معرفی بهترین وسایل نقلیه و ماشین های بازی پابجی موبایل

بهترین ماشین های بازی پابجی موبایل

وسایل نقلیه و ماشین ها از جمله کاربردی ترین تجهیزات و آیتم های بازی پابجی به شمار می روند که می توانند عملکرد بازیکنان را بهبود ببخشند. در ادامه این مطلب از آموزش بازی پابجی موبایل به معرفی مختصر بازی و همچنین بهترین وسایل نقلیه بازی پابجی موبایل پرداخته خواهد شد.

معرفی بازی PUBG Mobile

بازی PUBG MOBILE از بازی های ساخته شده در سبک بتل رویال و ترس و بقا است که به وسیله کمپانی بلوهول و با همکاری شرکت تنسنت گیمز ساخته شده است و اولین بار در سال 2017 توسط کمپانی پابجی موبایل برای پلتفرم های مختلفی مانند مایکروسافت و ایکس باکس منتشر شد. بعد از آنکه بازی به خوبی توانست گیمرها را به خود جذب کند و جایگاه خود را مستحکم کند سازنده های بازی نسخه موبایلی آن را نیز در سال 2018 منتشر کردند. این بازی در طول این چند سال موفقیت های زیادی کسب کرده است و همواره در فهرست بهترین بازی های موبایلی جهان قرار داشته است.

در این بازی بازیکنان در یک جزیره دور افتاده قرار دارند و باید تمام تلاش خود را برای زنده ماندن به کار بگیرند. در نهایت بازیکنی برنده بازی خواهد بود که بتواند به عنوان آخرین نفر زنده بماند. از مهم ترین ویژگی ها و قابلیت های این بازی می توان به مواردی مانند داستان منظم، گرافیک عالی، گیم پلی جذاب، مراحل و ماموریت های متنوع، تنوع بالای سلاح و مهمات، موسیقی و صداگذاری های شگفت انگیز و… اشاره کرد.

همچنین بخوانید: ترجمه ماموریت های هفته اول سیزن 14 پابجی موبایل

بهترین ماشین های بازی پابجی موبایل

بازیکنانی که تجربه بازی پابجی موبایل را داشته باشند به خوبی می دانند که در نقشه های مختلف بازی می توانند از وسایل نقلیه و ماشین های متنوعی استفاده کنند. هر کدام از وسایل نقلیه موجود در این بازی می توانند قابلیت های ویژه ای داشته باشند و کمک زیادی به بازیکنان بکنند.

شناسایی بهترین و کاربردی ترین وسایل نقلیه موجود در بازی پابجی موبایل می تواند امری بسیار مهم و با ارزش باشد. انتخاب ماشین یا موتور سیکلت مناسب می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی نتیجه بازی و مسیر آن داشته باشد. در بازی PUBG Mobile گیمر می تواند در موقعیت های مختلف از وسایل نقلیه و ماشین های متعددی بهره مند شود و از قابلیت های آنها استفاده کند. از بهترین و محبوب ترین وسایل نقلیه موجود در بازی پابجی موبایل می توان موارد زیر را عنوان کرد.

بهترین وسایل نقلیه بازی پابجی موبایل: ماشین Buggy

Buggy یکی از جذاب ترین وسایل حمل و نقل در بازی پابجی به شمار می رود که می تواند همزمان دو بازیکن را حمل کند. این وسیله نقلیه بیشتر برای نقشه های آفرود مناسب است. وزن پایین این ماشین باعث شده است که سرعت بالایی داشته باشد. این ماشین نیز می تواند در حاشیه مپ ها عملکرد بسیار خوبی داشته باشد.

بهترین وسایل نقلیه بازی پابجی موبایلبهترین وسایل نقلیه بازی پابجی موبایل: ماشین Dacia 1300

ماشین Dacia 1300 به عنوان یکی از محبوب ترین وسایل نقلیه بازی پابجی موبایل شناخته می شود که از همان ابتدای ساخت بازی در دسترس بازیکنان بوده است. این ماشین دارای سرعتی معادل 130 کیلومتر بر ساعت است اما از موتور قدرتمندی برخوردار نیست و مناسب همه مکان های بازی نمی باشد. Dacia 1300 در دور زدن ها بسیار دقیق است و به صورت کلی می توان گفت گزینه بسیار خوبی برای گیمرها مبتدی و حرفه ای در بازی پابجی موبایل است.

ماشین UAZ1

UAZ1 به عنوان یکی از مطمئن ترین و قدرتمندترین ماشین های موجود در بازی پابحی موبایل شناخته می شود که در دسترس بازیکنان قرار می گیرد. این ماشین در 4 مدل مختلف وجود دارد که شامل Open Top، Soft Top، Hard Top و Armored UAZ می باشد. بازیکنان می توانند با استفاده از اسلحه Flare Gun این ماشین جذاب و عالی را به دست بیاورند و از آن استفاده کنند. حداکثر سرعت این ماشین ۱۱۶ کیلومتر در ساعت می باشد و قادر است به صورت همزمان 4 سرنشین را حمل کند.

