آموزش گرفتن هیرو ها در بازی کستل کلش

5
آموزش گرفتن هیرو ها در بازی کستل کلش

بازی کستل کلش یکی از محبوب‌ترین بازی‌های استراتژیک موبایل است که در آن بازیکنان باید با استفاده از قهرمانان خود، به دفاع و حمله بپردازند برای دستیابی به قهرمانان جدید، بازیکنان می‌توانند از روش‌های مختلفی مانند استفاده از جواهرات، کارت‌های قهرمان و تکمیل مأموریت‌های ویژه بهره ببرند. در این بازی، انتخاب و ارتقاء قهرمانان نقش حیاتی در پیشرفت و پیروزی بازیکنان ایفا می‌کند.در ایران موجو علاوه بر خرید الماس کستل کلش در این مقاله به آموزش گرفتن هیرو ها در بازی کستل کلش میپردازیم.

هیرو ها در بازی کستل کلش

  • بنفش‌رنگ
  • آبی‌رنگ
  • سبز

در بازی کستل کلش (Castle Clash)، هیروها نقشی بسیار مهم و اساسی ایفا می‌کنند و به سه دسته اصلی تقسیم می‌شوند:هر کدام از این دسته‌ها شامل هیروهایی با قابلیت‌ها و قدرت‌های مختلف هستند که به مرور زمان با افزایش سطح و ارتقاء، قوی‌تر می‌شوند. شما میتوانید برای شناخت این بازی مقاله معرفی بازی جذاب کستل کلش را بخوانید و در ادامه، به معرفی هر دسته و چند نمونه از هیروهای معروف هر دسته می‌پردازیم:

هیرو های لجند (بنفش‌رنگ)

هیرو ها در بازی کستل کلشمهم‌ترین بخش هیرو ها در بازی کستل کلش، هیرو های لجند یا بنفش رنگ به حساب می آید که قیمت بالایی و قدرت بسیار زیادی دارند و شما برای خریداری آن هیرو ها می‌توانید شارد خرج کنید که تعداد زیادی در برمی‌گیرد

و همین‌طور با دادن جم می‌توانید این هیرو های را البته به‌صورت رندوم یا خودکار دریافت کنید در این بخش که جم خرج می‌کنید می‌توانید با دادن ۱۵۰ عدد جم ی هیرو به‌صورت رندوم به شما می‌دهد یا خوب هست یا بد اما با دادن شارد می‌توانید مستقیم بدون انتخاب خودکار آن هیرو را برگزینید و همچنین می‌توانید با دادن ۴۵۰ عدد جم ۳ هیرو مختلف بگیرید که این هم مثل دادن ۱۵۰ جم هست که به‌صورت رندوم هیرو های خوب یا بدی به شما می‌دهد.یکی از بهترین هیرو های بازی کستل کلش هیرو های لجند است به نام اتلانتیکوری (خرچنگ) است که با شاخک‌های دفاعی خودش از خودش دفاع می‌کند.

هیرو های الیت (آبی‌رنگ)

هیرو ها در بازی کستل کلشهیرو های الیت (آبی‌رنگ) هستند که در رتبه‌ی دوم در انتخاب هیرو قرار دارند و قیمت کمتری نسبت به هیرو های لجند دارند و قدرت کمتری نیز دارند. شما می‌توانید در این بخش هم مثل بخش بالایی برای گرفتن هیرو های الیت یا آبی‌رنگ شارد خرج کنید شارد شمشیر سبز رنگی است که در جنگ به شما هدیه داده میشود.

در جنگ های اردیناری در بخش دانجن ۱ و ۲ و یا در ترچ شرکت کردن به شما داده میشود و به شما که بازی کستل رو برای اولین بار است بازی میکنید یک هیرو آبی رنگ هدیه میدهد به نام ایکیکاتیونر یا هیرو چکش به شما هدیه میدهد.اگر شما  تازه وارد هستین برای استفاده از هیرو ها در بازی کستل کلش میتوانید هیرو های آبی که خیلی مناسب تر از هیرو های اردیناری است انتخاب کنید که این خیلی بهتر است.

