همه چیز درباره اسلحه DP-28 بازی پابجی موبایل

آموزش بازی پابجی موبایل

اسلحه DP-28 بازی پابجی موبایل یکی از جذاب ترین سلاح های موجود در پابجی موبایل است که می تواند توانایی و مهارت های بازیکنان را افزایش دهد. در ادامه این مطلب از آموزش بازی پابجی موبایل به معرفی کامل بازی و ویژگی های آن و همچنین بررسی کامل اسلحه DP-28 بازی پابجی موبایل پرداخته خواهد شد.

معرفی بازی PUBG Mobile

همانطور که گفته شد بازی پابجی موبایل یکی از بازی های ساخته شده در سبک بتل رویال و ترس و بقا می باشد که اولین بار به وسیله کمپانی های بلوهول و پابجی برای پلتفرم های ایکس باکس و مایکروسافت و در سال 2017 عرضه شد. این بازی با استقبال بسیار خوب بازیکنان همراه شد و همین امر باعث شد که سازندگان بازی نسخه موبایلی آن را نیز در سال 2018 عرضه کردند. در این بازی بازیکنان در یک جزیره دور افتاده قرار خواهند گرفت و باید تلاش خود را انجام دهند که زنده بمانند.

آخرین بازیکنی که بتواند زنده بماند به عنوان برنده بازی شناخته خواهد شد. بازی پابجی موبایل مانند تمامی بازی های هم سبک خودش از ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی برخوردار است که می تواند برای بازیکنان جذاب و هیجان انگیز باشد. از مهم ترین ویژگی های این بازی می توان موارد زیر را عنوان کرد:

  • موتور گرافیکی بازی از نوع آنریل انجین 4 می باشد و همین باعث بالا رفتن کیفیت و وضوح گرافیک بازی شده است.
  • گیم پلی بازی بسیار جذاب و هیجان انگیز است و می تواند جذابیت های زیادی برای گیمر داشته باشد.
  • موسیقی ها و صداگذاری بازی از کیفیت بالایی برخوردار هستند و می توانند به خوبی حس و هیجان بازی را به بازیکن منتقل نمایند.
  • داستان بازی از نظم و هدفمندی بالایی برخوردار است و می تواند گیمر را به خوبی در جریان بازی قرار دهد.
  • ماموریت ها و مراحل مختلفی در بازی وجود دارد که چالش های و هیجانات مختلفی برای گیمر به دنبال دارد.

بررسی تخصصی اسلحه DP-28 در بازی پابجی موبایل

در بازی پابجی موبایل بازیکنان قادر هستند که با طیف گسترده ای از سلاح ها که هر کدام از ویژگی ها و قابلیت های خاص و منحصر به فردی برخوردار هستند بازی کنند. انواع سلاح های سبک و سنگین در این بازی در دسترس بازیکنان قرار دارند که با خرید یوسی میتوان آنها را ارتقا داد. اسلحه DP-28 از جمله سلاح های جذاب و کاربردی موجود در این بازی است که می تواند کمک زیادی به گیمرها در روند بازی بکند و توانایی و مهارت های بازیکن را به خوبی افزایش دهد.

اسلحه DP-28 بازی پابجی موبایلمعرفی  اسلحه DP-28 در PUBG Mobile

اسلحه DP-28 یکی از اسلحه های بازی پابجی موبایل است که در کلاس LMG قرار دارد. این اسلحه می تواند در مبارزات سخت و نفس گیر کارایی بسیار زیادی برای بازیکنان داشته باشد. اسلحه DP-28  از قدرت آسیب رسانی بسیار خوبی برخوردار است و سرعت بازیابی و بارگذاری پایین آن باعث می شود که سرعت و عملکرد بازیکنان بهبود پیدا کند. البته بهتر است که از این سلاح در حالت آهسته استفاده شود تا راندمان بهتری داشته باشد. در کنار نقاط قوت زیادی که این سلاح دارد باید اشاره کرد که سرعت شلیک آن در مقایسه با سلاح های SMG و AR کمتر است. اسلحه DP-28  برای آسیب رساندن به وسایل نقلیه و استفاده در فواصل دور می تواند گزینه بسیار خوبی باشد و عملکرد بسیار خوبی خواهد داشت.