یکی از ویژگی های این ماشین صدای بسیار بلند موتور آن است که بازیکن باید در هنگام استفاده توجه ویژه ای به آن داشته باشد چرا که صدای موتور ماشین می تواند به راحتی دشمنان و سایر بازیکنان را از موقعیت مکانی گیمر مطلع نماید.  بهترین مکان برای استفاده از این ماشین مکان های شلوغ و پر سر و صدا می باشد.

  • کامیون UAZ: هرچند که کامیون های محبوب و کارآمدی مانند monster truck  در این بازی در دسترس بازیکنان قرار دارند اما این ماشین نمی تواند گزینه مناسبی برای تمامی نقشه های موجود در بازی باشد. به عنوان مثال این ماشین در نقشه جدید لیویک نمی توان موثر باشد. کامیون UAZ یکی از بهترین وسایل نقلیه سنگین در بازی پابجی موبایل است که از سرعت بسیار قابل قبولی برخوردار است و پوشش مناسبی نیز دارد. البته این ماشین از نظر بعد و اندازه بزرگ بوده و صدای موتوری بالایی دارد و ممکن است توجه دشمنان را به سمت بازیکنان جلب کند و بهتر است که در مناطق خلوت از آن استفاده شود.

خرید یوسی پابجی موبایلموتورسیکلت

موتورسیکلت همواره از بهترین وسایل نقلیه در بازی های تفنگی به شمار رفته است. از آنجایی که این وسیله قدرت حمل دو نفر به صورت همزمان را دارد و از سرعت بالایی برخوردار است می تواند گزینه بسیار خوبی برای حمل و نقل باشد. البته باید توجه داشت که موتور سیکلت مانند سایر ماشین ها از پوشش مناسبی برخوردار نیست.ممکن است گیمر به راحتی مورد حمله دشمنان قرار بگیرد. موتور سیکلت می تواند گزینه خوبی برای حمل و نقل در حاشیه نقشه ها باشد.

بهترین وسایل نقلیه بازی پابجی موبایل: موتورسیکلت به همراه sidecar

sidecar  نیز در دسته موتور سیکلت ها قرار دارد و می تواند یک وسیله بسیار جذاب و عالی برای حمل و نقل بازیکنان در پابجی موبایل باشد. sidecar از سرعت بسیار خوبی برخوردار است و با این که پوشش مناسبی ندارد می تواند گزینه بسیار خوبی برای حمل و نقل باشد. بازیکنان باید تلاش کنند که از این وسیله نقلیه در مناطقی استفاده کنند که بازیکنان زیادی وجود ندارد چرا که ممکن است مورد حمله دشمنان قرار بگیرند و آسیب ببیند.

بهترین وسایل نقلیه بازی پابجی موبایلخرید یوسی پابجی موبایل

اگرچه انواع و اقسام ماشین ها و وسایل نقلیه و همچنین سلاح ها و مهمات مختلف در بازی پابجی موبایل در دسترس بازیکنان قرار دارند که هر کدام می توانند قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فردی داشته باشند اما بازیکنان می توانند با خرید یوسی پابجی موبایل به همه امکانات دسترسی داشته باشد و ماشین های خود را مطابق میل خودشان شخصی و سفارشی سازی نمایند.

سخن پایانی درباره بهترین وسایل نقلیه بازی پابجی موبایل

بازی پابجی موبایل تاکنون در سیزن های مختلفی برای بازیکنان عرضه شده است و هر سیزن از امکانات، نقشه ها، ماموریت ها، سلاح ها و ماشین های مختلفی برخوردار است. بازیکنان در این بازی می توانند از انواع ماشین ها و وسایل نقلیه مختلف برای حمل و نقل و همچنین محافظت از خودشان استفاده کنند تا مسیر پیروزی خودشان را هموارتر کنند. هر کدام از ماشین ها از ویژگی ها و قابلیت های ویژه ای برخوردارند که کدام می توانند در مناطق مختلف بازی کمک زیادی به بازیکنان بکنند.

برای خرید انواع جم بازی شما می توانید همین حالا از طریق فروشگاه جم بازی ایران موجو اقدام کنید و یه خرید مطمئن و سریع را تجربه نمایید.

شما برای ما از بهترین وسایل نقلیه بازی پابجی موبایل بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با بهترین وسایل نقلیه بازی پابجی موبایل آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.

خرید uc پابجی با نازلترین قیمت از سایت ایران موجو سایت خرید یوسی

در سایت ایران موجو (سایت خرید یوسی)، امکان خرید یوسی پابجی موبایل با قیمت ارزان و بر اساس میزان حجم دلخواه شما وجود دارد. برای خرید uc ارزان، شما می‌توانید با مراجعه به بخش فروشگاه، یوسی پابجی مورد نیاز خود را را با حجم دلخواه، خریداری کنید. خرید یوسی به موارد مختلفی بستگی دارد که مهم­ترین آن، حجم بسته و سایت فروشنده می­باشد. مورد مهم دیگری که بر روی قیمت یوسی تاثیر زیادی دارد، قیمت ارز می‌باشد. شایان ذکر است که یوسی‌های خریداری شده، پس از از اتمام مراحل خرید یوسی، در اسرع وقت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
ثبت دیدگاه
iranmojo online support