ویژگی‌های آخرین آپدیت بازی کلش آف کلنز

آپدیت بازی کلش آف کلنز

در این قسمت سعی داریم تا بعد از معرفی کوتاهی از بازی کلش آف کلنز شما را با آخرین آپدیت این بازی و راه‌های پیروزی آسان در آن از طریق خرید جم کلش یا ارز اصلی بازی کلش آف کلنز آشنا کنیم. اخرین آپدیت بازی کلش آف کلنز در کریسمس 2020 با رونمایی از تاون‌هال 13 صورت گرفت و تغییرات ورژن Clash of Clans v 13.0.1 به طور خلاصه برابر با ساختمان دفاعی منحصر به فرد گیگا اینفرنو، هیروی جدید رویال چمپیون، نیروی جدید به نام‌یتی، ساختمان دفاعی جدید منجنیق، ماشین محاصره جدید باراکس، بالانس نیروها و ساختمان‌ها، لول جدید برای نیرو و هیروها و نهایت رفع باگ و چندین تغییر دیگر در این بازی می ‌‌باشد. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

معرفی کوتاه بازی کلش آف کلنز (Clash of Clans)

کلش آف کلنز (Clash of Clans)‌ یکی از محبوب‌ترین بازی‌های سبک استراتژیک دنیا می‌‌باشد که توسط شرکت سوپرسل (supercell) ساخته و برای سیستم عامل اندروید پرداخته شده است و به صورت رایگان در دسترس همگان قرار گرفته است.

این بازی توانست در زمان بسیار کوتاهی رقابت هیجان انگیزی را بین گیمرهای سراسر دنیا ایجاد کند و بتواند رتبه نخست محبوب‌ترین و پرطرفدارترین بازی‌ها و حتی بیشترین دانلود را از آن خود کند و در حال حاضر صاحب امتیاز فوق‌العاده ۴.۸ از ۵ در گوگل پلی می‌‌باشد.

شما می‌‌توانید در این بازی از‌یک دهکده‌ی کوچک شروع کنید، نیروهایتان را آموزش دهید و دیوار و بناهای قلعه‌ی خود را مستحکم کنید تا هنگام حمله دشمنان(دیگر رقبای بازی) امتیاز کمتری از دست بدهید.

شما می‌‌توانید به رقبای خود حمله کنید و با هر حمله‌ی بهتر؛ ذره ذره سکه و جم بازی را دریافت کنید. به این ترتیب می‌‌توانید از سکه‌ها برای پیشرفت و رونق بخشیدن به دهکده خود استفاده کنید.

نکته:

توجه کنید که شما برای داشتن جم بازی دو راه دارید؛ اول اینکه با سپری کردن زمان زیاد و انجام حمله‌های متعدد بر میزان جم خود بیافزائید که در این صورت باید از عمر و از نیروهای جنگیِ خود مایه بگذارید اما راه دوم خریدن جم بازی و کد الماس کلش اف کلنز از فروشگاه اینترنتی ایران موجو است که از طریق آن شما ارز اصلی بازی را خریداری می‌کنید و بدون فوت عمر و در اسرع وقت می‌توانید دهکده‌ی خود را پیشرفت دهید و روز به روز خود را به سطح و ‌یا Level بالاتری برسانید.

آپدیت بازی کلش آف کلنز

آپدیت بازی clash of clans

آخرین آپدیت بازی کلش آف کلنز برای کریسمس 2020

شرکت سوپرسل با آغاز سال جدید از آپدیت جدید سیستم فروشگاهی خود و بازی معروف و محبوب کلش آف کلنز خبر داد. به این ترتیب این شرکت توانست هم توجه گیمرهای فعلی بازی‌هایش را بدست بی‌آورد و هم توانست تعداد مشخصی از کلشرهای قدیمی‌که با گذشت زمان کمتر بازی می‌کردند را به بازی دعوت کند.

حالا با این اخبار؛ همه‌ی گیمرها منتظر تان‌هال جدیدند و همگی در حال جمع آوری جم بازی، منابع، آیتم‌ها، کتاب‌های جادویی، مجازن و… می‌باشند تا به محض صورت گرفتن آپدیت ماه دسامبر و راه اندازی تان‌هال 13؛ تمام داشته‌ها و ذخایرشان را خرج ارتقا و پیشرفت‌های جدید و بروز بازی کنند تا بتوانند بیشتر از بازی خود لذت ببرند.

