بازی برای گیمرهای عزیز دارد. شرکت‌های ارائه دهنده بازی هم به خوبی بر این موضوع اشراف  دارند و با در نظر گرفتن این موضوع حساس، به خوبی مشتری‌های خود را راضی نگه داشته‌اند.

برای به دست آوردن کیت هر تیمی، کافیست تا مراحل گفته شده در مراحل بالا را طی کنید. در صورت مبهم بودن موضوع، می‌توانید با کارشناسان سایت ایران موجو در ارتباط باشید. همچنین شما می توانید برای خرید پوینت فیفا موبایل ارزان از طریق فروشگاه جم ایران موجو اقدام نمایید و از بازی کردن نهایت لذت را ببرید.

شما برای ما از خرید لباس در بازی فیفا موبایل بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با خرید لباس در بازی فیفا موبایل آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support