آموزش روش های دریافت کد الماس برای کلش اف کلنز

کد جم رایگان کلش اف کلنز

کد الماس برای کلش اف کلنز یک روش به دست آوردن جم در بازی Clash of Clans با طی کردن مراحل یا از بین بردن موانع (نظیر جم باکس ها) می باشد. طراحی بازی به گونه ای است که هر هشت ساعت یک مانع در نقشه شما ایجاد می شود و شما می توانید با از بین بردن آن به جم باکس دست یافته و ۲۵ جم به دست آورید. این روش را در Clash of Clans کشت جم می نامند زیرا تنها روش به دست آوردن جم رایگان محسوب می شود. در این مقاله به شما نحوه دستیابی به کد الماس برای کلش اف کلنز را توضیح خواهیم داد.

برای خرید جم کلش اف کلنز همین حالا می توانید از طریق سایت ایران موجو اقدام نمایید.

نکته کد الماس برای کلش اف کلنز

در حین کشت جم بیشترین تعداد مانع ممکن را از بین ببرید. کاربران این موضوع را در انجمن Clash of Clans اعلام کردند و ترفندهای جالبی برای افزایش تولید موانع و همچنین روش هایی برای کاهش یا افزایش آنها با ایجاد تغییراتی در محیط را ارائه داده بوند. افرادی که قصد دارند تعداد مانع بیشتری در محیط آنها ایجاد شود کافی است برای کد الماس برای کلش آف کلنز میدان خود را در حد توان وسعت بخشند.

نکات ضروری:

مانع نمی تواند در کنار ساختمان شما ایجاد شود زیرا برای رشد آنها وجود فضای خالی ضروری می باشد. بنابراین یکی از نکته های ضروری این است که در صورتی که فضای کافی برای پیدایش مانع (یا جم باکس) وجود نداشته باشد، بعد از ۸ ساعت شاهد ایجاد آنها نخواهیم بود. یکی دیگر از نظریه ها این است که موانع در صورتی که جای آنها توسط مورد دیگری اشغال شده باشد نیز ایجاد نخواهند شد.

اگرچه شواهدی برای این مورد وجود ندارد اما بارها شاهد بوده ام که با پراکندگی و کاهش فضای آزاد تعداد موانع جدید نیز به طور چشمگیری کاهش می یابد.

آموزش دریافت کد الماس در کلش آف کلنزتعداد درخت بیشتر به معنای تعداد جم بیشتر می باشد

همانطور که می دانید درختان، تنه درختان و بوته ها منابعی غنی از جم می باشند. که یکی از روش های دریافت جم رایگان کلش اف کلنز تخریب این درختان است.

به خاطر داشته باشید که جم باکس ها نیز نوعی موانع محسوب می شوند. شرایطی در کد الماس برای کلش اف کلنز که احتمال جم باکس بودن موانع جدید را کاهش می دهند به شرح زیر می باشند:

از آخرین جعبه جمی که شما به دست آورده اید حداقل یک هفته گذشته است (جم باکس هر یک هفته به میزان بیشینه خود می رسد)

شما در میدان خود جم باکس ندارید (شما صرفا می توانید یک جم باکس داشته باشید)

با تجربه ای بیش از یک سال می توانم به شما اطمینان دهم که درصد پیدایش جم باکس کمتر از میزانی است که شما می توانید به دست آورید.

من تمام موانع را از بین بردم و به مدت ۳ هفته حتی یک جم باکس نیز مشاهده نکردم. اکنون بدین نتیجه رسیده ام که اگر تمام موانع را حذف نمی کردم ممکن بود که در مدت یک ماه یا کمتر شاهد حداقل یک جم باکس باشم. 

مروری بر روش های افزایش جم بازی کلش اف کلنز:

۱- در میدان خود فضای آزاد بیشتری ایجاد کنید تا موانع بیشتری ایجاد شوند.

۲- همواره موانع را به محض مشاهده از بین ببرید تا احتمال به دست آوردن جم باکس افزایش یابد.

۳- همواره جم باکس را از بین ببرید تا جم باکس بعدی سریعتر ایجاد شود. 

خرید بلیط طلایی کلش اف کلنز با نازلترین قیمت از سایت ایران موجو.

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

3 دیدگاه
  • مرتضی حسنی

    +29000

  • مرتضی حسنی

    ×10000000

    • حافظ

      من10000

iranmojo online support