اما شرکت سوپرسل به گفته‌ی خیلی از منتقدین در حال قمار کردن است، چرا که با تمامِ آپدیت‌ها و بروزرسانی‌های پیشرفته؛

هنوز تعداد زیادی از کاربران آن گیمرهای(کلشرهای) قدیمی‌این بازی هستند و خبری اضافه شدن چشمگیر از گیمرهای جدید برای این بازی بین آپدیت قبلی و بعدی به گوش نمی‌رسد، و این می‌تواند باعث شود تا با کمترین کوتاهی و بروز اشتباه؛ شرکت سوپرسل و بازی محبوبش از محبوبیت بیافتد و بازی‌های جدید و به روزتری جای آن را بگیرند و بازی کلش آف کلنز برای همیشه به خاطره‌ها بپیوندد.

نکته:

البته نباید فراموش کرد که هنگام معرفی آپدیت تان‌هال 12 این شرکت با معرفی لیگ کلن وار محبوب خود توانست برای چندمین بار تعجب و هیجان تمام منتقدین و بازیکنان خود را برانگیزد و دوباره ثابت کند که برنامه ریزی بسیار دقیق و منظمی‌برای آپدیت‌های جدید خود دارد و این باعث افزایش محبوبیت دوباره‌ی این شرکت و بازی شد تا هنوز بتواند خود را در اوج نگه دارد.

آپدیت بازی کلش اف کلنر

آپدیت بازی clash of clans

تغییرات ایجاد شده در آخرین آپدیت بازی کلش آف کلنز

1- یک سازه‌ی بسیار قدرتمند جدید در مرکز مپ و‌ یک هیروی جدید. (فقط در تان‌هال 13)

2- در ورژن تان‌ها 13 گیگا اینفرنو جای گزین تسلا را گرفت (با مشاهده‌ی میزان خسارتی که گیگا اینفرنو در هر حمله وارد می‌کند می‌توان آن را به نوعی ادامه ارتقای گیگا تسلای تاون‌هال 12 دانست.) (فقط در تان‌هال 13)

در نظر گرفتن تا پنج لول برای گیگا اینفرنو

لول جدید نیروها در مپ تان‌هال 13: بولر تا 5 لول – بالون تا 9 لول – ماینر تا 7 لول – الکترو دراگ تا 4 لول – هیلر تا 6 لول – والبریکر تا 9 لول – هوگ تا 10 لول – دراگون تا 8 لول قابل ارتقا می‌باشد.

لول‌های جدید هیروها در مپ تان‌هال 13 : آرچر کویین تا 70 لول – بریرین کینگ تا 70 لول – واردن تا 50 لول قابل ارتقا می‌باشد.

لول‌های جدید ساختمان‌ها در مپ تان‌هال 13 : مخزن دارک تا 8 لول – مخزن گلد و اکسیر تا 14 لول – لابراتور تا 11 لول – باراکس تا 14 لول قابل ارتقا می‌باشد.

لول‌های جدید ساختمان‌های دفاعی‌های نظامی‌در مپ تان‌هال 13 : توپخانه عقاب 4 لول – کنون 18 لول -ویزارد تاور تا 12 لول – ایردیفنس تا 11 لول – ایکس بو تا 7 لول – کلن کستل تا 9 لول – دیوار تا 14 لول (توجه: امکان آپگرید 100 دیوار به لول 14 وجود دارد.) – هیدن تسلا تا 11 لول – اینفرنو تاور تا 7 لول – بمب کوچک تا 9 لول قابل ارتقا می‌باشد.

لول‌های جدید اسپلها در مپ تان‌هال 13 : هیل اسپل تا 8 لول – اسکلتون اسپل تا 7 لول – جامپ اسپل تا 4 لول قابل ارتقا می‌باشد.

‌میزان بالانس نیروها در تان‌هال 13

جاینت در لول 8 : افزایش ‌میزان قدرت و سلامتی از مقدار واحد 1480 به 1550.

جاینت در لول 9 : افزایش ‌میزان قدرت و سلامتی از مقدار واحد 1660 به 1850.

ماینر در لول 6 : کاهش ‌میزان قدرت و سلامتی از مقدار واحد 900 به 870.