بازیکنان تنها قادر هستند که اسلحه DP-28 را در نقشه ارانگل پیدا کنند. البته بعضی اوقات در مکان‌ های دیگری همچون Novorepnoye، Sosnovka Military Base، Georgopol.  نیز ممکن است بازیکن به آن دسترسی داشته باشد.

برای پیشرفت و دسترسی به این تجهیزات شما به یوسی پابجی موبایل نیاز دارید. برای خرید یوسی ارزان پابجی موبایل می توانید از فروشگاه اینترنتی ایران موجو اقدام نمایید.

خرید یوسی پابجی موبایلقدرت اسلحه DP-28 در پابجی موبایل

همانطور که گفته شد اسلحه DP-28 در بازی پابجی موبایل از قدرت بالایی برخوردار است و بازیکنان می توانند از آن در رقابت های گروهی استفاده کنند. اگرچه در سرعت های بالا می تواند چالش های مختلفی برای گیمر به وجود بیاورد اما در حالت آهسته می تواند گزینه بسیار خوبی برای آسیب رساندن به وسایل و لوازم مختلف باشد. به صورت کلی قدرت این سلاح در مقایسه با سلاح های محبوب و پرطرفدار SMGs و ARs کمتر است ولی می تواند گزینه بسیار خوبی برای بازیکنان باشد. اسلحه DP-28 قدرت آسیب بالایی به وسایل دارد و می تواند در فاصله 50 متری بیشترین آسیب و صدمه را به وسیله ها وارد کند.

تجهیزات اسلحه DP-28  در PUBG Mobile

اسلحه DP-28 مانند ساید سلاح های موجود در بازی پابجی موبایل از تجهیزات مختلفی بهره مند است که می توانند قدرت، سرعت و عملکرد سلاح را بهبود ببخشند. از مهم ترین تجهیزاتی که می توان برای این سلاح استفاده کرد می توان به Red Dot Sight، Holographic Sight، 6x Scope، 4x ACOG Scope، 3x Backlit Scope، 2x Aimpoint Scope و… اشاره کرد. هر کدام از این تجهیزات می توانند قابلیت های جدیدی به سلاح اضافه کنند و باعث بهبود عملکرد بازیکن شوند.

اسکین های اسلحه DP-28 در پابجی موبایل

اسلحه DP-28 مانند تمام سلاح هایی که در بازی پابجی موبایل وجود دارد از پوسته های مختلفی استفاده می کند که هر کدام جذابیت های خاصی برای بازیکنان به همراه دارند. مهم ترین پوسته هایی که در اسلحه DP-28 استفاده می شود شامل اسکین های Bloody Bite، Shark’s Bite، Silver Plater، Street Art می باشند.

همچنین بخوانید: مود جدید Ancient Secret پابجی موبایل چیست ؟

اسلحه DP-28 بازی پابجی موبایلسخن پایانی درباره اسلحه DP-28 بازی پابجی موبایل

اسلحه DP-28 از جمله اسلحه های متوسط در بازی پابجی موبایل می باشد که به واسطه قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فرد و خاصی که دارد می تواند جذابیت های بالایی برای بازیکنان داشته باشد. این سلاح از قدرت و دقت مناسبی برخوردار است و می تواند در رقابت های گروهی بسیار عملکرد مناسبی داشته باشد. این اسلحه با داشتن ویژگی ها و قابلیت های متعدد و علی رغم داشتن نقاط ضعف مختلف می تواند گزینه بسیار خوبی برای گیمرها باشد.

فروشگاه ایران موجو با چندین سال سابقه در حوزه فروش جم بازی از بهترین و ارزان ترین فروشگاه های خرید جم بازی می باشد که شما می توانید با مراجعه به وب سایت این فروشگاه و خرید یوسی پابجی یا انواع جم یک خرید قابل اعتماد و مطمئن را تجربه کنید.

شما برای ما از اسلحه DP-28 بازی پابجی موبایل بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با اسلحه DP-28 بازی پابجی موبایل آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support