جدیدترین اخبار جدید سیزن 15 بازی پابجی موبایل

فصل 15 پابجی موبایل

بازی پابجی موبایل از جمله بازی هایی است که در سال های اخیر با استقبال بی نظیری مواجه شده است و از جمله بازی های بتل رویالی می باشد که توانسته با بازی های معروف و مشهور این سبک مانند کال آف دیوتی رقابت کند. اگرچه بازی PUBG Mobile یک بازی نوپا و مدرن است به خوبی توانسته جایگاه خود را در میان گیمرها مستحکم کند. تاکنون سیزن های مختلفی از این بازی در اختیار بازیکنان قرار گرفته است و هر سیزن قابلیت ها و ویژگی های خاص و منحصر به فردی دارد.آخرین سیزن این بازی که سیزن 14 می باشد ویژگی های بسیار جالب و ویژه ای دارد و تغییرات محسوسی در مقایسه با فصل های پیشین داشت. همچنان که این فصل در حال اجرا بوده و در دسترس بازیکنان قرار دارد خبرهایی از سیزن 15 و انتشار آن به گوش می رسد.

در ادامه این مطلب از آموزش بازی پابجی موبایل به معرفی بیشتر بازی و جدیدترین اخبار مربوط به سیزن 15 بازی پابجی موبایل پرداخته خواهد شد.

معرفی بازی PUBG Mobile

بازی پابجی موبایل اولین بار در سال  2017 توسط کمپانی و استودیوی بازی سازی بلوهول ساخته شد و برای پلتفرم های مختلفی مانند ایکس باکس عرضه گشت. بعد از آنکه این بازی بتل رویال مورد استقبال خوبی قرار گرفت، سازنده های بازی آن را در سال 2018 برای پلتفرم موبایل نیز عرضه کردند. در این بازی بازیکنان در یک جزیره دور افتاده قرار دارند و باید تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا زنده بمانند. آخرین بازیکنی که بتواند زنده بماند برنده بازی خواهد بود.

این آموزش هم برای شما مفید باشد: مقایسه سلاح های AWM و KAR98 بازی پابجی موبایل

ویژگی ها و قابلیت های بازی پابجی موبایل

این بازی مانند تمامی بازی های ویدیویی و بازی های هم سبک خود از ویژگی ها و قابلیت های خاص و منحصر به فردی برخوردار است که می تواند جذابیت ها و چالش های هیجان انگیزی برای گیمرها داشته باشد. از مهم ترین ویژگی های این بازی می توان موارد زیر را عنوان نمود:

  • بازی دارای یک موتور گرافیکی آنریل انجین 4 است و تمام بخش های آن با جزئیات کامل به تصویر کشیده شده است.
  • گیم پلی بازی از جذابیت و هیجان بسیار بالایی برخوردار است و می تواند هر بازیکنی را به وجد بیاورد.
  • داستان بازی نظم و هدفمندی بسیار خوبی دارد.
  • موسیقی های متن و صداگذاری بازی می توانند به خوبی حس و هیجان بازی را به گیمر منتقل کنند.
  • مراحل، نقشه ها و ماموریت های مختلف و جذابی در بازی وجود دارد که بازیکنان می توانند از آن لذت ببرند.

جدیدترین اخبار در مورد سیزن 15 بازی PUBG Mobile

همانطور که گفته شد در حال حاضر فصل 14 بازی پابجی موبایل با نقشه، مراحل، مهمات و تجهیزات جدید و پیشرفته در اختیار بازیکنان قرار دارد اما خبرهایی نیز از انتشار سیزن 15 آن منتشر شده است که می تواند توجه بازیکنان را به خود جلب کند. مهم ترین اخباری که پیرامون این فصل از بازی وجود دارد به شرح زیر می باشند.

تاریخ انتشار سیزن 15 بازی پابجی موبایل

هیچ خبر قطعی در مورد تاریخ دقیق انتشار سیزن 15 بازی پابجی موبایل منتشر نشده است و تنها خبر موثق و مطمئنی که وجود دارد تاریخ اتمام سیزن 14 آن می باشد که اعلام شده است بیست و سوم شهریور ماه 1399 به پایان می رسد. چنانچه خبر اتمام فصل 14 بازی صحیح باشد به فاصله یک الی دو روز سیزن 15 منتشر می شود بنابراین احتمالا تاریخ انتشار فصل 15 بازی پانزدهم یا شانزدهم شهریور خواهد بود.

رویال پس

در آخرین سیزن بازی پابجی موبایل بازیکنان می توانند شاهد تغییرات بسیار زیادی در مقایسه با فصل های قبلی باشند. از جمله مهم ترین تغییرات در این سیزن وجود لباس های خاص و جدید است. لباس هایی که در این فصل وجود دارند در هیچ کدام از فصل های پیشین وجود نداشت. در صورتی که بازیکن رویال پس را خریداری نماید یک ست کامل به او تعلق خواهد گرفت. البته خرید رویال پس نیاز به داشتن مقدار موجودی یوسی پابجی موبایل به اندازه کافی است. برای شرکت در رقابت‌های رویال پس باید حدود ۶۰۰ یوسی و برای شرکت در رقابت‌های الیت پلاس رویال پس حدود ۱۸۰۰ یوسی پرداخته شود.

معرفی بازی پابجیکاراکتر های جدید سیزن 15 بازی پابجی موبایل

در این فصل از بازی پابجی موبایل کاراکترهای جدیدی اضافه شده اند که از قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فردی برخوردار هستند. این دو کاراکتر به شرح زیر می باشند.