لاواهوند : کاهش ‌میزان شعاع انفجار از مقدار واحد 5 به 3.5.

والکری در لول 7 : افزایش ‌میزان قدرت و سلامتی از مقدار واحد 1400 به 1450.

هیلر در لول 5 : کاهش ‌میزان شفابخشی به نیروها از مقدار واحد 80 به 72 واحد و علاوه ‌بر این افزایش ‌میزان شفابخشی به هیروها از مقدار واحد 44 به 48.

ماشین محاصره جدید سیژ باراک (Siege Barrack) ورکشاپ: (فقط در تان‌هال 13)

شما می‌توانید این ماشین را در ورکشاپ بسازید، نیروهایتان را سوار آن کنید و در هرجایی که بتوانید پیاده کنین. توجه کنید که این ماشین برخلاف ماشین‌های محاصره ای قبلی؛ این ماشین حرکت نمی‌کند و تنها در جایی می‌ایستد و با چتر وارد زمین خواهد شد.

وظیفه‌ی این ماشین علاوه بر جابه جایی نیروها؛ تولید نیرو است. از این ماشین اول ‌یک پکا و بعد از مدتی ‌یک ویزارد خارج می‌‌شود. البته تا زمانی که هیت پوینت سیژ باراک تمام شود از داخل این ماشین ویزارد بیرون خواهد آمد. بعد از تمام شدن این هیت پوینت؛ نیروی کلنِ داخل آن بیرون خواهد آمد.

معرفی ‌یک ساختمان دفاعی ‌یا SCATTERSHOT جدید

دفاعی جدید معرفی شده‌ی SCATTERSHOT هم به صورت زمینی و هم به صورت هوایی نیروهای دشمن را مورد حمله قرار می‌دهد. ‌میزان برد آن همانند مورتار است و همانند مورتار و توپخانه عقاب دارای نقطه کور می‌باشد. این ساختمان دفاعی در فقط تاون‌هال 13 در دسترس است و دارای دو لول ارتقا می‌باشد. (فقط در تان‌هال 13)

معرفی نیروی سه لولی Yeti

این نیرو در حال حاضر در تان‌هال 13‌یافت می‌شود. (فقط در تان‌هال 13)

هیرو جدید معرفی شد و قرار است در آپدیت بعدی به کلش اف کلنز بیاید

هیرو رویال چمپیون دارای بیست لول ارتقا می‌باشد و توانایی خاص آن پریدن از روی دیوارها است. توجه کنید که این هیرو از نوع دارکی می‌‌باشد و تنها در تان‌هال 13 در دسترس است و قدرت آن در لول پنج باز می‌‌شود. هدف اصلی این نیرو ساختمان‌های دفاعی است و وسیله‌ی منحصر به فرد آن سرنیزه است که با آن به جنگ دشمنان خود می‌رود. قدرت هیروی رویال چمپیون به اندازه ای بالاست که می‌تواند دورترین ساختمان‌ها از خودش را نابود کند.

قدرت هیرو جدید رویال چمپیون همانند الکترودراگ است ‌یعنی می‌تواند هم ‌زمان چهار ساختمان را مورد حمله‌ی خود قرار دهد. البته باید توجه داشت که برخلاف الکترودراگ که فاصله تا ساختمان برایش اهمیت دارد، برای این هیرو اصلا مهم نیست که این هرکدام از این چهار ساختمان در چه فاصله ای نسبت به هم و حتی نسبت به او قرار دارد. (فقط در تان‌هال 13)

آپدیت جدید و کارآمد جانِ هیروها

در این آپدیت قدرت ‌یا جان هیرو شما از دست نمی‌رود. این آپدیت به صورتی است که اگر جان هیروی کم باشد و نهایتا به‌یک برسد و شما برای پُر شدن قدرت هیرو روی آن نزده باشید؛ قدرت هیرو به طور خودکار پر خواهد شود و این‌ یعنی دیگر نیازی به این ندارید که برای پر شدن قدرت هیرو، هیروتان را لمس کنید. (فقط در تان‌هال 13)

افزایش دونیت تمامی‌نیروها به اندازه‌ی 1 واحد. (فقط در تان‌هال 13)

