برای نصب بازی پابجی لایت به چه سیستمی نیاز داریم؟

آموزش مراحل نصب بازی پابجی

یکی از هیجان انگیزترین بازی‌هایی که می‌توانید در طول زندگی خود تجربه کنید، بازی پابجی موبایل یا همان PUBG  است. این بازی جذاب در بین بسیاری از افراد، محبوبیت خاصی پیدا کرده است. این بازی شما را در دنیای واقعی نبرد تنگاتنگ غرق خواهد کرد. اما سوال اصلی اینجاست که نسخه اصلی این بازی بر روی موبایل قابل نصب است، ما در این مقاله از آموزش بازی پابجی موبایل ایران موجو قصد داریم تا شما را با شیوه نصب بازی پابجی لایت بر روی نسخه pc آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید.ایران موجو یک سایت خرید یوسی و انواع جم بازی است که شما با مشاهده قیمت یوسی و انواع محصولات می توانید با خیالی آسوده به خرید خود بپردازید.

این آموزش هم می تواند برای شما مفید باشد: آموزش سریع و آسان خم شدن در بازی پابجی موبایل

معرفی بازی پابجی لایت

بازی پابجی لایت از سری‌ بازی‌های پابجی است که بر روی سیستم‌ عامل ویندوز قابل نصب است. این بازی مانند نسخه موبایل، شما را در فضای n کیلومتری قرار داده و شما باید با استفاده مهارت و شجاعت بتوانید از شرایط نهایت استفاده را برده و خودتان را مجهز کنید. همانطور که در ابتدا اشاره شد این بازی از کیفیت بالایی برخوردار است، صدا و گرافیک فوق العاده و همچنین به کار بردن شخصیت‌های مهیج باعث شده تا شما آخرین نفری باشید که زنده می‌ماند و شرایط را به نفع خودتان رقم بزنید.

موضوعی که برای گیمرها مهم است، سرگرمی هر چه بیشتر در این بازی است که باید به این نکته اشاره کنیم که این بازی در میان بازی‌های دیگر در همین ژانر یک سر و گردن از بازی‌های دیگر بالاتر بوده و تعداد دانلود و همچنین میزان امتیاز دهی به این بازی گواه همه چیز است. اما بازی پابجی لایت را چگونه بر روی کامپیوتر نصب کنیم؟ در ادامه این مقاله از ایران موجو به شما خواهیم گفت.

شیوه نصب بازی پابجی لایت

برای نصب بازی پابجی لایت چندین راهکار وجود دارد.

بهتر است که کامپیوتر را جایگزین لپ‌تاپ کنید

برای اینکه هم شما از بازی کردن لذت ببرید و هم از خراب شدن سیستم خود جلوگیری کنید، بهتر است که از لپ‌تاپ خود را ببندید و به سمت کامپیوتر خود پیش روید. خب دلیل قانع کننده‌ای برای این موضوع وجود دارد، آن هم این است که این بازی برای اجرا بر روی لپ‌تاپ بسیار سنگین بوده و باعث ایجاد گرمای زیادی خواهد شد. این گرمای زیاد باعث تولید نویز شده و فشار زیادی به فن لپ‌تاپ وارد خواهد کرد؛ از این‌رو کارایی فن و قطعات دیگر تحت تاثیر آسیب قرار خواهند گرفت و در نتیجه چیزی جز هزینه اضافه برای شما به همراه نخواهند داشت. البته به این نکته مهم نیز اشاره کنیم که نسخه لایت بازی پابجی سبک‌تر بوده و باعث افزایش طول عمر بیشتر سیستم و کارایی آن خواهد شد.

نصب بازی پابجی لایت

نصب بازی پابجی لایت

موبایل‌ها را خاموش کنید

اگر نصب این بازی را بر روی موبایل برای خود در نظر گرفته‌اید، باید منتظر عواقب آن نیز باشید چون در گوشی موبایل فنی جهت جلوگیری از حرارت وجود ندارد و این باعث کاهش طول عمر موبایل و در نتیجه خرابی آن خواهد شد. پس اگر می‌خواهید که در این بازار داغ افزایش قیمت مویایل از این محصول پرکاربرد محافظت کنید بهتر است که همان کامپیوتر را برای نصب و اجرای پابجی لایت انتخاب کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز برای نصب بازی پابجی موبایل بر روی سیستم عامل pc

پابجی یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین بازی‌های موبایل است که همیشه به دلیل بهینه و اپتیمایز سازی مورد انتقاد کاربران خود قرار گرفته است. اما با استفاده یکسری کدها برای اجرای بهتر این بازی می‌توانید، از سیستم تنسنت استفاده کنید. این سیستم می‌تواند آنقدر با کدهای دریافتی بازی کند تا همه آن‌ها را به 0 و 1 تبدیل کند و این باعث می‌شود تا موبایل به سمت خنک‌تر شدن حرکت کند.

حداقل سیستم مورد نیاز: وجود ویندوز 7 به بالا و همچنین نسخه 64 بیت به بالا، حافظه آزاد 30 گیگابایتی.

خرید یوسی پابجی موبایلحداقل سیستم مورد نیاز برای نصب بازی پابجی لایت بر روی سیستم pc

همانطور که در ابتدا به این موضوع اشاره کردیم پابجی لایت از نسخه سبک‌تری از این بازی برخوردار است، اما یکی از دلایلی که نصب پابجی لایت و اجرای آن سبک‌تر شده این است که این نسخه بعضی از قابلیت‌ها را دارا نیست و این طبیعی است که یکسری از انیمیشن‌ها و ویژگی‌ها را دارا نباشد. اما برای نصب این بازی شما نیاز به ویندوز 7 به بالا و همچنین نسخه 64 بیت به بالا را دارید تا بتوانید از نصب و اجرای موفق آن بر روی سیستم استفاده کنید. داشتن گرافیک بالای 2 و همچنین نصب برنامه اجرای این بازی بر روی pc، وجود حافظه آزاد 4 گیگابایت و همچنین رم 4 گیگابایت به راحتی می‌تواند این نسخه را برای شما اجرا کند. با حداقل سیستم مورد نیاز برای نصب بازی پابجی لایت آشنا شدید.

جمع بندی نصب بازی پابجی لایت

در ایران موجو، شما می‌توانید از جزئیات بیشتر دانلود بازی‌های پابجی و  نصب بازی پابجی لایت بر روی سیستم عامل‌های مختلف و شیوه استفاده از آن‌ها، آگاهی کامل را بدست آورید.  همچنین ایران موجو بزرگ ترین مرجع فروش یوسی پابجی در ایران است که به شما فرصت می دهد از خرید خود لذت بیشتری ببرید. از آنجا که خرید یوسی پابجی دغدغه هر گیمری است به شما این اطمینان را می دهیم که از خرید خود لذت خواهید برد.

شما برای ما از نصب بازی پابجی لایت بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با نحوه نصب بازی پابجی لایت آشنا کردیم. امیدواریم با خواندن این مطلب به راحتی هر چه تمام تر بتوانید نصب بازی پابجی لایت را انجام دهید. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند. اگر دوست دارید اخبار بازی موبایل را دنبال کنید، مجله بازی ایموجو بهترین گزینه برای شما به شمار می رود.

خرید uc ارزان پابجی با نازلترین قیمت از سایت ایران موجو.

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

1 دیدگاه
  • ادهم رییسی

    عالی

iranmojo online support