استراتژی بالن در کلش رویال (Clash Royale)

5
ballon clash royale

بالن در کلش رویال سربازی قدرتمند و کند عاشق هدف گیری تاور ها همانند جاینت است اما برخلاف جاین زیاد جاینت او کم جان است. اما اگر جان زیادی مانند جاینت داشت نمی توانستیم جلوی اورا بگیریم پس کم بودن جان بالن هم به نفع ما است هم به ضرر ما است.! و اگر جانش زیاد بود من فکر میکنم باید اسمش را میزاشتیم ویرانگر!

خب حالا برویم سر نحوه استفاده درست از بالن در این آموزش کلش رویال این سرباز قدرتمند جان کمی دارد و با کوچک ترین آسیب از بین میرود.

پس از سقوط بالن بمبی که در دستش است منفجر می شود و آسیب تقریبا بزرگی به سرباز های کم جان میزند و اگر درست روی تاور های منفجر شوند آسیب خیلی زیادی به تاور های دشمن میزند شما می توانید برای این که بالن آسیبی نبیند بالن را با دسته ای از مینیون ها و یا با یک پرنس، لاوا و یا جاینت رها کرده و آسیب مرگباری به تاور های دشمن و یا کینگ اصلی بزنید.

شما می توانید برای آسیب بیشتر از طلسم خشم (بنفش) استفاده کنید. توجه داشته باشید که ارتقا بالن یکی از موثر ترین ارتقا های شما به شمار میرود که با خرید جم کلش رویال میتوانید نسبت به ارتقا آن اقدام کنید.

پس این جمله که بالن سربازی کند و کم جان بدرد نخور است در بازی Clash Royale را از سر خود بیرون بیندازید و با استفاده از این استراتژی ها خیلی راحت تاور دشمن را تخریب می کنید.

برای خرید جم بازی کلش رویال هیمن حالا از فروشگاه معتبر ایران موجو اقدام نمایید و یک خرید ارزان جم را تجربه نمایید.

خرید رویال بلیت کلش رویال با نازلترین قیمت از سایت ایران موجو.

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

2 دیدگاه
  • farshidfarahani0

    سلام مطلب خوبی بود فقط یه دک با بالن توی سایت بزارید ممنون میشم…

    • erfan

      سلام…
      باشه در پست های بعدی میزاریم.
      همچنین برای دریافت اخبار بازی های معرفی شده در سایت دک ها(ترکیب ها) و… میتوانید در کانال ما عضو شوید…
      برای عضویت در کانال اینجا کلیک فرمایید.

iranmojo online support