در لول 8 به بالای کلن؛ اعضا می‌‌توانند به هر نفر دو عدد اسپل دونیت بدهند. (فقط در تان‌هال 13)

افزایش ظرفیت 500 هزار گلد و 500 هزار اکسیری برای هر‌یک از این مخازن. (فقط در تان‌هال 13)

افزوده شدن 3 معجون جدید و کارآمد در فایل‌های بازی: (فقط در تان‌هال 13)

معجون قهرمانی ‌یا قهرمانانه (Heroic Potion) : این معجون می‌تواند باعث سرعت بخشیدن به برگشت سلامتی هیرو شما شود،‌یعنی مثلا گیمر می‌تواند 2 بار بطور کامل نیروها رو آماده کند و این‌یعنی می‌‌تواند به جای‌یک هیرو در دو حمله از هیرو استفاده کند. و دوم آنکه می‌تواند به گیمر این امکان را بدهد تا برای مدت محدودی از هیروی در حال ارتقاء استفاده کند.

معجون پایان دهنده‌ی فوری (Insta Finish) : این معجون خیلی کارآمد نیست چرا که قبلا کتابی در بازی بود که زمان ارتقاء را درجا تمام می‌‌کرد.

معجون جادویی (Magic Potion) : همانطور که از اسمش پیداست؛ این معجون‌یکی از عجیب‌ترین معجون‌های معرفی شده است چرا که به نظر خیلی‌ها بسیار مخوف و رازآلود می‌باشد و البته هنوز اطلاع دقیقی از وظیفه‌ی آن در دسترس نیست

رسیدن به این مقاطع از بازی نیاز به صبر و زمان زیادی دارد با ما به صرفه جویی در زمان به شما خرید جم و استفاده از کد جم رایگان کلش را پیشنهاد می دهیم.

آپدیت بازی کلش اف کلنر

آپدیت بازی clash of clans

شما عزیزان می‌توانید برای رسیدن هرچه سریع تر به لول و سطح‌ های بالای بازی الماس بازی، جم بازی کلش آف کلنز (Clash of Clans) را خریداری کنید.

فروشگاه اینترنتی ایران موجو، امکان خرید انواع جم و واحدهای پولی بازی کلش آف کلنز (Clash of Clans) را برای شما امکان پذیر می‌نماید. در ایران موجو شما می‌توانید علاوه بر آموزش بازی‌ها، واحدهای پولی بازی آنها را نیز خریداری نمایید.

برای خرید جم کلش اف کلنز همین حالا می توانید از طریق سایت ایران موجو اقدام نمایید.

شما برای ما از آپدیت بازی کلش آف کلنز بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با آپدیت بازی کلش آف کلنز آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند. مشاورین ما منتظر تماس شما عزیزان هستند تا به ساده‌ ترین روش به شما برای خرید جم بازی راهنمایی دهند.

خرید بلیط طلایی کلش اف کلنز با نازلترین قیمت از سایت ایران موجو

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

10 دیدگاه
  • رسول نجفی

    سلام خسته نباشید ایا هنگام اپ کردن اسپل ساز میشه اسپل ساخت؟

    • خانم مقدم

      سلام وقت بخیر نمیشه

  • پوریا

    سلام از وقتی ک آپدیت کردم دیگه نمیتونم وارد اکانت های دیگم بشم ، ممنون میشم کمک کنید

    • خانم مقدم

      سلام وقت بخیر باید منتظر اپدیت جدید بازی باشید

  • مژگان

    سلام وقت بخیر ‌،ازوقتی آپدیت شده من گزینه جابجایی ورفتن به مپ های دیگه ام وندارم چکارکنم نمیخوام مپهایی که براشون سالهاهزینه ووقت صرف کردم

    • خانم مقدم

      سلام وقت بخیر اپدیت جدید احتمالا باگ داره براتون

    • ن

      سلام ، باگ رو چطور برطرف کنیم؟

    • خانم مقدم

      سلام وقت بخیر باید منتظر اپدیت داخلی و یا اپدیت بعدی بازی باشید

    • ن

      سلام ، منم همین مشکل رو دارم. لطفا یه نفر راهنمایی مون کنه. ممنون

    • خانم مقدم

      سلام وقت بخیر باید منتظر اپدیت داخلی و یا اپدیت بعدی بازی باشید

iranmojo online support