  1. کاراکتر jedi : بازیکنان می توانند که کاراکتر Jedi را در یکی از ایونت های جدید که در این سیزن رونمایی می شوند به دست بیاورند. البته باید خاطر نشان کرد که هنوز هیچ اطلاعاتی از این ایونت در دسترس نیست و معلوم نیست که از چه ویژگی هایی برخوردار است. تنها چیزی که در رابطه با این ایونت در دسترس است این است که بازیکن قادر است این کاراکتر را به ‌عنوان پاداش دریافت کند.
  2. کاراکتر sunny : Sunny کاراکتر دومی است که به سیزن 15 بازی پابجی موبایل اضافه شده است. این کاراکتر یک زن می باشد و هنوز هیچگونه اطلاعاتی در مورد آن وجود ندارد. تنها اطلاعاتی که در دسترس می‌باشد این است که این کاراکتر جدید دارای یک ست لباس خاص و ویژه می باشد.

!!! برای خرید UC ارزان پابجی موبایل همین حالا از طریق فروشگاه اینترنتی ایران موجو اقدام کنید!!!

لابی جدید فصل 15 پابجی موبایل

بر اساس اخبار منتشر شده جدیدترین لابی سیزن 15 بازی پابجی موبایل از تم هالووین برگرفته شده است و این می تواند جذابیت های بسیار زیادی برای گیمرها داشته باشد. تم هالووین همواره از جذاب ترین تم های در بازی های ویدیویی بوده است و در جدیدترین فصل از بازی PUBG Mobile نیز از آن استفاده خواهد شد.

مود جدید فصل 15 PUBG Mobile

در سیزن 15 بازی پابجی موبایل می توان گفت که مود و حالت آن خبرسازترین بخش بازی خواهد بود. در این فصل از یک مود متفاوت و جذاب در مقایسه با نسخه های قبلی استفاده شده است. در این فصل بازیکنان باید با نوعی از ویروس ها به رقابت و مبارزه بپردازند و چالش های متنوعی را تجربه کنند.

خرید یوسی پابجی موبایلماسک های جدید سیزن 15 پابجی موبایل

در سیزن 15 بازی‌ پابجی ‌موبایل  بازیکنان می توانند از مجموعه ای از ماسک های جدید بهره مند شوند که برای تمامی شخصیت های قابل استفاده می باشد. هر کاراکتر در این فصل از ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی برخوردار است و با توجه به این ویژگی ها ماسک های خاصی برای آنها طراحی شده است. بازیکنان می توانند با شرکت در رقابت های رویال پس این ماسک ها را به دست بیاورند و آنها را استفاده کنند.

اسکین های جدید فصل 15 PUBG Mobile

اسکین های جدید از جمله آیتم هایی هستند که وجود آنها در سیزن ۱۵ بازی پابجی موبایل تایید شده است و بازیکنان می توانند از اسکین های جدیدی برای تجهیزات خودشان استفاده کنند. هر کدام از این اسکین ها به روش های مختلفی به دست می آید.

اخبار جدید فصل 15 پابجیپاداش های جدید سیزن 15 پابجی موبایل

سیستم پاداش های جدید یکی دیگر از بخش هایی است که در سیزن 15 بازی پابجی موبایل گنجانده شده است. مجموعه مختلفی از جوایز و پاداش ها در این فصل قرار داده شده که مهم ترین و برجسته ترین آنها شامل یک ست لباس طلایی ویژه است و اگر بازیکنان بتوانند سطح خود را در طول بازی ارتقا دهند ماسک ویژه این لباس و همچنین اسکین های جدیدی که در سیزن ۱۵ اضافه شده‌اند را نیز دریافت خواهند کرد.

سخن نهایی

بر اساس شنیده ها سیزن 15 بازی پابجی موبایل در اواسط شهریور ماه 1399 و بعد از اتمام فصل 14 آن به بازار عرضه می شود و با توجه به محبوبیت بالای این بازی بسیاری از رسانه ها و منتقدان به بررسی ویژگی ها و قابلیت های احتمالی این سیزن پرداخته اند. بر اساس آخرین اخبار این سیزن تفاوت های ویژه ای با فصلی پیشین خود داشته و تغییرات مختلفی در آن اعمال شده است که می تواند جذابیت ها و چالش های خاصی برای گیمرها داشته باشد.

ایران موجو یک سایت خرید یوسی پابجی موبایل و انواع جم بازی است که شما با م

شاهده قیمت یوسی و انواع محصولات می توانید با خیالی آسوده به خرید خود بپردازید.با مراجعه به فروشگاه جم ایران موجو می توانید علاوه بر خرید جم بازی می توانید به مطالب کاربردی و آموزشی هم دسترسی داشته باشید.

در سایت ایران موجو (سایت خرید یوسی ارزان)، امکان خرید یوسی پابجی موبایل با قیمت ارزان و بر اساس میزان حجم دلخواه شما وجود دارد. برای خرید uc، شما می‌توانید با مراجعه به بخش فروشگاه، یوسی پابجی مورد نیاز خود را را با حجم دلخواه، خریداری کنید. خرید یوسی به موارد مختلفی بستگی دارد که مهم­ترین آن، حجم بسته و سایت فروشنده می­باشد. مورد مهم دیگری که بر روی قیمت یوسی تاثیر زیادی دارد، قیمت ارز می‌باشد.

شایان ذکر است که یوسی‌های خریداری شده، پس از از اتمام مراحل خرید یوسی، در اسرع وقت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support