هیرو های اردیناری(سبز رنگ)

هیرو ها در بازی کستل کلشاین بخش شامل هیرو های اردیناری یا سبز رنگ هستند که نسبت به هیرو های لجند بنفش رنگ و الیت ابی رنگ خیلی خیلی ضعیف هستند شما میتوانید با این هیرو ها هم به جنگ دوتان و دشمنان خود بروید ولی از این هیرو ها توقع خاصی به شمار نمیرود.

 هیرو های اردیناری را میتوانید با دادن شارد بسیار کم خریداری کنید مثلا با دادن ۳۲ عدد میتوانید هیرو انجل را خریداری کنید در عکس بالا میتوانید این بازی هیرو را ببینید که دمیج یا Hp  که همان خون است به یاران شما میدهد و هیروهای پایه و ابتدایی بازی محسوب می‌شوند که این هیروها معمولاً قدرت و قابلیت‌های کمتری نسبت به هیروهای دیگر دارند، اما همچنان در اوایل بازی و برای انجام وظایف ابتدایی بسیار مفید هستند.

 اگر به دنبال راهنمای بسیار خوبی برای بازی کستل کلش هستند مقاله آموزش قدم به قدم بازی کستل کلش (Castle Clash) را در رسانه ایموجو بخوانید.

شما تجربه بازی کستل کلش را داشته اید؟

بازی کستل کلش با ارائه هیروهای متنوع و قدرتمند، بازیکنان را به تجربه‌ای هیجان‌انگیز و استراتژیک دعوت می‌کند و هیروهای لجند (بنفش‌رنگ) با قدرت و قیمت بالا، نقش مهمی در پیروزی‌ها دارند، در حالی که هیروهای الیت (آبی‌رنگ) با قدرت و قیمت متوسط برای بازیکنان مبتدی مناسب‌تر هستند که هیروهای اردیناری (سبز رنگ) هرچند ضعیف‌ترند، اما همچنان می‌توانند در مواقع نیاز مفید باشند استفاده از جم‌ها و شاردها برای به دست آوردن این هیروها، یکی از راه‌های اصلی در بازی است و می‌تواند استراتژی‌های مختلفی را برای بازیکنان به ارمغان بیاورد آیا شما به این بازی علاقه دارید؟ تجربه خودتان را از این بازی جذاب برای ما بنویسید.

سوالات متداول

جم های بازی کستل کلش را از چه سایتی بخریم؟

بله، شما می‌توانید جم‌های مورد نیاز خود را از فروشگاه ایران موجو خریداری کنید تا بتوانید هیروهای مختلف را به دست آورید.

آیا هیروهای اردیناری در بازی کاربردی هستند؟

هیروهای اردیناری ضعیف‌تر از هیروهای دیگر هستند، اما می‌توانند در مواقع نیاز و در مراحل ابتدایی بازی مفید باشند.

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

6 دیدگاه
  • سوشا

    ما پسرا که فقط بازی fc24 😍

    • پشتیبانی ایران موجو

      سلام بله بازی fc24 طرفداران زیادی داره

  • دایان

    میشه خفن ترینشونو بگین کدوم هیرو در بازی کستل کلش ؟؟

    • پشتیبانی ایران موجو

      مهم‌ترین بخش هیرو ها در بازی کستل کلش، هیرو های لجند یا بنفش رنگ به حساب می آید که قیمت بالایی و قدرت بسیار زیادی دارند و شما برای خریداری آن هیرو ها می‌توانید شارد خرج کنید که تعداد زیادی در برمی‌گیرد

  • حمید

    چقد این هیرو ها در بازی کستل کلش نقش خوبی دارن مرسی از معرفی😍

    • پشتیبانی ایران موجو

      خوش حالیم که رضایت داشتین 🙏

iranmojo online support